Vyhledávání vozů

řazeno dle roku výroby a výrobního čísla

předchozí 1 2 3 . . . 36 37 následující předchozí 1 2 . . 37 následující celkem 3662
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  MWG mv   od ?: historický vůz 
nátěr: žlutá
12 SZKT Szeged (od ?)
  Graz mv1 1899    1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB 
fotka
ex DPMB
10 Technické muzeum v Brně (od 1971) Líš
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně 
nátěr: červeno-bílá
fotka
18 PMDP (od 29.6.1899) Slo*
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  57765 Ringhoffer mv 1900    1929-1967: kolejový brus; 1967: renovace do stavu odpovídajícímu období před rokem 1907, zařazen do sbírky historických vozidel 
nátěr: tmavě zelená *
fotka
88
4061
88II
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) Stře*
  62663 Ringhoffer mv 1900    salonní vůz pražského primátora, 1922: rekonstrukce pojezdu (ze 4 na 2 nápravy), 1951-1979: vůz mateřských škol 
nátěr: tyrkysovo-bílá
fotka
200 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) Stře*
  Weyer kf.mv.a » kf.vv.a 1900    1911-1966: vlečný vůz, 1966-2023: využíván jako zahradní chata 
nátěr: červeno-krémová
ex Stadtwerke Krefeld
ex DP města Ústí nad Labem
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
Muzeum města Ústí nad Labem (od 12/2023)
  57786 Ringhoffer mv » pmv » mv 1901    1913-1920: rekonstrukce na volnoosý; 1927-1928: rekonstrukce na kolejový brus; 1966: rekonstrukce na osobní motorový vůz; od 1967: historický 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {109+526}
fotka
109
4063
109
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1901) Stře*
  Lederer & Porges mv2 1903    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy s uzavřenými plošinami, 1946: služební vůz, 1963: vyřazen, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB a opraven jako hist. vůz ev.č. 1, 1971: zařazen do sbírek TMB 
fotka
ex DPMB
ex Technické muzeum v Brně
majitel DPMB
1II Technické muzeum v Brně (od 1971) Líš
  KPS Brno mv3 1904    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB 
fotka
ex DPMB
6 Technické muzeum v Brně (od 1971) Líš
  Vagónka Studénka op.mv.a 1905    ?-2008: renovace vozu do stavu po vyrobení (bez elektrické výzbroje) 
fotka
ex Městský dopravní podnik Opava
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
7 Městský dopravní podnik Opava (od ?) Bíl
  Schweiz. Wagons- und Aufzügefabrik Schlieren Ce 2/2 » Xe 2/2 1905    1964: služební vůz, 1987: historický (služební) vůz, 27.10.-1.11.2017: převoz ze Švýcarska do Liberce, 11/2017-2019?: vystaven v TM Liberec 
fotka
ex Birseckbahn
ex Baselland Transport
ex Bahnmuseum Kerzers
X112 Boveraclub (od 10/2017) dep*
  72567 Ringhoffer Škoda 1908    od 1959 sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz); od 1995 komerční jízdy v muzeu MHD Střešovice 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex Dopravní podniky města Plzně
240 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1974) Stře
  72593 Ringhoffer mv 1908    1968: renovace (DP Praha) 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
ex DP města Olomouce
180 Crich Tramway Village (od 1968)
  72602 Ringhoffer mv 1908    od 1966: historický 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {275+624}
fotka
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
ex DP města Olomouce
275 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1966) Stře*
  14257 Györ mv 1909    elektrický motorový vůz místní dráhy Trenčianská Teplá - Trenčianské Teplice, 1957: předán na Lesní železnici Ľubochňa, 1981: jako vrak předán TMB, 1981-82: renovace v ŽOS Krnov 
fotka
ex MÚEŽ Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice
ex Československé státní dráhy
ex Lesná železnica Ľubochňa
3 Technické muzeum v Brně (od 1981) Líš
  76657 Ringhoffer mv » pmv » mv 1909    od 1962: služební vůz - kolejový brus, od 1985: historický vůz, 1986-1995: rekonstrukce do provozního stavu z konce 40. let 20. století 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {297+638+728*}
