Vypravenost (PID) linka 385 od 3. 9. 2024
předchozí
1
2
.
.
.
14
15
16
17
18
.
20
21
následující
předchozí
1
.
.
15
16
17
.
.
21
následující
celkem 1012
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 28.11.2024 | 9145 | 385 | 4 | přejezd na linky 327, 328 a 397 | tram-bus.cz |
ČT 28.11.2024 | 9492 | 385 | 8 | přejezd na linky 328 a 489 | tram-bus.cz |
ČT 28.11.2024 | 9461 | 385 | 10 | přejezd na linky 461 a 462 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9164 | 385 | 2 | přejezd na linky 328 a 397 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9363 | 385 | 7 | linky 326, 328 a 397 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9166 | 385 | 1 | přejezd na linky 326 a 328 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9362 | 385 | 3 | linky 326, 328 a 397 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9182 | 385 | 5 | přejezd na linky 327 a 328 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9144 | 385 | 6 | přejezd na linky 326, 327, 328 a 397 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9492 | 385 | 9 | ranní část | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9147 | 385 | 4 | přejezd na linky 327, 328 a 397 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9145 | 385 | 8 | přejezd na linky 328 a 489 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9180 | 385 | 10 | přejezd na linky 461 a 462 | tram-bus.cz |
PÁ 29.11.2024 | 9461 | 385 | 9 | odpolední část | tram-bus.cz |
SO 30.11.2024 | 9176 | 385 | 2 | ranní část | tram-bus.cz |
SO 30.11.2024 | 9405 | 385 | 3 | přejezd na linky 461 a 489 | tram-bus.cz |
SO 30.11.2024 | 1963 | 385 | 4 | nahrazen vozem 1959 | tram-bus.cz |
SO 30.11.2024 | 9395 | 385 | 2 | odpolední část | tram-bus.cz |
SO 30.11.2024 | 1959 | 385 | 4 | náhrada za vůz 1963 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1636 | 385 | 16 | linka 325 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1621 | 385 | 17 | linky 357 a 363 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1623 | 385 | 18 | linky 357 a 363 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1620 | 385 | 19 | přejezd na linky 494 a 685 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1602 | 385 | 22 | linky 461 a 469 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1622 | 385 | 23 | linky 461 a 469 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1596 | 385 | 26 | tram-bus.cz | |
NE 01.12.2024 | 1628 | 385 | 27 | linky 489 a 494 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1624 | 385 | 28 | linky 489 a 490 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1619 | 385 | 29 | přejezd na linku 490 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1644 | 385 | 31 | přejezd na linky 494 a 685 | tram-bus.cz |
NE 01.12.2024 | 1608 | 385 | 39 | linka 489 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1594 | 385 | 25 | náhrada za vůz 1627 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1627 | 385 | 25 | nahrazen vozem 1594 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1624 | 385 | 30 | linky 462, 489, 490, 653 a 685 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1644 | 385 | 31 | linky 469, 489 a 685 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1587 | 385 | 32 | linky 461, 462, 469, 489, 490, 582 a 685 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1600 | 385 | 33 | linky 461, 469, 489 a 490 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1642 | 385 | 34 | linky 325, 357 a 363 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1639 | 385 | 35 | linky 461, 462, 469 a 582 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1631 | 385 | 36 | linky 469 a 685 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1632 | 385 | 37 | linky 461, 462, 489, 494, 582 a 685 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1580 | 385 | 38 | linky 489, 490, 494, 582, 653 a 685 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1608 | 385 | 39 | linky 462, 489 a 490 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1633 | 385 | 40 | přejezd na linky 325, 328 a 363 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1630 | 385 | 41 | linky 490 a 494 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1570 | 385 | 42 | linka 761 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1636 | 385 | 16 | linka 325 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1621 | 385 | 17 | přejezd na linky 328, 357 a 363 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1623 | 385 | 18 | přejezd na linku 328 | tram-bus.cz |
PO 02.12.2024 | 1620 | 385 | 19 | přejezd na linku 328 | tram-bus.cz |
Všechny záznamy jsou z letoška a od autora tram-bus.cz