Československé státní dráhy: parní lokomotivy Škoda 69Lo1

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  3063 Škoda 69Lo1 1954    V roce 1973 zrušena a převedena na vytápěcí kotel K 557.; V roce 1976 prodej Západočeským uhelným dolům Zbůch.; Od 28.11.2020 oprava do vystavovatelného stavu. 
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem
ex Československé státní dráhy
ex Západočeské uhelné doly Zbůch
498.112 Československé státní dráhy (12/1990 - 12/1992) LD PLi
poté České dráhy
  3055 Škoda 69Lo1 1954     
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.104 + 935.2284}
498.104 Československé státní dráhy (01/1955 - 12/1992) rB-M*
poté Železnice Slovenskej republiky
  3057 Škoda 69Lo1 1954    V roce 1964 na zkušební okruhu v Cerhenicích vytvořen rekord s maximální rychlostí 162 km/h. Jedná se tak o nejrychlejší parní lokomotivu na území ČSR. 
nátěr: Švestkově modrá s černohnědým pojezdem {498.106 + 935.2291}
fotka
498.106 Československé státní dráhy (02/1955 - 1979) RD NZ*
poté Národní technické muzeum
Vypsány celkem 3 vozy, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.

Počty vozů dle provozoven:

  • LD Praha Libeň: 1 vůz
  • RD Bratislava - múzeum: 1 vůz
  • RD Nové Zámky: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 18. 11. 2022.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání