Vypravenost (PID) dne 2. 4. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
.
.
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
17
následující
celkem 805
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 02.04.2020 | 9506 | 360 | 32 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8262 | 360 | 41 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9758 | 361 | 21 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9683 | 361 | 22 | přejezd na linky 460 a 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9699 | 361 | 23 | nahrazen vozem 9841 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9841 | 361 | 23 | náhrada za vůz 9699 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9737 | 361 | 24 | přejezd na linky 439 a 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9690 | 361 | 25 | nahrazen vozem 9697 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9697 | 361 | 25 | náhrada za vůz 9690 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9814 | 361 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 9791 | 361 | 28 | přejezd na linky 392 a 460 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9756 | 361 | 29 | přejezd na linky 392, 393, 395, D57 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 9608 | 361 | 31 | přejezd na linky 437, 439, 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 3676 | 363 | mhdfoto/Karosa6317 | ||
ČT 02.04.2020 | 8931 | 365 | 10 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8932 | 365 | 11 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8938 | 365 | 12 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8933 | 365 | 13 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8939 | 365 | 14 | přejezd na linky 386, 618, 628 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8936 | 365 | 15 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8777 | 365 | 16 | ranní část | mhdfoto/C9542001 |
ČT 02.04.2020 | 8922 | 365 | 17 | přejezd na linku 618 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8043 | 368 | 31 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8191 | 368 | 31 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8044 | 368 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8134 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8155 | 369 | 10 | přejezd na linky 349, 474, 250012, 250016, 250020, 250021 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8230 | 369 | 11 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8204 | 369 | 12 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8229 | 369 | 13 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8087 | 369 | 14 | linky 349, 466, 250015, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8124 | 369 | 17 | přejezd na linky 349 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8179 | 370 | 41 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8135 | 370 | 41 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8169 | 370 | 42 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8159 | 370 | 42 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8070 | 370 | 43 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8154 | 370 | 43 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8156 | 370 | 44 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8083 | 370 | 44 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8180 | 370 | 45 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8163 | 370 | 45 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8084 | 370 | 46 | přejezd na linky 372 a 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8055 | 370 | 48 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8117 | 370 | 51 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 02.04.2020 | 8168 | 370 | 52 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8139 | 370 | 55 | přejezd na linky 373 a 470 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8176 | 370 | 56 | přejezd na linku 372 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8034 | 370 | 57 | přejezd na linku 372 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 02.04.2020 | 8033 | 370 | 58 | přejezd na linku 372 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
.
.
.
16
17
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
17
následující
celkem 805