PMDP: zapůjčené trolejbusy Škoda
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
6953 | Škoda 9TrHT25 | 1978 | 1992 |
v Plzni zapůjčen jako majetek Škody Ostrov, po vyřazení sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
313 | Dopravní podniky města Plzně (zapůjčen: 1978 - 1979) | Cuk | |||||||
poté
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
13566 VIN | Škoda 31Tr | 2010 |
1/2023: prasklý rám; 28.3.2023: vyjel po opravě; 12/2023-dosud: dlouhodobě odstaven z důvodu okamžité nedostupnosti ND nátěr: CVR FC Hradec Králové, bílo-černá * |
» detail | |||||
ex
ŠKODA ELECTRIC |
|||||||||
393II | PMDP (zapůjčen: 14.2.2011 - 4/2011) | Cuk | |||||||
poté
DP města Hradce Králové |
|||||||||
9949 | Škoda 15Tr02 | 1987 |
3. prototyp 15Tr, od výrobce ozn. X12; 2.9.1987-5.4.1988: zkušební jízdy v Plzni; 10/2014-4/2015: GO (ÚD) nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
501 | Dopravní podniky města Plzně (zapůjčen: 2.9.1987 - 1988) | Cuk | |||||||
poté
PMDP poté Muzeum Škoda poté PMDP |
|||||||||
8685 | Škoda 15Tr | 1983 | ? |
1. prototyp 15Tr, od výrobce ozn. X10, 5/1984-1985: zkušební jízdy v Plzni nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
500 | Dopravní podniky města Plzně (zapůjčen: 5/1984 - 1985) | Cuk | |||||||
poté
DPMB |
|||||||||
13146 VIN | Škoda 25Tr Citybus | 2004 | 30.1.2021 |
prototyp trolejbusu Škoda 25Tr Irisbus, jediná 25Tr s karoserií Citybus nátěr: DSZO, žluto-modrá * |
» detail | ||||
ex
ŠKODA ELECTRIC |
|||||||||
996 | PMDP (zapůjčen: 19.7.2004 - 10/2004) | Cuk | |||||||
zapůjčen
DP města Ústí nad Labem zapůjčen DP města České Budějovice zapůjčen DPMB zapůjčen DSZO poté DSZO |
|||||||||
11748 VIN | Škoda 22TrS | 1994 |
2. prototyp 22Tr, od výrobce ozn. X19;
2000: v Ústí nad Labem absolvovány typové zkoušky,
2002-2003: oprava ve výrobním závodě, následně předán DPmÚL,
léto 2010: odstaven z provozu, odvezen do ZLINERu Zlín k zamýšlené GO,
27.3.2012: vrácen zpět do DPmÚL, dlouhodobě odstaven,
10/2014-10/2021: GO (ACIER + DPmÚL) - světlý interiér, nový design zadních světel,
3/2021: zkušební jízda po areálu vozovny Všebořice nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
999 | Dopravní podniky města Plzně (zapůjčen: 7.10.1995 - 10/1995) | Cuk | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik Ostrava zapůjčen DPMB poté DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
13145 VIN | Škoda 24Tr Citybus | 2003 |
původně předváděcí vůz, zkoušen pomocný pohon na baterie; 7.4.-13.5.2020, 19.5.-18.6.2020 a 22.6.2020-31.8.2021: odstaven v areálu bývalého ČSAD na Plzeňské ul.; 31.8.2021: převezen zpět do vozovny před předáním novému majiteli; 26.10.2021: odvezen nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
ŠKODA ELECTRIC |
|||||||||
999II | PMDP (zapůjčen: 25.9.2003 - 2004) | Cuk | |||||||
zapůjčen
Salzburg Lokal Bahn - Obus zapůjčen MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně zapůjčen DSZO zapůjčen DP města Pardubic zapůjčen DP města Jihlavy zapůjčen DP Bratislava poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně |
|||||||||
14552 VIN | Škoda 36Tr T'CITY | 2022 |
prototyp; vystaven na veletrhu InnoTrans 2022 a Czechbus 2022 nátěr: bílá & polep Škoda, modrá grafika * |
» detail | |||||
majitel
ŠKODA ELECTRIC zapůjčen Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
989 | PMDP (zapůjčen: 8.9.2022 - 12/2022) | Kar | |||||||
pronajat
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
Vypsáno celkem 8 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Cukrovarská: 7 vozů
- Vozovna Karlov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
8. 4. 2024.