Vůz České dráhy #19-70 005-4 (RABA Györ Aee140)

evidenční číslo 20-10 819-0 1970-? u Československé státní dráhy
20-10 819-1 ?-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy
19-70 005-6 1997-2009 u České dráhy
19-70 005-4 od 2009 u České dráhy
EVN 51 54 20-10 819-0 Ba 1970-? u Československé státní dráhy
50 54 20-10 819-1 Ba ?-1983 u Československé státní dráhy
50 54 20-10 819-1 Bm 1983-1990 u Československé státní dráhy
50 54 20-10 819-1 B 1990-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy
51 54 19-70 005-6 Aeel 1997-2001 u České dráhy
51 54 19-70 005-6 Aee 2001-2009 u České dráhy
CZ-ČD 61 54 19-70 005-4 Aee142 2009-2017 u České dráhy
CZ-ČD 61 54 19-70 005-4 Aee140 od 2017 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce RABA Györ
typ RABA Györ Ba » RABA Györ Bm » RABA Györ B » RABA Györ Aeel » RABA Györ Aee » RABA Györ Aee142 » RABA Györ Aee140
podvozek: Görlitz V
rok výroby 1970
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1970 zařazen: 1970 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. ?-201x
DKV Olomouc, DST Bohumín 201x-201x
DKV Plzeň, DST Cheb 201x-12/2014
DKV Olomouc, DST Bohumín 12/2014-11/2015
DKV Plzeň, DST Cheb 11/2015-201x
DKV Olomouc, DST Olomouc hl.n. 201x-6/2018
OCÚ Východ, SÚ Olomouc 7/2018-?
OCÚ Východ, SÚ Bohumín ?-1/2022
OCÚ Západ, SÚ České Budějovice 1/2022-6/2022
OCÚ Střed, SÚ Praha Jih 6/2022-dosud
doplňující informace 1996-1997: rekonstrukce na 1. třídu (MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi); 2008-2009: modernizace (MOVO Plzeň) - financována zpětným leasingem od firmy ING Lease; 2017: modernizace (Pars nova Šumperk) - sjednocení s již modernizovanými vozy Aee140 v roce 2011 v ŽOS Trnava
do ?: Vmax 120 km/h; ?-1997: Vmax 140 km/h; od ?: TB 0, SSOD; od 1997: Vmax 160 km/h; od 2009: zásuvky 230 V, vakuové WC; od 2017: EIS, ERS; od 04/2022: ÖBB TB S, LAT
výbava do 1997: 2. třída: (10 oddílů) 80 míst k sezení; od 1997: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od 2009: klimatizace, potah sedadel červená látka, vzor ING; od 2017: Wi-Fi
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 1997 ČSD, tmavě zelená
1997 1/2009 ČD, zeleno-bílá
1/2009 2017 ČD EC, červeno-bílá
2017 dosud ČD Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 22. 6. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání