Jak jsme již psali v minulém čísle, byl zprovozněn první rekonstruovaný trolejbus ze série 14Tr10, které měly specielně pro Brno doplněné maticové transparenty (čelní ve zvláštním budníku) z Metry Blansko. Tyto panely byly prvním pokusem a nekomunikují s počítačem BUSE, na vozech s RISem řidič pak musí na palubním počítači zadat kód cíle pro hlášení zastávek, sledování polohy a případně stavění výhybek (a i to má časem fungovat samo), ale transparenty ovládá zvlášť klávesnicí umístěnou nad levým bočním oknem. Navíc boční transparenty mají pouze jeden úzký řádek terčíků, takže se na nich zobrazuje jen název konečné, kdežto u BUSE jsou i nácestné zastávky. Při rekonstrukci byly tyto panely nahrazeny BUSE a zároveň byla doplněna čela karoserie v provedení M. Tím tato brněnská specialita zanikla. Na snímku z 25. 5. 2003 projíždí vůz evid. č. 3264 sídlištěm Vinohrady u zastávky »Čejkovická«, foto © Ladislav Kašík