DP města Hradce Králové: trolejbusy

předchozí 1 2 3 následující předchozí 1 2 3 následující celkem 209
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  13566 VIN Škoda 31Tr 2010    1/2023: prasklý rám; 28.3.2023: vyjel po opravě 
nátěr: CVR FC Hradec Králové, bílo-černá *
fotka
ex ŠKODA ELECTRIC
zapůjčen PMDP
61
Rákosníček
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13624 VIN Škoda 30Tr 2011    20.3.2024: nehoda na Pražské třídě s OA vyjíždějícím z Pálenecké ulice, poškozena pravá strana vozu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
11II DP města Hradce Králové (od 14.9.2011) Pou
  13625 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
12II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13626 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
13II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13627 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
14II
Lopuchová víla
DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13628 VIN Škoda 30Tr 2011    2.12.2021: nehoda 
nátěr: CVR DATART, tmavě modrá s grafikou *
fotka
15II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13629 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: CVR OC Futurum, modro-červená *
fotka
16II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13649 VIN Škoda 30TrDG 2012    zima 2018/19: používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení (bez Fridexu); 9/2020-3/2021: odstaven kvůli závadě na dieselagregátu; 7/2021: nehoda, vyskleny poslední dveře 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
17II
víla Barvička
DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13657 VIN Škoda 30TrDG 2012    25.11.2015: nehoda na Terminálu HD (poškozený předek vozu), 1/2016: převoz na opravu do Libchav k výrobci karoserie, 12.4.2016: vyjel opravený po nehodě na linku 7 na odpolední směnu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
18II
víla Fialka
DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13658 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR Wolt, modrá s grafikou *
fotka
19II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13659 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR Decathlon, modro-bílá s oranžovým pruhem *
fotka
20II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13660 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR John Nell, bílo-zelená s grafikou *
fotka
21II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13661 VIN Škoda 30Tr 2012    5.9.2019: nehoda s dodávkou na Pražské třídě, odstaven do 29.1.2020; 14.10.2020: nehoda na křižovatce Buzulucká x Okružní 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
22II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  14271 VIN Škoda 30Tr 2018    prototyp 30Tr s pomocným bateriovým pohonem, 16.4.2018: poslední den zkušebního provozu v HK (odpoledne předčasně stažen), 3.5.2018: první zkušební jízda bez cestujících u DPP, 5.12.2019: převezen z Prahy k výrobci do Plzně, 13.2.2020: znovu vyjel do provozu v HK (na linku 1), 10.6.2021: nehoda 9.7.2021: vyjel po opravě jako náhrada za porouchaný vůz na lince 2 10.10.2022-21.12.2022: zapůjčen do Prahy od 1/2023: vybaven zařízením pro nanášení nemrznoucí směsi na vrchní vedení 
nátěr: bílá *
fotka
ex ŠKODA ELECTRIC
zapůjčen DP města Hradce Králové
pronajat Dopravní podnik hl. m. Prahy
38IV DP města Hradce Králové (od 12.2.2020) Pou
pronajat Dopravní podnik hl. m. Prahy
  14272 VIN Škoda 30Tr 2018    6.9.2022: nehoda na třídě SNP, poškozen levý bok 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
29II DP města Hradce Králové (od 12.10.2018) Pou
  14273 VIN Škoda 30Tr 2018    4.5.2021: nehoda na Pospíšilově ulici 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
30II DP města Hradce Králové (od 17.10.2018) Pou
  14274 VIN Škoda 30Tr 2018     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
31II DP města Hradce Králové (od 11.10.2018) Pou
  14275 VIN Škoda 30Tr 2018    31.5.2018: před dodáním vozu do Hradce Králové byl ve Zlíně na otestování průjezdnosti; 25.1.2022: nehoda, odstaven; 11.9.2022: zpět v provozu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
32II DP města Hradce Králové (od 24.10.2018) Pou
  14276 VIN Škoda 30Tr 2018    14.7.2021: nehoda 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
33II DP města Hradce Králové (od 12.10.2018) Pou
  14277 VIN Škoda 30Tr 2018     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
34II DP města Hradce Králové (od 18.10.2018) Pou
  14278 VIN Škoda 30Tr 2018     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
35II DP města Hradce Králové (od 22.10.2018) Pou
  14279 VIN Škoda 30Tr 2018    5.4.2020: nehoda s elektrobusem ev.č.406; 16.12.2022: nehoda na ulici Milady Horákové, poškozena levá přední část vozu, 2.3.2023: zpět v provozu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
36III DP města Hradce Králové (od 23.10.2018) Pou
  14324 VIN Škoda 30Tr 2018     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
37III DP města Hradce Králové (od 18.10.2018) Pou
  13671 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
23II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  13672 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR Hitrádio Černá Hora, bílá s modrou a červenou grafikou *
fotka
24II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  13673 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR Trinity Bank, zlatá *
fotka
25II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  13674 VIN Škoda 30Tr 2012    1.9.2022: nehoda, poškozen pravý zadní bok 
nátěr: CVR Toboga Tongo, černo-fialovo-modrá *
fotka
26II DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  13675 VIN Škoda 30Tr 2012    2/2021: nehoda 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
27II
Zlobivý bubáček
DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  13676 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
28II
Hvězdička Maruška
DP města Hradce Králové (od 11/2012) Pou
  13570 VIN Škoda 31Tr 2010    9.11.2016: nehoda s kamionem na Brněnské (poškozený předek vozu), 22.12.2016: po opravě opět v provozu 
nátěr: CVR Burger King, okrovo-fialovo-červená s barevnou grafikou *
fotka
62 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13571 VIN Škoda 31Tr 2010     
nátěr: CVR Mountfield HK, červeno-černá *
fotka
63 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13572 VIN Škoda 31Tr 2010     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
64 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13573 VIN Škoda 31Tr 2010     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
65
Křemílek
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13574 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: CVR KFC, červeno-bílá s grafikou *
fotka
66 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13575 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
67
Hurvínek
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13576 VIN Škoda 31Tr 2011    3/2023: prasklý rám 
nátěr: CVR Burger King, okrovo-fialovo-červená s barevnou grafikou *
fotka
68IV DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13577 VIN Škoda 31Tr 2011    15.9.2021: nehoda v Sokolské ulici, 12.10.2021: odtažen na opravu do Libchav k výrobci karoserie, 13.4.2022: po opravě opět v provozu na lince 6 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
69 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13578 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
70IV
Amálka
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13579 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
71V
Mánička
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13708 VIN Škoda 31Tr 2012     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
72V
skřítek Lichotníček
DP města Hradce Králové (od 6/2013) Pou
  13709 VIN Škoda 31Tr 2012    23.11.2021: nehoda u zastávky Adalbertinum 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
73V
Zlatý pavouček
DP města Hradce Králové (od 5/2013) Pou
  12103 VIN Škoda 14Tr17/6M 1995    27.10.2011: Poslední den na lince s cestujícími - na šejdru linky 3. 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
31 DP města Hradce Králové (1995 - 2012) Pou
poté 4RAIL
poté DP Charkov
  12141 VIN Škoda 14Tr17/6M 1995     
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
32 DP města Hradce Králové (1995 - 2012) Pou
poté 4RAIL
poté DP Charkov
  12298 Škoda 21TrACI 1998    prototyp 21TrACI, od výrobce ozn. X21; vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu 1999; ?: předváděcí jízdy v Szegedu; 7/2012: převeden mezi muzejní trolejbusy 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
ex Škoda Ostrov
ex PMDP
50III DP města Hradce Králové (od 23.1.2001) Pou
  11861 Škoda 15Tr03/6 1991    2010: GO (ZLINER) - přední čelo "M" verze, 9/2020-6/2021: oprava vozu, 24.3.2024: rozlučka s vozy 15Tr 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
81II DP města Hradce Králové (3.10.1994 - 2010) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  11331 Škoda 15Tr02/6 1990  5/2022   2001-2002: GO (DPMHK); 2010: GO (ZLINER) - přední čelo "M" verze 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
76III DP města Hradce Králové (1990 - 3/2010) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  607 Škoda 8Tr9 1959  1971    
nátěr: červeno-krémová
ex DP města České Budějovice
61II DP města Hradce Králové (1971 - 1972) Pou
  608 Škoda 8Tr9 1959  1971    
nátěr: červeno-krémová
ex DP města České Budějovice
62II DP města Hradce Králové (1971 - 1975) Pou
  669 Škoda 8Tr9 1960  1971    
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex DP města České Budějovice
63II DP města Hradce Králové (1971 - 1975) Pou
  672 Škoda 8Tr9 1960  1971    
nátěr: červeno-krémová
ex DP města České Budějovice
64II DP města Hradce Králové (1971 - 1974) Pou
  1768 Škoda 9Tr8 1965  1980    
nátěr: červeno-krémová *
ex DP města České Budějovice
59II DP města Hradce Králové (1971 - 1980) Pou
  10851 Škoda 15Tr02/6 1988    2003: GO, 26.2.2004: zahoření kabeláže v oblasti kloubu 
nátěr: CVR "DLpol" černá s polepem *
fotka
72IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 2003) Pou
poté DSZO
poté Ternopilelektrotrans
  13052 Škoda 21TrAC 2002    19.11.2012: poslední jízda u DPmHK, 2013: VO (DPmÚL), 30.9.2013: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 56 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
51III DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  13053 Škoda 21TrAC 2002    18.2.2013: poslední jízda u DPmHK, léto/2013-2/2014: VO (DPmÚL), 28.2.2014: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 58 9/2022: silná koroze rámu, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
52III DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  13054 Škoda 21TrAC 2002  7/2021   tónovaná okna, 24.2.2014: poslední jízda u DPmHK (linka 6), 22.5.2014: odvezen do Brna, 6/2014-12/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 11/2018: odstaven (najeté km), 27.7.2021: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
53III DP města Hradce Králové (2002 - 5/2014) Pou
poté DPMB
  13094 Škoda 21TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 1/2019-10/2019: GO - hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
54III DP města Hradce Králové (2003 - 2014) Pou
poté DPMB
  13095 Škoda 21TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 5.6.2015: poslední jízda u DPmHK (linka 3), 8/2015: nabídnut k odprodeji, 29.-30.3.2016: odvezen do Brna, 12/2016-2018: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2019: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, 12/2019: diodové transparenty BUSE (ex 3703) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
55III DP města Hradce Králové (2003 - 3/2016) Pou
poté DPMB
  11752 Škoda 21Tr 1997    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
33 DP města Hradce Králové (9.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12290 Škoda 21Tr 1997    2015-2018: odstaven, od 2018: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
34 DP města Hradce Králové (28.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12300 Škoda 21Tr 1998     
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
35 DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2011) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12142 Škoda 15Tr13/6M 1995    15.6.2011: příjezd do ústecké trolejbusové vozovny, odstavení, těžení náhradních dílů; 27.3.2012: odvoz na GO, 3-7/2012: GO (ZLINER), 3.7.2012: návrat po GO, 16.8.2012: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
ex DP města Ústí nad Labem
DP města Hradce Králové (od 20.3.2024) Pou
  12143 Škoda 15Tr13/6M 1995    6/2011: příjezd do ústecké trolejbusové vozovny, odstavení, těžení náhradních dílů, 6-7/2012: odvoz na GO, 7-11/2012: GO (ZLINER), 9.11.2012: návrat z GO, 11.12.2012: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
ex DP města Ústí nad Labem
DP města Hradce Králové (od 20.3.2024) Pou
  12228 Škoda 15Tr13/6M 1996    2011: GO (ZLINER) 12.1.2012: první výjezd s cestujícími v Ústí n/L po opravě (linka 57) 10.6.2023: využit pro cvičení policie 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá & backboard - VEST slané pečivo *
fotka
84II DP města Hradce Králové (1996 - 2011) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  12957 Škoda 15Tr13/6M 2001    21.4.2011: příjezd do DPmÚL, odstaven, 2011-2012: VO (ACIER + DPmÚL), 14.11.2012: první vypravení s cestujícími v ÚnL, 18.1.2023: nehoda s vozem 411 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
85II DP města Hradce Králové (2001 - 2011) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  12958 Škoda 15Tr13/6M 2001    2012-2013: VO (ACIER + DPmÚL), 4.2.2013: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. 5.8.2016: požár (info), od 3.9.2017: zpět v provozu 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
86II DP města Hradce Králové (2001 - 2011) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  11241 Škoda 14Tr08/6 1989    2003: SO (DP Pardubice), reko do původního stavu 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová
fotka
29 DP města Hradce Králové (1989 - 2001) Pou
poté DP města Pardubic
  12301 Škoda 21Tr 1998  11/2014   21.5.2014: převezen do Brna, ihned po příjezdu začalo vytěžování náhradních dílů a postupná likvidace ve vozovně Komín 
fotka
36III DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2010) Pou
poté DPMB
  12302 Škoda 21Tr 1998    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
37III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  8677 Škoda 14Tr01 1983     
nátěr: neznáma *
fotka
57III
01
DP města Hradce Králové (1983 - 1997) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  8680 Škoda 14Tr01 1983  2000   1990-2000: vozidlo autoškoly 
nátěr: béžová *
58III
02
DP města Hradce Králové (1983 - 2000) Pou
  12303 Škoda 21Tr 1998    od 11/2021: parciální trolejbus 
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
38III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12573 Škoda 21Tr 1999  1/2023   27.8.2012: odvezen do Brna, 11/2012: dočasně upraven na pracovní vůz (rozmrazování trolejí), 8/2013-1/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: dveřní pohony Pneumax, ?: hnací náprava Rába, 11/2022: odstaven, 6.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
39III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  12574 Škoda 21Tr 1999  5/2023   28.8.2012: odvezen do Brna, 6/2013-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába, 2/2023: odstaven (koroze), 26.5.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
40III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2012) Pou
poté DPMB
  12575 Škoda 21Tr 1999  1/2023   29.8.2012: odvezen do Brna; 5/2013-12/2013: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2020: hnací náprava Rába, 9/2022: odstaven (koroze), 17.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
41III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2010) Pou
poté DPMB
  12576 Škoda 21Tr 1999  10/2023   30.8.2012: odvezen do Brna, 2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 23.11.2022: zahoření kabeláže, 30.11.2022: zpět v provozu (střešní kontejner ex 3050), 9/2023: odstaven (najeté km), 18.10.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
42III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  12847 Škoda 21Tr 2000    2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
43III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12848 Škoda 21Tr 2000    3.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel; 9/2016: hnací náprava Rába ex 3019, 23.2.2024: odstaven (koroze) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
44III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12849 Škoda 21Tr 2000    4.9.2013: odvezen do Brna, 6/2014-2/2015: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ex 22TrG, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2015: statický měnič Cegelec, 8/2020: hnací náprava Rába, 1/2024: odstaven 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
45III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12850 Škoda 21Tr 2000    5.9.2013: odvezen do Brna, 4/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2015: statický měnič Cegelec 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
46III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12851 Škoda 21Tr 2000    6.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2015-11/2015: odstaven (závada hnací nápravy), 11/2015: krátkodobě hnací náprava Rába (ex 3023), 11/2015-3/2016: odstaven (chybějící hnací náprava), 3/2016: hnací náprava Rába (ex 3014), 7/2023: odstaven 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
47III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12852 Škoda 21TrIGCT 2000    zkušební prototyp s výzbrojí s tyristory IGCT; 2014-1/2017: VO (ACIER + DPmÚL) - světlý interiér, nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
48III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  1756 Škoda 9Tr8 1965  1979    
nátěr: červená & ? *
99 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1755 Škoda 9Tr8 1965  1989    
nátěr: červená
fotka
98 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1754 Škoda 9Tr8 1965  1979    
nátěr: červená
97 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1753 Škoda 9Tr8 1965  1981   od 1979: školní vůz 
nátěr: červená
96 DP města Hradce Králové (1965 - 1981) Pou
  1752 Škoda 9Tr8 1965  1979    
nátěr: červená
95 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1536 Škoda 9Tr6 1964  1977    
nátěr: červená
94 DP města Hradce Králové (1964 - 1977) Pou
  8682 Škoda 14Tr01 1983     
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
59III
03
DP města Hradce Králové (1983 - 1997) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9070 Škoda 14Tr05 1984  2009    
nátěr: žluto-červená *
fotka
04 DP města Hradce Králové (1984 - 1999) Pou
poté Gradski Transport Varna
  9076 Škoda 14Tr05 1984     
nátěr: bílo-zelená s černou kolem oken *
fotka
05 DP města Hradce Králové (1984 - 1998) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9079 Škoda 14Tr05 1984     
nátěr: DP Hradec Králové, krémová s červeným pruhem *
fotka
06 DP města Hradce Králové (1984 - 1998) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9080 Škoda 14Tr05 1984  2015   3/2009: ve Lvově odstaven - prasklý rám 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
07 DP města Hradce Králové (1984 - 1997) Pou
poté Lvivelektrotrans
  9218 Škoda 14Tr05 1984    upraven pro provoz s pomocným vozíkem s dieselagregátem NZ600 ev.č.60, 2001-2011/2012: vozidlo autoškoly, v zimě používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení, plánován jako historický vůz 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
08 DP města Hradce Králové (od 1984) Pou
  10850 Škoda 15Tr02/6 » 15TrM 1988    2002-2003: GO DSZO, 2016: modernizace 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
71IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 3/2001) Pou
poté SZKT Szeged
  10852 Škoda 15Tr02/6 1988  4/2012   2000: GO 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
73IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 31.12.2010) Pou
zapůjčen DP města Pardubic
  10853 Škoda 15Tr02/6 1988    2000-2001: GO; 2010: prodán firmě ACIER na náhradní díly 
nátěr: bílá *
fotka
74IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 31.3.2010) Pou
poté ACIER
  10854 Škoda 15Tr02/6 1988  4/2012   1999: GO 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
75III DP města Hradce Králové (20.1.1989 - 4/2012) Pou
  11332 Škoda 15Tr02/6 1990    2003-2004: GO; 2011: z provozu na MHD vyřazen, vyjíždí jen jako Mikulášský trolejbus, plánován jako muzejní; 2016-2017/18: v zimě používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení; od 2018: nepojízdný 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
77III DP města Hradce Králové (od 26.6.1990) Pou
  11333 Škoda 15Tr02/6 1990    2002: GO 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
78III DP města Hradce Králové (26.6.1990 - 2012) Pou
  11783 Škoda 15Tr03/6 1991     
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
79III DP města Hradce Králové (5.2.1993 - 2004) Pou
poté SZKT Szeged
předchozí 1 2 3 následující předchozí 1 2 3 následující celkem 209
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 39 vozů
  • provozní: 34 vozů
  • sešrotován: 14 vozů
  • v dílnách/v opravě: 5 vozů
  • dlouhodobě odstaven: 3 vozy
  • historický/muzejní: 3 vozy
  • dočasně odstaven: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (40) mají přibližný průměrný věk 11 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Pouchovská.

Poslední aktualizace vozů: 28. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání