MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně: trolejbusy Škoda
trolejbusy, výrobce: Škoda, řazeno dle trakce a posledního ev. č.
předchozí
1
následující
celkem 59
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | zruš. | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
91 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1979 |
v letech 1961-1964 rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
1 | DP Mariánské Lázně (1952 - 1970) | Ú* | |||||||
poté
DP Opava |
|||||||||
92 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1973 |
v letech 1961-1964 rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
2 | DP Mariánské Lázně (1952 - 1970) | Ú* | |||||||
poté
DP Opava |
|||||||||
94 | Škoda 7Tr1 | 1952 |
1975: prodán - obec Labuť, okr. Tachov - včelín, 1.7.2005 převezen do Plzně, dnes majetek Škoda Bus klubu, počítá se se zachováním nátěr: červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
3 | DP Mariánské Lázně (1952 - 1975) | Ú* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Škoda-Bus klub Plzeň |
|||||||||
95 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1974 |
v letech 1961-1964 rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
4 | DP Mariánské Lázně (1952 - 1970) | Ú* | |||||||
poté
DP Opava |
|||||||||
108 | Škoda 7Tr1 » 8Tr12 | 1952 | 1972 |
1955-1956: zapůjčen z Mariánských Lázní do Teplic (ev.č. 111), 1961-1964: rekonstrukce na 8Tr12 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Teplice |
|||||||||
5 | DP Mariánské Lázně (1952 - 1970) | Ú* | |||||||
zapůjčen
DP Teplice poté DP Opava |
|||||||||
264 | Škoda 8Tr3 | 1957 | 200? |
prodán - Vlkovice u Mariánských Lázní na kůlnu, 10/2006 jen trosky nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
6 | DP Mariánské Lázně (1957 - ?) | Ú* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
213 | Škoda 8Tr1 | 1956 | 2000 |
výr.č. karosérie: 157, 1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Škoda Plzeň |
|||||||||
7 | DP Mariánské Lázně (1957 - 1975) | Ú* | |||||||
poté
PMDP poté soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
513 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 1975 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
8 | DP Mariánské Lázně (1959 - 1975) | Ú* | |||||||
677 | Škoda 8Tr9 | 1960 | ? |
výr.č. karosérie: 621, odstaven ve 2. pol. roku 1978, po vyřazení neznámo kde, dnes pravděpodobně již sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
9 | DP Mariánské Lázně (1960 - 1974) | Ú* | |||||||
poté
PMDP |
|||||||||
972 | Škoda 8Tr12 | 1961 | 1973 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Prešov |
|||||||||
10 | DP Mariánské Lázně (1962 - 1973) | Ú | |||||||
1194 | Škoda 9Tr2 | 1962 | 1973 |
vůz s kombinovanou, částečně hliníkovou karoserií nátěr: slonová kost - karmínově červená * |
» detail | ||||
11 | DP Mariánské Lázně (1963 - 1973) | Ú | |||||||
1195 | Škoda 9Tr2 | 1962 | 1973 |
vůz s kombinovanou, částečně hliníkovou karoserií nátěr: slonová kost - karmínově červená * |
» detail | ||||
12 | DP Mariánské Lázně (1963 - 1973) | Ú | |||||||
3028 | Škoda 9Tr14 | 1969 | ? |
prodán - M. Lázně-Úšovice, Polní ul. - kůlna nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
13 | DP Mariánské Lázně (1969 - 1979) | Ú | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
3029 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 1979 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
14 | DP Mariánské Lázně (1969 - 1979) | Ú | |||||||
3030 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 1981 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
15 | DP Mariánské Lázně (1969 - 1981) | Ú | |||||||
3031 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 1981 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
16 | DP Mariánské Lázně (1969 - 1981) | Ú | |||||||
3032 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 1979 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
17 | DP Mariánské Lázně (1969 - 1979) | Ú | |||||||
3382 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 7/1986 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
1II 18 |
DP Mariánské Lázně (1970 - 7/1986) | Ú | |||||||
3383 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 8/1988 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
2II 19 |
DP Mariánské Lázně (1970 - 8/1988) | Ú | |||||||
5239 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 1984 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
20 | DP Mariánské Lázně (1973 - 1984) | Ú | |||||||
5240 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 8/1988 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
21 | DP Mariánské Lázně (1973 - 8/1988) | Ú | |||||||
5744 | Škoda 14Tr prototyp | 1972 | 1981 |
1. prototyp 14Tr, výrobní číslo přiděleno později, v Kyjevě pouze provoz bez cestujících nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen DP Kyjev |
|||||||||
22 | DP Mariánské Lázně (1974 - 1981) | Ú | |||||||
5745 | Škoda 14Tr prototyp | 1974 | 1984 |
2. prototyp 14Tr nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
23 | DP Mariánské Lázně (1974 - 1984) | Ú | |||||||
5919 | Škoda 9Tr20 | 1974 | 4/1992 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
24 | DP Mariánské Lázně (1974 - 4/1992) | Ú | |||||||
5921 | Škoda 9Tr20 | 1974 | 1/1991 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
25 | DP Mariánské Lázně (1974 - 1/1991) | Ú | |||||||
5922 | Škoda 9Tr20 | 1974 | 8/1988 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
26 | DP Mariánské Lázně (1974 - 8/1988) | Ú | |||||||
5920 | Škoda 9Tr20 | 1974 | 5/1990 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
27 | DP Mariánské Lázně (1974 - 5/1990) | Ú | |||||||
7227 | Škoda 9TrHT26 | 1979 |
2006: renovace (DSZO) nátěr: červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
28 | DP Mariánské Lázně (1979 - 4/1996) | Ú | |||||||
poté
soukromá osoba poté DSZO zapůjčen DP Opava |
|||||||||
7241 | Škoda 9TrHT26 | 1979 | 1993 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
29 | DP Mariánské Lázně (1979 - 1993) | Ú | |||||||
7775 | Škoda 9TrHT28 | 1980 | 9/1994 |
nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá * |
» detail | ||||
30 | DP Mariánské Lázně (1980 - 9/1994) | Ú | |||||||
7776 | Škoda 9TrHT28 | 1980 | 1993 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
31 | DP Mariánské Lázně (1980 - 1993) | Ú | |||||||
6953 | Škoda 9TrHT25 | 1978 | 1992 |
v Plzni zapůjčen jako majetek Škody Ostrov, po vyřazení sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen PMDP |
|||||||||
32 | DP Mariánské Lázně (1980 - 1992) | Ú | |||||||
7668 | Škoda 14Tr0 | 1980 | 1990 |
7. prototyp, původně určen pro Atény nátěr: krémová+oranžová * |
» detail | ||||
33 | DP Mariánské Lázně (1981 - 1990) | Ú | |||||||
8369 | Škoda 14Tr0 | 1981 | 1992 |
původně sběrače Dornier, v majetku DPML pravděpodobně až od roku 1982 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
34 | DP Mariánské Lázně (1981 - 1992) | Ú | |||||||
8851 | Škoda 14Tr01 | 1983 | 1995 |
prodej ? nátěr: CVR Casino Mariánské Lázně * |
» detail | ||||
35 | DP Mariánské Lázně (1984? - 1995) | Ú | |||||||
9091 | Škoda 14Tr05 | 1984 |
Foto Sarajevo 2010 - http://transphoto.ru/photo/335617/ nátěr: DP Sarajevo, žlutá+modré pruhy * |
» detail | |||||
36 | DP Mariánské Lázně (1984 - 1996) | Ú | |||||||
poté
DP Sarajevo |
|||||||||
8946 | Škoda 14Tr05 | 1984 |
nátěr: DP Sarajevo, žlutá+modré pruhy * |
» detail | |||||
37 | DP Mariánské Lázně (1984 - 1996) | Ú | |||||||
poté
DP Sarajevo |
|||||||||
9211 | Škoda 14Tr05 | 1984 |
foto Sarajevo 2010: http://transphoto.ru/photo/335621/ nátěr: DP Sarajevo, žlutá+modrá+šedá * |
» detail | |||||
38 | DP Mariánské Lázně (1985? - ?) | Ú | |||||||
poté
DP Sarajevo |
|||||||||
10376 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 |
nátěr: DP Sarajevo, žlutá+modré pruhy * |
» detail | |||||
39 | DP Mariánské Lázně (1988? - ?) | Ú | |||||||
poté
DP Sarajevo |
|||||||||
10377 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 |
odkaz transphoto.ru |
» detail |
![]() |
||||
40 | DP Mariánské Lázně (1988 - ?) | Ú | |||||||
poté
DP Lvov |
|||||||||
10451 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 |
v souč. době vrak v DP Lvov |
» detail | |||||
41 | DP Mariánské Lázně (1988 - 1997) | Ú | |||||||
poté
DP Lvov |
|||||||||
11177 | Škoda 14Tr08/6 | 1989 | 2005 |
foto Almaty: http://transphoto.ru/vehicle/60524/ |
» detail |
![]() |
|||
42 | DP Mariánské Lázně (1989 - 2001) | Ú | |||||||
poté
DP Almaty |
|||||||||
11178 | Škoda 14Tr08/6 » 14TrM | 1989 |
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená * |
» detail |
![]() |
||||
43 | DP Mariánské Lázně (1989 - 2000) | Ú | |||||||
poté
SZKT Szeged |
|||||||||
11180 | Škoda 14Tr08/6 | 1989 | 8/2007 |
foto Almaty: http://transphoto.ru/vehicle/60528/ |
» detail | ||||
44 | DP Mariánské Lázně (1989 - 2001) | Ú | |||||||
poté
DP Almaty |
|||||||||
11669 | Škoda 14Tr11/6 | 1991 |
nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá * |
» detail |
![]() |
||||
45 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (1992 - 2012) | Ú | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
11670 | Škoda 14Tr11/6 | 1991 |
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
46 | DP Mariánské Lázně (1992 - 2006) | Ú | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
11661 | Škoda 14Tr11/6 | 1991 |
původně zkušební vůz výrobce nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
47 | DP Mariánské Lázně (1993 - 2006) | Ú | |||||||
poté
Vilniaus troleibusai poté Vilniaus viešasis transportas |
|||||||||
10812 | Škoda 14Tr08/6 » 14TrM | 1988 |
1/2002-1/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13082, ?: VP, 2008: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
PMDP |
|||||||||
47II | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (18.1.2012 - 14.7.2019) | Ú | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
11662 | Škoda 14Tr11/6 | 1991 | 2008 |
nátěr: CVR Truhlářství Heřta * |
» detail |
![]() |
|||
48 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (1993 - 200?) | Ú | |||||||
11518 | Škoda 14Tr10/6 » 14TrM | 1990 |
3/2001-7/2001: modernizace, ?: SP, 2007: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
PMDP |
|||||||||
48II | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (6.1.2012 - 10/2014) | Ú | |||||||
poté
DP Žytomyr |
|||||||||
11633 | Škoda 14Tr11/6 | 1991 |
původně zkušební vůz výrobce nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
49 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (1993 - 2012) | Ú | |||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
11685 | Škoda 14Tr10/6 | 1992 | 2008 |
původně zkušební vůz výrobce nátěr: Teherán, zeleno-bílo-žlutá |
» detail |
![]() |
|||
ex
Škoda Ostrov |
|||||||||
50 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (1994 - 9/2008) | Ú | |||||||
13145 VIN | Škoda 24Tr Citybus | 2003 |
původně předváděcí vůz, zkoušen pomocný pohon na baterie; 7-8/2016: trakční baterie trvale odstraněny nátěr: bílá |
» detail |
![]() |
||||
ex
Škoda Plzeň zapůjčen PMDP zapůjčen Salzburg Lokal Bahn - Obus zapůjčen MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně zapůjčen DSZO zapůjčen DP Pardubice zapůjčen DP Jihlava zapůjčen DP Bratislava |
|||||||||
51 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (od 26.11.2004) | Ú | |||||||
13151 VIN | Škoda 24Tr Citybus | 2004 |
původně určen pro Zlín (ev.č. 206, rok výroby 2004, VIN TM96DAJ6V4ASE3151) - vůz byl poškozen požárem při přepravě vlakem v žst. Úvaly, repasován ve výrobním závodě a prodán do Mariánských Lázní s novým rokem výroby 2005 a novým VINem TM96TAJ6V5ASE3151 nátěr: DSZO, žluto-modrá, kryt motorového prostoru bílý |
» detail |
![]() |
||||
52 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (od 2005) | Ú | |||||||
13201 VIN | Škoda 24Tr Citelis 1A | 2006 |
od výroby dieselagregát nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá |
» detail |
![]() |
||||
53 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (od 13.10.2006) | Ú | |||||||
13202 VIN | Škoda 24Tr Citelis 1A | 2006 |
29.5.2017: DN - náraz do stožáru trolejového vedení na Nádražním náměstí - viz odkaz; Při opravě dosazeno přední čelo z havarovaného plzeňského autobusu ev.č. 490; od 8.8.2018 zpět v provozu nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá |
» detail |
![]() |
||||
54 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (od 13.10.2006) | Ú | |||||||
13203 VIN | Škoda 24Tr Citelis 1A | 2006 |
od výroby dieselagregát nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá |
» detail |
![]() |
||||
55 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (od 13.10.2006) | Ú | |||||||
13204 VIN | Škoda 24Tr Citelis 1A | 2006 |
od výroby dieselagregát nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá |
» detail |
![]() |
||||
56 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (od 13.10.2006) | Ú | |||||||
13205 VIN | Škoda 24Tr Citelis 1A | 2006 |
nátěr: DPML, bílo-modro-žlutá |
» detail |
![]() |
||||
57 | MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně (od 13.10.2006) | Ú | |||||||
předchozí
1
následující
celkem 59
Vypsáno celkem 59 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 25 vozů
- sešrotován: 27 vozů
- provozní: 7 vozů
Vypsané aktuálně provozované vozy (7) mají přibližný průměrný věk 13,7 let.
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Úšovice.
Poslední aktualizace vozů:
15. 7. 2019.