fotka
297
4091
6-4006
4091
297
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) Stře*
  23848 Vagónka Kopřivnice mv S-A 1912    čtyřnápravový motorový vůz pro Slezské zemské dráhy, 1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území, 1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy, 1949: začleněn do DP Ostrava, 1967: vyřazen z osobní dopravy a přestavěn na služební vůz, 1973: odstaven z provozu a převezen do vozovny Poruba, 1979: renovace ve vozovně Poruba (DP Ostrava), následně převezen do TMB 
ex Teschnerer Kreisbahn
ex Zemské dráhy
ex Dopravní podnik města Ostravy
5 Technické muzeum v Brně (od 1979) Líš
  Graz mv4 1912    1964: služební vůz, 1967: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi do Přízřenic, 1973: TMB odkoupilo od soukromníka skříň vozu, renovace na hist. vůz ev.č. 52, pojezd ex. kropicí vůz č. 1 
fotka
ex DPMB
52 Technické muzeum v Brně (od 1973) Líš
  Vagónka Studénka CMg 1912    ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB 
fotka
ex Místní dráha Vídeň - Bratislava
ex DPMB
57 Technické muzeum v Brně (od 1971) Líš
  MAN mv 1912    od 1994: historický vůz 
nátěr: zeleno-bílá
fotka
ex PSB Plauen
7 SVZ Zwickau (od 1968) Sch
  Ringhoffer mv 1913    otevřený vůz pro okružní, svatební a jiné příležitostné jízdy; 1971: snížena střecha, dosazen pantograf; od 1972 historický; 1991: dosazen tyčový sběrač proudu 
nátěr: červeno-krémová
fotka
500 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1913) Stře*
  Vagónka Studénka mv 1914    1999: dokončena rekonstrukce ku příležitosti 100 let MHD 
nátěr: schéma z roku 1914, červená-bílá
fotka
ex DP města Olomouce
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
16 DP města Olomouce (od 1999) Kož
zapůjčen Technické muzeum v Brně
  85229 Ringhoffer mv 1915    1963-1987: doplněna radlice pro odklízení sněhu; 1987-1989: vůz odstaven; od 1989: historický vůz pro komerční účely; 2001-2003: GO v KOS Krnov - vůz vzhledově upraven do stavu po vyrobení 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem *
fotka
349
4022
4212
349
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1915) Stře*
  85231 Ringhoffer mv 1915    1963-1986: doplněna radlice na odklízení sněhu; 1986-1991: služební vůz muzea MHD; od 1992: historický vůz pro komerční jízdy; 1996-2000: GO (vozovna Střešovice) 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {351+1202}
fotka
majitel Dopravní podnik hl. m. Prahy
zapůjčen PMDP
351 DP Liberec (pronajat od 26.3.2024) 1435
zapůjčen Boveraclub
  85232 Ringhoffer mv 1915    1963-1974: doplněna radlice na odklízení sněhu; 1974-1987: v majetku Kroužku přátel MHD - deponován v Ústředních dílnách DP 1987: renovace do stavu 30. let dvacátého století (ÚD DP) 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
352 GVB Amsterdam (od 1987)
  Schweiz. Wagons- und Aufzügefabrik Schlieren Ce 2/4 1916    od 1984: historický vůz, 2006: prodej (duplicitní historický vůz), 27.10.-1.11.2017: převoz ze Švýcarska do Liberce, od 11/2017: vystaven v TM Liberec 
fotka
ex Birseckbahn
ex Baselland Transport
ex Bahnmuseum Kerzers
13 Boveraclub (od 10/2017) TML
  98304 Ringhoffer nmv 1917    nákladní motorový vůz; 1976: zařazen do sbírky historických vozidel 
nátěr: světle zelená {4053+4525+4532+5001+5007}
fotka
2053
4053
4001II
4053II
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) Stře*
  36 746 Vagónka Kopřivnice mv 1919     
nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou * {A+69}
fotka
25
8925
25
vysoký motor; kroužkáč
Dopravní podnik Ostrava (od 12/1919) KP*
  36 745 Vagónka Kopřivnice mv » smv 1919    historický - pracovní tramvajový motorový vůz 
nátěr: šedá *
fotka
24
věžka; gerist
Dopravní podnik Ostrava (od 25.09.1919) KP*
  40687 Vagónka Kopřivnice mv K-C 1920    elektrický motorový vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1973: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB 
