Vůz České dráhy 141 057-0 (Škoda 30E2)

SPZ/RZ E469.001 1959-1965 u Československé státní dráhy
E469.0001 1965-1976 u Československé státní dráhy
E499.1057 1976-1988 u Československé státní dráhy
141 057-0 1988-2008 u Československé státní dráhy a České dráhy
aktuální stav sešrotován
výrobce Škoda
typ Škoda 30E2
podvozek: Bo' Bo'
napájecí soustava: 3 kV DC
výrobní číslo 3874
rok výroby 1959
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1959 zařazen: 1959 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
LD Praha-střed 1959-?
LD Česká Třebová ?-?
LD Ústí nad Labem ?-?
RD Spišská Nová Ves ?-1973
LD Praha-střed 1973-1990
LD Praha Masarykovo n. 1990-1992
2. České dráhy dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993 odstaven: 2005 vyřazen: 2008
LD Praha-jih, VS Masarykovo nádraží 1993-31.12.1994
DKV Praha-jih, PJ Masarykovo nádraží 1.1.1995-1996
DKV Praha, PJ Masarykovo nádraží 1996-2000
DKV Praha, PJ Vršovice 2000-2007
DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová 2007-2008
Sešrotován 2002
poznámka prototyp (nápravové převodovky s vloženými koly o celkovém převodu 1:3,11 - maximální rychlost 90 km/h)
doplňující informace 1975: nehoda u Karlštejna;
1975-1976: oprava po nehodě - dosazeny nové nápravové převodovky o celkovém převodu 1:2,27 (maximální rychlost 120 km/h) - přeznačení na E499.1057
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? ČSD, zeleno-zelená (polomáčená)
? ? ČSD, zeleno-krémová (polomáčená)
? ? ČSD, zeleno-krémová (polomáčená), oranžový výstražný pruh na čelech
? do vyřazení ČSD, zeleno-zelená (polomáčená), žlutý výstražný pruh na čelech
Poslední aktualizace vozu: 8. 2. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání