Československé státní dráhy: motorové lokomotivy ČKD Praha 749

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  7045 ČKD Praha T478.1 » 749 1967     
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá *
fotka
T478.1039
751 039-9
749 039-4
Československé státní dráhy (1967 - 31.12.1992) LD JHL
poté České dráhy
poté AŽD Praha
  6711 ČKD Praha T478.1 » 749 1966     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
T478.1006
751 006-8
Československé státní dráhy (1966 - 31.12.1992) LD PVr
poté České dráhy
poté KŽC Doprava
zapůjčen ARRIVA vlaky
  7053 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1967     
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
T478.1048
751 048-0
Československé státní dráhy (12/1967 - 31.12.1992) LD BR-Ma*
poté České dráhy
poté Ing. Jiří Kotas
  7304 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415; 5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost; 3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
T478.1107
751 107-4
Československé státní dráhy (1968 - 31.12.1992) LD JHL
poté České dráhy
  7318 ČKD Praha T478.1 » 749 1968    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: ČD červeno-modrá s bílými doplňky *
fotka
T478.1121
751 121-5
Československé státní dráhy (1968 - 31.12.1992) LD JHL
poté České dráhy
  7359 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
T478.1162
751 162-9
Československé státní dráhy (1969 - 31.12.1992) LD PVr
poté České dráhy
poté IDS Cargo
  7673 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová *
fotka
T478.1181
751 181-9
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté IDS Cargo
  7707 ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 1971    1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová); 1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) 
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou *
fotka
T478.1215
751 215-5
Československé státní dráhy (1971 - 12/1992)
poté České dráhy
poté KŽC Doprava
  7403 ČKD Praha T478.2 » 749 1969    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: ČD červeno-šedá *
fotka
T478.2036
752 036-4
Československé státní dráhy (1969 - 12/1992)
poté České dráhy
  7638 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: zeleno-krémová *
fotka
T478.2058
752 058-8
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
  7645 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: modro-bílá *
fotka
T478.2065
752 065-3
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté KŽC Doprava
  7661 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
T478.2081
752 081-0
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7653 ČKD Praha T478.2 » 749 1970     
nátěr: červeno-modro-krémová *
fotka
T478.2073
752 073-7
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté Východočeská dráha
  7679 ČKD Praha T478.1 » 749 1970    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
T478.1187
751 187-6
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté Junior market
  7646 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen *
T478.2066
752 066-1
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Rail system
  7636 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen *
fotka
T478.2056
752 056-2
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Rail system
  7343 ČKD Praha T478.1 » 749 1969    1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá *
fotka
T478.1146
751 146-2
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992) LD PVr
poté České dráhy
poté RETROLOK
  7635 ČKD Praha T478.2 » 749 1970    1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů, dosazen inovovaný motor ČKD K 6 S 310 DR se zvýšeným výkonem na 1215 kW (ŽOS Česká Třebová) 
nátěr: červeno-modrá, bílý pruh na čelech *
fotka
T478.2055
752 055-4
Československé státní dráhy (1970 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Moravská železniční
Vypsáno celkem 18 vozů, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.

Počty vozů dle provozoven:

  • LD Jihlava: 3 vozy
  • LD Praha Vršovice: 3 vozy
  • LD Brno-Maloměřice: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 8. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání