Mykolayivelektrotrans: provozní trolejbusy 14Tr10/6
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
11497 | Škoda 14Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex 7283, Trav-l-Cool, 6/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3020) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3020 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11514 | Škoda 14Tr10/6 | 1990 |
2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2008: GO - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3027) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3027 | Mykolayivelektrotrans (od 10/2015) | ||||||||
11515 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrR | 1990 |
2001: modernizace na 14TrR (vzor 1999) - BS110, BS120, stahováky Railtech, sedadla Vogel, ALTRO, 2007: VP - klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3021), původní stahováky nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3021 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11516 | Škoda 14Tr10/6 | 1990 |
2005: GO - Trav-l-Cool, 2006: BS110 ex autobusy (provedení s předním transparentem jen na číslo linky), 2013: SO - zadní čelo dle 14TrM, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3039) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3039 | Mykolayivelektrotrans (od 12/2015) | ||||||||
11519 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrR | 1990 |
1992: krátkodobě zkušebně hliníkové sběrače maďarské výroby, 2006-2007: modernizace na 14TrR - ALTRO, klimatizace Ebercool, 7/2015: odstaven, 9/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3033) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3033 | Mykolayivelektrotrans (od 11/2015) | ||||||||
11520 | Škoda 14Tr10/6 | 1990 |
2006: GO - přední čelo dle 14TrM, BS110 ex autobusy, ALTRO, Trav-l-Cool, 1/2014-6/2014: odstaven (prasklý most zadní nápravy), 7/2015: odstaven, 8/2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3023) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3023 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
11583 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrM | 1991 |
4/2004-9/2004: modernizace, nová karosérie výr.č.13122, 2009: SP, 2011: VP; 9/2014: dopravní nehoda, poškození pravého boku mezi nápravami; oprava, odstavení do půlky listopadu 2014 nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
3043 | Mykolayivelektrotrans (od 2016) | ||||||||
11585 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrM | 1991 |
3/2000-7/2000: modernizace, 2007: VP, 2011: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
3042 | Mykolayivelektrotrans (od 2016) | ||||||||
11586 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrM | 1991 |
3/2004-6/2004: modernizace, nová karosérie výr.č.13118, 2010: VP, odstaven 5-6/2012 nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
3044 | Mykolayivelektrotrans (od 2016) | ||||||||
11587 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrM | 1991 |
9-12/2004: modernizace, nová karosérie výr.č. 13121, 2009: SP, 2011: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
3041 | Mykolayivelektrotrans (od 2016) | ||||||||
11594 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrR | 1991 |
1993-1997: zkušebně dosazen přední a zadní transparent Metra Blansko pro číslo linky, 2002: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2008: VP, 3/2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3013) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3013 | Mykolayivelektrotrans (od 8/2015) | ||||||||
11597 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrR | 1991 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, stahováky Railtech, ALTRO, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 30.6.2015: odstaven, 21.7.2015: odvezen na Ukrajinu (Mykolajiv, ev. č. 3022) nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
3022 | Mykolayivelektrotrans (od 9/2015) | ||||||||
Vypsáno celkem 12 vozů,
všechny ve stavu
provozní.
Vypsané aktuálně provozované vozy (12) mají přibližný průměrný věk 33,5 let.
Poslední aktualizace vozů:
20. 11. 2022.