Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #3588II (SOR NB 12)
SPZ/RZ | 1AZ 6959 od 2010 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 3588II od 2010 | |||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | definitivně odstaven | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 12
motor:
Iveco Tector F4AE3682E; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 504C rozložení dveří: 2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 85 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TK9F2XX9CALSL5085 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2010 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
ÚT 07.11.2023 | 3588 | PID 102 | 2 | |
PO 06.11.2023 | 3588 | PID 207 | 20 | |
ČT 02.11.2023 | 3588 | PID 234 | 3 | přejezd na linku 201 |
ČT 02.11.2023 | 3588 | PID 182 | 5 | odpolední část |
ST 01.11.2023 | 3588 | PID 182 | 9 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Letňany
31. 8. 2014
Letňany
31. 8. 2014
Praha
obratiště Poliklinika Prosek
10. 5. 2017
obratiště Poliklinika Prosek
10. 5. 2017
Praha
Na Hlavní
24. 5. 2017
Na Hlavní
24. 5. 2017
Praha
Havlíčkova
14. 6. 2017
Havlíčkova
14. 6. 2017
Praha
Kobylisy
17. 10. 2017
Kobylisy
17. 10. 2017
Praha
Palmovka
6. 3. 2018
Palmovka
6. 3. 2018
Praha
odstavná plocha Černý Most
30. 7. 2018
odstavná plocha Černý Most
30. 7. 2018
Praha
odstavná plocha Kobylisy
13. 3. 2019
odstavná plocha Kobylisy
13. 3. 2019
Praha
odstavná plocha Kobylisy
13. 4. 2019
odstavná plocha Kobylisy
13. 4. 2019
1
Praha
garáže Klíčov
13. 7. 2020
garáže Klíčov
13. 7. 2020
Praha
Před garáží Klíčov
30. 7. 2021
Před garáží Klíčov
30. 7. 2021
Fotky vozu na autobusy.org
Poslední aktualizace vozu:
14. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.