Vůz České dráhy 811 444-9 (Vagónka Studénka 811)

SPZ/RZ M152.0444 1981-1988 u Československé státní dráhy
810 444-0 1988-2020 u Československé státní dráhy a České dráhy
811 444-9 od 2020 u České dráhy
EVN CZ-ČD 95 54 5 810 444-0 2008-2020 u České dráhy
CZ-ČD 95 54 5 811 444-9 od 2020 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce Vagónka Studénka
typ Vagónka Studénka M152.0 » Vagónka Studénka 811
do 2020 motor: LIAZ ML 634; 155 kW
od 2020 motor: Tedom TD 242 RH TA 25; 242 kW
převodovka: Praga 2M70
výrobní číslo 84098
rok výroby 1981
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1981 zařazen: 1981 odstaven: 31.12.1992 vyřazen: 31.12.1992
2. České dráhy dodán: 1.1.1993 zařazen: 1.1.1993
LD Bohumín 1993-31.12.1994
DKV Bohumín, PJ Bohumín 1.1.1995-1997
DKV Ostrava, PJ Bohumín 1997-2002
DKV Valašské Meziříčí 2002-2004
DKV Ostrava, PJ Bohumín 2004-2006
DKV Olomouc, PJ Olomouc 2007-30.6.2018
OCÚ Východ, SÚ Olomouc 1.7.2018-2020
OCÚ Východ, SÚ Bohumín 2020-dosud
poznámka 2020: rekonstrukce na řadu 811
doplňující informace 2020: doplněny zásuvky 230V
výbava WC; do 2020: 2. třída - 55 míst k sezení; od 2020: klimatizace, vnější informační panely, sedadla Borcad Visio, 2. třída - 45 míst k sezení, USB nabíječky, Wi-Fi
Přehled nátěrů
od do nátěr poznámka
od výroby ? ČSD, červeno-krémová (polomáčená)
? 3/1998 ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem
3/1998 3/2007 ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem LAK I - PUR LLF - SP
3/2007 2021 ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem LAK II - PUR LLF - Ve
2021 dosud ČD Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 9. 3. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání