DSZO: autobusy

předchozí 1 2 3 následující předchozí 1 2 3 následující celkem 298
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Škoda 706 RTO   Zdroj ND pro muzejní autobus 
nátěr: červeno-krémová
fotka
DSZO (2008 - 2011) Pod
  26408 Karosa ŠM11.1630 1981    1988: přestavba na přepravník; 22.5.2017-7/2019: renovace do původního stavu 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex soukromá osoba
ex soukromá osoba
3Z6 6966 DSZO (od 7/2019) Pod
  128292-411 Škoda 706 RTO MEX 1959    2007-2011: GO (ze dvou vozů), ozn. razí ev.č. 902 
nátěr: modro-bílá (DPMG)
fotka
ex soukromá osoba
3Z6 6930 2 DSZO (od 1.11.2011) Pod
  25047 Karosa B732.20 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-45
ZL 07-26
103IV
630
DSZO (26.5.1989 - 2001) Pod
  25184 Karosa B732.20 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-43
ZL 07-27
104IV
631
DSZO (1.5.1989 - 2000) Pod
  20235 Karosa B732.20 1987    2002: odprodán do Ruské federace (Tula) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 17-39
ZL 07-18
109IV
622
DSZO (1.12.1987 - 1997) Pod
poté ČSAD autobusy Plzeň
  25639 Karosa B731.40 1989    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-41
ZL 07-37
111IV
641
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25179 Karosa B732.20 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-44
ZL 07-28
113IV
632
DSZO (26.5.1989 - 2001) Pod
  25727 Karosa B731.40 1989    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 28-42
ZL 07-36
115IV
640
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25215 Karosa B732.20 1989    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 27-48
ZL 07-29
120IV
633
DSZO (1.5.1989 - 2000) Pod
  12283 Karosa B731.04 1985    1.9.1991: odstaven z osobní dopravy, reko na předprodej jízdenek (zejména Jižní svahy) 
nátěr: žlutá s černou kolem oken *
GVA 05-14
ZL 07-11
126III
615
998
DSZO (1.8.1985 - 20.1.1999) Pod
  20109 Karosa B732.20 1987     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 17-38
ZL 07-17
129III
621
DSZO (1.12.1987 - 1998) Pod
  25230 Karosa B732.20 1989    2002: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 27-46
ZL 07-30
130III
634
DSZO (1.5.1989 - 24.9.2002) Pod
  22741 Karosa B731.20 1988     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 21-97
ZL 07-25
132III
629
DSZO (1.9.1988 - 2000) Pod
  8997 Karosa B731.00 1984    1991-1995(6): servisní vůz 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-42
ZL 07-00
134IV
604
DSZO (1984 - 1995) Pod
  22735 Karosa B731.20 1988     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 22-01
ZL 07-24
136III
628
DSZO (1.9.1988 - 1999) Pod
  22709 Karosa B731.20 1988    1999: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 21-98
ZL 07-23
139III
627
DSZO (1.9.1988 - 1999) Pod
  25653 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-43
ZL 07-35
141III
639
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  3725 Karosa B731.00 1982    SPZ ZL 06-98 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 88-38
ZL 06-98
143II
602
DP Zlín (1.1.1982 - 1991) Pod
  25697 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-44
ZL 07-34
153III
638
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25221 Karosa B732.20 1989    2002: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 27-47
ZL 07-31
155II
635
DSZO (1.5.1989 - 24.9.2002) Pod
  25625 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-45
ZL 07-33
157II
637
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  25640 Karosa B731.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 28-46
ZL 07-32
158III
636
DSZO (1.7.1989 - 2000) Pod
  22696 Karosa B731.20 1988     
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
GVA 21-99
ZL 07-22
160II
626
DSZO (1.9.1988 - 1999) Pod
  22711 Karosa B731.20 1988     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 22-03
ZL 07-21
162II
625
DSZO (1.9.1988 - 2000) Pod
  27694 Karosa LC735.1011 1990     
nátěr: šedá metalíza *
fotka
GVA 33-14
ZL 07-62
169
904
DSZO (14.3.1990 - 4/2002) Pod
poté Jan Mikeska, Zlín
  28014 Karosa LC735.1011 1990     
nátěr: šedá metalíza
fotka
GVA 33-80
ZL 07-64
170II
905
DSZO (18.4.1990 - 8/2003) Pod
poté Jan Mikeska, Zlín
  3705 Karosa B731.00 1982    SPZ ZL 06-97 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 88-37
ZL 06-97
168
601
DP Zlín (1982 - 1991) Pod
  8973 Karosa B731.00 1984    SPZ ZL 06-99 je velmi pravděpodobná, ale není zcela prokázána 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-38
ZL 06-99
101IV
603
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  8957 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-39
ZL 07-01
123III
605
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  9021 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-44
ZL 07-02
150II
606
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  9002 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-43
ZL 07-03
151II
607
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  8986 Karosa B731.00 1984     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GV 99-41
ZL 07-04
152II
608
DP Zlín (1984 - 1991) Pod
  11682 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-15
ZL 07-06
106IV
610
DP Zlín (1985 - 1993) Pod
  11680 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-13
ZL 07-07
116IV
611
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  12280 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-18
ZL 07-08
124III
612
DP Zlín (8/1985 - 1991) Pod
  11683 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-16
ZL 07-09
125III
613
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  12276 Karosa B731.04 1985    1991: odkoupen za 2000 Kčs soukromou osobou a využíván jako sklad a dílna v obci na Zlínsku 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
GVA 05-12
ZL 07-10
128III
614
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  12239 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-19
ZL 07-12
131III
616
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  11681 Karosa B731.04 1985     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 05-11
ZL 07-13
137III
617
DP Zlín (1985 - 1991) Pod
  15383 Karosa B731.04 1986     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 10-17
ZL 07-14
159II
618
DP Zlín (1986 - 1993) Pod
  15345 Karosa B731.04 1986    od ?: služební vůz - převoz pneu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 10-18
ZL 07-15
ZLA 04-84
161II
619
DSZO (1.7.1986 - 1999) Pod
  20197 Karosa B732.20 1987  2008   26.10.2008: odstaven po nehodě, následně vyřazen 
nátěr: bílá *
fotka
GVA 17-37
ZL 07-16
138III
620
DSZO (1.12.1987 - 1998) Pod
poté Zlatovánek
  20255 Karosa B732.20 1987     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
GVA 17-41
ZL 07-19
105IV
623
DP Zlín (1987 - 1994) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
  19999 Karosa B732.20 1987     
GVA 17-40
ZL 07-20
107IV
624
DP Zlín (1987 - 1994) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
  29503 Karosa B731.1653 1990  6.10.2000    
ZL 00-64 642 DSZO (1.11.1990 - 2000) Pod
  29480 Karosa B731.1653 1990    2002: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-65 643 DSZO (2.11.1990 - 24.9.2002) Pod
  29482 Karosa B731.1653 1990  15.11.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-67 644 DSZO (30.10.1990 - 2001) Pod
  29473 Karosa B731.1653 1990  3.7.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-68 645 DSZO (30.10.1990 - 3.7.2001) Pod
  29475 Karosa B731.1653 1990    2000: odprodán prodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
ZL 00-61 646 DSZO (30.10.1990 - 2000) Pod
  29465 Karosa B731.1653 1990    2002: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-62 647 DSZO (30.10.1990 - 24.9.2002) Pod
  29501 Karosa B731.1653 1990    2000: odprodán do Ulanbátharu (Mongolsko) 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 00-63 648 DSZO (30.10.1990 - 6.10.2000) Pod
  31272 Karosa B731.1653 1991  15.11.2001   1994: vůz účinkoval ve filmu "Potkal jsem ho v ZOO" 
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá & Polepy ZOO Lešná *
fotka
ZL 34-89 649 DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) Pod
  31273 Karosa B731.1653 1991  18.10.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá
ZL 34-91 650 DSZO (1.8.1991 - 18.10.2001) Pod
  31274 Karosa B731.1653 1991  15.11.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá
ZL 34-92 651 DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) Pod
  31275 Karosa B731.1653 1991  15.11.2001    
nátěr: DSZO, starší schéma, žluto-modrá *
ZL 34-93 652 DSZO (1.8.1991 - 15.11.2001) Pod
  31276 Karosa B731.1653 1991  2005   2005: sešrotován - Metalšrot 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZL 39-07 653 DSZO (1.8.1991 - 11.10.2005) Pod
  31277 Karosa B731.1653 1991    2004-2006: MHD Považská Bystrica 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
ZL 39-08 654 DSZO (1.8.1991 - 11.11.2003) Pod
poté SAD Trenčín
  Karosa B731.1653 » B732.20 1991    7/2008: reko na B732, evidován jako "provozní historické vozidlo", od 1/2009: odstaven, 14.5.2019: určen ke šrotaci, 10/2019: prodán soukromé osobě 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZL 39-09 655 DSZO (1.8.1991 - 14.5.2019) Pod
poté soukromá osoba
  12763 VIN Renault Citybus 12M 2070 1999  ?    
nátěr: schéma PID, červeno-bílo-modrá *
fotka
ZLJ 75-51 656 DSZO (26.11.1999 - 21.8.2012) Pod
poté Jaroslav Štěpánek, Praha
  12762 VIN Renault Citybus 12M 2070 1999     
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLJ 75-11 657 DSZO (26.11.1999 - 21.8.2012) Pod
poté STENBUS
poté Majaagency
poté soukromá osoba
poté soukromá osoba
  13057 VIN Renault Citybus 12M 2070 2000    od 25.3.2023: součást expozice Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLK 55-57 658 DSZO (28.11.2000 - 18.12.2017) Pod
poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté soukromá osoba
  13058 Renault Citybus 12M 2070 2000    od 31.3.2016: záložní vůz; 7.4.2016: odstaven (SPZ v depozitu); 25.5.2016-12/2018: záložní vůz, 2/2021-6/2023: odstaven; 6-11/2023: záložní vůz 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLK 55-59 659 DSZO (od 28.11.2000) Pod
  56 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  12.5.2023   26.4.2023: výcvik zásahové jednotky PČR v areálu vozovny; 4.5.2023: výcvik jednotek HZS ZK v areálu vozovny, 11.5.2023: vůz odvezen do kovošrotu PARTR Všemina 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 58-51 660 DSZO (26.10.2001 - 5/2023) Pod
  57 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001    9/2018-5/2019: záložní vůz, 5/2019-10/2020: odstaven z provozu, 28.10.2020: výjezd jako posila na linku 31 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 58-52 661 DSZO (26.10.2001 - 2021) Pod
  58 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2017   17.12.2013: vážná DN, autobus sjel ze silnice a skončil převrácený pravou stranou v příkopě; 17.6.2016: na točně Jaroslavice se v důsledku unikání vzduchu sám od sebe rozjel a narazil do sociálního zařízení pro řidiče, 10.2.2017: odstaven pro poruchu, 25.5.2017: odvezen na šrotiště "Partr" do Vsetína 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 58-53 662 DSZO (26.10.2001 - 25.5.2017) Pod
  54 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2017   14.7.2017: rozebrán na ND pro #652/II, 2022: motor použit do vozu #672 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 88-61 663 DSZO (31.10.2001 - 14.12.2017) Pod
  62 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  3/2018   6.6.2017: odstaven pro poruchu motoru (provozní odlehčovací brzdy) 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 88-62 664 DSZO (31.10.2001 - 8.3.2018) Pod
  63 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2018   12/2017: převodovka a ŘJ použita pro vůz ev.č. 670 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 88-63 665 DSZO (31.10.2001 - 15.2.2018) Pod
  60 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2021   14.10.2020: odstaven pro závadu motoru; 22.2.2021: nabízen k prodeji 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 93-72 666 DSZO (8.11.2001 - 1/2021) Pod
  73 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2019   2002: vystaven v Brně na výstavišti, 5-8/2018: odstaven z provozu - porucha převodovky 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 93-73 667 DSZO (2001 - 3/2019) Pod
  55 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  2021   12/2017-8/2018: odstaven pro závadu motoru; 22.2.2021: nabízen k prodeji; 19.3.2021: odvezen do kovošrotu 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 93-74 668 DSZO (8.11.2001 - 2021) Pod
  59 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001     
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 58-48 669 DSZO (20.11.2001 - ?) Pod
  61 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001    6/2017: porucha převodovky; 30.11.2021-26.10.2022: odstaven pro nepotřebnost 
nátěr: CVR Centro Zlín, stříbrná s barevnou grafikou *
fotka
ZLL 88-67 670 DSZO (20.11.2001 - 9.1.2023) Pod
  64 VIN Irisbus Citybus 12M 2071 2001  28.4.2023   od 2022: zdroj ND, 18.-20.4.2023: výcvik jednotek HZS v areálu vozovny; 26.4.2023: odvezen do šrotu PARTR Všemina 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLL 88-69 671 DSZO (20.11.2001 - 26.4.2023) Pod
  2090 VIN Irisbus Citelis 12M 2005    vůz ověřovací série 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
2Z5 3915 672 DSZO (od 7.12.2005) Pod
zapůjčen ČSAD Havířov
  1076 VIN Irisbus Citelis 12M 2009    7-8/2022: hotovostní vůz 
nátěr: CVR Zentiva, bílá s polepy *
fotka
3Z9 3985 673 DSZO (od 21.11.2009) Pod
  1077 VIN Irisbus Citelis 12M 2009    3/2022: studená záloha 
nátěr: DSZO, žluto-modrá & busboard koupelny Elements, bílá *
fotka
3Z9 3984
4Z7 2671
4Z8 0598
674 DSZO (od 21.11.2009) Pod
  190 VIN Irisbus Citelis 12M 2012     
nátěr: DSZO, žluto-modrá & Busboard Radio BEAT, červená s grafikou & celopolep zádi - koupelny Elements, bílá *
fotka
4Z8 0732 675 DSZO (od 30.5.2012) Pod
  191 VIN Irisbus Citelis 12M 2012     
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
4Z8 0942 676 DSZO (od 1.6.2012) Pod
  201 VIN SOR B 9.5 2000    2017-?: dlouhodobě odstaven 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
ZLK 41-45
3Z0 9761
701 DSZO (31.5.2000 - 2010) Pod
poté Orfey Ekspres
  200 VIN SOR B 9.5 2000    2012: MHD Michalovce, od 2013: MHD Humenné 
nátěr: DZS MK Trans, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ZLK 41-46 702 DSZO (31.5.2000 - 21.8.2012) Pod
poté DZS - M.K. TRANS
  202 VIN SOR B 9.5 2000    2012: MHD Michalovce, od 2013: MHD Humenné 
nátěr: DZS MK Trans, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ZLK 41-47 703 DSZO (31.5.2000 - 21.8.2012) Pod
poté DZS - M.K. TRANS
  205 VIN SOR B 9.5 2000    2012: MHD Michalovce, od 2013: MHD Humenné 
nátěr: DZS MK Trans, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ZLK 41-57
4Z0 3473
704 DSZO (3.7.2000 - 21.8.2012) Pod
poté DZS - M.K. TRANS
  206 VIN SOR B 9.5 2000     
nátěr: bílo-modrá *
fotka
ZLK 41-58 705 DSZO (3.7.2000 - 2010) Pod
poté Orfey Ekspres
  207 SOR B 9.5 2000    2012-2019: MHD Michalovce 
nátěr: DZS MK Trans, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ZLK 41-59 706 DSZO (3.7.2000 - 21.8.2012) Pod
poté DZS - M.K. TRANS
  226 SOR B 9.5 2000    2012: MHD Michalovce, 2013-2016: MHD Humenné 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
ZLK 43-60
2Z9 9771
707 DSZO (27.9.2000 - 21.8.2012) Pod
poté DZS - M.K. TRANS
  230 SOR B 9.5 2000    od 2012: MHD Michalovce 
nátěr: DZS MK Trans, žlutá s modrými pruhy *
fotka
ZLK 43-73 708 DSZO (20.10.2000 - 21.8.2012) Pod
poté DZS - M.K. TRANS
  228 SOR B 9.5 2000     
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLK 43-83
ZLL 94-40
709 DSZO (20.10.2000 - 4/2010) Pod
poté Jiří Zýka, Hrádek
poté Gansa Auto Moto
  234 VIN SOR B 9.5 2000    od ?: výcvikový vůz autoškoly 
nátěr: DSZO, žluto-modrá *
fotka
ZLK 43-93 710 DSZO (27.10.2000 - 2010) Pod
poté Orfey Ekspres
  1584 VIN Irisbus Citelis 10.5M 2010    první Citelis 10.5M na území ČR 
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
4Z1 4296 721 DSZO (od 25.10.2010) Pod
  108 VIN Irisbus Citelis 10.5M 2011     
nátěr: DSZO, žluto-modrá & celopolep zádi - Servisní pojišťovna, bílo-zelená *
fotka
4Z7 2940 722 DSZO (od 24.11.2011) Pod
  109 VIN Irisbus Citelis 10.5M 2011     
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
4Z7 2941 723 DSZO (od 24.11.2011) Pod
  192 VIN Irisbus Citelis 10.5M 2012     
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
4Z8 0943 724 DSZO (od 1.6.2012) Pod
  193 VIN Irisbus Citelis 10.5M 2012     
nátěr: CVR Wolt, modrá s grafikou *
fotka
4Z8 0944
4Z9 2063
725 DSZO (od 2.6.2012) Pod
  194 VIN Irisbus Citelis 10.5M 2012     
nátěr: DSZO, žluto-modrá
fotka
4Z8 9272 726 DSZO (od 8.6.2012) Pod
  195 VIN Irisbus Citelis 10.5M 2012    10/2020: GO motoru 
nátěr: CVR KROMEXIM, žluto-oranžová s grafikou *
fotka
4Z8 9271
6Z1 9794
727 DSZO (od 8.6.2012) Pod
  2578 Ikarus 280.02 1979  1990   získán od ČSAD Gottwaldov v souvislosti s předáním linek na Velíkovou DPMG; u DP pravděpodobně ani nezasáhl do provozu 
nátěr: schéma ČSAD, modro-krémová
ex ČSAD Gottwaldov
GV 67-24
?
108IV
801
DP Zlín (1989 - 1990) Pod
  1331 Ikarus 280.08 1983  ?    
nátěr: Karel Housa - HOUSACAR, žluto-červená *
GV 92-96
ZL 07-41
112IV
802
DSZO (1.1.1983 - 1/1995) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
  1285 Ikarus 280.08 1983  ?    
nátěr: Karel Housa - HOUSACAR, žluto-červená *
GV 92-95
ZL 07-42
117IV
803
DSZO (14.7.1983 - 2/1996) Pod
poté Karel Housa - HOUSACAR
předchozí 1 2 3 následující předchozí 1 2 3 následující celkem 298
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 34 vozů
  • vyřazen: 30 vozů
  • sešrotován: 18 vozů
  • provozní: 12 vozů
  • definitivně odstaven: 3 vozy
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (12) mají přibližný průměrný věk 13,4 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Podvesná.

Poslední aktualizace vozů: 1. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání