PMDP: trolejbusy T11

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  5002 Škoda T11 prototyp 1965  ?   prototyp, 1966: předv. jízdy v Mariánských Lázních, konec 80. let: sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
214 Dopravní podniky města Plzně (20.9.1966 - 2.8.1978) Cuk
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  5003 Škoda T11/0 1967  ?   80. léta: sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
219 Dopravní podniky města Plzně (29.6.1967 - 30.9.1978) Cuk
poté JZD Lnáře
  5005 Škoda T11/0 1967  8/1998    
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
220 Dopravní podniky města Plzně (29.6.1967 - 30.8.1978) Cuk
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  5008 Škoda T11/0 1967    vůz nulté výrobní série typu Škoda T11, 1968: zkušební provoz v Kyjevě (Ukrajina), na meziměstské trati Simferopol - Jalta (Ukrajina) a v Brně, ještě v roce 1968 vrácen výrobci; 1980: vyřazen, rekonstrukce v DP Ostrava, předán TMB 
nátěr: prototypový nátěr, černo-červeno-béžová
fotka
ex Škoda Ostrov
zapůjčen Kyivpastrans
zapůjčen Krymtrolejbus
zapůjčen DPMB
248 Dopravní podniky města Plzně (29.12.1970 - 1980) Cuk
poté Technické muzeum v Brně
Vypsány celkem 4 vozy, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Cukrovarská.

Poslední aktualizace vozů: 26. 8. 2023.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání