Vůz DP Liberec #84 (ČKD DS RT6N1)

evidenční číslo 0028 1993-1994 u ČKD Dopravní systémy
9051 10/1996-1997 u Dopravní podnik hl. m. Prahy a MPK Kraków
84 1998-1999 u DP Liberec
aktuální stav sešrotován
výrobce ČKD DS
typ ČKD DS RT6N1
elektrická výzbroj: ČKD TV10
výrobní číslo 179621
rok výroby 1993
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Dopravní systémy, dříve ČKD Tatra dodán: 10/1993 zařazen: 12/1993 odstaven: 4/2002 vyřazen: 4/2002
zapůjčen DPMB dodán: 9/1994 zařazen: 8.9.1994 odstaven: 22.9.1994 vyřazen: 9/1994
vozovna Pisárky 1994-1994
zapůjčen DP Liberec dodán: 5/1996 zařazen: 21.5.1996 odstaven: 23.5.1996 vyřazen: 5/1996
Mrštíkova - 1435 mm 1996-1996
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova dodán: 5/1996 zařazen: 24.5.1996 odstaven: 28.5.1996 vyřazen: 5/1996
neznámá provozovna 1996-1996
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy dodán: 5/1996 zařazen: 29.5.1996 odstaven: 31.5.1996 vyřazen: 1996
neznámá provozovna 1996-1996
zapůjčen MPK Poznań dodán: 6/1996 zařazen: 6/1996 odstaven: 7/1996 vyřazen: 7/1996
Starołęka 1996-1996
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy dodán: 1996 zařazen: 15.10.1996 odstaven: 11/1996 vyřazen: 11/1996
vozovna Pankrác 1996-1996
zapůjčen MPK Kraków dodán: 1/1997 zařazen: 1/1997 odstaven: 6/1997 vyřazen: 25.6.1997
pronajat DP Liberec dodán: 9/1998 zařazen: 11/1998 odstaven: 5/1999 vyřazen: 11/1999
Mrštíkova - 1435 mm 1998-1999
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ČKD Dopravní systémy, dříve ČKD Tatra dodán: 10/1993 zařazen: 12/1993 odstaven: 4/2002 vyřazen: 4/2002
zapůjčen DPMB dodán: 9/1994 zařazen: 8.9.1994 odstaven: 22.9.1994 vyřazen: 9/1994
vozovna Pisárky 1994-1994
zapůjčen DP Liberec dodán: 5/1996 zařazen: 21.5.1996 odstaven: 23.5.1996 vyřazen: 5/1996
Mrštíkova - 1435 mm 1996-1996
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova dodán: 5/1996 zařazen: 24.5.1996 odstaven: 28.5.1996 vyřazen: 5/1996
neznámá provozovna 1996-1996
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy dodán: 5/1996 zařazen: 29.5.1996 odstaven: 31.5.1996 vyřazen: 1996
neznámá provozovna 1996-1996
zapůjčen MPK Poznań dodán: 6/1996 zařazen: 6/1996 odstaven: 7/1996 vyřazen: 7/1996
Starołęka 1996-1996
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy dodán: 1996 zařazen: 15.10.1996 odstaven: 11/1996 vyřazen: 11/1996
vozovna Pankrác 1996-1996
zapůjčen MPK Kraków dodán: 1/1997 zařazen: 1/1997 odstaven: 6/1997 vyřazen: 25.6.1997
pronajat DP Liberec dodán: 9/1998 zařazen: 11/1998 odstaven: 5/1999 vyřazen: 11/1999
Mrštíkova - 1435 mm 1998-1999
Sešrotován 4/2002
poznámka prototyp RT6N1,
5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow,
9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce
4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou)
doplňující informace ?: nabídnuta DP Praha k odkupu jako historické vozidlo, ale pro nedostatek financí a místa ve Střešovickém muzeu DP Praha nebyl záměr uskutečněn
výbava vnější informační panely BROSE (DOT, zelená); od 1996: sedadla Air Čenkov (látkový potah)
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 1996 schéma RT6N, zeleno-bílá
1996 do vyřazení schéma RT6N, červeno-bílá
Poslední aktualizace vozu: 23. 12. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání