Vypravenost vozu kmko logis 8144 (Crossway LE 12M)
přejít na detail vozu v evidenci
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
.
.
.
28
29
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
29
následující
celkem 1415
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 22.12.2022 | 8144 | PID 379 | 44 | přejezd na linky 666 a 671 | tram-bus.cz |
ST 21.12.2022 | 8144 | PID 953 | 96 | přejezd na linky 478 a 666 | tram-bus.cz |
ST 21.12.2022 | 8144 | PID 379 | 42 | ranní část | tram-bus.cz |
ÚT 20.12.2022 | 8144 | PID 953 | 96 | přejezd na linky 478 a 666 | tram-bus.cz |
ÚT 20.12.2022 | 8144 | PID 379 | 44 | přejezd na linky 666 a 671 | tram-bus.cz |
PO 19.12.2022 | 8144 | PID 953 | 96 | přejezd na linky 478 a 666 | tram-bus.cz |
NE 18.12.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
SO 17.12.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
PÁ 16.12.2022 | 8144 | PID 377 | 88 | přejezd na linku 302 | tram-bus.cz |
ČT 15.12.2022 | 8144 | PID 377 | 88 | přejezd na linku 302 | tram-bus.cz |
ST 14.12.2022 | 8144 | PID 377 | 85 | tram-bus.cz | |
ÚT 13.12.2022 | 8144 | PID 377 | 84 | tram-bus.cz | |
PO 12.12.2022 | 8144 | PID 379 | 42 | přejezd na linku 666 | tram-bus.cz |
NE 11.12.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
SO 10.12.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
ČT 08.12.2022 | 8144 | PID 379 | 44 | přejezd na linky 666 a 671 | tram-bus.cz |
ST 07.12.2022 | 8144 | PID 655 | 23 | ranní část | tram-bus.cz |
ÚT 06.12.2022 | 8144 | PID 476 | 89 | tram-bus.cz | |
PO 05.12.2022 | 8144 | PID 377 | 84 | ranní část | tram-bus.cz |
NE 04.12.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
SO 03.12.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
PÁ 02.12.2022 | 8144 | PID 375 | 1 | náhrada za vůz 8225, nahrazen opět 8225 | tram-bus.cz |
ST 30.11.2022 | 8144 | PID 655 | 26 | přejezd na linky 346 a 670 | tram-bus.cz |
ÚT 29.11.2022 | 8144 | PID 377 | 86 | nahrazen vozem 8016 | tram-bus.cz |
PO 28.11.2022 | 8144 | PID 379 | 44 | přejezd na linky 666 a 671 | tram-bus.cz |
NE 27.11.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
PÁ 25.11.2022 | 8144 | PID 478 | 46 | ranní část | tram-bus.cz |
ČT 24.11.2022 | 8144 | PID 379 | 42 | přejezd na linku 666 | tram-bus.cz |
ST 23.11.2022 | 8144 | PID 377 | 83 | tram-bus.cz | |
ÚT 22.11.2022 | 8144 | PID 377 | 81 | ranní část | tram-bus.cz |
PO 21.11.2022 | 8144 | PID 379 | 44 | přejezd na linky 666 a 671 | tram-bus.cz |
NE 20.11.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
SO 19.11.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
ST 16.11.2022 | 8144 | PID 476 | 89 | tram-bus.cz | |
ÚT 15.11.2022 | 8144 | PID 655 | 27 | přejezd na linku 346 | tram-bus.cz |
NE 13.11.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
SO 12.11.2022 | 8144 | PID 953 | 35 | přejezd na linky 666, 669 a 670 | tram-bus.cz |
ČT 10.11.2022 | 8144 | PID 953 | 96 | přejezd na linky 478 a 666 | tram-bus.cz |
ČT 10.11.2022 | 8144 | PID 367 | 11 | ranní část | tram-bus.cz |
ST 09.11.2022 | 8144 | PID 953 | 96 | přejezd na linky 478 a 666 | tram-bus.cz |
ÚT 08.11.2022 | 8144 | PID 655 | 22 | přejezd na linku 376 | tram-bus.cz |
PO 07.11.2022 | 8144 | PID 379 | 42 | ranní část | tram-bus.cz |
NE 06.11.2022 | 8144 | PID 953 | 36 | přejezd na linku 478 | tram-bus.cz |
SO 05.11.2022 | 8144 | PID 953 | 35 | přejezd na linky 666, 669 a 670 | tram-bus.cz |
PÁ 04.11.2022 | 8144 | PID 377 | 81 | ranní část | tram-bus.cz |
ČT 03.11.2022 | 8144 | PID 377 | 81 | ranní část | tram-bus.cz |
ST 02.11.2022 | 8144 | PID 379 | 42 | přejezd na linku 666 | tram-bus.cz |
ÚT 01.11.2022 | 8144 | PID 379 | 42 | ranní část | tram-bus.cz |
PO 31.10.2022 | 8144 | PID 953 | 96 | přejezd na linky 478 a 666 | tram-bus.cz |
PO 31.10.2022 | 8144 | PID 379 | 44 | ranní část | tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je tram-bus.cz
Chcete nám pomoct s vypraveností? Stačí napsat na e-mail a hned můžete začít.
Diskutovat o vypravenosti můžete na fóru.