Československé státní dráhy: železniční pracovní vozy MTH

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  182 MTH ASP 600 1989    prototyp; automatická strojní podbíječka (pouze pro koleje) 
nátěr: žlutá
fotka
ASP 600.182 ASP 182 Československé státní dráhy (1990 - 31.12.1992) TSS SP
poté České dráhy
poté Traťová strojní společnost
  689 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1981     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-689 Československé státní dráhy (1981 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1990    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PV 011 Československé státní dráhy (1990 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1985    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PV 278 Československé státní dráhy (1985 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1985    plošinový vozík 
nátěr: černá
fotka
PV 299 Československé státní dráhy (1985 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1978    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PV 433 Československé státní dráhy (1978 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1987    plošinový vozík 
nátěr: černá
fotka
PV 652 Československé státní dráhy (1987 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1984    plošinový vozík 
nátěr: černá
fotka
PV 818 Československé státní dráhy (1984 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH SP 62   Strojní podbíječky SP62 (STP62) vyráběl podnik Mechanizace traťového hospodářství Praha, závod Plzeň-Koterov v letech 1965-1978. Bylo vyrobeno přibližně 100 kusů. Tento stroj byl odkoupen od tehdejších Československých státních drah v 80.letech a byl posléze upraven na zatlačování těsnící gumy mezi kolejnice B1 a panely BKV. Odtud přezdívky gumotlačka, zatlačovačka. V posledních letech před rekonstrukcí měl stroj vadnou převodovku, a proto byl jeho pohyb zajišťován jiným strojem (tramvaj, nákladní auto, kolové rypadlo). 2010: rekonstrukce/generální oprava (CZ LOKO, závod Jihlava) - remotorizace 
nátěr: oranžovo-černá *
fotka
Československé státní dráhy (? - 198x)
poté PMDP
  MTH SP 62   Strojní podbíječky SP62 (STP62) vyráběl podnik Mechanizace traťového hospodářství Praha, závod Plzeň-Koterov v letech 1965-1978. Bylo vyrobeno přibližně 100 kusů. Tento stroj byl odkoupen od tehdejších Československých státních drah v 80.letech. 
nátěr: oranžovo-šedá
fotka
Československé státní dráhy (? - 198x)
poté PMDP
  588 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1980     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-588 Československé státní dráhy (1981 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  1110 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1987     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
MUV 69-1110 Československé státní dráhy (1987 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  29 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1971     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-029 Československé státní dráhy (1971 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  294 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1977     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-294 Československé státní dráhy (1977 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  739 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1982     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-739 Československé státní dráhy (1982 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  1159 MTH MUV 69 » MUV 69.1 1988     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-1159 Československé státní dráhy (1988 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1984    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PV 827 Československé státní dráhy (1984 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1985    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PV 862 Československé státní dráhy (1985 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PVK 1984    vozík s plechovými bočnicemi 
nátěr: zelená
fotka
PVK 286 Československé státní dráhy (1984 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  045 MTH MUV 69 » MUV 69.1 » MUV 69.2 1973    ?: doplněno zařízení pro postřik plevele v kolejišti 
nátěr: schéma MUV, červeno-krémová *
fotka
MUV 69-045 Československé státní dráhy (1973 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté JARO Česká Skalice
  32 MTH ASP 400.1   automatická strojní podbíječka (pouze pro koleje) 
nátěr: žlutá
fotka
ASP 400.1-175 ASP 175 Československé státní dráhy (? - 1992) TSS ÚnL
poté Viamont
poté Viamont DSP
poté STRABAG Rail
  1190 MTH MUV 69 1989     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-1190 Československé státní dráhy (1989 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  1217 MTH MUV 69 » MUV 69.1 1989     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-1217 Československé státní dráhy (1989 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  1245 MTH MUV 69 » MUV 69.1 1990     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-1245 Československé státní dráhy (1990 - 31.12.1992) tK
poté České dráhy
poté Správa železnic
  903 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1984     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-903 Československé státní dráhy (1984 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PVK 1989    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PVK 483 Československé státní dráhy (1989 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1987    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PV 263 Československé státní dráhy (1987 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  22 MTH MV 80-Delta 171 1991     
nátěr: žlutá kabina, černý rám
fotka
DELTA 171-022 Československé státní dráhy (1991 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Traťová strojní společnost
  23 MTH MV 80-Delta 171 1991     
nátěr: žlutá kabina, černý rám
fotka
DELTA 171-023 Československé státní dráhy (1991 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  25 MTH MV 80.2-Delta 174 1991     
nátěr: žlutá kabina, černý rám
fotka
DELTA 174-025 Československé státní dráhy (1991 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  26 MTH MV 80.2-Delta 174 1991     
nátěr: žlutá kabina s modrým pruhem, černý rám *
DELTA 174-026 Československé státní dráhy (1991 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  27 MTH MV 80.2-Delta 174 1992     
nátěr: žlutá kabina, černý rám
fotka
DELTA 174-027 Československé státní dráhy (1992 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  7 MTH SVP 60.1 1979    stroj na výměnu pražců (kolejový bagr) 
nátěr: žlutá *
fotka
SVP 60.1-007 Československé státní dráhy (1979 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  70 MTH SVP 60.1 1986    stroj na výměnu pražců (kolejový bagr) 
nátěr: oranžová
fotka
SVP 60.1-070 Československé státní dráhy (1986 - 31.12.1992) tBnT
poté České dráhy
poté Správa železnic
  108 MTH SVP 74 1988    stroj na výměnu pražců (kolejový bagr) 
nátěr: oranžová
fotka
SVP 74-108 Československé státní dráhy (1988 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  112 MTH SVP 74 1987    stroj na výměnu pražců (kolejový bagr) 
nátěr: žlutá *
fotka
SVP 74-112 Československé státní dráhy (1987 - 31.12.1992) tBnT
poté České dráhy
poté Správa železnic
  1040 MTH MUV 69 1986     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-1040 Československé státní dráhy (1986 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PVK 1989    vozík s plechovými bočnicemi 
nátěr: černá se zelenými bočnicemi
fotka
PVK 485 Československé státní dráhy (1989 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PVK 1991    plošinový vozík s klanicemi 
nátěr: černá
fotka
PVK 527 Československé státní dráhy (1991 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  1130 MTH MUV 69 » MUV 69.1 1988     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-1130 Československé státní dráhy (1988 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  844 MTH MUV 69 » MUV 69.2 1980     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-844 Československé státní dráhy (1981 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  165 MTH SVP 74 1990    stroj na výměnu pražců (kolejový bagr) 
nátěr: žlutá *
SVP 74-165 Československé státní dráhy (1990 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  333 MTH MUV 69    
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-333 Československé státní dráhy (1986 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PVK 1981    vozík s plechovými bočnicemi 
nátěr: zelená
fotka
PVK 144 Československé státní dráhy (1981 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  393 MTH MUV 69 » MUV 69.2    
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-393 Československé státní dráhy (? - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PVK   plošinový vozík 
nátěr: černá
fotka
PVK 522 Československé státní dráhy (? - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1986    šablona pro měření průjezdného průřezu 
nátěr: černá
fotka
PV 628 Československé státní dráhy (1986 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  135 MTH SVP 74 1988    stroj na výměnu pražců (kolejový bagr) 
nátěr: oranžová
fotka
SVP 74-135 Československé státní dráhy (1988 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  636 MTH MUV 69 » MUV 69.1    
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
fotka
MUV 69-636 Československé státní dráhy (? - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV   plošinový vozík 
nátěr: černá
fotka
PV 799 Československé státní dráhy (? - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV   plošinový vozík 
nátěr: černá
fotka
PV 499 Československé státní dráhy (? - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  MTH PV 1978    plošinový vozík 
nátěr: černá
fotka
PV 415 Československé státní dráhy (1978 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  001 MTH KP 900 1991    prototyp; pluh pro úpravu štěrkového lože 
nátěr: žlutá *
fotka
KP 900-001 Československé státní dráhy (1991 - 31.12.1992) TSS Olo
poté České dráhy
poté Traťová strojní společnost
  MTH PVK   vozík s plechovými bočnicemi 
nátěr: černá se žlutými bočnicemi
fotka
PVK 449 Československé státní dráhy (1989 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  420 MTH MUV 69 1978     
nátěr: schéma MUV, červeno-bílá
MUV 69-420 Československé státní dráhy (1978 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
  150 MTH PV 1978    skříňová nástavba určená pro přepravu svářecí soupravy pro svařování kolejnic termitem 
nátěr: červeno-krémová, černý rám
fotka
PV 10 Československé státní dráhy (1978 - 31.12.1992)
poté České dráhy
poté Správa železnic
Vypsáno celkem 56 vozů, všechny ve stavu prodán/předán jinému dopravci.

Počty vozů dle provozoven:

  • TD Bečov nad Teplou: 2 vozy
  • TSS Starý Plzenec: 1 vůz
  • TSS Ústí nad Labem: 1 vůz
  • TD Kladno: 1 vůz
  • TSS Olomouc: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 18. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání