Vyhledávání vozů
řazeno dle trakce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
156881 | ČKD Tatra T4D | 1967 |
prototyp,
1971-1997: cvičný vůz,
1998-1999: rekonstrukce,
od 1999: historický vůz (v provedení z přelomu 60./70. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
2000 724 001 201 201 2000 |
DVB Dresden (od 1967) | mus* | |||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
26 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
27 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
28 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
29 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1953) | ||||||||
SACM mu.mv | 1900 | 195x |
výzbroj AEG? |
» detail | |||||
ex
DP Mylhúzy |
|||||||||
30 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1952) | ||||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a | 1904 | 195x |
výzbroj AEG?, 1939-1953: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
21 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1953) | 1000 | |||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a | 1904 | 195x |
výzbroj AEG?, 1939-1944: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
22 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1953) | 1000 | |||||||
14257 | Györ mv | 1909 |
elektrický motorový vůz místní dráhy Trenčianská Teplá - Trenčianské Teplice,
1957: předán na Lesní železnici Ľubochňa,
1981: jako vrak předán TMB, 1981-82: renovace v ŽOS Krnov |
» detail | |||||
ex
MÚEŽ Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice ex Československé státní dráhy ex Lesná železnica Ľubochňa |
|||||||||
3 | Technické muzeum v Brně (od 1981) | Líš | |||||||
169954 | ČKD Tatra KT4SU | 1980 | 2015 |
1/1983: služební vůz - cvičný vůz |
» detail | ||||
51III T-27 |
DP Tallinn (3/1981 - 2/2015) | Par | |||||||
Schweiz. Wagons- und Aufzügefabrik Schlieren Ce 2/2 » Xe 2/2 | 1905 |
1964: služební vůz,
1987: historický (služební) vůz,
27.10.-1.11.2017: převoz ze Švýcarska do Liberce,
11/2017-2019?: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
ex
Birseckbahn ex Baselland Transport ex Bahnmuseum Kerzers |
|||||||||
X112 | Boveraclub (od 10/2017) | dep* | |||||||
169940 | ČKD Tatra KT4SU | 1980 | 2010 |
|
» detail | ||||
148 УЧ-5 |
Vinnytska transportna kompaniya (1981 - 2010) | ||||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
9/2023 - vystaven na veletrhu v Gdaňsku nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
001 | KJKP GRAS Sarajevo (od ?) | AM | |||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
002 | KJKP GRAS Sarajevo (od 14.12.2023) | AM | |||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
003 | KJKP GRAS Sarajevo (od 16.1.2024) | AM | |||||||
166640 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | 1992 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
004 | ViP Potsdam (1978 - 1992) | ||||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
004 | KJKP GRAS Sarajevo (od 27.1.2024) | AM | |||||||
166641 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | 1992 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
005 | ViP Potsdam (1978 - 1992) | ||||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
005 | KJKP GRAS Sarajevo (od 2/2024) | AM | |||||||
166642 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | 1992 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
006 | ViP Potsdam (1978 - 1992) | ||||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
006 | KJKP GRAS Sarajevo (od 2/2024) | AM | |||||||
166639 | ČKD Tatra KT4D | 1977 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 035 PH 1098 |
45099 | TCE Ploiesti (od 2002) | |||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
007 | KJKP GRAS Sarajevo (od 3/2024) | AM | |||||||
166671 | ČKD Tatra KT4D | 1977 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
Mittenwalder Gerätebau (1992 - ?) | |||||||||
Stadler Tango NF3 | 2023 |
nátěr: DP Sarajevo, žluto-šedá |
» detail | ||||||
008 | KJKP GRAS Sarajevo (od 3/2024) | AM | |||||||
166643 | ČKD Tatra KT4D | 1977 |
nátěr: žluto-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 008 PH 1107 |
55070 45070 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
166672 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | 1992 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
009 | ViP Potsdam (1978 - 1992) | ||||||||
167685 | ČKD Tatra KT4D | 1979 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 009 PH 1073 |
55071 45071 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
167686 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | 1983 |
vyřazen po DN nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
011 | ViP Potsdam (1979 - 1983) | ||||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
1 | TEKG (1895 - 1936) | ED | |||||||
Graz jb.mv.M | 1899 | 193? |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG |
» detail | |||||
1 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 193?) | Pra | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
1 | Brüxer Strassenbahn und Elektrizitäts (1901 - 1945) | 1000 | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1952 |
|
» detail | |||||
1 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1952) | Krn | |||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1955? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté, od 1952: služební vůz |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
31 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1955?) | 1000 | |||||||
18367 | MWG ke.mv.a1 | 1913 |
motorový vůz košické elektrické dráhy,
1944: odvlečen ustupujícími německými vojsky do Magdeburgu,
1951: z Německa předán do Maďarska, později opraven v Budapešti a předán do Miskolce,
1977: převezen do Košic,
1983: převezen do Brna,
2004: vrácen do Košic, vůz je dosud v nerenovovaném stavu |
» detail | |||||
ex
Kassai városi közúti vasút - Košické mestské pouličné železnice ex Magdeburger Verkehrsbetriebe ex Miskolc Városi Közlekedési ex Dopravný podnik mesta Košíc ex Technické muzeum v Brně |
|||||||||
1 | Dopravný podnik mesta Košice (od 2004) | Bar | |||||||
1103 | Vítkovické železárny MV | 1934 | 1976 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
1 83 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
167638 | ČKD Tatra KT4D | 1978 | 1997 |
|
» detail | ||||
1 | Cottbusverkehr (1978 - 1997) | ||||||||
167697 | ČKD Tatra KT4D | 1979 |
1998: pracovní vůz (sněžný pluh) |
» detail | |||||
430 1 |
EVAG Erfurt (od 1979) | ||||||||
170970 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 021 PH 1084 |
45085 | TCE Ploiesti (od 1998) | |||||||
ČKD Tatra T5A5 | 1976 | 1998 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
8013 0013 |
ČKD Tatra (1976 - 1998) | ||||||||
167688 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | 1996 |
nátěr: CVR Argus, černá s barevnou grafikou * |
» detail | ||||
013 | ViP Potsdam (1979 - 1996) | ||||||||
Lederer & Porges mv2 | 1903 | 1954 |
1923: reko - uzavření plošinových čel, 1930: služební vůz, 1939: zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||||
3II 1III |
DPMB (1903 - 1954) | ||||||||
166349 | ČKD Tatra T4SU | 1977 | 2011 |
|
» detail | ||||
1III | Zhytomyrske TTU (1978 - 2011) | ||||||||
171975 | ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM | 1982 |
prototyp, 1995: GO na KT4DtM nátěr: BVG, žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra ex BVB Berlin |
|||||||||
9702 7011 |
BVG Berlin (1992 - 2013) | ||||||||
170968 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 022 PH 1085 |
45086 | TCE Ploiesti (od 1998) | |||||||
171974 | ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM | 1982 |
prototyp, 1995: GO na KT4DtM nátěr: BVG, žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra ex BVB Berlin |
|||||||||
9703 7012 |
BVG Berlin (1992 - 2013) | ||||||||
173365 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
0001 0301 0001 |
Mosgortrans (od 1984) | Muz* | |||||||
170978 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 029 PH 1092 |
45093 | TCE Ploiesti (od 1999) | |||||||
173366 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp; 2002: přestavba na nákladní vůz; od 2003: využíván jako sklad nátěr: městské schéma, žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
0002 0302 |
Mosgortrans (1985 - 11/2014) | Kra | |||||||
173367 | ČKD Tatra KT8D5 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen Mosgortrans ex Metroelektrotrans |
|||||||||
5834 | Mosgortrans (od 2019) | Muz | |||||||
167693 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | 1989 |
vyřazen po DN nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
018 | ViP Potsdam (1979 - 1989) | ||||||||
169814 | ČKD Tatra KT4D | 1980 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 023 PH 1086 |
45087 | TCE Ploiesti (od 1998) | |||||||
173368 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1500 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1989) | TO | |||||||
167694 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | 2001 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
Mittenwalder Gerätebau (1992 - 2001) | |||||||||
175241 | ČKD Tatra T6A2D | 1985 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz,
2000-2002: rekonstrukce
od 2002: historický vůz (v provedení z 80. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * {sólo*} |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
226 001 | DVB Dresden (od 1986) | mus* | |||||||
169815 | ČKD Tatra KT4D | 1980 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 010 PH 1074 |
55072 45072 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
175240 | ČKD Tatra T6A2D | 1985 | 2002 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz nátěr: bílá se žlutým a šedým proužkem * {226 001+B+276 001} |
» detail | ||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
226 002 | DVB Dresden (1986 - 2002) | Tra | |||||||
169816 | ČKD Tatra KT4D | 1980 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 011 PH 1075 |
55073 45073 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
2 | TEKG (1895 - 1937) | ED | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 195x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
2 | Mostecké dopravní podniky (1901 - 1950) | 1000 | |||||||
Ganz ml.mv.a | 1902 | 195? |
1933?: upraven na zavazadlový vůz,
194?: vůz odstaven a používán jako zdroj ND |
» detail | |||||
2 | DP Mariánské Lázně (1902 - 195?) | PP | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1956 |
|
» detail | |||||
2 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1956) | Krn | |||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
32 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
1104 | Vítkovické železárny MV | 1934 | 1966 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
2 84 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1966) | TO* | |||||||
170967 | ČKD Tatra KT4D | 1981 | 1989 |
vyřazen po DN nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
022 | ViP Potsdam (1981 - 1989) | ||||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1962 |
5.9.1929: DN - vykolejení a převrácení u dnešní zastávky Malodoubská - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
2II | DP Liberec (1921 - 1962) | Mrš | |||||||
DPMaL mo.mv.c | 1950 | 196x |
|
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
- | DP Jablonec nad Nisou (1961 - 196x) | Pra | |||||||
171958 | ČKD Tatra KT4D | 1982 | 1997 |
|
» detail | ||||
25 2II |
Cottbusverkehr (1982 - 1997) | ||||||||
ČKD Tatra KT4SU | 1986 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||||
0023 | ČKD Tatra (1986 - 1986) | ||||||||
Lederer & Porges mv2 | 1903 | 1954 |
1930: služební vůz, 1940: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy |
» detail | |||||
4II 2III |
DPMB (1903 - 1954) | ||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
42 2III |
DP Liberec (5/1953 - 1973) | Mrš | |||||||
166350 | ČKD Tatra T4SU | 1977 | 2011 |
|
» detail | ||||
2III | Zhytomyrske TTU (1978 - 2011) | ||||||||
177217 | ČKD Tatra T7B5 | 1988 | 2002 |
prototyp, po ukončení zkoušek odstaven poté zdroj ND a sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
0024 | ČKD Dopravní systémy (1988 - 2002) | ||||||||
170969 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 024 PH 1087 |
45088 | TCE Ploiesti (od 1988) | |||||||
177218 | ČKD Tatra T7B5 | 1989 |
prototyp, po ukončení zkoušek oprava a prodej,
od 1995: vyhlídkový/párty vůz nátěr: světle modrá s bílým a modrým pruhem * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra ex Oslo Sporveier |
|||||||||
100 | Västtrafik (od 1998) | Göt | |||||||
177219 | ČKD Tatra T7B5 | 1988 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm nátěr: žluto-červená * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
7001 3321 3326 |
Mosgortrans (od 4/1990) | Muz* | |||||||
179101 | ČKD Tatra T6A5 | 1991 |
1. prototyp T6A5 nátěr: červeno-krémová * {A+7902} |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
7901 | DP Bratislava (od 1992) | Kra | |||||||
170971 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 012 PH 1076 |
55074 45074 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
177900 | ČKD Tatra T7B5 | 1989 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm, 3/2000: odstaven po zkratu motoru nátěr: žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
7002 3322 |
Mosgortrans (4/1990 - 11/2014) | Kra* | |||||||
179102 | ČKD Tatra T6A5 | 1991 |
2. prototyp T6A5 nátěr: červeno-krémová * {7901+B} |
» detail | |||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
7902 | DP Bratislava (od 1992) | Kra | |||||||
170972 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 013 PH 1077 |
55075 45075 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
179621 | ČKD DS RT6N1 | 1993 | 4/2002 |
prototyp RT6N1,
5.-10.6.1993: vystaven na veletrhu Autotec Brno,
2/1994: TBZ,
2-9/1994: zkušební jízdy v Praze,
9/1994: předváděcí provoz v Brně (v době MSV),
9/1994-jaro/1995: zkušební jízdy v Praze,
3.-7.4.1995: vystaven na veletrhu Scima Praha,
1995: rekonstrukce, poté zkušební jízdy Praha,
22.-30.9.1995: vystaven na veletrhu Transport 95 v Lipsku, poté zkušební jízdy Praha,
