Vyhledávání vozů
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
MWG mv | ? |
od ?: historický vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
12 | SZKT Szeged (od ?) | ||||||||
Graz nvv » nmv | 1894 |
původně zavřený nákladní vůz,
1920-21: přestavěn na nákladní motorový vůz,
1929: po dodání nového nákladního mot. vozu byl přečíslován na 104 |
» detail | ||||||
103 104 |
Dopravní podnik Ostrava (1894 - 19xx) | ||||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
1 | TEKG (1895 - 1936) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
2 | TEKG (1895 - 1937) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
3 | TEKG (1895 - 1935) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
4 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 193x |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
5 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1894 | 195x |
výzbroj: UEG, 1938?-1950?: služební vůz |
» detail | |||||
6 | TEKG (1895 - 1950?) | ED | |||||||
Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 VV » Ganz 1895 MV | 1895 | 1977 |
původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1929: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako sklad, 1942-43: přestavba na pracovní vůz (nová skříň), 1975: po vyřazení předán TMB, později pro špatný stav sešrotován |
» detail | |||||
ex
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
150 | Technické muzeum v Brně (1975 - 1977) | Líš | |||||||
Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 VV » Ganz 1895 MV | 1895 | 1978 |
původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1975: jako vyřazený předán TMB, později pro špatný stav sešrotován |
» detail | |||||
ex
Dopravné závody hl. m. Bratislavy |
|||||||||
151 | Technické muzeum v Brně (1975 - 1978) | Líš | |||||||
Graz tp.mv.a1 | 1895 | 1943 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
7 | TEKG (1895 - 1943) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1895 | 193x |
výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b | 1897 | 1952 |
od 1928: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Görlitz |
|||||||||
26 | Městský dopravní podnik Opava (1942 - 1952) | Krn | |||||||
Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b | 1897 | 1952 |
od 1928: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Görlitz |
|||||||||
27 | Městský dopravní podnik Opava (1942 - 1952) | Krn | |||||||
Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b | 1897 | 1951 |
od 1928: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Görlitz |
|||||||||
28 | Městský dopravní podnik Opava (1942 - 1951) | Krn | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
1 53 2 46 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
2 59 4 48 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 |
pojezd a výzbroj Schuckert,
1920: rekonstrukce na vlečný vůz,
1961-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
ex
DP Liberec ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
3 | Boveraclub (od 9/2009) | TML* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
4 55 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
5 58 |
DP Liberec (9/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1921: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
6 56 3 47 |
DP Liberec (9/1897 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1915: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
7 52 |
DP Liberec (8/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1962 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
8 57 |
DP Liberec (9/1987 - 1962) | Mrš* | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
9 | TEKG (1897 - 1950) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1914-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
11 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz mv | 1898 | 1985 |
motorový vůz olomoucké el. dráhy, 1977: předán do TMB (pouze vozová skříň bez podvozku a el. výzbroje), 1985: skříň sešrotována |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
4 | Technické muzeum v Brně (1977 - 1985) | Líš | |||||||
Graz lb.mv.a2 » lb.vv.c | 1898 | 1927 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1913: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
9 51 |
DP Liberec (2/1899 - 1927) | Mrš* | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 1931 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
12 | TEKG (1898 - 1931) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 1931 |
výzbroj: UEG |
» detail | |||||
13 | TEKG (1898 - 1931) | ED | |||||||
Graz tp.mv.a2 | 1898 | 194x |
výzbroj: UEG, 1936?-1941?: služební vůz - brus |
» detail | |||||
14 | TEKG (1898 - 1941?) | ED | |||||||
Graz tp.smv.tv | 1898 | 196x |
služební vůz - montážní vůz trolejového vedení |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic |
|||||||||
30III | DP města Ústí nad Labem (1959 - 1968) | ||||||||
53919 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
50 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53928 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
52 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53932 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
53 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57802 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
51 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
Graz mv1 | 1899 | 1963 |
1920?: reko - uzavření plošinových čel, 1954: služební vůz 514 |
» detail | |||||
1 42 10II 514 |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavba na vlečný vůz, nedokončeno, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
2 43 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
3 44 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Olomouc (vlečný vůz 56) |
» detail | |||||
4 45 11II |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1964 |
1930: odstaven, 1945: služební vůz |
» detail | |||||
5 46 511 811 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava |
» detail | |||||
6 47 12II |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
7 48 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954 : prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 54) |
» detail | |||||
8 4III |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
9 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 |
1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB |
» detail | ||||||
ex
DPMB |
|||||||||
10 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
11 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1962 |
1930: služební vůz |
» detail | |||||
12 504 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
13 | DPMB (od 1900) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava (služební vůz 3005) |
» detail | |||||
14 5III |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1966 |
1930: služební vůz |
» detail | |||||
15 505 805 |
DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mot. vůz 25) |
» detail | |||||
16 | DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1961 |
1945: služební vůz |
» detail | |||||
17 506 |
DPMB (1900 - 1945) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1962 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: služební vůz, reko - uzavření plošinových čel |
» detail | |||||
18 6III 512 |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | ? |
1954: prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 55) |
» detail | |||||
19 7III |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1964 |
1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: služební vůz |
» detail | |||||
20 8II 513 813 |
DPMB (1900 - 1954) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 | 1945 |
1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
21 | DPMB (1900 - 1930) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
1 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1966 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
2 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1966) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1968 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
3 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1968) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
4 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
5 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1961 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1961: vlečný vůz |
» detail | |||||
6 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1961) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
7 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1960 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1960: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1960) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz, 1970(?)-2011: lesní chatka |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem pronajat Mostecké dopravní podniky ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | Boveraclub (od 4/2011) | dep | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1968 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1968) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
11 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1966 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
12 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1966) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
13 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1925: výzbroj UEG, 1925-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
14 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 | 1899 | 1962 |
1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1962: vlečný vůz |
» detail | |||||
15 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1962) | Pře* | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 | 1899 | 1970 |
1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
16 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
18 | PMDP (od 29.6.1899) | Slo* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Obo | ||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1940: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pň | ||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1936: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
5 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
6 | ŠKODA-BUS klub Plzeň (od 2018) | Stra | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
7 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
8 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | PMDP (od 2/2011) | Kar | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
10 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
11 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
12 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
13 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
14 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
15 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
16 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
17 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
19 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
20 | PMDP (1899 - 31.12.1955) | Kar* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
10 51II 1 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 | 1899 | 1938 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
11 | DP Liberec (8/1899 - 1938) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1949: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
12 61 |
DP Liberec (8/1899 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1946: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
13 60 6 49 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz jb.mv.M | 1899 | 193? |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG |
» detail | |||||
1 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 193?) | Pra | |||||||
Graz jb.mv.M » jb.vv.ar | 1899 | 1960 |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG, 1929/1930: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou zapůjčen DP Liberec |
|||||||||
52II | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1943 - 1960) | 1000 | |||||||
Graz jb.mv.M | 1899 | 193? |
pojezd Remscheid, výzbroj UEG |
» detail | |||||
3 | DP Jablonec nad Nisou (1900 - 193?) | Pra | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 89 vozů
- dlouhodobě odstaven: 4 vozy
- historický/muzejní: 3 vozy
- vyřazen: 1 vůz
- vyřazen (existuje vrak): 1 vůz
- neznámý: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
28. 2. 2024.