fotka
ex MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná
ex Dopravní podnik Ostrava
7 Technické muzeum v Brně (od 1976) Líš
  106939 Ringhoffer mv 1920    ?: rekonstrukce skříně na pětiokenní 1964: snesen střešní větrací nástřešek 1964-1985: služební vůz; 1985: rekonstrukce na vyhlídkový vůz "CASSOVIA" 
nátěr: modro-žlutá *
fotka
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
104 Dopravný podnik mesta Košice (od 1986) Bar
  106940 Ringhoffer mv 1920    ?: rekonstrukce skříně n apětiokenní 1964: snesen střešní větrací nástřešek 1964-1985: služební vůz; 1985: rekonstrukce na vyhlídkový vůz; 2004: rekonstrukce na pub; 2004-2010?: pub na Hlavní ulici; 2016: prodejna lístků na 24. ročník Art Film Festu 
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
103 Dopravný podnik mesta Košice (od 1986) Bar
  106988 Ringhoffer mv 1920    10.9.1944: DN v Českomoravské ulici, 1945-1946: novostavba vozové skříně v Tatře Smíchov, 30.4.1965: vyřazen z osobní dopravy, rekonstrukce skříně (snesen střešní větrací nástřešek, doplněn pantograf typu T) 1965-1986: služební vůz - sněhový pluh, 1986-1998: dlouhodobě odstaven, 1998-2000: rekonstrukce na historický vůz v KOS Krnov (stav po vyrobení - nová vozová skříň), od 9/2000: historický vůz - vůz pro komerční jízdy 
nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem *
fotka
412
4037
4225
412
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) Stře*
  Ringhoffer mv 1920    1968: přestavba na tlačné vozidlo rotačního zametače sněhu; 1999: historické vozidlo 
nátěr: červeno-bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. města Prahy
10 Dopravný podnik mesta Košice (od 1963) Bar
  Graz mv5 1921    1963: služební vůz 512, 1969: renovace na hist. vůz 72, 1971: TMB 
fotka
majitel DPMB
72 Technické muzeum v Brně (od 1971) Líš
  SMMD MV 1922    1922-1964: běžný provoz s cestujícími; 1964-1965: rekonstrukce do podoby "tramvaje ostravských dětí" a pokřtění na "Barborka"; 1965-dosud: historicko-komerční vozidlo 
nátěr: modro-bílá *
fotka
21
8021
21
Barborka
Dopravní podnik Ostrava (od 09/1922) KP*
  ÚD-EP Rustonka smv » svv 1922    původně kropicí motorový vůz, od 195?: z vozu zachována pouze nádrž na vodu, od 1993: historický vůz 
nátěr: khaki
fotka
2504 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1922) Stře*
  118470 Ringhoffer mv 1923    původně pražský vůz, 1964: prodán do DP Olomouc, 1971-74: renovace v DP Olomouc 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex DP města Olomouce
205 Technické muzeum v Brně (od 1974) Líš
  SMMD MV 1923    v posledním provozním stavu 
fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
26 Technické muzeum v Brně (od 1973) Líš
  KPS Brno mv6.1 1926    1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB 
fotka
majitel DPMB
81 Technické muzeum v Brně (od 1971) Líš
  14879 KPS Brno mv 1927    výzbroj BBC, 1968-1997: služební vůz od 1997: po demontáži technického zařízení převeden mezi historické vozy 
nátěr: oranžová
fotka
31
8031
31
Dopravní podnik Ostrava (od 1927)
  Vagónka Kopřivnice MV 1927    1970: rekonstrukce na služební vůz pro provoz s odmetačem sněhu, 1997: odstaven z provozu, 2000: zařazen do sbírek TMB, vůz je v posledním provozním stavu 
ex Dopravní podnik Ostrava
8033 Technické muzeum v Brně (od 2001) Líš
  Vagónka Kolín mv 1927    1972: renovace v DP Praha 
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
2051 Technické muzeum v Brně (od 1972) Líš
  123543 Ringhoffer mv 1928    1974-1989: sněžný pluh; 1989: renovace, následně určen pro komerční přepravu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
2110
4214
2110II
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1928) Stř*
  MAN 1928 1928    1978: předán TMB, 1989: vrácen do Plauen, 1991-92: renovace, nyní jako historický vůz 
ex PSB Plauen
ex Technické muzeum v Brně
51 PSB Plauen (od 1989)
  123757 Ringhoffer mv 1929    5/1974: odstaven z pravidelného provozu; 2010-2012: renovace, následně určen pro komerční přepravu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
2172 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1929) Stře*
  Machold a Navrátil / SMMD nmv 1929    nákladní motorový vůz, bez renovace v posledním provozním stavu po vyřazení 
fotka
majitel Dopravní podnik Ostrava
103 Technické muzeum v Brně (od 1989) Líš
  Ringhoffer ul.mv.d1 1929    1965-1987: služební vůz - kolejový brus, 1988-2001: rekonstrukce na historický vůz, od 2001: historický vůz (provedení konec 40. let 20. století) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
majitel DP Liberec
78 Boveraclub (pronajat od 2001) 1000
  123795 Ringhoffer mv 1930    1974-1989: služební vůz; 1989: renovace, určen pro komerční přepravu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
2210
4209
4210
2210II
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) Stře*
  123807 Ringhoffer mv 1930    1973: zařazen do sbírky historických vozidel 
nátěr: červeno-bílá {2222+1111+1219}
fotka
2222 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) Stře*
  124559 Ringhoffer mv 1930    1975: úprava na služební vůz, 80. léta: vůz dlouhodobě odstaven, 1989: v rámci oslav 90. výročí tramvajové dopravy v Olomouci byl vůz zrekonstruován (interiér vrácen do původního stavu) 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
223 DP města Olomouce (od 1975) Kož
  124560 Ringhoffer mv 1930    1974: zařazen do sbírky historických vozidel 
nátěr: červeno-bílá {2239+1523}
2239 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) Stře*
  124593 Ringhoffer mv 1931    1973: odstaven z pravidelného provozu; 2005-2009: renovace, následně určen pro komerční přepravu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
2272 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1931) Stře*
  125222 Ringhoffer mv 1932     
nátěr: červeno-bílá {2294+608}
fotka
2294 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1932) Stře*
  SMMD MV 1932    31.8.1953: zahajoval provoz na trati Hranečník - Nová Huť; od 1965: služební vůz - tlačný vůz odmetače sněhu RSP-1; od 2001: historický vůz - v plánu je uvedení do stavu z konce 50. let 20. století 
nátěr: oranžová *
fotka
35
8035
35
Dopravní podnik Ostrava (od 1.7.1932) KP*
  1105 Vítkovické železárny MV 1934     
nátěr: červeno-bílá {3+104}
fotka
ex VZD - Vítkovická závodní dráha
ex Dopravní podnik města Ostravy
3 Technické muzeum v Brně (od 1976) Líš
  125498 Ringhoffer mv 1936    1971-72: renovace v DP Praha 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
3005 Technické muzeum v Brně (od 1972) Líš
  BEÚS / Siemens BEÚS 1935 1937    1972: po vyřazení z osobní dopravy používán v soupravě se sněhovým pluhem, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2002-2005: renovace v DP Bratislava 
fotka
majitel DP mesta Bratislavy
majitel Technické muzeum v Brně
18 DP Bratislava (od 2002) Kra
  BEÚS / Siemens BEÚS 1938 1938    po vyřazení z osobní dopravy používán jako pracovní vůz, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2006-2009: renovace v DP Bratislava 
majitel DP mesta Bratislavy
majitel Technické muzeum v Brně
31 DP Bratislava (od 2002) Kra
  KPS Brno + SBEPD mv6.2 1941    podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu 
fotka
majitel DPMB
99 Technické muzeum v Brně (od 1976) Med*
  129767 Ringhoffer mv 1942     
nátěr: červeno-bílá
fotka
3062 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) Stře*
  129768 Ringhoffer mv 1942     
nátěr: červeno-bílá {3063+1580}
fotka
3063 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) Stře*
  129773 Ringhoffer mv 1942    1968: úprava na reklamní vůz – umístění osvětlených reklamních ploch na boky vozu 
nátěr: červeno-bílá *
3068
4101
4002II
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) Stře*
  KPS Brno mv6.3 1943    1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. 
{A+215}
fotka
majitel DPMB
majitel Technické muzeum v Brně
107III DPMB (od 1989) M
  KPS Brno mv6.4 1946    1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB 
fotka
majitel DPMB
405 Technické muzeum v Brně (od 1971) Líš
  26473 KPS Brno mv 1948    1982-1987: služební vůz, od 1987: historický vůz, 1991: oprava vozu do historického stavu (60. léta 20. století) 
nátěr: hnědo-bílá
fotka
50 Dopravní podnik Ostrava (od 1949) KP*
  Ringhoffer mv 1948     
nátěr: červeno-bílá {3083+1583}
fotka
3083 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1948) Stře*
  Ringhoffer mv 1948    1966-1989: měřicí vůz; 5/2021-9/2023: renovace do původního stavu (KOS Krnov) 
nátěr: červeno-bílá
fotka
3098
4100
3098
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1948) Stře*
  1479 Vítkovické železárny MV 1949     
nátěr: červeno-bílá {94+263}
fotka
ex VZD - Vítkovická závodní dráha
12
94
8094
94
Dopravní podnik Ostrava (od 1953) KP*
  28055 KPS Brno 4MT1 1950    1974: TMB, 1982-83: renovace na historický vůz ev.č. 126 
fotka
majitel DPMB
126 Technické muzeum v Brně (od 1974) Líš
  28063 KPS Brno 4MT2 1950    1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
fotka
ex DPMB
ex Technické muzeum v Brně
134II DPMB (od 2019) M
  28927 KPS Brno MV 1951    vůz ve stavu po vyřazení 
fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
56 Technické muzeum v Brně (od 1986) Líš
  143055 Tatra T1 1951    1961-1962: GO, 1976: zařazen do muzejní sbírky DPP, renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let 
nátěr: červeno-krémová
fotka
5001II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.3.1952) Stře*
  DPO NMV 1951    do 1972: nákladní vůz pro rozvoz kusových zásilek; od 1972: služební vůz vrchní stavby; od 1995: služební vůz ÚD Martinov (posun na vlečce); od ?: historický vůz 
nátěr: šedá *
fotka
106 Dopravní podnik Ostrava (od 1/1952) KP*
  143056 Tatra T1 1952    1981: odstaven z pravidelného provozu, 2001-2005: renovace, následně určen pro komerční jízdy 
nátěr: červeno-krémová
fotka
5002II Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) Stře*
  ÚD-EP Rustonka mv 1952    vůz byl určen pro posun železničních vagónů v areálu ÚD Rustonka; od 1984: historický - rekonstrukce profilu kol pro městský provoz 
nátěr: khaki *
fotka
4072 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) Stře*
  Tatra Česká Lípa 6MT 1953    2001-2011: rekonstrukce na historický vůz 
nátěr: červeno-bílá {A+44, sólo*}
fotka
ex DP Jablonec nad Nisou
ex DP Liberec
majitel Technické muzeum v Brně
zapůjčen Boveraclub
pronajat DP Liberec
117 Boveraclub (pronajat od 9/2011) 1000
  22282 Tatra Česká Lípa mv 1954    čtyřnápravový motorový vůz pro úzkorozchodné tratě DP Ostrava, 1978: renovace DP Ostrava (vozovna Poruba), poté převezen do TMB 
fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
31 Technické muzeum v Brně (od 1978) Líš
  28074 SBEPD 4MT4 1954    1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá *
fotka
145II
1145
4058
145II
DPMB (od 23.5.1954) P*
  147597 Tatra T2 1955    2. prototyp řady T2, 3/1955-8/1956: zkušební provoz v Praze, 10/1956-1/1957: úprava pro zkušební provoz na rozchodu 1000 mm, dosazen pantograf místo tyčového sběrače, 1-6/1957: zkušební provoz v Liberci, 8-10/1957: zkušební provoz v Bratislavě - poté řádný, 1973-1976: cvičný vůz, 1976: odstaven, 6/1977: převoz do Prahy - zařazen mezi historické vozy, 10/1990-11/1999: rekonstrukce do podoby ze zkušebního provozu v Praze 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex DP Bratislava
zapůjčen DP Liberec
6002 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1977) Stře*
  148056 Tatra T1 1955    1987-1991: renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let (DPP) 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravní podniky hl. města Prahy
5064 Technické muzeum v Brně (od 1978) Líš
  148434 Tatra T1 1956    z pravidelného provozu vyřazen 2.6.1983, ponechán jako historický 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
121 PMDP (od 11.1.1957) Slo
  148983 Tatra T1 1957     
nátěr: červeno-krémová
fotka
528 Dopravní podnik Ostrava (od 3/1957) KP*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  148985 Tatra T1 1957    1967: GO; 2001-2002 oprava skříně ve firmě Olpas Moravia Krnov, kompletace v DPMK 2/2003-4/2003 
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košíc
ex Dopravní podnik města Ostravy
203II Dopravný podnik mesta Košice (od 1983) Bar
  149449 Tatra T2 » T2R 1958    1967: GO, 1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm, 1/2007: prodej PMDP (rozchod 1435 mm), ?/2007-?/2009: renovace na historické vozidlo PMDP 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik města Ostravy
ex DP Liberec
133III PMDP (od 2009) Slo
  149450 Tatra T2 » T2R 1958    1967: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec); 2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 60. let (Ekova) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
ex DP Liberec
6003 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) Stř
  DP Bratislava mv 1958    motorový vůz vlastní výroby, 1973: po vyřazení z osobní dopravy používán jako cvičný vůz, 1974: předán TMB, 1986: vrácen zpět do Bratislavy, 1989-1991: renovace v DP Bratislava 
fotka
ex DP mesta Bratislavy
ex Technické muzeum v Brně
38II DP Bratislava (od 1986) Kra*
  149522 Tatra T2 » T2R » T2 služební » T2 1959    3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
435
1435
4121
1435
DPMB (od 29.7.1959) M*
  VEB Waggonbau Gotha T57 1959    1990-1999: služební vůz, 9/1999: převoz do Chemnitz, 2013-2014: rekonstrukce, od 12/2014: historický vůz 
nátěr: krémová s modrým proužkem *
ex VEB Nahverkehr Karl-Marx-Stadt
ex DVB Dresden
813 Chemnitzer Verkehrs (od 12/2014) mus*
  150187 Tatra T2 » T2R 1960    od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm, 1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm, 9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově, 9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy, 2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven, 31.3.2023: převezen do Mostu na opravu 
nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá *
fotka
ex DP města Ústí nad Labem
ex Dopravní podnik města Ostravy
ex DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
ex DP města Ústí nad Labem
? DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 31.3.2023) Mos
  150270 Tatra T2 » T2R 1960     
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
212II Dopravný podnik mesta Košice (od 5/2001) Bar
  VEB Waggonbau Gotha T57 1960    od 1997?: historický vůz 
nátěr: krémová s červeným proužkem *
fotka
92
125
907
957
92
SVZ Zwickau (od 1960) Sch
  151107 Tatra T2 » T2R 1961    1986: GO - T2R, 1998-2005: plánováno zařazení jako brus, 2005-2012: služební vůz k šípovému pluhu (bez využití), 2012: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení z poloviny 90. let 20. století 
nátěr: červeno-krémová * {sólo}
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
majitel DP Liberec
17III Boveraclub (pronajat od 9/2012) 1000*
  151140 Tatra T2 » T2 služební 1961    12/1971: GO, 1985: SV 4110, 24.2.1988: TMB, vůz ve stavu před renovací 
fotka
ex DPMB
1473 Technické muzeum v Brně (od 1988) Líš
  151185 Tatra T2 1961    2001-2010: GO a uvedení do provozního stavu odpovídajícího konci 70. let (po GO) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
681 Dopravní podnik Ostrava (od 10/1961) KP*
  152290 Tatra T2 » T2R 1962    1976: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec); 2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 80. let (Ekova) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
ex Dopravní podnik Ostrava
ex DP Liberec
6004 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) Stř
  152712 ČKD Tatra T3 1962    1996: převedena mezi muzejní tramvaje; 1998-2003: GO do provedení z let 1962-64 
nátěr: červeno-krémová * {6186+B}
fotka
6102 Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 10/1962) Stře*
  152734 ČKD Tatra T3 » T3R.P 1962    2003: GO - modernizace na typ T3R.P 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
6124
8359
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1962) Hlo*
  152749 ČKD Tatra T3 » T3R.P 1962    2001: GO (Pars nova) – modernizace na typ T3R.P 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
6139
8235
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1962) Žiž*
  152750 ČKD Tatra T3 » T3R.P 1962    1996-2004: využíván výhradně jako zadní vůz do souprav s cvičnými vozy; 2004: GO – modernizace na typ T3R.P 
nátěr: červeno-krémová
fotka
6140
5514
8431
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1962) Pan*
předchozí 1 2 3 . . . 36 37 následující předchozí 1 2 . . 37 následující celkem 3662
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • historický/muzejní: 94 vozů
  • v dílnách/v opravě: 3 vozy
  • provozní: 2 vozy
  • dočasně odstaven: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (6) mají přibližný průměrný věk 74,5 let.

Poslední aktualizace vozů: 26. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání