SOR Libchavy: trolejbusy SOR

trolejbusy, výrobce: SOR

předchozí 1 následující celkem 4
SPZ výr. č. typ vyr. zruš.
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  199 SOR TNB 12 2009      vystaven na veletrhu Autotec 2010; 07/2019 - 08/2019: bez palubního PC pro zajíštění výluky 
nátěr: bílá s modrou střechou
fotka
SOR Libchavy (7/2009 - 2/2011)
zapůjčen DP Ostrava
zapůjčen DP Banská Bystrica
poté DP Ostrava
  200 SOR TNB 18 2009       
nátěr: bílá
fotka
SOR Libchavy (9/2009 - 2/2011)
zapůjčen DP Ostrava
poté DP Ostrava
  176 SOR TN 12A 2008      prototyp s výzbrojí od fa. Czetro a automatickou dvoustupňovou převodovkou Praga; první vyrobený trolejbus na bázi SOR BN 12; výroba probíhala u DP Ostrava (výrobní číslo DPO: 176); vystaven na veletrhu Autotec 2008, od 2019: exponát Muzea velkých volantů 
nátěr: bílá *
fotka
SOR1
SOR1
SOR Libchavy (od 4/2008)
pronajat DP Ostrava
pronajat Arriva Teplice
pronajat Arriva City
  VIN SOR TNB 12 2016      prototyp parciálního trolejbusu, trakční motor TAM 1050C6S (175 kW), poloautomatická sběrací soustava Faiveley Transport TSS, baterie pro samostatný pojezd EVC Hulín; vystaven na veletrhu Czechbus 2016, 18.6.2019: odvezen k výrobci, 2019: výzbroj pro provoz při napětí 750 V 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá
fotka
SOR Libchavy (od 2016)
pronajat DPMB
pronajat DP Praha
pronajat DPMB
předchozí 1 následující celkem 4
Vypsány celkem 4 vozy, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • v dílnách/v opravě: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 7 let.

Poslední aktualizace vozů: 20. 9. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání