Vůz České dráhy #29-42 015-9 (VEB Waggonbau Bautzen B251)
evidenční číslo |
19-41 015-1
1975-?
u
Československé státní dráhy
19-41 015-2 ?-6/2016 u Československé státní dráhy a České dráhy 29-42 015-9 od 6/2016 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
51 54 19-41 015-1 Aa
1975-1983
u
Československé státní dráhy
51 54 19-41 015-1 Am 1983-? u Československé státní dráhy 50 54 19-41 015-2 Am ?-1990 u Československé státní dráhy 50 54 19-41 015-2 A 1990-2009 u Československé státní dráhy a České dráhy CZ-ČD 50 54 19-41 015-2 A151 2009-6/2016 u České dráhy CZ-ČD 50 54 29-42 015-9 B251 od 6/2016 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen Aa
»
VEB Waggonbau Bautzen Am
»
VEB Waggonbau Bautzen A
»
VEB Waggonbau Bautzen A151
»
VEB Waggonbau Bautzen B251
podvozek:
Görlitz V
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 081 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1975 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | Vmax 140 km/h | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 06/2016: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od 2014?: potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0; od 06/2016: 2. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, tmavě zelená |
? | 6/2011 | ČD, zeleno-bílá |
6/2011 | dosud | ČD Najbrt 1 |
Poslední aktualizace vozu:
9. 2. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.