DPMB: autobusy Karosa

autobusy, výrobce: Karosa

předchozí 1 2 3 . . . 11 12 následující předchozí 1 2 . . 12 následující celkem 1103
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  1 Karosa ŠM16.5 1968      prototyp; 1968: vystaven na MSV, 1979: prodán PKO Brno 
fotka
BZ 56-47 1III
2001
DPMB (15.11.1968 - 1979) M
  5 Karosa ŠM16.5 1968  6/1979     
BZ 58-01 2002 DPMB (8.1.1969 - 1979) M
  6 Karosa ŠM16.5 1968  6/1979     
BZ 58-02 2003 DPMB (22.1.1969 - 1979) M
  9 Karosa ŠM16.5 1969      1979: prodán PKO Brno (na terárium) 
fotka
BZ 58-03 2004 DPMB (22.1.1969 - 1979) M
  510 Karosa B741.1916 1993  11.6.2015    2001: GO Zliner Zlín - BS120, 11.11.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 28-97 2301 DPMB (22.12.1993 - 11.6.2015) M
  511 Karosa B741.1916 1993  9.6.2015    2001: GO Zliner Zlín - BS120 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-15 2302 DPMB (22.12.1993 - 8.6.2015) M
  512 Karosa B741.1916 1993  7/2014    2001: GO Zliner Zlín - BS120, 5/2014: převezen do depozitáře v Řečkovicích 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-60 2303 DPMB (22.12.1993 - 26.6.2014) M
  513 Karosa B741.1916 1993  31.7.2012    2001: GO Zliner Zlín - BS120, 6/2012: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-14 2304 DPMB (22.12.1993 - 31.7.2012) M
  516 Karosa B741.1916 1993  16.2.2007    2005: odstaven, převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-16 2305 DPMB (22.12.1993 - 31.12.2006) M
  517 Karosa B741.1916 1993  9.3.2007    2006: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-30 2306 DPMB (22.12.1993 - 31.12.2006) M
  518 Karosa B741.1916 1993  6.3.2007    2005: odstaven, převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-27 2307 DPMB (22.12.1993 - 31.12.2006) M
  519 Karosa B741.1916 1993  10/2004     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
BSC 29-43 2308 DPMB (22.12.1993 - 10/2004) M
  514 Karosa B741.1916 1993  15.2.2007    2006: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-53 2309 DPMB (20.12.1993 - 31.12.2006) S
  515 Karosa B741.1916 1993  1.3.2007    1999: větší nehoda, opraven, 2005: část podlahy ALTRO při opravě zadního článku, 2006: odstaven, převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-54 2310 DPMB (20.12.1993 - 31.12.2006) S
  682 VIN Karosa B741.1924 1995  17.9.2015    počínaje tímto vozem transparenty Buse BS110, 2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor, Ebercool; 20.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-08 2311II DPMB (4.5.1995 - 17.9.2015) S
  683 VIN Karosa B741.1924 1995  3.6.2015    2006-2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor, Ebercool; 25.11.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-07 2312 DPMB (4.5.1995 - 3.6.2015) S
  684 VIN Karosa B741.1924 1995  30.10.2008     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-06 2313 DPMB (4.5.1995 - 30.9.2008) S
  685 VIN Karosa B741.1924 1995  30.9.2015    2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor, Ebercool, 23.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-05 2314 DPMB (4.5.1995 - 30.9.2015) S
  689 VIN Karosa B741.1924 1995      2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor, Ebercool; 8/2015: odstaven z pravidelného provozu; 6/2019: po částečné opravě zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-04 2315 DPMB (od 17.5.1995) S
  690 VIN Karosa B741.1924 1995  3.11.2008     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-03 2316 DPMB (17.5.1995 - 30.9.2008) S
  696 VIN Karosa B741.1924 1995  18.5.2015    2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor, Ebercool; 12.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-02 2317 DPMB (17.5.1995 - 18.5.2015) S
  698 VIN Karosa B741.1924 1995  13.7.2009    28.12.2005: nehoda Křížkovského, odstaven, 3/2006: zpět v provozu (díly z 2328) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-01 2318 DPMB (17.5.1995 - 31.5.2009) S
zapůjčen Letiště Brno
  688 VIN Karosa B741.1924 1995  3.5.2011    1/2009: autoškola 5329 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-32 2319
5329
DPMB (22.5.1995 - 3.5.2011) S
  687 VIN Karosa B741.1924 1995  6.9.2011     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-33 2320 DPMB (22.5.1995 - 6.9.2011) S
  686 VIN Karosa B741.1924 1995  6.2.2007    2/2006: prasklý rám, odstaven, 6/2006: převezen do Slatiny jako zdroj ND 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-34 2321 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  692 VIN Karosa B741.1924 1995  13.3.2007     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-35 2322 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  697 VIN Karosa B741.1924 1995  10/2004    2004: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-36 2323 DPMB (22.5.1995 - 10/2004) M
  694 VIN Karosa B741.1924 1995  7.3.2007    2006: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-37 2324 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  681 VIN Karosa B741.1924 1995  9.3.2007     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-38 2325 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  695 VIN Karosa B741.1924 1995  14.3.2007     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-39 2326 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  691 VIN Karosa B741.1924 1995  21.5.2009     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-40 2327 DPMB (22.5.1995 - 31.3.2009) M
  693 VIN Karosa B741.1924 1995  13.2.2007    2005: odstaven, díly pro 2318, 2006: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-41 2328 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  700 VIN Karosa B741.1924 1995  22.9.2015    z výroby jiný motor; 2002: GO Zliner Zlín - BS120, Trav-l-Cool; 4/2013: stojan na pokladnu IDS (místo vozu 2332) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-42 2329 DPMB (22.5.1995 - 22.9.2015) M
  699 VIN Karosa B741.1924 1995  25.5.2015    2003: GO Zliner Zlín - BS120, Trav-l-Cool, 2004: bez osvěžovače, 2006: znovu Trav-l-Cool, 2010: stojan na IDS pokladnu; 26.11.2014: převezen na letiště Tuřany; 19. - 20.5.2015: využit na výstavišti pro ukázku zásahů složek IZS 
nátěr: unifik *
fotka
BSC 50-43 2330 DPMB (22.5.1995 - 25.5.2015) M
  167 VIN Karosa B941.1930 1998  10.9.2010    ?: stojan na IDS pokladnu, 27.7.2010: požár Chironova, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-61 2331 DPMB (5.10.1998 - 31.8.2010) M*
  168 VIN Karosa B941.1930 1998  19.12.2013    ?: stojan na pokladnu IDS JMK, 4/2013: špatný technický stav, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSD 24-62 2332 DPMB (5.10.1998 - 19.12.2013) M*
  169 VIN Karosa B941.1930 1998  8.4.2009    7/2008: prasklý rám, odstaven, zdroj ND, 3/2009: přední čelo a část interiéru použita při opravě 7421 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-63 2333 DPMB (5.10.1998 - 31.3.2009) S
  170 VIN Karosa B941.1930 1998  18.12.2013    2/2013: špatný stav rámu, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-64 2334 DPMB (5.10.1998 - 18.12.2013) S
  171 VIN Karosa B941.1930 1998  21.10.2014     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-65 2335 DPMB (5.10.1998 - 21.10.2014) S
  711 VIN Karosa B941.1936 » B941.1960 1996  4.11.2014    prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
ex KAROSA
BSD 25-43 2336 DPMB (1/1999 - 4.11.2014) S
  240 VIN Karosa B941E.1962 1999  20.5.2015    13.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & celolep zádi - Zelené město - prodej bytů ve Slatině, zelená *
fotka
BSE 79-20 2337 DPMB (6/1999 - 19.5.2015) S
  241 VIN Karosa B941E.1962 1999  22.5.2015    2004: nová čelní maska dle B961E; 13.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 79-21 2338 DPMB (6/1999 - 20.5.2015) S
  242 VIN Karosa B941E.1962 1999  6.8.2012    6/2012: špatný technický stav zadního článku, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 79-22 2339 DPMB (6/1999 - 6.8.2012) S
  243 VIN Karosa B941E.1962 1999  11.5.2015    12.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSE 79-23 2340 DPMB (6/1999 - 6.5.2015) S
  272 VIN Karosa B941E.1962 2000  10.2.2011    10/2010: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSE 93-10 2341 DPMB (21.3.2000 - 9.2.2011) S
  274 VIN Karosa B941E.1962 2000  10.6.2015    8.8.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 93-11 2342 DPMB (21.3.2000 - 9.6.2015) S
  275 VIN Karosa B941E.1962 2000  2.4.2015    17.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 93-12 2343 DPMB (21.3.2000 - 2.4.2015) S
  253 VIN Karosa B941E.1962 2000  14.11.2018    ?: stojan na IDS pokladnu, 4/2010-7/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSE 90-41 2344 DPMB (26.1.2000 - 13.11.2018) M
  254 VIN Karosa B941E.1962 2000  16.11.2018    ?: stojan na IDS pokladnu, 8/2010-11/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-42 2345 DPMB (26.1.2000 - 16.11.2018) M
  255 VIN Karosa B941E.1962 2000  20.12.2018    9/2006: čelní maska dle B961E, ?: stojan na IDS pokladnu, 7/2010-10/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-43 2346 DPMB (26.1.2000 - 19.12.2018) M
  256 VIN Karosa B941E.1962 2000  15.6.2018    ?: stojan na IDS pokladnu, 12/2009-3/2010: GO Zliner Zlín (první GO B941 v Brně) - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, bez větracích mřížek na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-44 2347 DPMB (26.1.2000 - 15.6.2018) M
  257 VIN Karosa B941E.1962 2000  4.12.2018    10/2007: stojan na IDS pokladnu, 9/2010-1/2011: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-45 2348 DPMB (26.1.2000 - 4.12.2018) M
  273 VIN Karosa B941E.1962 2000  17.8.2018    ?: stojan na IDS pokladnu, 10/2010-2/2011: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 91-84
BSH 07-44
2349 DPMB (26.1.2000 - 17.8.2018) M
  276 VIN Karosa B941E.1962 2000  1.7.2015    2008?: stojan na IDS pokladnu, 2011: repase zadního článku, 8.1.2013: nehoda Univerzitní kampus - náraz kloubem do sloupu VO; 27.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 91-85
BZM 50-62
2350 DPMB (23.3.2000 - 1.7.2015) M
  314 VIN Karosa B941E.1962 2001  22.4.2015    počínaje tímto vozem zvýšená poloha prvního a posledního páru sedadel na straně dveří a BS210, 2008: stojan na IDS pokladnu, 3/2011: repase zadního článku, opět v provozu, 20.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-51 2351 DPMB (9.4.2001 - 22.4.2015) M
  315 VIN Karosa B941E.1962 2001  8.9.2015    ?: stojan na IDS pokladnu, 2011: repase zadního článku, 10/2013: nehoda s OA v křižovatce Jihlavská - Heršpická, 8.12.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSH 14-52
2B1 3392
9B4 4082
2352 DPMB (9.4.2001 - 8.9.2015) M
  316 VIN Karosa B941E.1962 2001  20.8.2015    2008?: stojan na IDS pokladnu, 2011: repase zadního článku; 10.3.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-53 2353 DPMB (9.4.2001 - 20.8.2015) M
  317 VIN Karosa B941E.1962 2001  20.4.2015    2010: stojan na IDS pokladnu, 2011: repase zadního článku; 6.3.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-54 2354 DPMB (9.4.2001 - 20.4.2015) M
  318 VIN Karosa B941E.1962 2001  19.5.2015    4/2007: nová čelní maska dle B961E, ?: stojan na IDS pokladnu; 9.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-55 2355 DPMB (9.4.2001 - 19.5.2015) M
  319 VIN Karosa B941E.1962 2001  23.11.2018    8/2010-11/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele; od 5/2018: zapůjčen do vozovny Medlánky 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-86
BSH 16-96
2356 DPMB (3.4.2001 - 23.11.2018) S
  320 VIN Karosa B941E.1962 2001  4.6.2018    3/2010-5/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSH 13-87 2357 DPMB (3.4.2001 - 4.6.2018) S
  321 VIN Karosa B941E.1962 2001  28.3.2018    1/2010-4/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-88 2358 DPMB (3.4.2001 - 20.3.2018) S
  354 VIN Karosa B941E.1962 2001  6.4.2018    2001: požár motoru, 4/2007: čelní maska dle B961E, 5/2010-8/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-89 2359 DPMB (19.6.2001 - 4.4.2018) S
  355 VIN Karosa B941E.1962 2001  14.12.2018    9/2010-12/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele; 4/2018-5/2018: zapůjčen do vozovny Medlánky 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-90 2360 DPMB (19.6.2001 - 14.12.2018) S
  356 VIN Karosa B941E.1962 2001  21.6.2018    5/2010-9/2010: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 800, čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele; 15.3.2014: nehoda s nákladním autem v křižovatce Křenová - Koliště; 27.10.2017: porucha motoru v Tuřanech, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSH 13-91
6B4 4402
9B6 6003
2361 DPMB (19.6.2001 - 21.6.2018) S
  357 VIN Karosa B941E.1962 2001  24.9.2015    16.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSH 13-92 2362 DPMB (19.6.2001 - 24.9.2015) S
  358 VIN Karosa B941E.1962 2001  22.9.2015    9.3.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-93 2363 DPMB (19.6.2001 - 22.9.2015) S
  365 VIN Karosa B961.1970 2002  29.5.2019    3/2013-6/2013: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, čtyřstupňová převodovka, stojan na pokladnu USV 24C; 4/2018-5/2018: zapůjčen do vozovny Medlánky (24.4. - 2.5. krátkodobě zpět ve Slatině) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BZM 72-21 2364 DPMB (10.6.2002 - 29.5.2019) S
  366 VIN Karosa B961.1970 2002  15.5.2019    2003: bez Trav-l-Cool, 7/2006: Ebercool Master Plus, ?: stojan na pokladnu USV 24C, 2/2013-5/2013: GO Zliner Zlín (první GO B961 v Brně) - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, čtyřstupňová převodovka, přepínač želva/zajíc 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BZM 72-22 2365 DPMB (11.6.2002 - 15.5.2019) M
  367 VIN Karosa B961.1970 2002  24.5.2019    2004: bez Trav-l-Cool, 7/2006: Ebercool Master Plus, ?: stojan na pokladnu USV 24C, 5/2013-8/2013: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, ponechána třístupňová převodovka, přepínač želva/zajíc 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BZM 72-23 2366 DPMB (11.6.2002 - 24.5.2019) M
  395 VIN Karosa B961.1970 2002      počínaje tímto vozem z výroby čtyřstupňová převodovka; 2012: oprava zadního článku; 6/2014-9/2014: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S; 8/2021: záložní vůz, vypravován zřídka 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BZM 86-61 2367 DPMB (od 4.12.2002) S
  396 VIN Karosa B961.1970 2002  19.10.2021    8/2013: prasklý rám zadního článku, odstaven; ?-2/2014 GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, stojan na pokladnu USV 24C 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BZM 86-62 2368 DPMB (4.12.2002 - 19.10.2021) S
  397 VIN Karosa B961.1970 2002      2006: přepínač želva/zajíc, 4/2014-7/2014: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, stojan na pokladnu USV 24C 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BZM 86-63 2369 DPMB (od 4.12.2002) S
  442 VIN Karosa B961E.1970 2004      2006: bez Trav-l-Cool, 8/2006: Ebercool Master Plus, 2008: stojan na pokladnu USV 24C, 8/2013-11/2013: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc; 14.1.2020: požár zadní části vozu v zastávce Nemocnice Bohunice; 22.10.2020: zpět v provozu; 9-10/2021: zapůjčen do Slatiny 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
2B4 9310
4B0 5228
2370 DPMB (od 8.7.2004) M
  445 VIN Karosa B961E.1970 2004      2007: stojan na pokladnu USV 24C, 15.11.2012: nehoda Gajdošova - najetí osobního automobilu zezadu; 5/2014-8/2014: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc; 9-10/2021: zapůjčen do Slatiny 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
2B4 9311 2371 DPMB (od 8.7.2004) M
  443 VIN Karosa B961E.1970 2004      2007: stojan na pokladnu USV 24C, 10/2010: bez klimatizace, 2/2014-5/2014: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc; 2.7.2021: odstaven, následně převezen do vozovny trolejbusů Slatina 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
2B4 9312 2372 DPMB (8.7.2004 - 2.7.2021) M
  446 VIN Karosa B961E.1970 2004      2007: stojan na pokladnu USV 24C, 12/2013-4/2014: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc; 4.4.2018: zahoření v motorovém prostoru v zastávce Holzova; 9.7.2021: odstaven, následně převezen do vozovny trolejbusů Slatina 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
2B4 9313 2373 DPMB (8.7.2004 - 9.7.2021) M
  447 VIN Karosa B961E.1970 2004      2007: stojan na pokladnu USV 24C; 9/2015-12/2015: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, třístupňová převodovka, přepínač želva/zajíc; 9.7.2021: odstaven, následně převezen do vozovny trolejbusů Slatina 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
2B4 9314 2374 DPMB (8.7.2004 - 9.7.2021) M
  444 VIN Karosa B961E.1970 2004      2007: stojan na pokladnu USV 24C; 22.4.2015: prasklý rám zadního článku, odstaven; 9/2015-2/2016: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc; 1.7.2021: odstaven, následně převezen do vozovny trolejbusů Slatina 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
2B4 9315
3B2 5329
2375 DPMB (8.7.2004 - 1.7.2021) M
  448 VIN Karosa B961E.1970 2004      2/2014-5/2014: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S; 3/2015: reklamace motoru ve Zlineru, 27.6.2016: Nehoda s OA na křižovatce Bělohorská - Jedovnická, odstaven, 10/2016: zpět v provozu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
2B4 9316
6B4 4392
2376 DPMB (od 7.7.2004) S*
  449 VIN Karosa B961E.1970 2004      9/2013-12/2013: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc, stojan na pokladnu USV 24C 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
2B4 9317
4B0 2528
2377 DPMB (od 7.7.2004) S
  450 VIN Karosa B961E.1970 2004      2006: přepínač želva/zajíc, 6/2013-10/2013: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, stojan na pokladnu USV 24C; 7.6.2016: nehoda s nákladním autem ve Slatině, odstaven; 8/2021: záložní vůz, vypravován zřídka 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
2B4 9318 2378 DPMB (od 7.7.2004) S
  451 VIN Karosa B961E.1970 2004      9/2004: vystaven na DOD v Liberci; 2/2016-5/2016: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc, stojan na pokladnu USV 24C 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
2B4 9319 2379 DPMB (od 7.7.2004) S*
  460 VIN Karosa B961E.1970 2005      počínaje tímto vozem plně oddělená kabina řidiče; 11/2015-3/2016: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc, stojan na pokladnu USV 24C 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
3B2 5706 2380 DPMB (od 2.3.2005) S
  461 VIN Karosa B961E.1970 2005      2013?: stojan na pokladnu USV 24C; 3/2016-6/2016: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
3B2 5707
6B6 6823
2381 DPMB (od 3.3.2005) M
  462 VIN Karosa B961E.1970 2005      2013?: stojan na pokladnu USV 24C; 1/2016-5/2016: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
3B2 5708
9B8 0540
2382 DPMB (od 3.3.2005) M
  463 VIN Karosa B961E.1970 2005      4/2013: stojan na pokladnu USV 24C, 2/2016-6/2016: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S, přepínač želva/zajíc; 16.1.2020: požár zadní části vozu v zastávce Semilasso 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
3B2 5709 2383 DPMB (od 3.3.2005) M
  464 VIN Karosa B961E.1970 2005      2013?: stojan na pokladnu USV 24C; ?: přepínač želva/zajíc; 10/2015-2/2016: GO Zliner Zlín - klimatizace kabiny řidiče Waeco CoolAir CA 850S; 9-10/2021: zapůjčen do Slatiny 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
3B2 5710
7B4 4381
9B4 4081
2384 DPMB (od 3.3.2005) M
  472 VIN Karosa B961E.1970 2006  11.1.2018    počínaje tímto vozem osvěžovací jednotka kabiny řidiče Ebercool Master Plus, podlaha Anvitrade/ALTRO individual decor, 2014: stojan na pokladnu USV 24C; 7/2017: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
3B9 8324 2385 DPMB (24.2.2006 - 11.1.2018) M
  473 VIN Karosa B961E.1970 2006  26.10.2017    2013?: stojan na pokladnu USV 24C, 5/2017: prasklý rám, odstaven, 17.10.2017: po vytěžení náhradních dílů odtažen do vozovny Slatina 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
3B9 8323 2386 DPMB (24.2.2006 - 26.10.2017) M
  474 VIN Karosa B961E.1970 2006  7.12.2017    2014: stojan na pokladnu USV 24C, 4/2017: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
3B9 8322 2387 DPMB (24.2.2006 - 7.12.2017) M
  475 VIN Karosa B961E.1970 2006  26.10.2017    2013: stojan na pokladnu USV 24C, 4/2017: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
3B9 8321 2388 DPMB (24.2.2006 - 26.10.2017) M
  476 VIN Karosa B961E.1970 2006  11.12.2018     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
3B9 8320
6B6 6824
2389 DPMB (24.2.2006 - 11.12.2018) S
  Karosa ŠM11 1965  1972    nultá série, nedělená čelní okna (později nahrazena dělenými) 
BZ 34-02 1II
2401
DPMB (1965 - 1972) G
  Karosa ŠM11 1965  1972    nultá série, nedělená čelní okna (později nahrazena dělenými) 
BZ 34-03 2II
2402
DPMB (1965 - 1972) G
  Karosa ŠM11.1607 1967  1973     
BZ 48-00 3II
2403
DPMB (1967 - 1973) G
  Karosa ŠM11.1607 1967  1974     
BZ 48-01 4II
2404
DPMB (1967 - 1974) G
  Karosa ŠM11.1607 1967  1973     
BZ 48-03 5II
2405
DPMB (1967 - 1973) G
  Karosa ŠM11.1607 1967  1975     
BZ 48-04 6II
2406
DPMB (1967 - 1975) G
  Karosa ŠM11.1607 1967  1975     
BZ 48-05 7II
2407
DPMB (1967 - 1975) G
předchozí 1 2 3 . . . 11 12 následující předchozí 1 2 . . 12 následující celkem 1103
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy
  • sešrotován: 80 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • provozní: 13 vozů
  • odstaven (dlouhodobě/definitivně): 4 vozy

Vypsané aktuálně provozované vozy (13) mají přibližný průměrný věk 16,9 let.

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Medlánky: 52 vozů
  • Vozovna Slatina: 41 vozů
  • Vozovna Grmelova: 7 vozů
Poslední aktualizace vozů: 20. 10. 2021.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání