Škoda Ostrov: trolejbusy 9Tr

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  402 Škoda 9Tr prototyp 1958  ?   1. prototyp 9Tr, 1959: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Plzeň - Skvrňany, koncem 70. let sešrotován 
nátěr: červeno-krémová *
Škoda Ostrov (1958 - 1960)
poté Dopravní podniky města Plzně
zapůjčen Dopravní podnik hl. města Prahy
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  403 Škoda 9Tr prototyp 1960  ?   2. prototyp 9Tr, vyřazen po nehodě, po vyřazení sešrotován v DP 
nátěr: žlutá, modrá
Škoda Ostrov (1960 - 1961)
zapůjčen DP města Gottwaldova
poté Dopravní podniky města Plzně
  Škoda 9Tr1 1962  1970   prototyp trolejbusu s hydropneumatickým odpružením 
nátěr: červeno-krémová s modrými pruhy *
fotka
Škoda Ostrov (1962 - 1965)
poté DP města Děčína
  6953 Škoda 9TrHT25 1978  1992   v Plzni zapůjčen jako majetek Škody Ostrov, po vyřazení sešrotován 
nátěr: červeno-krémová
fotka
Škoda Ostrov (1978 - 1980)
zapůjčen Dopravní podniky města Plzně
poté DP Mariánské Lázně
  2749 Škoda 9Tr13 1968  1994   1968: předváděcí jízdy Rijeka a Praha - viz odkaz, po vyřazení Plzeň - Mikulka, od 4.4.1992: Plzeň - Bukovec papírna, léto 1994: sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
- Škoda Ostrov (1968 - 11/1968)
zapůjčen Komunalno društvo AUTOTROLEJ
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podniky města Plzně
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
Vypsáno celkem 5 vozů, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.
Poslední aktualizace vozů: 18. 7. 2023.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání