Vyhledávání vozů
řazeno dle trakce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz mo.svv.tv » mo.smv.tv | 1901 | 196x |
z výroby vlečný montážní vůz trolejového vedení, 1917: úprava na motorový |
» detail | |||||
? 20 |
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1901 - 1961) | 1000 | |||||||
Graz nvv » nmv | 1894 |
původně zavřený nákladní vůz,
1920-21: přestavěn na nákladní motorový vůz,
1929: po dodání nového nákladního mot. vozu byl přečíslován na 104 |
» detail | ||||||
103 104 |
Dopravní podnik Ostrava (1894 - 19xx) | ||||||||
? vv | ? |
nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
? | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) | ? | |||||||
Graz BC » BC | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C » C | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C » C | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz CD » CD | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz CD » CD | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C » C | 1894 |
vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C » C | 1894 |
vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs ex TEKG |
|||||||||
40 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1946 - 1952?) | 1000 | |||||||
Weyer kb.mv » kb.vv.u | 1900 | 195x |
původně motorový vůz, před zařazením v Teplicích upraven na vlečný vůz (uzavřený) |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs ex TEKG |
|||||||||
43II | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1946 - 1952?) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 1988 |
otevřený vlečný vůz, během 2. sv. války převezen z Koblenze do Teplic (ev.č. 51), po vyřazení předán na Čiernohronskou lesní železnici, 1973: předán TMB, 1973-1981: renovace v DP Ostrava, 1982: převezen do Brna, označen ev. č. 53 (nesprávným), 1986: zapůjčen Kysuckému muzeu na lesní železnici Vychylovka, 1988: zničen při požáru tamního depa, podvozek a část rámu pravděpodobně stále existuje |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs ex DP města Teplic ex Čiernohronská lesná železnica |
|||||||||
53 | Technické muzeum v Brně (1982 - 1988) | Líš | |||||||
zapůjčen
Kysucké múzeum Čadca |
|||||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 195x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
49 | DP města Teplic (1940 - 1954) | ED | |||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 194x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
50 | TEKG (1940 - 1948) | ED | |||||||
Weyer kb.vv.o | 1902 | 195x |
otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
52 | DP města Teplic (1940 - 1952) | ED | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
55 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1954) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
56 | Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova (1942 - 1959) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942?: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
57 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942? - 19??) | 1000 | |||||||
Weyer kb.vv.o » mo.vv.f | 1902 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz, 1942?: uzavřený vlečný vůz se středním vstupem |
» detail | |||||
ex
Koblenzer Elektrizitätswerk und Verkehrs |
|||||||||
58 | Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1942? - 19??) | 1000 | |||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a » mo.vv.b | 1904 | 195x |
1904-1924?: výzbroj AEG?, 1924-1952: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
VII 41 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1952) | 1000 | |||||||
Vagónka Bautzen zi.mv.a » mo.vv.b | 1904 | 195x |
1904-1924?: výzbroj AEG?, 1924-1953: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
Stadtwerke Zittau |
|||||||||
VIII 42 |
Dopravní komunální podnik měst Mostu a Litvínova (1924 - 1953) | 1000 | |||||||
Ganz vv | 1911 |
otevřený osobní vlečný vůz místní dráhy Trenčianská Teplá - Trenčianské Teplice,
1958: předán na Lesní železnici Ľubochňa,
1981: jako vrak předán TMB, poté renovace v ŽOS Krnov |
» detail | ||||||
ex
MÚEŽ Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice ex Československé státní dráhy ex Lesná železnica Ľubochňa |
|||||||||
12 | Technické muzeum v Brně (od 1981) | Líš | |||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 | 1879 | 19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | |||||
13 15 Jn2 |
DPMB (1879 - 1930) | ||||||||
Graz ji.svv.n » ji.vv.b » ji.svv.np | 1909 |
původně nákladní vagón pro přepravu kusových zásilek,
1913-1916: provizorní úprava pro osobní dopravu,
od 1916: úprava pro přepravu pošty nátěr: tmavě šedá |
» detail | ||||||
1bII 1c |
Západomoravské elektrárny (1909 - 1947) | Sta | |||||||
DPMaL mo.svv.sv | ? |
služební vlečný vůz - nákladní vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
1 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | ? | |||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
1 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
1 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Obo | ||||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
10 51II 1 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1974? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
125 | DP Liberec (1965 - 1974?) | Mrš | |||||||
DPMaL mo.svv | ? |
služební vlečný vůz - cisterna nátěr: červená |
» detail | ||||||
2 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | Mos | |||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
2 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Lederer & Porges N » vv0 | 1897 | 1945 |
nákladní nízkostěnný vůz PD, 1901: převzat ED, 1945: zrušen po požáru vozovny Pisárky |
» detail | |||||
Jn3 2 |
DPMB (1897 - 1945) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1966 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
2 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1966) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) | Slo* | |||||||
175242 | ČKD Tatra B6A2 | 1985 | 2002 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz nátěr: bílá se žlutým a šedým proužkem * {226 001+226 002+C} |
» detail | ||||
ex
ČKD Tatra |
|||||||||
276 001 | DVB Dresden (1986 - 2002) | Tra | |||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1984 |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
2 124 |
DP Liberec (1970 - 1984) | Mrš | |||||||
DPMaL mo.svv | ? |
služební vlečný vůz - vůz na přepravu kolejových konstrukcí nátěr: žlutá s černými pruhy |
» detail | ||||||
3 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | Mos | |||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
3 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1968 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
3 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1968) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1940: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1988? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
122 123 |
DP Liberec (1970 - 1988?) | Mrš | |||||||
DPMaL mo.svv.sv | ? |
služební vlečný vůz - výsypný štěrkovací vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
4 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | ? | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
4 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
4 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pň | ||||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1965? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec |
|||||||||
4II | DP Jablonec nad Nisou (1954? - 1965?) | Pra | |||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
5 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
5 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1936: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
5 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
6 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1961 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1961: vlečný vůz |
» detail | |||||
6 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1961) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
6 | ŠKODA-BUS klub Plzeň (od 2018) | Stra | |||||||
Graz ul.mv.b4 » ul.vv.d3 | 1922 | 196x |
1922-1961: výzbroj BBC, 1961-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
53 6II |
DP města Ústí nad Labem (1922 - 1968) | Pře* | |||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
7 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
7 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
7 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | ||||||
ex
DP Mariánské Lázně ex DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
7 | Boveraclub (od 2001) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
8 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1895 | 193x |
výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | TEKG (1895 - 1938) | ED | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1960 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1960: vlečný vůz |
» detail | |||||
8 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1960) | Pře* | |||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 | 196x |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně ex DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
186 | DP Jablonec nad Nisou (1961 - 1963) | Pra | |||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
9 | DPMB (od 1870) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) |
» detail | |||||
9 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Graz G | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 9) |
» detail | |||||
9 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz |
» detail | |||||
9 | TEKG (1897 - 1950) | ED | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz, 1970(?)-2011: lesní chatka |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem pronajat Mostecké dopravní podniky ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | Boveraclub (od 4/2011) | dep | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | PMDP (od 2/2011) | Kar | |||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
10 | DPMB (od 1870) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) |
» detail | |||||
10 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Graz G | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 10) |
» detail | |||||
10 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1968 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz |
» detail | |||||
10 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1968) | Pře* | |||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
11 | DPMB (od 1870) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) |
» detail | |||||
11 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c | 1897 | 195x |
výzbroj: UEG, 1914-1956: vlečný vůz |
» detail | |||||
11 | DP města Teplic (1897 - 1956) | ED | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
11 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
12 | DPMB (od 1870) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) |
» detail | |||||
12 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1966 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1966: vlečný vůz |
» detail | |||||
12 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1966) | Pře* | |||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
13 | DPMB (od 1869) | ||||||||
Graz H | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 13) |
» detail | |||||
13 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1969 |
1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
13 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1969) | Pře* | |||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
14 | DPMB (od 1869) | ||||||||
? vk2.L | 187? | 188? |
letní vůz KD2 |
» detail | |||||
14 | DPMB (187? - 1881) | ||||||||
Graz H | 1884 | ? |
jednospřežní otevřený (letní) vůz pro nerealizovanou koněspřežnou dráhu vnitřním městem, v Brně nebyl zařazen do provozu, 1887: prodán do Salzburgu (ev.č. 14) |
» detail | |||||
14 | DPMB (1884 - 1887) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 | 1970 |
1899-1925: výzbroj UEG, 1925-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
14 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
15 | DPMB (od 1869) | ||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 | 1899 | 1962 |
1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1962: vlečný vůz |
» detail | |||||
15 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1962) | Pře* | |||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
16 | DPMB (od 1869) | ||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
16 | DP města Teplic (1895 - 1951) | ED | |||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 | 1899 | 1970 |
1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
16 | DP města Ústí nad Labem (1899 - 1970) | Pře* | |||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
17 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 19xx |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
17 | TEKG (1895 - 1939) | ED | |||||||
Graz ul.mv.a2 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1903 | 1970 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1970: vlečný vůz |
» detail | |||||
17 | DP města Ústí nad Labem (1903 - 1970) | Pře* | |||||||
MF Esslingen vv | 1912 |
od 1993: historický vůz nátěr: zeleno-bílá |
» detail | ||||||
17 | SVZ Zwickau (od 1993) | Sch | |||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
18 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Graz tp.vv.a1 | 1895 | 195x |
původně otevřený vlečný vůz |
» detail | |||||
18 | DP města Teplic (1895 - 1955) | ED | |||||||
Graz ul.mv.a2 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 | 1903 | 1969 |
1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz |
» detail | |||||
18 | DP města Ústí nad Labem (1903 - 1969) | Pře* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 83 vozů
- dlouhodobě odstaven: 5 vozů
- vyřazen: 4 vozy
- služební: 3 vozy
- historický/muzejní: 2 vozy
- vyřazen (existuje vrak): 1 vůz
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
- neznámý: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
10. 3. 2024.