1996: rekonstrukce, změna laku, poté předváděcí provoz s cestujícími Liberec, Most-Litvínov (vůz v provozu vykolejil a musel být odeslán zpět), Praha (2x), Poznaň (testován v provozu s cestujícími v rámci veletrhu) a Krakow,
9/1998-11/1999: zapůjčen do Liberce
4/2002: likvidace (prodán kovošrotu v Kralupech nad Vltavou) nátěr: schéma RT6N, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
ČKD Dopravní systémy zapůjčen DPMB zapůjčen DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Poznań zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen MPK Kraków |
|||||||||
84 | DP Liberec (pronajat: 11/1998 - 11/1999) | 1435 | |||||||
170973 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 014 PH 1078 |
55076 45076 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
179198 | ČKD DS RT8D5M | 1995 | 1998 |
zkušební vůz tramvají pro hlavní město Filipín Manilu; 11/1998: crash test v ÚD Hostivař, poté odstaven a zlikvidován nátěr: modro-žluto-bílá |
» detail | ||||
0029 | ČKD Dopravní systémy (1995 - 1998) | ||||||||
170974 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: ViP, bílo-zelená-šedá * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 015 PH 1079 |
55077 45077 |
TCE Ploiesti (od 1996) | |||||||
180247 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV14;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero Rocher * {A+7958} |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy |
|||||||||
7957 | DP Bratislava (od 12/2006) | Kra | |||||||
170975 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 025 PH 1088 |
45089 | TCE Ploiesti (od 1998) | |||||||
177008 | ČKD Tatra KT4SU | 1987 |
2011: GO - Charkov |
» detail | |||||
30 030 |
Tramvayne upravlinnya im. I.A.Pyatetskoho (od 1987) | ||||||||
180151 | ČKD DS RT6S | 1996 |
prototyp,
9/1996: vystaven na MSV Brno,
1997-1998: zkušební provoz v Praze,
10/1998: prodán DP Liberec,
• 12/1998-11/2003: střídavě v provozu nebo odstaven,
• od 11/2003: dočasně odstaven (započata oprava),
• 2004: trvale odstaven,
12/2013: prodej firmě EFA EDGE FOR ALL s.r.o.,
• 2013-2019: využíván jako poutač pro skiareál v Herlíkovicích
• 2019: odvezen z Herlíkovic (majetkové poměry neznámé) nátěr: schéma RT6, zeleno-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy ex DP Liberec |
|||||||||
EFA EDGE FOR ALL (12/2013 - 2019) | |||||||||
170976 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 026 PH 1089 |
45090 | TCE Ploiesti (od 1998) | |||||||
177301 | ČKD Tatra KT4SU | 1988 |
2007: doplněna druhá kabina řidiče |
» detail | |||||
31 031 |
Tramvayne upravlinnya im. I.A.Pyatetskoho (od 1988) | ||||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
3 | TEKG (1895 - 1935) | ED | |||||||
Graz jb.mv.M | 1899 | 193? |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG |
» detail | |||||
3 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 193?) | Pra | |||||||
Graz mo.mv.a1 | 1901 | 194x |
výzbroj AEG |
» detail | |||||
3 | Mostecké dopravní podniky (1901 - 1947) | 1000 | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 | 1953 |
|
» detail | |||||
3 | Městský dopravní podnik Opava (1905 - 1953) | Krn | |||||||
Ringhoffer cb.mv.a | 1908 | 1952? |
pořadí přečíslování v Mostě (ev.č. 31-37) není zcela jisté |
» detail | |||||
ex
Jihočeské elektrárny |
|||||||||
33 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1950 - 1952) | 1000 | |||||||
1105 | Vítkovické železárny MV | 1934 |
nátěr: červeno-bílá {3+104} |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
3 | Technické muzeum v Brně (od 1976) | Líš | |||||||
167712 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | 8/2021 |
|
» detail | ||||
ex
Cottbusverkehr |
|||||||||
237 | Liepājas Tramvajs (2000 - 7/2021) | ||||||||
180248 | ČKD DS T6A5 | 1997 |
prototyp s výzbrojí TV30;
1997-?: zkušební provoz bez cestujících v Praze,
od ?: odstaven,
2006: GO (Pars Nova Šumperk) nátěr: CVR Ferrero - Mon Cheri a Pocket Coffee Espresso * {7957+B} |
» detail | |||||
ex
ČKD Dopravní systémy |
|||||||||
7958 | DP Bratislava (od 12/2006) | Kra | |||||||
170977 | ČKD Tatra KT4D | 1981 |
nátěr: TCE Ploiesti, žluto-šedá s bílým středem vozu a barevnými prvky * |
» detail | |||||
ex
ViP Potsdam |
|||||||||
8 030 PH 1093 |
45094 | TCE Ploiesti (od 1999) | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 49 vozů
- provozní: 24 vozů
- historický/muzejní: 8 vozů
- dosud nezařazen do provozu: 8 vozů
- vyřazen: 3 vozy
- definitivně odstaven: 2 vozy
- prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
- služební: 1 vůz
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
- neznámý: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (25) mají přibližný průměrný věk 40,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
26. 3. 2024.