Československé státní dráhy: motorové lokomotivy ČKD Praha 749
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
7045 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1967 |
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá * |
» detail | |||||
T478.1039 751 039-9 749 039-4 |
Československé státní dráhy (1967 - 31.12.1992) | LD JHL | |||||||
poté
České dráhy poté AŽD Praha |
|||||||||
6711 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1966 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
T478.1006 751 006-8 |
Československé státní dráhy (1966 - 31.12.1992) | LD PVr | |||||||
poté
České dráhy poté KŽC Doprava zapůjčen ARRIVA vlaky |
|||||||||
7053 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1967 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
T478.1048 751 048-0 |
Československé státní dráhy (12/1967 - 31.12.1992) | LD BR-Ma* | |||||||
poté
České dráhy poté Ing. Jiří Kotas |
|||||||||
7304 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415;
5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost;
3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
T478.1107 751 107-4 |
Československé státní dráhy (1968 - 31.12.1992) | LD JHL | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7318 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: ČD červeno-modrá s bílými doplňky * |
» detail | |||||
T478.1121 751 121-5 |
Československé státní dráhy (1968 - 31.12.1992) | LD JHL | |||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7359 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
T478.1162 751 162-9 |
Československé státní dráhy (1969 - 31.12.1992) | LD PVr | |||||||
poté
České dráhy poté IDS Cargo |
|||||||||
7673 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
T478.1181 751 181-9 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté IDS Cargo |
|||||||||
7707 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1971 |
1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová);
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail | |||||
T478.1215 751 215-5 |
Československé státní dráhy (1971 - 12/1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté KŽC Doprava |
|||||||||
7403 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1969 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: ČD červeno-šedá * |
» detail | |||||
T478.2036 752 036-4 |
Československé státní dráhy (1969 - 12/1992) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7638 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
T478.2058 752 058-8 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy |
|||||||||
7645 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
T478.2065 752 065-3 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté KŽC Doprava |
|||||||||
7661 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
T478.2081 752 081-0 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
7653 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: červeno-modro-krémová * |
» detail | |||||
T478.2073 752 073-7 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
7679 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
T478.1187 751 187-6 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté ČD Cargo poté Junior market |
|||||||||
7646 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
T478.2066 752 066-1 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté Rail system |
|||||||||
7636 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
T478.2056 752 056-2 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté Rail system |
|||||||||
7343 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
T478.1146 751 146-2 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | LD PVr | |||||||
poté
České dráhy poté RETROLOK |
|||||||||
7635 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů, dosazen inovovaný motor ČKD K 6 S 310 DR se zvýšeným výkonem na 1215 kW (ŽOS Česká Třebová) nátěr: červeno-modrá, bílý pruh na čelech * |
» detail | |||||
T478.2055 752 055-4 |
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) | ||||||||
poté
České dráhy poté Moravská železniční |
Vypsáno celkem 18 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Počty vozů dle provozoven:
- LD Jihlava: 3 vozy
- LD Praha Vršovice: 3 vozy
- LD Brno-Maloměřice: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
8. 3. 2024.