Iveco Czech Republic: autobusy

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 618
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  13797 VIN Iveco Crossway 12M 2012    zájezdová doprava a autoškola; na karoserii Arway, ale veden jako Crossway, později přední čelo z modelové řady EURO 6; 11/2022 - 5/2023: odstaven 
nátěr: bílá
fotka
? ? Iveco Czech Republic (? - 2016)
poté DP města Ústí nad Labem
  34317 VIN Karosa B931.1677 1995  2013   prototyp B 01, 5/1995: vystaven na 51. kongresu UITP v Paříži, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1995, 15.2.1996: prezentace v Nitře pro podniky SAD ze západního Slovenska 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
X 07-03
H 08-67
B 01 KAROSA (1995 - 8/1996)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
pronajat GALIMPEX-S Bratislava
zapůjčen DP Bratislava
zapůjčen SAD Nitra
zapůjčen DP mesta Žiliny
zapůjčen DP mesta Prešov
zapůjčen SAD Banská Bystrica
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  34413 Karosa B931.1675 1995    prototyp B 02; vystaven na Autosalonu Nitra 1995; od 22.10.2022: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem 
nátěr: TRADO-MAD, žluto-šedá s červenými pruhy *
fotka
F 09-10IV B 02 KAROSA (1995 - 4/1999)
zapůjčen GALIMPEX-S Bratislava
poté TRADO-MAD
poté Autobusy Jihlava
poté František Neumann, Praha
poté Tomáš Řezníček, Děčín
  34412 VIN Karosa B932.1678 1995    prototyp B 03, ?: zaslepeny zadní dveře a dodělána lepená skla; 16.11.2007: nehoda u Ostrožské Lhoty 
nátěr: bílá *
fotka
? B 03 KAROSA (1995 - ?)
poté Zlínská dopravní
poté Karel Housa - HOUSACAR
poté SONA
  6 VIN Karosa B932.1672 1995    prototyp B 04; 1999-2000: MHD Beroun; 2008-3/2009: GO (ZLINER) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
? B 04 KAROSA (1995 - 1999)
poté Zdeněk Fedorka - FEDOS
poté Libor Valenta, Mezouň
poté Ivan PACÁK přepravní služby
poté BADO BUS
poté ČSAD POLKOST
  695 Karosa B932.1680 1997  2009   prototyp B 09, zadní čelo a sedadla z řady 700 
nátěr: bílá
fotka
B 09 KAROSA (1997 - 4/2001)
poté OAD Kolín
zapůjčen HOTLINER
  Karosa B731 1974    funkční vzorek B 1 
? B 1 KAROSA (1974 - 1976)
  4618 Karosa B731.00 1983    prototyp B 10 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
H 37-09 B 10 KAROSA (1983 - 1984)
poté DP města Pardubic
  8967 Karosa B732.20 » B731.20 1984  1994   prototyp B 11 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
H 02-45
X 08-14
B 11 KAROSA (1984 - 6/1988)
zapůjčen DP města Pardubic
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  29678 Karosa B731.1653 1990    prototyp B 14 
nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi *
fotka
X 07-95 B 14 KAROSA (1990 - 1990)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik Ostrava
  28358 Karosa B732.40 1990    prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov 
nátěr: bílá *
fotka
B xx-xx B 15 KAROSA (1990 - 1992)
poté FTL - First Transport Lines
poté RETROBUS
  31549 Karosa B732.1661 1991    prototyp B 17, původně předváděcí vůz, vystaven na Všeobecné výstavě 1991 a na veletrhu AUTOTEC 1992, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu, od ?: přední čelo z řady 950, nárazník dle modelu Axer 
nátěr: zelená s bílou šachovnicí *
fotka
X 07-25
X 15-59
X 07-03
F 09-11
B 17 KAROSA (1991 - 5/1995)
zapůjčen DP Karlovy Vary
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen DPMB
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté ?
poté ALS Motorsport
  32136 Karosa B731.1659 1992  2008   prototyp B 18, léto 1994: předváděcí provoz v Brně, 2008: vyřazen pro poruchu motoru 
nátěr: CVR A-Zet/Jan Rejsek podlahy, žluto-zeleno-modro-černá *
fotka
? B 18 KAROSA (1992 - 1997)
zapůjčen DPMB
poté ČSAD Jablonec nad Nisou
  1 VIN Karosa B732.1670 1993    prototyp B 19, vystaven na veletrhu AUTOTEC 1993 
nátěr: bílá s barevnými pruhy
fotka
? B 19 KAROSA (1993 - 8/1995)
zapůjčen DP města Ústí nad Labem
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté Technické muzeum v Brně
zapůjčen Letiště Brno
  Karosa B731 1976    funkční vzorek B 2; zkušební provoz v Rusku 
nátěr: vínovo-bílá
? B 2 KAROSA (1976 - 1981)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
poté ČSAD Praha Smíchov
  32829 Karosa B731.1663 1993  14.5.2015   prototyp B 21, 2005: GO Zliner Zlín - BS212, ALTRO, Trav-l-Cool; ?: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
? B 21 KAROSA (1993 - 1993)
poté DPMB
  33917 Karosa B732.1662 1994  2010   1996-2009: MHD Třinec, prototyp B 27 
nátěr: modro-bílo-červená *
fotka
B 27 KAROSA (1994 - 1/1996)
zapůjčen DPMB
poté BUS Slezsko
poté Veolia Transport Morava
poté OSNADO
  33279 Karosa B732.1660 1993    prototyp B 28; 1996-2008: MHD Třinec; 2008-2016: odstaven na šrotišti v okresu Karviná 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & reklamní polep STASEKO *
fotka
B 28 KAROSA (1993 - 1/1996)
poté BUS Slezsko
poté ?
poté soukromá osoba
  Karosa B731 1976    funkční vzorek B 3 
? B 3 KAROSA (1976 - 1979)
  34316 Karosa B731.1669 1994  2010   1996-2010: MHD Třinec, prototyp B 30 
nátěr: Connex, bílá s červeným pruhem *
B 30 KAROSA (1994 - 1/1996)
poté BUS Slezsko
poté Veolia Transport Morava
  Karosa B731 1977    prototyp B 4 
nátěr: vínovo-bílá
fotka
? B 4 KAROSA (1977 - 1980)
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  Karosa B831 1987  1989   funkční vzorek autobusu B831, nepojízdná karoserie zkoušena ve zkušebně Škody v Plzni, poté sešrotován 
B1U KAROSA (1987 - 1989)
  309-831.00.02-88 Karosa B831 1989    funkční vzorek "B2U" autobusu B831; 1988-1990: využíván k provádění zkoušek a jako předváděcí vůz (mj. v roce 1989 byl představen v Brně), 1990-1995: dílenský vůz Karosy k provádění garančních oprav u zákazníků, 1995: předán TMB; do 2019: vůz odstaven (nebyl homologován a pro veteránské RZ nedosáhl věku 30 let); od 2019: historický vůz 
nátěr: červeno-šedo-bílá
fotka
? B2U KAROSA (1989 - 1995)
poté Technické muzeum v Brně
  Karosa B831 1989  2004   prototyp "B3U" autobusu B832, 1995: předán TMB (společně s B2U), po zhodnocení technického stavu byla skříň vozu později prodána DP Ostrava na náhradní díly (k trolejbusům 17Tr) 
nátěr: bílo-červená
fotka
B3U KAROSA (1989 - 1995)
poté Technické muzeum v Brně
poté Dopravní podnik Ostrava
  278 Karosa C744.24 » B741.1910 1990  2007   prototyp BK 1 
nátěr: žluto-šedá *
fotka
BK 1 KAROSA (1990 - 1992)
poté SAD Bardejov
poté SAD Prešov
  712 Karosa B941.1930 1995  2015   MHD Kladno, prototyp BK 1, původně předváděcí vůz, 2006: SO 
nátěr: ČSAD Kladno, bílá s červeným pruhem *
fotka
? BK 1 KAROSA (1995 - ?)
poté ČSAD MHD Kladno
  508 Karosa B741.1920 1993    prototyp BK2; 1/1995: odprodán do Pobřeží slonoviny 
nátěr: bílá s černou kolem oken & grafika znázorňující západ slunce *
? BK 2 KAROSA (1993 - 1/1995)
  711 VIN Karosa B941.1936 » B941.1960 1996  4.11.2014   prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
? BK 2 KAROSA (1996 - 1998)
poté DPMB
  509 VIN Karosa B741.1918 1993  2011   prototyp BK 3, původně předváděcí vůz 
nátěr: bílá s černou kolem oken *
fotka
B 15-42 BK 3 KAROSA (1993 - 1995)
zapůjčen DPMB
poté DP města Hradce Králové
poté Autobusy KAVKA
poté STENBUS
  96 Karosa B941E.1956 1998  2016   prototyp BK 3; 2007-2016: nepojízdný vrak v areálu dopravce 
nátěr: bílá
fotka
? BK 3II KAROSA (1998 - 2001)
poté Exprescar Kladno
  282 VIN Karosa B961.1970 2000  2017   prototyp BK4, 17.9.-17.12.2010: ČO, 2017: většina přední části použita pro vůz 6365, který byl dlouhodobě odstaven po nehodě 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
H 08-42 BK 4 KAROSA (2000 - 2002)
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  584 Karosa B741.1908 » B741.1924 1993  4/2009   původně určen pro export (Rusko), předváděcí vůz výrobce, 2003: GO, 3.1.2008: odstaven po nehodě mezi Velíkovou a Štípou, 4/2009: použit k výcviku záchranných složek 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
BK 5 KAROSA (1993 - 1995)
poté DSZO
  Karosa C733 1973    funkční vzorek C 1 
nátěr: krémovo-bílo-vínová
fotka
H 27-64 C 1 KAROSA (1974 - 1979)
  7732 Karosa C734.20 1984    prototyp C 15 
? C 15 KAROSA (1984 - ?)
  7733 Karosa C734.20 1984    prototyp C 16 
nátěr: bílo-modrá s modrým pruhem
F 00-68 C 16 KAROSA (1984 - ?)
  Karosa C733 1974    funkční vzorek C 2; zkušební provoz v Rusku 
ex KAROSA
ex ČSAD Rokycany
? C 2 KAROSA (197x - 1980)
poté Svaz družstevních rolníků
  32734 VIN Karosa C734.1343 1993  2013   prototyp C 25; 1997-200x: provozní oblast Trhové Sviny 
nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy *
fotka
? C 25 KAROSA (1993 - 1994)
poté ČSAD JIHOTRANS
  32206 VIN Karosa C734.1344 » C734.1345 1992  2014   prototyp C 26, 2005: GO (GLASS CAR) 
nátěr: TRANSCENTRUM bus, žlutá s modrou grafikou *
fotka
?
?
C 26 KAROSA (1992 - 1996)
poté Seco Trans
poté TRANSCENTRUM bus
  33413 Karosa C734.1340 1993    prototyp C 29, ?: reko na C735 
nátěr: klasické schéma ČSAD, zelené pruhy
fotka
? C 29 KAROSA (1993 - 1994)
poté Zlínská dopravní
poté ČSAD Vsetín
  Karosa C734 1975    funkční vzorek C 3 
nátěr: bílá s tmavě modrým a červeným pruhem
H 27-69 C 3 KAROSA (1975 - 1980)
poté Tatra Kopřivnice
  Karosa C734 1975    funkční vzorek C 4 
A 15-52 C 4 KAROSA (1975 - 1978)
  Karosa C734.00 1977    prototyp C 5 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
? C 5 KAROSA (1977 - 1980)
  2835 Karosa C955.1073 2000    prototyp C 5; původně předváděcí vůz; vystaven na veletrhu AUTOTEC 2000 a na Autosalonu Nitra 2000; 7/2002: první registrace vozidla 
nátěr: zelená
fotka
- C 5II KAROSA (2000 - 2002)
poté BOSÁK BUS
poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY
  1 VIN Karosa C744.20 » C744.24 1986  3/2006   prototyp CK 1 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
CK 1 KAROSA (1986 - 1989)
poté SAD Trnava
  3 Karosa C744.20 1986    prototyp CK 3 
nátěr: FTL, bílá se čtyřmi růžovými pruhy *
fotka
F 09-07 CK 3 KAROSA (1986 - 2/1990)
poté FTL - First Transport Lines
poté Jan Přibyl
  2 VIN Karosa C744.20 » C744.1906 1986  2005   prototyp CK 2, 1990: rekonstrukce na typ C744.1906 (přeznačen na CK 5) 
nátěr: CVR LADA Kaplice, zeleno-bílá *
? CK 2
CK 5
KAROSA (1986 - 1990)
poté ČSAD JIHOTRANS
  277 VIN Karosa C744.1902 1990    prototyp CK 6; ?: SO 
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy *
fotka
? CK 6 KAROSA (1990 - 1992)
poté ČSAD Hradec Králové
poté Veolia Transport Východní Čechy
poté Jan Přibyl
zapůjčen StiBus
poté Veteran Bus Diamant
  13625 VIN Irisbus Crossway LE 10.8M 2012    původně zkušební vůz FPT 02; od 6/2022: provozní oblast Týn nad Vltavou 
nátěr: GW BUS, bílá s modrými a červenými pruhy *
fotka
F 5124 FPT 02 Iveco Czech Republic (2012 - 8/2016)
poté GW BUS
  13854 VIN Iveco Crossway LINE 13M 2012    původně zkušební vůz FPT 03; 6/2016: první registrace vozidla 
nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se třemi zelenými pruhy (lomenými) *
fotka
E 2843 FPT 03 Iveco Czech Republic (2012 - 6/2016)
poté ČSAD autobusy Plzeň
poté OAD Kolín
  8683 VIN Irisbus Crossway 12M 2009    prototyp VM 33 a původně zkušební vůz FPT 04 
nátěr: bílá
fotka
F 09-09
F 5125
VM 33
FPT 04
Iveco Czech Republic (2009 - 2015)
poté STENBUS
  13888 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2012    původně zkušební vůz FPT 05 
nátěr: bílá
fotka
A 5695 FPT 05 Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018)
poté JARMES
  15193 VIN Irisbus Crossway LE 12.8M 2012    původně zkušební vůz FPT 07 
nátěr: AKV, bílá se třemi zelenými pruhy *
fotka
F 5125II FPT 07 Iveco Czech Republic (2012 - 4/2016)
poté KRODOS BUS
poté AKV bus
  15692 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2012    původně zkušební vůz FPT 08; 10/2016: první registrace vozidla; 28.7.2023: nehoda v areálu dopravce, od 11/2023: zadní čelo z vozu ex-1732 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
F 5129
E 0217
FPT 08 Iveco Czech Republic (2012 - 2016)
poté STENBUS
  Iveco Crossway LINE 13M   původně zkušební vůz FPT 09, 2016: přestavba na přepravník ve společnosti ANEXIA 
nátěr: Samohýl Motorsport, bílá se zeleno-černou grafikou a FOTO polepem *
fotka
F 5144II FPT 09 Iveco Czech Republic (? - 2016)
poté Samohýl Motorsport
  15803 VIN Irisbus Crossway 12M 2012    původně zkušební vůz FPT 10 
nátěr: bílá
fotka
? FPT 10 Iveco Czech Republic (2012 - 5/2018)
poté JARMES
  Irisbus Crossway LE 12.8M 2011    původně zkušební vůz FPT 11 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
E 0217 FPT 11 Iveco Czech Republic (2011 - ?)
poté ČSAD POLKOST
  Iveco Crossway LINE 12M   zkušební vůz FPT 12 
nátěr: bílá
? FPT 12 Iveco Czech Republic (od ?)
  22679 Iveco Crossway LINE 12M 2015    zkušební vůz FPT 13 
nátěr: bílá
fotka
F 09-17
F 6027
FPT 13 Iveco Czech Republic (od 2015)
  22598 Iveco Crossway LE CITY 12M 2015    zkušební vůz FPT 14 
nátěr: bílá
fotka
? FPT 14 Iveco Czech Republic (od 2015)
  Karosa LC735 1977    funkční vzorek LC 1; v původních prospektech značen jako C735.00 
nátěr: žluto-bílá s hnědými pruhy tří odstínů
A 15-56 LC 1 KAROSA (1977 - 1981)
pronajat ČSAD Praha Smíchov
poté ČSAD Praha Smíchov
  1 Karosa LC737.1050 HD11 1991    prototyp LC 1, 1991: vystaven na pražském Autosalonu, 2011: GO 
nátěr: CAR-TOUR, bílá s duhou
fotka
? LC 1II KAROSA (10/1991 - 12/1992)
poté BULVA - SERVIS
poté CAR-TOUR
  23008 VIN Karosa LC735.40 1988    prototyp LC 14 
nátěr: klasické schéma ČSAD, žluté pruhy
fotka
? LC 14 KAROSA (1988 - 1990)
poté ČSAD Praha - západ
  24904 Karosa LC736.40 1989    prototyp LC 15; 2013-2014: GO; od ?: zachován jako muzejní 
nátěr: šedá s černou kolem oken *
fotka
F 09-14 LC 15 KAROSA (1989 - 1991)
poté LAS autodoprava
  28154 Karosa LC736.1050 1990  2007   prototyp LC 16 
nátěr: bílo-modrá *
fotka
? LC 16 KAROSA (1990 - 1990)
poté ČSAD Náchod
poté ČSAD Rychnov nad Kněžnou
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
  27993 Karosa LC735.1011 1990    prototyp LC 17; 2012?: SO 
nátěr: šedá s černou kolem oken *
fotka
F 09-01 LC 17 KAROSA (1990 - 1994)
poté LAS autodoprava
  30768 Karosa LC736.1022 1991    prototyp LC 18 
nátěr: Lamer, bílá s barevnými vlnovkami *
? LC 18 KAROSA (1991 - ?)
poté BULVA - SERVIS
poté Zdeněk Lamer, Kladno
poté V-FARMA Vstiš
  201-736-01-78 Karosa LC736.00 1978  201x   prototyp LC 2 
nátěr: žluto-bílá s zeleným pruhem dvou odstínů
? LC 2 KAROSA (1978 - 1980)
poté ?
poté soukromá osoba
  31694 Karosa LC736.1029 1992  2010   prototyp LC 20 
nátěr: bílá
fotka
UOA 05-01 LC 20 KAROSA (12/1992 - ?)
poté BULVA - SERVIS
poté Josef Martikán, Opava
poté Milan Fejfar, Staré Místo
  32467 Karosa C735.1031 1992    prototyp LC 21; 2007: GO (nová karoserie typu LC735) 
nátěr: zeleno-bílá s černou kolem oken *
fotka
? LC 21 KAROSA (1992 - 1996)
poté Lesnická škola Písek
poté soukromá osoba
  32378 VIN Karosa LC736.1032 1992    prototyp LC 23 
nátěr: bílá *
fotka
? LC 23 KAROSA (1992 - 1992)
poté Zlínská dopravní
poté ČSAD Ústí nad Orlicí
zapůjčen Vlastimil Popp, Trhové Sviny
poté PE-MO Trans
  Karosa LC736.01 1980    prototyp LC 3; určen na linku EXPRES D1 
nátěr: bílá s oranžovo-červeno-vínovými pruhy
? LC 3 KAROSA (1980 - 1980)
poté ČSAD Brno-město
  Karosa LC736.01 1980    prototyp LC 4; určen na linku EXPRES D1 
nátěr: bílo-oranžová
? LC 4 KAROSA (1980 - 1980)
poté ČSAD Praha Klíčov
  Karosa LC735.20 1984    prototyp LC 7 
? LC 7 KAROSA (1984 - ?)
  1 Irisbus Ares 12M 2017   prototyp VM 1 
nátěr: bílá
fotka
? VM 1 Iveco Czech Republic (? - ?)
poté ?
  3 VIN Irisbus Ares 15M 2001    prototyp VM 3, vozidlo bylo původně určeno pro dopravce ÖBB Postbus (A), 2006: SO (Karosa Vysoké Mýto) 
nátěr: bílá *
fotka
F 09-04
UOK 21-60
VM 3 KAROSA (2001 - 2002)
zapůjčen DP měst Chomutova a Jirkova
zapůjčen DP města Děčína
poté DP měst Chomutova a Jirkova
poté TIGRESSA
  5 VIN Irisbus Ares 15M 2001    prototyp VM 5; původně předváděcí vůz 
nátěr: ČSAD JIHOTRANS, bílá s modrými pruhy *
fotka
1E4 7955 VM 5 KAROSA (2001 - 10/2004)
zapůjčen ČSAD autobusy Plzeň
poté ČSAD JIHOTRANS
  2836 Karosa C954.1360 2000    prototyp VM 6; 200x: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: INCAR REVCO TEAM, bílo-modrá s grafikou auta *
fotka
H 19-91 VM 6 KAROSA (2000 - 12/2005)
poté AMC Vlasatý
poté INCAR
poté 3RCZ.com
  1 VIN Irisbus Arway 12.8M 2003    prototyp VM 9 (modelové řady Arway) 
nátěr: bílá
fotka
? VM 9 KAROSA (2003 - 4/2006)
poté LAS autodoprava
  2 VIN Irisbus Arway 12M 2005    prototyp VM 10 
nátěr: bílá
fotka
F 09-10V
H 19-91II
VM 10 KAROSA (2005 - 12/2006)
poté EUROLINES Česká republika
poté RETROBUS
  1 VIN Irisbus Arway 15M 2005    prototyp VM 11 
nátěr: bílá s červenými, modrými a vínovými pruhy *
fotka
?
E 0217
3E3 9852
VM 11 Iveco Czech Republic (2005 - 4/2009)
zapůjčen BORS Břeclav
zapůjčen ČSAD Jablonec nad Nisou
poté International Rescue System
poté Banskobystrická autobusová doprava
poté ? (SK)
poté Magdalena Jakubas - JAKUBAS
  4 VIN Irisbus Crossway 12.8M 2006    původně předváděcí vůz, prototyp VM 12 
nátěr: bílá *
fotka
F 09-04
E 0234
E 0239
E 0307
VM 12 Iveco Czech Republic (2006 - 4/2008)
zapůjčen ČSAD Semily
zapůjčen LAS autodoprava
poté ČSAD Semily
poté BusLine
poté OverLine
pronajat BusLine LK
poté Baronetto
  5 VIN Irisbus Crossway 10.6M 2006    původně předváděcí vůz; prototyp VM 13; 12/2019-12/2020: subdodávka pro ČSAD Vsetín; 12/2021-5/2022: dlouhodobě odstaven 
nátěr: bílá *
fotka
H 08-69 VM 13 Iveco Czech Republic (2006 - 11/2007)
zapůjčen ČSAD Semily
poté ČSAD Semily
poté BusLine
poté OverLine
pronajat BusLine LK
pronajat BusLine Tarmac
poté BARCALBUS Unhošť
  6 VIN Irisbus Crossway 12.8M 2006    prototyp VM 14, ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: bílá & bílá s červenými pruhy a šedou šachovnicí *
fotka
? VM 14 Iveco Czech Republic (2006 - 12/2007)
poté AMC Vlasatý
  3 VIN Irisbus Arway 12.8M 2005    prototyp VM 15 
nátěr: SAD Humenné, bílá s oranžovými nárazníky *
fotka
F 09-12
E 0239
VM 15 KAROSA (2006 - 4/2008)
zapůjčen ČSAD Semily
poté SAD Humenné
  7 VIN Irisbus Crossway 12M 2006    prototyp VM 16; původně předváděcí vůz; 19.6.2019: nehoda v Praze-Chodově, 17.2.2020: po opravě zpět v provozu; 8-10/2021: subdodávka pro dopravce Arriva Východní Čechy 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
H 08-41 VM 16 KAROSA (2006 - 12/2006)
zapůjčen ČSAD JIHOTRANS
zapůjčen SPOJBUS
poté BUS Slezsko
poté ARRIVA MORAVA
poté ARRIVA CITY
poté Vladimír Růžička, Hlinsko
poté BAVARIA SPORT TEAM
poté Autoškola Peml Pavel
  6 VIN Irisbus Arway 12.8M 2005    prototyp VM 17; ?: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: bílá & oranžovo-černý polep Fejfar Racing *
fotka
? VM 17 KAROSA (2005 - ?)
poté Václav Fejfar, Lužany
  1 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2007    prototyp VM 18, původně předváděcí vůz 
nátěr: VV autobusy, bílo-modrá se světle modrým pruhem *
fotka
F 09-12 VM 18 Iveco Czech Republic (2007 - 11/2009)
zapůjčen ČSAD Havířov
zapůjčen ČSAD MHD Kladno
poté VV autobusy
zapůjčen DP Karlovy Vary
  2 VIN Irisbus Crossway LE 12.8M 2007    prototyp VM 19, 12/2008-7/2009: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: KRTZ motosport, černo-zeleno-bílá *
fotka
? VM 19 Iveco Czech Republic (2007 - 12/2008)
poté AMC Vlasatý
poté AOP racing team
poté KRTZ motorsport
poté corneja blanco
poté TROTINA Rallye TEAM
  4 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2007    prototyp VM 21; 6-7/2008: MHD Jindřichův Hradec; 11/2011: první registrace vozidla; od 12/2019: subdodávka v rámci PID 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
E 0217
F 09-04
VM 21 Iveco Czech Republic (2007 - 2011)
zapůjčen ČSAD Jindřichův Hradec
poté Jaroslav Štěpánek, Praha
poté SR TRANS
pronajat Jaroslav Štěpánek, Praha
pronajat JAMI BUS
  1117 Irisbus Arway 12.8M 2007    prototyp VM 23 (facelift interiéru), pojízdná učebna Safety Roadshow ÚAMK; 2019-2020: přestavba na obytný přepravník závodního vozu 
nátěr: bílá *
fotka
H 19-91III
4E7 6749
VM 23 Iveco Czech Republic (2007 - 9/2019)
pronajat Promotým Praha
poté David Horák Autocross Team
  3009 VIN Irisbus Arway 12.8M 2008    prototyp VM 25 
nátěr: červená
fotka
H 19-91IV VM 25 Iveco Czech Republic (2008 - 2013)
poté HRUBÝ autodoprava
  10672 VIN Irisbus Crossway LE 12.8M 2011    prototyp VM 27 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
E 0217 VM 27 Iveco Czech Republic (2011 - 3/2014)
poté STENBUS
  7201 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2009    prototyp VM 30 
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
E 2843 VM 30 Iveco Czech Republic (2009 - 2013)
poté Martin Uher
  Irisbus Crossway 12.8M 2009    prototyp VM 31; později přední čelo dle typu Iveco Crossway Euro 6 
nátěr: bílá
fotka
F 6028 VM 31 Iveco Czech Republic (7/2009 - 2020)
poté STENBUS
  7702 VIN Irisbus Crossway 12.8M 2009    prototyp VM 32 
nátěr: bílá *
fotka
? VM 32 Iveco Czech Republic (2009 - 11/2013)
poté ARRIVA PRAHA
pronajat CUP TOUR bus
poté ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY
  9709 VIN Irisbus Crossway LE 10.8M 2010    prototyp VM 34, původně předváděcí vůz 
nátěr: VYDOSbus, bílá s modrou grafikou *
fotka
F 09-10VI
X 28-56
4E2 9064
VM 34 Iveco Czech Republic (2010 - 12/2011)
zapůjčen Krkonošská automobilová doprava Vrchlabí
poté VYDOS BUS
poté ČD Bus
  Irisbus Arway 12.8M   prototyp VM 35 
nátěr: modrá
fotka
F 09-01
F 09-09
VM 35 Iveco Czech Republic (? - 2018)
poté Magic Bus
pronajat KRODOS BUS
poté Jiří Bokr, Plzeň
  Irisbus Crossway 12.8M   prototyp VM 36 
nátěr: bílá
F 09-03 VM 36 Iveco Czech Republic (od ?)
  13158 VIN Irisbus Crossway LE 12M 2011    prototyp VM 37 
nátěr: Arriva, tyrkysovo-krémová se žlutým pruhem *
fotka
? VM 37 Iveco Czech Republic (2012 - 3/2016)
poté ARRIVA autobusy
  Irisbus Crossway LE 12.8M 2011    prototyp VM 38 
nátěr: Valenta, bílá s modrou grafikou *
fotka
F 09-10VII VM 38 Iveco Czech Republic (2011 - 2016)
poté Libor Valenta, Mezouň
poté AUTOBUSY VALENTA
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 618
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 88 vozů
  • neznámý: 6 vozů
  • provozní: 4 vozy
  • sešrotován: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 9 let. (2 vozy nebyly zohledněny, protože jejich rok výroby není znám.)

Poslední aktualizace vozů: 25. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání