Vyhledávání vozů
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
MWG mv | ? |
od ?: historický vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
12 | SZKT Szeged (od ?) | ||||||||
Graz mv1 | 1899 |
1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB |
» detail | ||||||
ex
DPMB |
|||||||||
10 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
18 | PMDP (od 29.6.1899) | Slo* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
57765 | Ringhoffer mv | 1900 |
1929-1967: kolejový brus;
1967: renovace do stavu odpovídajícímu období před rokem 1907, zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: tmavě zelená * |
» detail | |||||
88 4061 88II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) | Stře* | |||||||
62663 | Ringhoffer mv | 1900 |
salonní vůz pražského primátora, 1922: rekonstrukce pojezdu (ze 4 na 2 nápravy), 1951-1979: vůz mateřských škol nátěr: tyrkysovo-bílá |
» detail | |||||
200 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1900) | Stře* | |||||||
Weyer kf.mv.a » kf.vv.a | 1900 |
1911-1966: vlečný vůz,
1966-2023: využíván jako zahradní chata nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
ex
Stadtwerke Krefeld ex DP města Ústí nad Labem ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Muzeum města Ústí nad Labem (od 12/2023) | |||||||||
57786 | Ringhoffer mv » pmv » mv | 1901 |
1913-1920: rekonstrukce na volnoosý;
1927-1928: rekonstrukce na kolejový brus;
1966: rekonstrukce na osobní motorový vůz;
od 1967: historický nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {109+526} |
» detail | |||||
109 4063 109 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1901) | Stře* | |||||||
Lederer & Porges mv2 | 1903 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy s uzavřenými plošinami, 1946: služební vůz, 1963: vyřazen, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB a opraven jako hist. vůz ev.č. 1, 1971: zařazen do sbírek TMB |
» detail | ||||||
ex
DPMB ex Technické muzeum v Brně majitel DPMB |
|||||||||
1II | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
KPS Brno mv3 | 1904 |
1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi, 1969: renovován jako hist. vůz ev.č. 6 za použití elektrické výzbroje a podvozku ze služ. vozu e.č. 502 (pův.č. 5/II), 1971: zařazen do sbírek TMB |
» detail | ||||||
ex
DPMB |
|||||||||
6 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 |
?-2008: renovace vozu do stavu po vyrobení (bez elektrické výzbroje) |
» detail | ||||||
ex
Městský dopravní podnik Opava ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
7 | Městský dopravní podnik Opava (od ?) | Bíl | |||||||
Schweiz. Wagons- und Aufzügefabrik Schlieren Ce 2/2 » Xe 2/2 | 1905 |
1964: služební vůz,
1987: historický (služební) vůz,
27.10.-1.11.2017: převoz ze Švýcarska do Liberce,
11/2017-2019?: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
ex
Birseckbahn ex Baselland Transport ex Bahnmuseum Kerzers |
|||||||||
X112 | Boveraclub (od 10/2017) | dep* | |||||||
72567 | Ringhoffer Škoda | 1908 |
od 1959 sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz); od 1995 komerční jízdy v muzeu MHD Střešovice nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
240 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1974) | Stře | |||||||
72593 | Ringhoffer mv | 1908 |
1968: renovace (DP Praha) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
180 | Crich Tramway Village (od 1968) | ||||||||
72602 | Ringhoffer mv | 1908 |
od 1966: historický nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {275+624} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
275 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1966) | Stře* | |||||||
14257 | Györ mv | 1909 |
elektrický motorový vůz místní dráhy Trenčianská Teplá - Trenčianské Teplice,
1957: předán na Lesní železnici Ľubochňa,
1981: jako vrak předán TMB, 1981-82: renovace v ŽOS Krnov |
» detail | |||||
ex
MÚEŽ Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice ex Československé státní dráhy ex Lesná železnica Ľubochňa |
|||||||||
3 | Technické muzeum v Brně (od 1981) | Líš | |||||||
76657 | Ringhoffer mv » pmv » mv | 1909 |
od 1962: služební vůz - kolejový brus,
od 1985: historický vůz,
1986-1995: rekonstrukce do provozního stavu z konce 40. let 20. století nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {297+638+728*} |
» detail | |||||
297 4091 6-4006 4091 297 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
23848 | Vagónka Kopřivnice mv S-A | 1912 |
čtyřnápravový motorový vůz pro Slezské zemské dráhy,
1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území,
1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy,
1949: začleněn do DP Ostrava,
1967: vyřazen z osobní dopravy a přestavěn na služební vůz,
1973: odstaven z provozu a převezen do vozovny Poruba,
1979: renovace ve vozovně Poruba (DP Ostrava), následně převezen do TMB |
» detail | |||||
ex
Teschnerer Kreisbahn ex Zemské dráhy ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
5 | Technické muzeum v Brně (od 1979) | Líš | |||||||
Graz mv4 | 1912 |
1964: služební vůz, 1967: vyřazen a vozová skříň prodána soukromníkovi do Přízřenic, 1973: TMB odkoupilo od soukromníka skříň vozu, renovace na hist. vůz ev.č. 52, pojezd ex. kropicí vůz č. 1 |
» detail | ||||||
ex
DPMB |
|||||||||
52 | Technické muzeum v Brně (od 1973) | Líš | |||||||
Vagónka Studénka CMg | 1912 |
ex LWP ev. č. 1603, 1964: služební vůz, 1967: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 57, 1971: TMB |
» detail | ||||||
ex
Místní dráha Vídeň - Bratislava ex DPMB |
|||||||||
57 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
MAN mv | 1912 |
od 1994: historický vůz nátěr: zeleno-bílá |
» detail | ||||||
ex
PSB Plauen |
|||||||||
7 | SVZ Zwickau (od 1968) | Sch | |||||||
Ringhoffer mv | 1913 |
otevřený vůz pro okružní, svatební a jiné příležitostné jízdy;
1971: snížena střecha, dosazen pantograf;
od 1972 historický;
1991: dosazen tyčový sběrač proudu nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
500 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1913) | Stře* | |||||||
Vagónka Studénka mv | 1914 |
1999: dokončena rekonstrukce ku příležitosti 100 let MHD nátěr: schéma z roku 1914, červená-bílá |
» detail | ||||||
ex
DP města Olomouce ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
16 | DP města Olomouce (od 1999) | Kož | |||||||
zapůjčen
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
85229 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1987: doplněna radlice pro odklízení sněhu;
1987-1989: vůz odstaven;
od 1989: historický vůz pro komerční účely;
2001-2003: GO v KOS Krnov - vůz vzhledově upraven do stavu po vyrobení nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
349 4022 4212 349 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1915) | Stře* | |||||||
85231 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1986: doplněna radlice na odklízení sněhu;
1986-1991: služební vůz muzea MHD;
od 1992: historický vůz pro komerční jízdy;
1996-2000: GO (vozovna Střešovice) nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {351+1202} |
» detail | |||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen PMDP |
|||||||||
351 | DP Liberec (pronajat od 26.3.2024) | 1435 | |||||||
zapůjčen
Boveraclub |
|||||||||
85232 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1974: doplněna radlice na odklízení sněhu;
1974-1987: v majetku Kroužku přátel MHD - deponován v Ústředních dílnách DP
1987: renovace do stavu 30. let dvacátého století (ÚD DP) nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
352 | GVB Amsterdam (od 1987) | ||||||||
Schweiz. Wagons- und Aufzügefabrik Schlieren Ce 2/4 | 1916 |
od 1984: historický vůz,
2006: prodej (duplicitní historický vůz),
27.10.-1.11.2017: převoz ze Švýcarska do Liberce,
od 11/2017: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
ex
Birseckbahn ex Baselland Transport ex Bahnmuseum Kerzers |
|||||||||
13 | Boveraclub (od 10/2017) | TML | |||||||
98304 | Ringhoffer nmv | 1917 |
nákladní motorový vůz;
1976: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: světle zelená {4053+4525+4532+5001+5007} |
» detail | |||||
2053 4053 4001II 4053II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stře* | |||||||
36 746 | Vagónka Kopřivnice mv | 1919 |
nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou * {A+69} |
» detail | |||||
25 8925 25 vysoký motor; kroužkáč |
Dopravní podnik Ostrava (od 12/1919) | KP* | |||||||
36 745 | Vagónka Kopřivnice mv » smv | 1919 |
historický - pracovní tramvajový motorový vůz nátěr: šedá * |
» detail | |||||
24
věžka; gerist |
Dopravní podnik Ostrava (od 25.09.1919) | KP* | |||||||
40687 | Vagónka Kopřivnice mv K-C | 1920 |
elektrický motorový vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1973: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB |
» detail | |||||
ex
MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná ex Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
7 | Technické muzeum v Brně (od 1976) | Líš | |||||||
106939 | Ringhoffer mv | 1920 |
?: rekonstrukce skříně na pětiokenní
1964: snesen střešní větrací nástřešek
1964-1985: služební vůz;
1985: rekonstrukce na vyhlídkový vůz "CASSOVIA" nátěr: modro-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
104 | Dopravný podnik mesta Košice (od 1986) | Bar | |||||||
106940 | Ringhoffer mv | 1920 |
?: rekonstrukce skříně n apětiokenní
1964: snesen střešní větrací nástřešek
1964-1985: služební vůz;
1985: rekonstrukce na vyhlídkový vůz;
2004: rekonstrukce na pub;
2004-2010?: pub na Hlavní ulici;
2016: prodejna lístků na 24. ročník Art Film Festu nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
103 | Dopravný podnik mesta Košice (od 1986) | Bar | |||||||
106988 | Ringhoffer mv | 1920 |
10.9.1944: DN v Českomoravské ulici,
1945-1946: novostavba vozové skříně v Tatře Smíchov,
30.4.1965: vyřazen z osobní dopravy, rekonstrukce skříně (snesen střešní větrací nástřešek, doplněn pantograf typu T)
1965-1986: služební vůz - sněhový pluh,
1986-1998: dlouhodobě odstaven,
1998-2000: rekonstrukce na historický vůz v KOS Krnov (stav po vyrobení - nová vozová skříň),
od 9/2000: historický vůz - vůz pro komerční jízdy nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
412 4037 4225 412 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stře* | |||||||
Ringhoffer mv | 1920 |
1968: přestavba na tlačné vozidlo rotačního zametače sněhu; 1999: historické vozidlo nátěr: červeno-bílá * |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
10 | Dopravný podnik mesta Košice (od 1963) | Bar | |||||||
Graz mv5 | 1921 |
1963: služební vůz 512, 1969: renovace na hist. vůz 72, 1971: TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
72 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
SMMD MV | 1922 |
1922-1964: běžný provoz s cestujícími; 1964-1965: rekonstrukce do podoby "tramvaje ostravských dětí" a pokřtění na "Barborka"; 1965-dosud: historicko-komerční vozidlo nátěr: modro-bílá * |
» detail | ||||||
21 8021 21 Barborka |
Dopravní podnik Ostrava (od 09/1922) | KP* | |||||||
ÚD-EP Rustonka smv » svv | 1922 |
původně kropicí motorový vůz,
od 195?: z vozu zachována pouze nádrž na vodu,
od 1993: historický vůz nátěr: khaki |
» detail | ||||||
2504 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1922) | Stře* | |||||||
118470 | Ringhoffer mv | 1923 |
původně pražský vůz, 1964: prodán do DP Olomouc, 1971-74: renovace v DP Olomouc nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
205 | Technické muzeum v Brně (od 1974) | Líš | |||||||
SMMD MV | 1923 |
v posledním provozním stavu |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
26 | Technické muzeum v Brně (od 1973) | Líš | |||||||
KPS Brno mv6.1 | 1926 |
1968: vyřazen, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 81, 1971: TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
81 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
14879 | KPS Brno mv | 1927 |
výzbroj BBC,
1968-1997: služební vůz
od 1997: po demontáži technického zařízení převeden mezi historické vozy nátěr: oranžová |
» detail | |||||
31 8031 31 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1927) | ||||||||
Vagónka Kopřivnice MV | 1927 |
1970: rekonstrukce na služební vůz pro provoz s odmetačem sněhu, 1997: odstaven z provozu, 2000: zařazen do sbírek TMB, vůz je v posledním provozním stavu |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
8033 | Technické muzeum v Brně (od 2001) | Líš | |||||||
Vagónka Kolín mv | 1927 |
1972: renovace v DP Praha |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
2051 | Technické muzeum v Brně (od 1972) | Líš | |||||||
123543 | Ringhoffer mv | 1928 |
1974-1989: sněžný pluh;
1989: renovace, následně určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2110 4214 2110II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1928) | Stř* | |||||||
MAN 1928 | 1928 |
1978: předán TMB, 1989: vrácen do Plauen, 1991-92: renovace, nyní jako historický vůz |
» detail | ||||||
ex
PSB Plauen ex Technické muzeum v Brně |
|||||||||
51 | PSB Plauen (od 1989) | ||||||||
123757 | Ringhoffer mv | 1929 |
5/1974: odstaven z pravidelného provozu;
2010-2012: renovace, následně určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2172 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1929) | Stře* | |||||||
Machold a Navrátil / SMMD nmv | 1929 |
nákladní motorový vůz, bez renovace v posledním provozním stavu po vyřazení |
» detail | ||||||
majitel
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
103 | Technické muzeum v Brně (od 1989) | Líš | |||||||
Ringhoffer ul.mv.d1 | 1929 |
1965-1987: služební vůz - kolejový brus,
1988-2001: rekonstrukce na historický vůz,
od 2001: historický vůz (provedení konec 40. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem majitel DP Liberec |
|||||||||
78 | Boveraclub (pronajat od 2001) | 1000 | |||||||
123795 | Ringhoffer mv | 1930 |
1974-1989: služební vůz;
1989: renovace, určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2210 4209 4210 2210II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stře* | |||||||
123807 | Ringhoffer mv | 1930 |
1973: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2222+1111+1219} |
» detail | |||||
2222 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stře* | |||||||
124559 | Ringhoffer mv | 1930 |
1975: úprava na služební vůz,
80. léta: vůz dlouhodobě odstaven,
1989: v rámci oslav 90. výročí tramvajové dopravy v Olomouci byl vůz zrekonstruován (interiér vrácen do původního stavu) nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
223 | DP města Olomouce (od 1975) | Kož | |||||||
124560 | Ringhoffer mv | 1930 |
1974: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2239+1523} |
» detail | |||||
2239 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stře* | |||||||
124593 | Ringhoffer mv | 1931 |
1973: odstaven z pravidelného provozu;
2005-2009: renovace, následně určen pro komerční přepravu nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2272 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1931) | Stře* | |||||||
125222 | Ringhoffer mv | 1932 |
nátěr: červeno-bílá {2294+608} |
» detail | |||||
2294 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1932) | Stře* | |||||||
SMMD MV | 1932 |
31.8.1953: zahajoval provoz na trati Hranečník - Nová Huť;
od 1965: služební vůz - tlačný vůz odmetače sněhu RSP-1;
od 2001: historický vůz - v plánu je uvedení do stavu z konce 50. let 20. století nátěr: oranžová * |
» detail | ||||||
35 8035 35 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1.7.1932) | KP* | |||||||
1105 | Vítkovické železárny MV | 1934 |
nátěr: červeno-bílá {3+104} |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
3 | Technické muzeum v Brně (od 1976) | Líš | |||||||
125498 | Ringhoffer mv | 1936 |
1971-72: renovace v DP Praha nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
3005 | Technické muzeum v Brně (od 1972) | Líš | |||||||
BEÚS / Siemens BEÚS 1935 | 1937 |
1972: po vyřazení z osobní dopravy používán v soupravě se sněhovým pluhem, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2002-2005: renovace v DP Bratislava |
» detail | ||||||
majitel
DP mesta Bratislavy majitel Technické muzeum v Brně |
|||||||||
18 | DP Bratislava (od 2002) | Kra | |||||||
BEÚS / Siemens BEÚS 1938 | 1938 |
po vyřazení z osobní dopravy používán jako pracovní vůz, 1974: předán TMB, 2002: vrácen zpět do Bratislavy, 2006-2009: renovace v DP Bratislava |
» detail | ||||||
majitel
DP mesta Bratislavy majitel Technické muzeum v Brně |
|||||||||
31 | DP Bratislava (od 2002) | Kra | |||||||
KPS Brno + SBEPD mv6.2 | 1941 |
podvozek vyroben v dílnách DP, 1970: odeslán do Prahy na filmování, 1976: vrácen TMB, po úpravě sloužil jako služební vůz TMB, 2006: renovace do historického stavu v KOS Krnov, dlouhodobě zapůjčen DPMB k příležitostnému provozu |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
99 | Technické muzeum v Brně (od 1976) | Med* | |||||||
129767 | Ringhoffer mv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3062 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře* | |||||||
129768 | Ringhoffer mv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá {3063+1580} |
» detail | |||||
3063 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře* | |||||||
129773 | Ringhoffer mv | 1942 |
1968: úprava na reklamní vůz – umístění osvětlených reklamních ploch na boky vozu nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
3068 4101 4002II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře* | |||||||
KPS Brno mv6.3 | 1943 |
1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. {A+215} |
» detail | ||||||
majitel
DPMB majitel Technické muzeum v Brně |
|||||||||
107III | DPMB (od 1989) | M | |||||||
KPS Brno mv6.4 | 1946 |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 405, 1971: TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
405 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
26473 | KPS Brno mv | 1948 |
1982-1987: služební vůz,
od 1987: historický vůz,
1991: oprava vozu do historického stavu (60. léta 20. století) nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
50 | Dopravní podnik Ostrava (od 1949) | KP* | |||||||
Ringhoffer mv | 1948 |
nátěr: červeno-bílá {3083+1583} |
» detail | ||||||
3083 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1948) | Stře* | |||||||
Ringhoffer mv | 1948 |
1966-1989: měřicí vůz;
5/2021-9/2023: renovace do původního stavu (KOS Krnov) nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
3098 4100 3098 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1948) | Stře* | |||||||
1479 | Vítkovické železárny MV | 1949 |
nátěr: červeno-bílá {94+263} |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
12 94 8094 94 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1953) | KP* | |||||||
28055 | KPS Brno 4MT1 | 1950 |
1974: TMB, 1982-83: renovace na historický vůz ev.č. 126 |
» detail | |||||
majitel
DPMB |
|||||||||
126 | Technické muzeum v Brně (od 1974) | Líš | |||||||
28063 | KPS Brno 4MT2 | 1950 |
1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá |
» detail | |||||
ex
DPMB ex Technické muzeum v Brně |
|||||||||
134II | DPMB (od 2019) | M | |||||||
28927 | KPS Brno MV | 1951 |
vůz ve stavu po vyřazení |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
56 | Technické muzeum v Brně (od 1986) | Líš | |||||||
143055 | Tatra T1 | 1951 |
1961-1962: GO, 1976: zařazen do muzejní sbírky DPP, renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
5001II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.3.1952) | Stře* | |||||||
DPO NMV | 1951 |
do 1972: nákladní vůz pro rozvoz kusových zásilek;
od 1972: služební vůz vrchní stavby;
od 1995: služební vůz ÚD Martinov (posun na vlečce);
od ?: historický vůz nátěr: šedá * |
» detail | ||||||
106 | Dopravní podnik Ostrava (od 1/1952) | KP* | |||||||
143056 | Tatra T1 | 1952 |
1981: odstaven z pravidelného provozu, 2001-2005: renovace, následně určen pro komerční jízdy nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
5002II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) | Stře* | |||||||
ÚD-EP Rustonka mv | 1952 |
vůz byl určen pro posun železničních vagónů v areálu ÚD Rustonka;
od 1984: historický - rekonstrukce profilu kol pro městský provoz nátěr: khaki * |
» detail | ||||||
4072 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1952) | Stře* | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
2001-2011: rekonstrukce na historický vůz nátěr: červeno-bílá {A+44, sólo*} |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně zapůjčen Boveraclub pronajat DP Liberec |
|||||||||
117 | Boveraclub (pronajat od 9/2011) | 1000 | |||||||
22282 | Tatra Česká Lípa mv | 1954 |
čtyřnápravový motorový vůz pro úzkorozchodné tratě DP Ostrava,
1978: renovace DP Ostrava (vozovna Poruba), poté převezen do TMB |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
31 | Technické muzeum v Brně (od 1978) | Líš | |||||||
28074 | SBEPD 4MT4 | 1954 |
1974: posunovací vůz v ÚD, 1994: reko a úprava na kavárenskou tramvaj, využíván pro reprezentační a komerční jízdy, 2020-2022: GO spojená s úpravou interiéru na "eventovou tramvaj" a s přizpůsobením exteriéru do původního stavu. V interiéru lednice, kávovar, reproduktory, Bluetooth zesilovač, 2x LCD monitor, demontovatelné stolky, koženkové lavice uspořádané podélně. Statický měnič SMT 6.3 BP pro nabíjení baterie. nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá * |
» detail | |||||
145II 1145 4058 145II |
DPMB (od 23.5.1954) | P* | |||||||
147597 | Tatra T2 | 1955 |
2. prototyp řady T2,
3/1955-8/1956: zkušební provoz v Praze,
10/1956-1/1957: úprava pro zkušební provoz na rozchodu 1000 mm, dosazen pantograf místo tyčového sběrače,
1-6/1957: zkušební provoz v Liberci,
8-10/1957: zkušební provoz v Bratislavě - poté řádný,
1973-1976: cvičný vůz,
1976: odstaven,
6/1977: převoz do Prahy - zařazen mezi historické vozy,
10/1990-11/1999: rekonstrukce do podoby ze zkušebního provozu v Praze nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex DP Bratislava zapůjčen DP Liberec |
|||||||||
6002 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1977) | Stře* | |||||||
148056 | Tatra T1 | 1955 |
1987-1991: renovace do stavu odpovídajícímu období 50. let (DPP) nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
5064 | Technické muzeum v Brně (od 1978) | Líš | |||||||
148434 | Tatra T1 | 1956 |
z pravidelného provozu vyřazen 2.6.1983, ponechán jako historický nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
121 | PMDP (od 11.1.1957) | Slo | |||||||
148983 | Tatra T1 | 1957 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
528 | Dopravní podnik Ostrava (od 3/1957) | KP* | |||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
148985 | Tatra T1 | 1957 |
1967: GO; 2001-2002 oprava skříně ve firmě Olpas Moravia Krnov, kompletace v DPMK 2/2003-4/2003 nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
203II | Dopravný podnik mesta Košice (od 1983) | Bar | |||||||
149449 | Tatra T2 » T2R | 1958 |
1967: GO, 1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm, 1/2007: prodej PMDP (rozchod 1435 mm), ?/2007-?/2009: renovace na historické vozidlo PMDP nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex DP Liberec |
|||||||||
133III | PMDP (od 2009) | Slo | |||||||
149450 | Tatra T2 » T2R | 1958 |
1967: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec);
2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 60. let (Ekova) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava ex DP Liberec |
|||||||||
6003 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) | Stř | |||||||
DP Bratislava mv | 1958 |
motorový vůz vlastní výroby,
1973: po vyřazení z osobní dopravy používán jako cvičný vůz,
1974: předán TMB,
1986: vrácen zpět do Bratislavy,
1989-1991: renovace v DP Bratislava |
» detail | ||||||
ex
DP mesta Bratislavy ex Technické muzeum v Brně |
|||||||||
38II | DP Bratislava (od 1986) | Kra* | |||||||
149522 | Tatra T2 » T2R » T2 služební » T2 | 1959 |
3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
435 1435 4121 1435 |
DPMB (od 29.7.1959) | M* | |||||||
VEB Waggonbau Gotha T57 | 1959 |
1990-1999: služební vůz,
9/1999: převoz do Chemnitz,
2013-2014: rekonstrukce,
od 12/2014: historický vůz nátěr: krémová s modrým proužkem * |
» detail | ||||||
ex
VEB Nahverkehr Karl-Marx-Stadt ex DVB Dresden |
|||||||||
813 | Chemnitzer Verkehrs (od 12/2014) | mus* | |||||||
150187 | Tatra T2 » T2R | 1960 |
od výroby rozchod 1000 mm,
1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm,
1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm,
9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově,
9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy,
2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven,
31.3.2023: převezen do Mostu na opravu nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex Dopravní podnik města Ostravy ex DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
? | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od 31.3.2023) | Mos | |||||||
150270 | Tatra T2 » T2R | 1960 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
212II | Dopravný podnik mesta Košice (od 5/2001) | Bar | |||||||
VEB Waggonbau Gotha T57 | 1960 |
od 1997?: historický vůz nátěr: krémová s červeným proužkem * |
» detail | ||||||
92 125 907 957 92 |
SVZ Zwickau (od 1960) | Sch | |||||||
151107 | Tatra T2 » T2R | 1961 |
1986: GO - T2R,
1998-2005: plánováno zařazení jako brus,
2005-2012: služební vůz k šípovému pluhu (bez využití),
2012: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení z poloviny 90. let 20. století nátěr: červeno-krémová * {sólo} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava majitel DP Liberec |
|||||||||
17III | Boveraclub (pronajat od 9/2012) | 1000* | |||||||
151140 | Tatra T2 » T2 služební | 1961 |
12/1971: GO, 1985: SV 4110, 24.2.1988: TMB, vůz ve stavu před renovací |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
1473 | Technické muzeum v Brně (od 1988) | Líš | |||||||
151185 | Tatra T2 | 1961 |
2001-2010: GO a uvedení do provozního stavu odpovídajícího konci 70. let (po GO) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
681 | Dopravní podnik Ostrava (od 10/1961) | KP* | |||||||
152290 | Tatra T2 » T2R | 1962 |
1976: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec);
2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 80. let (Ekova) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava ex DP Liberec |
|||||||||
6004 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.3.2020) | Stř | |||||||
152712 | ČKD Tatra T3 | 1962 |
1996: převedena mezi muzejní tramvaje; 1998-2003: GO do provedení z let 1962-64 nátěr: červeno-krémová * {6186+B} |
» detail | |||||
6102 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 10/1962) | Stře* | |||||||
152734 | ČKD Tatra T3 » T3R.P | 1962 |
2003: GO - modernizace na typ T3R.P nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
6124 8359 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1962) | Hlo* | |||||||
152749 | ČKD Tatra T3 » T3R.P | 1962 |
2001: GO (Pars nova) – modernizace na typ T3R.P nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
6139 8235 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1962) | Žiž* | |||||||
152750 | ČKD Tatra T3 » T3R.P | 1962 |
1996-2004: využíván výhradně jako zadní vůz do souprav s cvičnými vozy;
2004: GO – modernizace na typ T3R.P nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
6140 5514 8431 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1962) | Pan* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 94 vozů
- v dílnách/v opravě: 3 vozy
- provozní: 2 vozy
- dočasně odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (6) mají přibližný průměrný věk 74,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
26. 3. 2024.