České dráhy: motorové lokomotivy ČKD Praha T478.3

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  8817 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 079-3
750 079-6
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ÚnL*
poté ČD Cargo
  9158 ČKD Praha T478.3 » 750 1974    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 713-0 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 162-7
750 162-0
CZ-ČD 92 54 2 750 162-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) DKV ČT*
  9176 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
ex Československé státní dráhy
750 180-2 České dráhy (1.1.1993 - 2007) DKV ČT*
  9248 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 252-6
750 252-9
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ KLA*
poté ČD Cargo
  9855 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň); 2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II 
nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 312-1 CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ TRU*
poté Kladenská dopravní a strojní
  8834 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1993: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403; 2012: administrativně přeznačena na 750 312-1II a použita na stavbu 750 719-7 v CZ Loko 
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá *
ex Československé státní dráhy
ex Železnice Slovenskej republiky
ex Železničná spoločnosť Slovensko
ex Kladenská dopravní a strojní
750 312-1II CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (2012 - 2012)
  9569 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 326-8
750 326-1
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  9573 ČKD Praha T478.3 » 750 1977    1992: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 330-3 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PLZ*
poté ČD Cargo
  9151 ČKD Praha T478.3 » 752 1974     
nátěr: ČD, modrá s červenými kabinami *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 155-1
752 001-8
České dráhy (1.1.1993 - 9/2008) PJ PVr*
  9168 ČKD Praha T478.3 » 752 1974    1995: rekonstrukce na řadu 752; 2002: rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy D 753 710 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 172-6
752 002-6
České dráhy (1.1.1993 - 12/2002) PJ HKR*
  7421 ČKD Praha T478.3 1968    1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex ČKD Praha
ex Československé státní dráhy
753 001-7 T478.3001
CZ-ČD 92 54 2 753 001-7
CZ-ČD 90 54 3 753 001-7
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  7422 ČKD Praha T478.3 1968  1998   2. prototyp 
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
ex ČKD Praha
ex Československé státní dráhy
753 002-5 České dráhy (1.1.1993 - 1998) DKV OLO*
  7423 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 003-3 České dráhy (1.1.1993 - 21.4.1998) PJ TUR*
  7425 ČKD Praha T478.3 1970  1998    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
ex Československé státní dráhy
753 005-8 České dráhy (1.1.1993 - 1998) PJ ČLP*
  7426 ČKD Praha T478.3 1970  2018   rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko; čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou 
nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 006-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ DCE*
poté ČD Cargo
  8839 ČKD Praha T478.3 1973    vystaven na MSV Brno v roce 1973 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 101-5 T478.3101
CZ-ČD 92 54 2 753 101-5
CZ-ČD 90 54 3 753 101-5
České dráhy (od 1.1.1993) CHV LUR*
  9183 ČKD Praha T478.3 1974  2020    
nátěr: ČSD, višňově červená *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 187-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
  9193 ČKD Praha T478.3 1974     
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná s černým a hnědým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 197-3 České dráhy (1.1.1993 - 2001) PJ Cho*
poté Kladenská dopravní a strojní
poté IDS LocoCare
  9225 ČKD Praha T478.3 1975  2019    
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 229-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ÚnL*
poté ČD Cargo
poté CZ LOKO
  9544 ČKD Praha T478.3 1976     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 301-1 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  7424 ČKD Praha T478.3 1970  2005   1978-1983: dlouhodobě odstavena; 1983-1984: oprava a dále vedena jako T478.3396II 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 396-1 České dráhy (1.1.1993 - 2004) DKV Lbc*
Vypsáno celkem 21 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 10 vozů
  • vyřazen: 5 vozů
  • sešrotován: 4 vozy
  • historický/muzejní: 2 vozy

Počty vozů dle provozoven:

  • DKV Ústí nad Labem, PJ Liberec: 3 vozy
  • DKV Ústí nad Labem: 2 vozy
  • DKV Česká Třebová: 2 vozy
  • CHV Lužná u Rakovníka: 2 vozy
  • DKV Plzeň, PJ Klatovy: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová, PJ Trutnov: 1 vůz
  • DKV Plzeň, PJ Plzeň: 1 vůz
  • DKV Praha, PJ Vršovice: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová, PJ Hradec Králové: 1 vůz
  • DKV Olomouc: 1 vůz
  • DKV Liberec, PJ Turnov: 1 vůz
  • DKV Liberec, PJ Česká Lípa: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Děčín: 1 vůz
  • DKV Louny, PJ Chomutov: 1 vůz
  • DKV Liberec: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 31. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání