Vůz České dráhy #29-41 102-5 (VEB Waggonbau Bautzen B209)
evidenční číslo |
19-41 102-7
1978-1/2022
u
Československé státní dráhy a České dráhy
29-41 102-5 od 1/2022 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 19-41 102-7 Aa
1978-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 19-41 102-7 Am 1983-1990 u Československé státní dráhy 51 54 19-41 102-7 A 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 51 54 19-41 102-7 A149 2009-1/2022 u České dráhy CZ-ČD 51 54 29-41 102-5 B209 od 1/2022 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Aa
»
VEB Waggonbau Bautzen Am
»
VEB Waggonbau Bautzen A
»
VEB Waggonbau Bautzen A149
»
VEB Waggonbau Bautzen B209
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 031 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1978 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 01/2022: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od ?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 2.0; od 01/2022: 2. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 2011 | ČD, zeleno-bílá |
2011 | 10/2018 | ČD Najbrt 1 |
10/2018 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Poslední aktualizace vozu:
9. 1. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.