soukromá osoba (nepojízdný vrak): vozový park
řazeno dle trakce a prvního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
57843 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | |||||||||
Vagónka Studénka op.mv.a | 1905 |
?-2008: renovace vozu do stavu po vyrobení (bez elektrické výzbroje) |
» detail | ||||||
ex
Městský dopravní podnik Opava |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
poté
Městský dopravní podnik Opava |
|||||||||
Graz ji.mv.a1 | 1909 |
První jihlavská tramvaj je památkou nátěr: červeno-bílá {seník} |
» detail | ||||||
ex
Západomoravské elektrárny ex DP města Opavy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1951? - 2012) | SuO | ||||||||
poté
Statutární město Jihlava |
|||||||||
Vagónka Studénka mv | 1914 |
1999: dokončena rekonstrukce ku příležitosti 100 let MHD nátěr: schéma z roku 1914, červená-bílá |
» detail | ||||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1956 - 1988) | |||||||||
poté
DP města Olomouce zapůjčen Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | 2013 |
upravená vozová skříň (zaoblené rohy); po vyřazení sloužil jako kůlna ve Starém Plzenci, po požáru 11/2013 zlikvidován nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1960 - 2013) | SP | ||||||||
121440 | Ringhoffer mv | 1925 | 1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex DP města Olomouce |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1970 - 1997) | Čer | ||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3,
od 1966: služební vůz - sněhový pluh,
1968?-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec {zahradní chatka} |
» detail | ||||||
ex
DP Liberec |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1968? - 2009) | Lib | ||||||||
poté
Boveraclub |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
30.9.1963: DN - najetí do vozu T2 ev.č. 19 v Hanychovské ulici u Pekáren, poté vůz vyřazen a torzo skříně bez poškozeného čela sloužilo jako zahradní altánek ve Vesci,
9/2005: vyklizen a připraven k převozu,
8/2006: převezen do DP Bratislava - plánována novostavba vozu 6MT podle vzoru nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
DP Liberec |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1963 - 2006) | Lib | ||||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 2003 |
1972?-2003: součást boudy u lyžařského vleku na Pláních (Ještědský hřeben) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Liberec |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972? - 2003) | PpJ | ||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 2003 |
1972?-2003: součást boudy u lyžařského vleku na Pláních (Ještědský hřeben) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972? - 2003) | PpJ | ||||||||
157289 | ČKD Tatra T3 » T3R.P | 1968 |
2001: GO (Pars nova) – modernizace na typ T3R.P;
21.3.2022: nehoda s dodávkovým vozidlem u zastávky Kabešova, vyřazen;
2023: holý skelet posloužil jako stánek s občerstvením v Příbrami nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 2023) | |||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
9 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1958 - 2/2011) | Led | |||||||
poté
PMDP |
|||||||||
Vagónka Kolín vv | 1930 |
1972-2010: vůz využit jako sklad, provedena demontáž jedné z koncových plošin;
2010: odkoupen Boveraclubem jako zdroj ND pro renovovaný vlečný vůz Ringhoffer ev. č. 44;
8/2011-10/2011: skříň vozu využita jako poutač na výstavu „Tramvaj v pasáži“ v OC Forum;
11/2011-9/2021: skříň vozu umístěna na pozemku u zastávky Spáleniště;
od 9/2021: skříň vozu umístěna v areálu TM Liberec nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Boveraclub |
|||||||||
45 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (11/2011 - 9/2021) | Lib | |||||||
poté
Technické muzeum Liberec |
|||||||||
125372 | Ringhoffer vv | 1933 |
1967: skříň bez pojezdu prodána pro soukromé účely;
202x: skříň bez pojezdu umístěna v areálu Skanzenu Solvayovy lomy nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
1418 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1967 - 202x) | ||||||||
poté
Společnost Barbora |
|||||||||
? vv | ? |
nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 |
pojezd a výzbroj Schuckert,
1920: rekonstrukce na vlečný vůz,
1961-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec {zahradní chatka} |
» detail | ||||||
ex
DP Liberec |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1961? - 2009) | Lib | ||||||||
poté
Boveraclub |
|||||||||
Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 | 1899 |
1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz, 1970(?)-2011: lesní chatka {chatka} |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem pronajat Mostecké dopravní podniky |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1970? - 2011) | |||||||||
poté
Boveraclub |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Obo | ||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pň | ||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 4.3.2018) | Sed | ||||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
Weyer kf.mv.a » kf.vv.a | 1900 |
1911-1966: vlečný vůz,
1966-2023: využíván jako zahradní chata nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
ex
Stadtwerke Krefeld ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1966 - 12/2023) | Cha | ||||||||
poté
Muzeum města Ústí nad Labem |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa ml.mv.c » mo.vv.g | 1931 |
od 1959: vlečný vůz |
» detail | ||||||
ex
DP Mariánské Lázně ex DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1963 - 2001) | JnN | ||||||||
poté
Boveraclub |
|||||||||
125267 | Ringhoffer vv | 1932 |
1969: odprodán soukromé osobě, využíván jako chata v obci Petříkov; 2017: darován do sbírky zlíchovské výtopny, započata renovace nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1969 - 2017) | Pet | ||||||||
poté
Výtopna Zlíchov a ZABABA |
|||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji pravděpodobně Neředín nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex DP města Olomouce |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji pravděpodobně Nová Ulice nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex DP města Olomouce |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
Tatra vv | 1947 | 2014 |
"Trabuko" nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex DP města Olomouce |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2014) | |||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji Bělidla nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex DP města Olomouce |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
Tatra vv | 1947 | 19?? |
"Trabuko"
po odprodeji ZTS Olomouc nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex DP města Olomouce |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
41/97 | Škoda 7Tr1 | 1952 |
|
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex DP města Pardubic |
|||||||||
115 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1971 - ?) | Ost | |||||||
284 | Škoda 8Tr4 | 1957 | 199x |
|
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
126 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972? - 199x) | Dra | |||||||
569 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 199x |
využíván jako zahradní chatka |
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
134 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (197x - 199x) | P-S | |||||||
140957 | Tatra 400/I.A | 1948 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex ? |
|||||||||
344 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | ||||||||
1759 | Škoda 9Tr8 | 1965 | 199x |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
345 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1980 - 199x) | Sez | |||||||
142731 | Tatra 400/II.B | 1951 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
9366 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Buš | |||||||
145333 | Tatra 400/III.A | 1953 | 11/1994 |
11/1994: sešrotován v Kladně nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
9420 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (30.9.1968 - 11/1994) | Rud | |||||||
145380 | Tatra 400/III.B | 1954 |
1967-2003: zahradní domek,
2007-2009: kompletní oprava vozidla, použity prvky podvozku z původního vozu #26,
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2013 nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
9441 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1967 - 2003) | ||||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
145382 | Tatra 400/III.B | 1954 |
nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
9443 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Buš | |||||||
44808 | Praga TOT | 1936 |
prototyp;
2010-2022: rekonstrukce na muzejní vůz (stav po vyrobení) nátěr: DP Praha, červeno-bílá s krémovým pruhem |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy zapůjčen DP města Děčína ex Státní statek Vysoká |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 8/1995) | Buš | ||||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
10 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován v 70. letech nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
8 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1956: reko karosérie, po vyřazení odstaven v Plzni-Čechurově, 70.-80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
25 | Škoda 3Tr3 | 1947 |
1957: reko karosérie, 1967: úředně sešrotován, poté Lípa u Uněšova, od jara 1996: Zruč, od 16.5.1997: muzeum Škoda, 22.12.2010: převezen do Žamberku na renovaci, 6/2012: přivezen zpět do Techmanie nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1967 - 1997) | |||||||||
poté
ŠKODA TRANSPORTATION |
|||||||||
23 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-P | ||||||||
26 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-P | ||||||||
35 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení Plzeň - Radčická ul., 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-R | ||||||||
36 | Škoda 3Tr3 | 1948 | 2003 |
1957: reko karosérie, po vyřazení v Liticích nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
37 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pra | ||||||||
38 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pra | ||||||||
140941 | Tatra 400/I.A | 1948 |
vrak dodnes (2023) existuje na Kokořínsku nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex STS Vysoká Střednice |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | |||||||||
140942 | Tatra 400/I.A | 1948 |
?: prodán neznámému subjektu do obce Mezouň, vrak existoval ještě v roce 2006 nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex ČKD Tatra |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Mez | ||||||||
143183 | Tatra 400/II.B | 1951 |
?: pravděpodobně rám z vozu 400/I.A ev. č. 339 nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex JZD Nečín |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 5/2017) | Dru | ||||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
94 | Škoda 7Tr1 | 1952 |
1975: prodán - obec Labuť, okr. Tachov - včelín, 1.7.2005 převezen do Plzně, dnes majetek Škoda Bus klubu, počítá se se zachováním nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1975 - 2005) | |||||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
131 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
133 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, v 80. letech sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
143 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 |
1961: reko na typ 8Tr, po vyřazení Číhaná nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | Č | ||||||||
144 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | ? |
1961: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
146 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | 8/1998 |
1961: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pře | ||||||||
161 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | 2008? |
1962: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Bít | ||||||||
164 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | 2005 |
1962: reko na typ 8Tr, po vyřazení Popov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pop | ||||||||
176 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Sto | ||||||||
180 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, konec 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | VuR | ||||||||
145310 | Tatra 400/III.A | 1953 | 7.5.1999 |
1972-6/1977: zachován jako muzejní nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 7.5.1999) | Buš | ||||||||
203 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 1. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vrč | ||||||||
204 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
209 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1954 |
nyní jako chatka východně od Jihlavy nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 1970) | |||||||||
233 | Škoda 7Tr6 » 8Tr | 1955 | 2012 |
1966: reko na typ 8Tr, po vyřazení Plzeň - Doubravka, od konce 70.let: Vejprnice nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2012) | |||||||||
235 | Škoda 7Tr6 » 8Tr | 1955 | 1999 |
1966: reko na typ 8Tr, od 2. pol. 80. let: Racov, 1. pol. r.1999: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | buT | ||||||||
213 | Škoda 8Tr1 | 1956 | 2000 |
1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Závody V. I. Lenina Plzeň ex DP Mariánské Lázně ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2000) | Rac* | ||||||||
264 | Škoda 8Tr3 | 1957 | 200? |
prodán - Vlkovice u Mariánských Lázní na kůlnu, 10/2006 jen trosky nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
402 | Škoda 9Tr prototyp | 1958 | ? |
1. prototyp 9Tr, 1959: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Plzeň - Skvrňany, koncem 70. let sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov ex Dopravní podniky města Plzně zapůjčen Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
386 | Škoda 8Tr6 | 1958 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-P | ||||||||
302/358 | Škoda 8Tr6 | 1958 |
1974-1996: odstaven v obci Trnava u Slušovic
1996-1998: modernizace na historické vozidlo DPO,
10/2005: propůjčen na oslavy do Opavy,
8/2010: propůjčen na oslavy do Ebersvalde,
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP města Gottwaldova |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1974 - 1996) | |||||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava zapůjčen DSZO zapůjčen DSZO zapůjčen Městský dopravní podnik Opava zapůjčen BBG Eberswalde |
|||||||||
474 | Škoda 8Tr8 | 1959 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Mir | ||||||||
488 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 2007 |
po vyřazení Chotíkov, od počátku 80. let: chat.os. za Chotíkovem nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2007) | |||||||||
520 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 2001 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2001) | SP | ||||||||
598 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/1997) | Pň | ||||||||
600 | Škoda 8Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení okolí Týnce, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
601 | Škoda 8Tr8 | 1959 | ? |
80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Lná | ||||||||
616 | Škoda 8Tr9 | 1959 |
po vyřazení sad Vranov u Radnic nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | VuR | ||||||||
880 | Škoda 8Tr12 | 1960 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/1997) | Pň | ||||||||
671 | Škoda 8Tr9 | 1960 | ? |
1972: u DP Prešov nezařazen a posléze kompletní vůz odprodán k nedopravním účelům, dost možná existuje dodnes nátěr: červeno krémová |
» detail | ||||
ex
DP města České Budějovice ex DP mesta Prešov |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972 - ?) | |||||||||
706/650 | Škoda 8Tr10 | 1960 |
rok výroby a rok dodání vozu nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972 - 2000) | Číž | ||||||||
poté
LVB Leipzig |
|||||||||
920 | Škoda 9Tr0 | 1961 | 2003 |
po vyřazení Horšice (neidentifikovatelný, možná 193), 2003: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2003) | |||||||||
919 | Škoda 9Tr0 | 1961 | ? |
po vyřazení Přeštice, v 1. pol. 80. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
1158 | Škoda 9Tr2 | 1962 | 8/1996 |
dvoudvéřové provedení, po vyřazení Písek (okres PS), 8/1996 sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 8/1996) | Pís | ||||||||
1193 | Škoda 9Tr2 | 1963 |
po vyřazení Slatina u Kožlan, od 29.6.2018: umístěn v depozitáři soukromé osoby na jižním Plzeňsku (zde také 9 Tr ex č. 241 - DP Plzeň a č. 332 - DP Pardubice) nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 4.8.2018) | |||||||||
poté
Kufi Int |
|||||||||
1311 | Škoda 9Tr3 | 1963 | ? |
po vyřazení Plzeň - Lopatárna, ve 2. pol. 70.let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
1313 | Škoda 9Tr3 | 1963 | 3/1997 |
po vyřazení Kůští nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 3/1997) | |||||||||
1201 | Škoda 9Tr2 | 1963 | 2004 |
dvoudveřové provedení; po vyřazení jako seník; pro neopravitelný stav sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1971 - ?) | |||||||||
poté
ZHTA Jihlava |
|||||||||
1749 | Škoda 9Tr8 | 1965 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
1770 | Škoda 9Tr8 | 1965 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
5002 | Škoda T11 prototyp | 1965 | ? |
prototyp, 1966: předv. jízdy v Mariánských Lázních, konec 80. let: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vel | ||||||||
2127 | Škoda 9Tr10 | 1967 | 9/1997 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pň | ||||||||
2128 | Škoda 9Tr10 | 1967 | ? |
počátkem 90. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
5005 | Škoda T11/0 | 1967 | 8/1998 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 8/1998) | Kas | ||||||||
2491 | Škoda 9Tr12 | 1967 | 1993 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Tě | ||||||||
2493 | Škoda 9Tr12 | 1967 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-K | ||||||||
2489 | Škoda 9Tr12 | 1967 |
1982: odkoupen soukromou osobou a postupně upravován na včelín, od 11/1986: odstaven na soukromém pozemku v okrese Zlín a využíván jako včelín nátěr: šedá * |
» detail | |||||
ex
DP města Gottwaldova |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 1982) | |||||||||
2646 | Škoda 9Tr12 | 1968 | 8/1996 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Tř | ||||||||
2744 | Škoda 9Tr13 | 1968 | ? |
počátkem 90. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
2745 | Škoda 9Tr13 | 1968 | ? |
po vyřazení Plzeň - Koterov, koncem 80. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Kot | ||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 61 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 24 vozů
- definitivně odstaven: 5 vozů
- vyřazen (existuje vrak): 4 vozy
- neznámý: 3 vozy
- vyřazen: 3 vozy
Počty vozů dle provozoven:
- Liberec: 4 vozy
- Pňovany: 4 vozy
- Buštěhrad: 4 vozy
- Všeruby: 4 vozy
- Starý Plzenec: 2 vozy
- Pláně pod Ještědem: 2 vozy
- Praha - Pankrác: 2 vozy
- Praha: 2 vozy
- Plzeň - Letná: 2 vozy
- Plzeň - Skvrňany: 2 vozy
- Vranov u Radnic: 2 vozy
- Slavkov u Opavy: 1 vůz
- Černovír: 1 vůz
- Ledce: 1 vůz
- Obora: 1 vůz
- Sedlec: 1 vůz
- Chabařovice: 1 vůz
- Jablonec nad Nisou: 1 vůz
- Petříkov: 1 vůz
- Ostřešany: 1 vůz
- Dražkov: 1 vůz
- Pardubice - Svítkov: 1 vůz
- Sezemice: 1 vůz
- Rudná: 1 vůz
- Praha - Smíchov: 1 vůz
- Plzeň - Radčická: 1 vůz
- Plzeň - Litice: 1 vůz
- Mezouň: 1 vůz
- Druhlice: 1 vůz
- Číhaná: 1 vůz
- Přehýšov: 1 vůz
- Bítov: 1 vůz
- Popov: 1 vůz
- Stod: 1 vůz
- Vrčeň: 1 vůz
- Bor u Tachova: 1 vůz
- Racov: 1 vůz
- Plzeň - pivovar: 1 vůz
- Mirošov: 1 vůz
- Lnáře: 1 vůz
- Čížová-Krašovice: 1 vůz
- Písek: 1 vůz
- Velhartice: 1 vůz
- Kasejovice: 1 vůz
- Těchobuzice: 1 vůz
- Plzeň - Křimice: 1 vůz
- Třebouz: 1 vůz
- Koterov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
10. 3. 2024.