Československé státní dráhy: parní lokomotivy Škoda 69Lo1
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
3063 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
V roce 1973 zrušena a převedena na vytápěcí kotel K 557.; V roce 1976 prodej Západočeským uhelným dolům Zbůch.; Od 28.11.2020 oprava do vystavovatelného stavu. nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Západočeské uhelné doly Zbůch |
|||||||||
498.112 | Československé státní dráhy (12/1990 - 12/1992) | LD PLi | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
3055 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.104 + 935.2284} |
» detail | |||||
498.104 | Československé státní dráhy (01/1955 - 12/1992) | rB-M* | |||||||
poté
Železnice Slovenskej republiky |
|||||||||
3057 | Škoda 69Lo1 | 1954 |
V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291} |
» detail | |||||
498.106 | Československé státní dráhy (02/1955 - 1979) | RD NZ* | |||||||
poté
Národní technické muzeum |
Vypsány celkem 3 vozy,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- LD Praha Libeň: 1 vůz
- RD Bratislava - múzeum: 1 vůz
- RD Nové Zámky: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
18. 11. 2022.