Dopravní podnik hl. m. Prahy: tramvaje
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
53919 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
18 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
53928 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
27 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
53932 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
31 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
57765 | Ringhoffer mv | 1900 |
1929-1967: kolejový brus;
1967: renovace do stavu odpovídajícímu období před rokem 1907, zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: tmavě zelená * |
» detail | |||||
88 4061 88II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) | Stře* | |||||||
57786 | Ringhoffer mv » pmv » mv | 1901 |
1913-1920: rekonstrukce na volnoosý;
1927-1928: rekonstrukce na kolejový brus;
1966: rekonstrukce na osobní motorový vůz;
od 1967: historický nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {109+526} |
» detail | |||||
109 4063 109 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1901) | Stře* | |||||||
57802 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
125 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
57807 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
130 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
57816 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
139 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
57825 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
148 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
57843 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
166 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
62663 | Ringhoffer mv | 1900 |
salonní vůz pražského primátora, 1922: rekonstrukce pojezdu (ze 4 na 2 nápravy), 1951-1979: vůz mateřských škol nátěr: tyrkysovo-bílá |
» detail | |||||
200 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) | Stře* | |||||||
72566 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
239 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
72567 | Ringhoffer Škoda | 1908 |
od 1959 sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz); od 1995 komerční jízdy v muzeu MHD Střešovice nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
240 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1974) | Stře | |||||||
72568 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
241 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
72569 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
242 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
72577 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
250 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
72592 | Ringhoffer mv | 1908 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
265 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1964 - 6/2001) | Stře* | |||||||
poté
soukromá osoba poté Národní technické muzeum |
|||||||||
72593 | Ringhoffer mv | 1908 |
1968: renovace (DP Praha) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
266 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1908 - 1955) | ||||||||
poté
DP města Olomouce poté Crich Tramway Village |
|||||||||
72602 | Ringhoffer mv | 1908 |
od 1966: historický nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {275+624} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
275 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1966) | Stře* | |||||||
76657 | Ringhoffer mv » pmv » mv | 1909 |
od 1962: služební vůz - kolejový brus,
od 1985: historický vůz,
1986-1995: rekonstrukce do provozního stavu z konce 40. let 20. století nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {297+638+728*} |
» detail | |||||
297 4091 6-4006 4091 297 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
76661 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
301 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
76662 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
302 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
85229 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1987: doplněna radlice pro odklízení sněhu;
1987-1989: vůz odstaven;
od 1989: historický vůz pro komerční účely;
2001-2003: GO v KOS Krnov - vůz vzhledově upraven do stavu po vyrobení nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
349 4022 4212 349 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1915) | Stře* | |||||||
85231 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1986: doplněna radlice na odklízení sněhu;
1986-1991: služební vůz muzea MHD;
od 1992: historický vůz pro komerční jízdy;
1996-2000: GO (vozovna Střešovice) nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
351 4023 4213 351 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1915) | Stře* | |||||||
zapůjčen
PMDP pronajat DP Liberec zapůjčen Boveraclub |
|||||||||
85232 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1974: doplněna radlice na odklízení sněhu;
1974-1987: v majetku Kroužku přátel MHD - deponován v Ústředních dílnách DP
1987: renovace do stavu 30. let dvacátého století (ÚD DP) nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
352 4024 352 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1915 - 1987) | údH | |||||||
poté
GVB Amsterdam |
|||||||||
Ringhoffer mv | 1920 |
1968: přestavba na tlačné vozidlo rotačního zametače sněhu; 1999: historické vozidlo nátěr: červeno-bílá * |
» detail | ||||||
371 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1920? - 1963) | ? | |||||||
poté
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
Ringhoffer mv | 1920 |
|
» detail | ||||||
392 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1920? - 1963) | ? | |||||||
poté
Dopravný podnik mesta Košíc |
|||||||||
106973 | Ringhoffer mv | 1920 | 2015 |
1968: úprava na služební vůz; 1981-1997: památník před vozovnou
Později posloužila jako zdroj ND pro vozidlo #10 |
» detail | ||||
397 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1920? - 1963) | ? | |||||||
poté
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
Ringhoffer mv | 1920 |
|
» detail | ||||||
399 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1920? - 1963) | ? | |||||||
poté
Dopravný podnik mesta Košíc |
|||||||||
106987 | Ringhoffer mv | 1920 | 1968 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
411 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1920 - 1964) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
106988 | Ringhoffer mv | 1920 |
10.9.1944: DN v Českomoravské ulici,
1945-1946: novostavba vozové skříně v Tatře Smíchov,
30.4.1965: vyřazen z osobní dopravy, rekonstrukce skříně (snesen střešní větrací nástřešek, doplněn pantograf typu T)
1965-1986: služební vůz - sněhový pluh,
1986-1998: dlouhodobě odstaven,
1998-2000: rekonstrukce na historický vůz v KOS Krnov (stav po vyrobení - nová vozová skříň),
od 9/2000: historický vůz - vůz pro komerční jízdy nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
412 4037 4225 412 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stře* | |||||||
106990 | Ringhoffer mv | 1920 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
414 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1920 - 1966) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
118459 | Ringhoffer mv | 1923 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
419 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1964) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
118469 | Ringhoffer mv | 1923 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
429 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1965) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
118470 | Ringhoffer mv | 1923 |
původně pražský vůz, 1964: prodán do DP Olomouc, 1971-74: renovace v DP Olomouc nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
430 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1964) | ? | |||||||
poté
DP města Olomouce poté Technické muzeum v Brně |
|||||||||
118479 | Ringhoffer mv | 1923 | 1968 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
439 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1964) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
118480 | Ringhoffer mv | 1923 | 1969 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
440 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1964) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
118485 | Ringhoffer mv | 1923 | 1967 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
445 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1964) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
118488 | Ringhoffer mv | 1923 | 1971 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
448 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1923 - 1966) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
121434 | Ringhoffer mv | 1925 | 1971 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
450 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1925 - 1965) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
121435 | Ringhoffer mv | 1925 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
451 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1925 - 1965) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
121437 | Ringhoffer mv | 1925 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
453 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1925 - 1966) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
121439 | Ringhoffer mv | 1925 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
455 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1925 - 1966) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
121440 | Ringhoffer mv | 1925 | 1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
456 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1925 - 1966) | ||||||||
poté
DP města Olomouce poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
121441 | Ringhoffer mv | 1925 | 1970 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
457 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1925 - 1966) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
121451 | Ringhoffer mv | 1925 | 1969 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
467 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1925 - 1966) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
121482 | Ringhoffer Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
498 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
Ringhoffer mv | 1913 |
otevřený vůz pro okružní, svatební a jiné příležitostné jízdy;
1971: snížena střecha, dosazen pantograf;
od 1972 historický;
1991: dosazen tyčový sběrač proudu nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
500 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1913) | Stře* | |||||||
Vagónka Kolín mv | 1927 |
1972: renovace v DP Praha |
» detail | ||||||
2051 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1927 - 1972) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
122317 | Ringhoffer Škoda | 1927 |
od 1972: pracovní vůz;
od 1987: veden jako historický;
16.8.2000: převezen na Václavské náměstí, kde slouží jako kavárna nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2077 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1927 - 1972) | ? | |||||||
poté
PMDP poté soukromá osoba |
|||||||||
Ringhoffer Škoda | 1927 | ? |
sloužil jako pracovní vůz jen krátce, vyhořel v roce 197X nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2081 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - ?) | ? | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
123543 | Ringhoffer mv | 1928 |
1974-1989: sněžný pluh;
1989: renovace, následně určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2110 4214 2110II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1928) | Stř* | |||||||
123757 | Ringhoffer mv | 1929 |
5/1974: odstaven z pravidelného provozu;
2010-2012: renovace, následně určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2172 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1929) | Stře* | |||||||
123795 | Ringhoffer mv | 1930 |
1974-1989: služební vůz;
1989: renovace, určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2210 4209 4210 2210II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stře* | |||||||
123807 | Ringhoffer mv | 1930 |
1973: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2222+1111+1219} |
» detail | |||||
2222 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stře* | |||||||
124559 | Ringhoffer mv | 1930 |
1975: úprava na služební vůz,
80. léta: vůz dlouhodobě odstaven,
1989: v rámci oslav 90. výročí tramvajové dopravy v Olomouci byl vůz zrekonstruován (interiér vrácen do původního stavu) nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
2238 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1930 - 1975) | ||||||||
poté
DP města Olomouce |
|||||||||
124560 | Ringhoffer mv | 1930 |
1974: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2239+1523} |
» detail | |||||
2239 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stře* | |||||||
124593 | Ringhoffer mv | 1931 |
1973: odstaven z pravidelného provozu;
2005-2009: renovace, následně určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2272 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1931) | Stře* | |||||||
125222 | Ringhoffer mv | 1932 |
nátěr: červeno-bílá {2294+608} |
» detail | |||||
2294 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1932) | Stře* | |||||||
125498 | Ringhoffer mv | 1936 |
1971-72: renovace v DP Praha nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3005 | Dopravní podniky hl. města Prahy (1936 - 1971) | Str | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
129754 | Ringhoffer mv | 1942 |
1971-2006: sklad nedaleko vinice v obci Bechlín u Roudnice nad Labem; 16.8.2006: převezen na nové stanoviště za účelem renovace do podoby z roku 1967 nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3049 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1942 - 1971) | Str | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
129767 | Ringhoffer mv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3062 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře* | |||||||
129768 | Ringhoffer mv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá {3063+1580} |
» detail | |||||
3063 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře* | |||||||
Ringhoffer mv | 1948 |
nátěr: červeno-bílá {3083+1583} |
» detail | ||||||
3083 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1948) | Stře* | |||||||
Ringhoffer mv | 1948 |
1966-1989: měřicí vůz;
5/2021-9/2023: renovace do původního stavu (KOS Krnov) nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
3098 4100 3098 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1948) | Stře* | |||||||
129773 | Ringhoffer mv | 1942 |
1968: úprava na reklamní vůz – umístění osvětlených reklamních ploch na boky vozu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3068 4101 4002II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře* | |||||||
106939 | Ringhoffer mv | 1920 |
?: rekonstrukce skříně na pětiokenní
1964: snesen střešní větrací nástřešek
1964-1985: služební vůz;
1985: rekonstrukce na vyhlídkový vůz "CASSOVIA" nátěr: modro-žlutá * |
» detail | |||||
363 4030 |
Dopravní podniky hl. města Prahy (1920 - 5/1985) | údH | |||||||
poté
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
106940 | Ringhoffer mv | 1920 |
?: rekonstrukce skříně n apětiokenní
1964: snesen střešní větrací nástřešek
1964-1985: služební vůz;
1985: rekonstrukce na vyhlídkový vůz;
2004: rekonstrukce na pub;
2004-2010?: pub na Hlavní ulici;
2016: prodejna lístků na 24. ročník Art Film Festu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
364 4031 |
Dopravní podniky hl. města Prahy (1920 - 5/1985) | údH | |||||||
poté
Dopravný podnik mesta Košice |
|||||||||
98304 | Ringhoffer nmv | 1917 |
nákladní motorový vůz;
1976: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: světle zelená {4053+4525+4532+5001+5007} |
» detail | |||||
2053 4053 4001II 4053II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stře* | |||||||
Isola Berlin smv.ckz | 1922 | 1985 |
služební motorový vůz - čistič kolejových žlábků,
původně pražský vůz později prodán do Olomouce,
1974: předán TMB,
1985: pro špatný stav sešrotován |
» detail | |||||
2056 4056 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1922 - ?) | ? | |||||||
poté
DP města Olomouce poté Technické muzeum v Brně |
|||||||||
ÚD-EP Rustonka mv | 1952 |
vůz byl určen pro posun železničních vagónů v areálu ÚD Rustonka;
od 1984: historický - rekonstrukce profilu kol pro městský provoz nátěr: khaki * |
» detail | ||||||
4072 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) | Stře* | |||||||
123763 | Ringhoffer mv | 1929 | 1988 |
1971: úprava na čisticí vůz, přední a zadní čelo z vozu T3 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
2178 4088 |
Dopravní podniky hl. města Prahy (1929 - 1988) | údH* | |||||||
122330 | Ringhoffer mv | 1927 | 1988 |
1970: úprava na čisticí vůz, přední a zadní čelo z vozu T3 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
2090 4089 |
Dopravní podniky hl. města Prahy (1927 - 1988) | údH* | |||||||
123563 | Ringhoffer mv | 1929 |
1974-1992: služební vůz, ?-1992: renovace, od 1992: umístěn ve vstupní hale administrativní budovy ČKD Praha-Zličín nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2130 4203 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (1929 - 1992) | ||||||||
poté
ČKD Dopravní systémy |
|||||||||
Ringhoffer mv | 1915 |
1960-1976: využíván jako sněhový pluh; od 1976: veden jako služební vůz muzea MHD Střešovice nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
355 4027 4217 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1915) | Stře | |||||||
123755 | Ringhoffer Škoda | 1929 |
1974: přestavba na sněhový pluh a přečíslován,
od 1986: deponován v depozitu Střešovického muzea MHD,
7/2018 zakoupen do Plzně s výhledem na blízkou rekonstrukci a uvedení mezi historické vozy nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2170 4223 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (? - 7/2018) | Stře | |||||||
poté
PMDP |
|||||||||
143055 | Tatra T1 | 1951 |
1961-1962: GO, 1976: zařazen do muzejní sbírky DPP, renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
5001II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.3.1952) | Stře* | |||||||
143056 | Tatra T1 | 1952 |
1981: odstaven z pravidelného provozu, 2001-2005: renovace, následně určen pro komerční jízdy nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
5002II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) | Stře* | |||||||
143057 | Tatra T1 | 1952 | 1976 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5003II | Dopravní podniky hl. města Prahy (1952 - 1976) | Stř | |||||||
143058 | Tatra T1 | 1952 | 1976 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5004II | Dopravní podniky hl. města Prahy (1952 - 1976) | Stř | |||||||
143059 | Tatra T1 | 1952 | 1978 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5005II | Dopravní podniky hl. města Prahy (1952 - 1978) | Stř | |||||||
143060 | Tatra T1 | 1952 | 1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5006II | Dopravní podniky hl. města Prahy (1952 - 1985) | Stř | |||||||
143062 | Tatra T1 | 1952 | 1976 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5008II | Dopravní podniky hl. města Prahy (1953 - 1976) | Stř | |||||||
143063 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5009II | Dopravní podnik hl. města Prahy (1955 - 1966) | Stř | |||||||
143064 | Tatra T1 | 1952 | 1983 |
2.8.1955: nehoda s mlékařským vozem u křižovatky Slavia, po nehodě probíhala oprava tramvaje v ÚD Rustonka nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5010II | Dopravní podniky hl. města Prahy (1954 - 1983) | Pan | |||||||
143065 | Tatra T1 | 1952 | ? |
vyřazen kvůli poškození při vykolejení v Zadních Skvrňanech nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5011 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (1952 - 1981) | Mot | |||||||
poté
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
143066 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5012 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143067 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5013 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143068 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5014 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143069 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5015 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143070 | Tatra T1 | 1952 | 1968 |
1966-1968: služební vůz nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5016 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
143071 | Tatra T1 | 1952 | 1968 |
1966-1968: služební vůz nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5017 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
143072 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5018 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143073 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5019 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143074 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5020 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1954 - 1966) | Mot | |||||||
143075 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5021 | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143076 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5022II | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143077 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5023II | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
143078 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5024II | Dopravní podnik hl. města Prahy (1953 - 1966) | Mot | |||||||
143079 | Tatra T1 | 1952 | 1966 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
5025II | Dopravní podnik hl. města Prahy (1952 - 1966) | Mot | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 53 vozů
- historický/muzejní: 24 vozů
- sešrotován: 20 vozů
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
- služební: 1 vůz
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 91 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Muzeum MHD Střešovice: 28 vozů
- Neznámá provozovna: 23 vozů
- Vozovna Motol: 15 vozů
- Vozovna Střešovice: 7 vozů
- Ústřední dílny Hostivař: 5 vozů
- Vozovna Strašnice: 2 vozy
- Vozovna Pankrác: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
5. 4. 2024.