Vůz DPMB #7101II (SOR NBG 12)
SPZ/RZ | 1BV 7837 od 2018 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 7101II od 2018 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NBG 12
motor:
Iveco Cursor 8 CNG
převodovka: ZF 6 AP 1200 B EcoLife |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 656 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F2XXPSJLSL5656 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2018 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
doplňující informace | 2023: zkušebně vzdálená diagnostika ZF Bus Connect | |||||||||||||||||||
výbava | klimatizace Webasto, stojan na pokladnu USV 24 C |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
? | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ST 11.12.2024 | 7101 | IDS JMK 58 | 17 | ranní kurz |
ST 11.12.2024 | 7101 | IDS JMK 52 | 13 | odpolední kurz |
ÚT 10.12.2024 | 7101 | IDS JMK 55 | 5 | odpoledne |
PO 09.12.2024 | 7101 | IDS JMK 97 | 1 | noc 9.12.2024/10.12.2024, před výměnou |
PO 09.12.2024 | 7101 | IDS JMK 55 | 5 | ráno i odpoledne |
Fotky vozu na BMHD.cz
1
Brno
Červený kopec
26. 4. 2018
Červený kopec
26. 4. 2018
Brno
Obřany, sídliště
3. 5. 2018
Obřany, sídliště
3. 5. 2018
Brno
Karlova
3. 5. 2018
Karlova
3. 5. 2018
Brno
Obřanský most
7. 5. 2018
Obřanský most
7. 5. 2018
Brno
Novoměstská
21. 5. 2018
Novoměstská
21. 5. 2018
Brno
Vrbí
27. 6. 2018
Vrbí
27. 6. 2018
Brno
Karlova
14. 10. 2018
Karlova
14. 10. 2018
1
Brno
Tomkovo náměstí
22. 2. 2020
Tomkovo náměstí
22. 2. 2020
Brno
Židenice, nádraží
13. 4. 2020
Židenice, nádraží
13. 4. 2020
Brno
Jemelkova
31. 5. 2021
Jemelkova
31. 5. 2021
Brno
Okružní
16. 6. 2021
Okružní
16. 6. 2021
Brno
Olomoucká
14. 1. 2022
Olomoucká
14. 1. 2022
Brno
Královopolská
2. 3. 2022
Královopolská
2. 3. 2022
Fotky vozu na webu tramvajklub.info
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
8. 2. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.