Vůz České dráhy #19-70 014-6 (RABA Györ Aee140)

evidenční číslo 20-10 820-8 1970-? u Československé státní dráhy
20-10 820-9 ?-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy
19-70 014-8 1997-2011 u České dráhy
19-70 014-6 od 2011 u České dráhy
EVN 51 54 20-10 820-8 Ba 1970-? u Československé státní dráhy
50 54 20-10 820-9 Ba ?-1983 u Československé státní dráhy
50 54 20-10 820-9 Bm 1983-1990 u Československé státní dráhy
50 54 20-10 820-9 B 1990-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy
51 54 19-70 014-8 Aeel 1997-2001 u České dráhy
51 54 19-70 014-8 Aee 2001-2009 u České dráhy
CZ-ČD 51 54 19-70 014-8 Aee147 2009-2011 u České dráhy
CZ-ČD 61 54 19-70 014-6 Aee140 od 2011 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce RABA Györ
typ RABA Györ Ba » RABA Györ Bm » RABA Györ B » RABA Györ Aeel » RABA Györ Aee » RABA Györ Aee147 » RABA Györ Aee140
podvozek: Görlitz V
rok výroby 1970
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1970 zařazen: 1970 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. ?-2012
DKV Plzeň, DST České Budějovice 2012-6/2018
OCÚ Západ, SÚ České Budějovice 7/2018-12/2019?
OCÚ Střed, SÚ Praha Jih 12/2019?-2020?
OCÚ Západ, SÚ České Budějovice 2020?-dosud
doplňující informace 1996-1997: rekonstrukce na 1. třídu (MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi); 2011: oprava (ŽOS Trnava) - financována zpětným leasingem od firmy ING Lease
do ?: Vmax 120 km/h; ?-1997: Vmax 140 km/h; od ?: TB 0, ERS; od 1997: Vmax 160 km/h; od 2011: zásuvky 230 V, vakuové WC, EIS
výbava do 1997: 2. třída: (10 oddílů) 80 míst k sezení; od 1997: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od 2011: klimatizace; od 2019: Wi-Fi
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 1997 ČSD, tmavě zelená
1997 6/2011 ČD, zeleno-bílá
6/2011 4/2018 ČD Najbrt 1
4/2018 dosud ČD Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 26. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání