PMDP: autobusy Karosa B731.04

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  15078 Karosa B731.04 » B732.20 1986  2007   1994: GO (ZLINER); 19.12.1994: zakoupen PMDP; u fy STENBUS zdroj ND 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 75-98 101II PMDP (21.11.1994 - 26.2.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
  15075 Karosa B731.04 » B732.20 1986  5/2007   1994: GO (ZLINER), 1999: SO (ÚD), 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 75-99 102II PMDP (1/1995 - 1.3.2007) Cuk
  15064 Karosa B731.04 » B732.20 1986  5/2007   1994: GO (ZLINER), 2-5/2007: sklad ve vozovně Slovany, 5/2007: sešrotován (Plzeň-Jateční) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 76-48 103II PMDP (2/1995 - 1.3.2007) Cuk
  15004 Karosa B731.04 » B732.20 1986  10/2006   1994: GO (ZLINER), 10/2006: sešrotován (Plzeň-Jateční) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 76-49 104II PMDP (1/1995 - 25.10.2006) Cuk
  15024 Karosa B731.04 » B732.20 1986  7/2005   1994: GO (ZLINER), 7/2005: sešrotován (Leta-písecko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ČSAO Zlín
PMA 76-50 105II PMDP (2/1995 - 26.7.2005) Cuk
  11648 Karosa B731.04 1985  1993    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 12-79 333 Dopravní podniky města Plzně (31.5.1985 - 30.8.1993) Cuk
  11649 Karosa B731.04 1985  1992    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 12-78 334 Dopravní podniky města Plzně (31.5.1985 - 31.3.1992) Cuk
  11727 Karosa B731.04 1985  1992    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 12-80 335 Dopravní podniky města Plzně (31.5.1985 - 1.6.1992) Cuk
  11676 Karosa B731.04 » B732 1985  26.3.1998   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 26.3.1998: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 12-81 336 Dopravní podniky města Plzně (31.5.1985 - 29.7.1996) Cuk
  11807 Karosa B731.04 1985  1993    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 12-76 337 Dopravní podniky města Plzně (31.5.1985 - 21.10.1993) Cuk
  11818 Karosa B731.04 1985  1993    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 12-82 338 Dopravní podniky města Plzně (31.5.1985 - 31.3.1993) Cuk
  12113 Karosa B731.04 1985  2006   1992: GO (DPP - Hostivař), po vyřazení autobusu sloužila přední část vozu v Ostrově u Stříbra jako vchod do restaurace 
nátěr: CVR Eurotel, modrá *
fotka
PMA 13-28 339 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
poté TJ Sokol Město Touškov
  12129 Karosa B731.04 » B732 1985  22.5.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 17.5.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-33
PMA 48-39
340 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12136 Karosa B731.04 1985  22.5.2000   1992: GO (DPP - Hostivař); 22.5.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-34 341 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12144 Karosa B731.04 » B732 1985  12.7.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 12.7.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-31
PMA 43-50
342 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12149 Karosa B731.04 1985  1992    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-26 343 Dopravní podniky města Plzně (28.6.1985 - 3.6.1992) Cuk
  12163 Karosa B731.04 1985  1992    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-27 344 Dopravní podniky města Plzně (28.6.1985 - 1992) Cuk
  12172 Karosa B731.04 » B732 1985  16.6.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-29 345 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12174 Karosa B731.04 » B732 1985  16.6.2000   1992: GO (DPP - Hostivař), reko na B732; 16.6.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-32 346 PMDP (28.6.1985 - 17.5.2000) Cuk
  12121 Karosa B731.04 1985  1993    
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PMA 13-30 347 Dopravní podniky města Plzně (28.6.1985 - 3.5.1993) Cuk
  15194 Karosa B731.04 1986    1995: GO (DPP - Hostivař), 6/2002-3/2010: majetek Policie ČR, odstaven v Červeném Hrádku (resp. Dýšině), využíván pro výcvik zásahového týmu, 3/2010-2/2012: oprava do muzejního stavu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
ex PMDP
ex Policie ČR
3P9 8586 348 PMDP (od 2/2012) Kar*
  15187 Karosa B731.04 1986  1995    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-12 349 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 8/1995) Cuk
  15212 Karosa B731.04 1986  8/1994   8/1993-8/1994: zdroj ND, sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-13 350 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 31.8.1993) Cuk
  15175 Karosa B731.04 1986  ?   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-14 351 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 1/1995) Cuk
poté ? (BG)
  15201 Karosa B731.04 1986    1994: prodej pravděpodobně do Maďarska 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-15 352 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 20.4.1994) Cuk
  15159 Karosa B731.04 1986  2010?   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-16 353 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 1/1995) Cuk
poté Obshtinski transport Ruse
  15197 Karosa B731.04 1986  4/1997   12/1995-4/1997: zdroj ND, sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-17 354 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 1.12.1995) Cuk
  15182 Karosa B731.04 1986     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-18 355 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 20.4.1994) Cuk
  15168 Karosa B731.04 1986  ?   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-19 356 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 1/1995) Cuk
poté ? (BG)
  15214 Karosa B731.04 1986  1992    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-20 357 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 1.9.1992) Cuk
  15217 Karosa B731.04 1986  5/2000   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň; 5/2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-30 358 PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) Cuk
  15228 Karosa B731.04 1986  2011   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň, 1995: prodej do Bulharska (Jambol), reko na B732 
nátěr: béžová *
PMA 18-31 359 Dopravní podniky města Plzně (30.5.1986 - 1/1995) Cuk
poté ? (BG)
  15238 Karosa B731.04 1986  10.7.2000   1995: GO (DPP - Hostivař); 10.7.2000: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-32 360 Dopravní podniky města Plzně (30.5.1986 - 17.5.2000) Cuk
  15268 Karosa B731.04 1986  1996?   1994: prodej - Konečný, Praha 8 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
PMA 18-33 361 Dopravní podniky města Plzně (30.5.1986 - 5.3.1994) Cuk
poté Konečný, Praha
  15200 Karosa B731.04 1986  5/2000   1995: GO (DPP - Hostivař); 5/200: sešrotován ve vozovně 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-34 362 PMDP (30.5.1986 - 17.5.2000) Cuk
Vypsáno celkem 35 vozů, z toho:
  • sešrotován: 25 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 9 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Cukrovarská: 34 vozů
  • Vozovna Karlov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 19. 8. 2021.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání