soukromá osoba (nepojízdný vrak): vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
1 VIN | SOR C 10.5 | 2000 |
prototyp nátěr: KAD, bílo-modrá * |
» detail | |||||
ex
SOR Libchavy ex Krkonošská automobilová doprava Vrchlabí |
|||||||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | ||||||||
8 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1956: reko karosérie, po vyřazení odstaven v Plzni-Čechurově, 70.-80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
10 | Škoda 3Tr1 | 1941 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován v 70. letech nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
15 VIN | Ikarus 412.02 | 1995 |
2008-2023: sklad (motor a převodovka demontovány) nátěr: bílá & reklamní polep TESCO * |
» detail | |||||
ex
DP města Děčína |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 11/2008) | |||||||||
23 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-P | ||||||||
25 | Škoda 3Tr3 | 1947 |
1957: reko karosérie, 1967: úředně sešrotován, poté Lípa u Uněšova, od jara 1996: Zruč, od 16.5.1997: muzeum Škoda, 22.12.2010: převezen do Žamberku na renovaci, 6/2012: přivezen zpět do Techmanie nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1967 - 1997) | |||||||||
poté
ŠKODA TRANSPORTATION |
|||||||||
26 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, sešrotován koncem 70. let nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-P | ||||||||
35 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, po vyřazení Plzeň - Radčická ul., 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-R | ||||||||
36 | Škoda 3Tr3 | 1948 | 2003 |
1957: reko karosérie, po vyřazení v Liticích nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
37 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pra | ||||||||
38 | Škoda 3Tr3 | 1948 | ? |
1957: reko karosérie, 70. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pra | ||||||||
41/97 | Škoda 7Tr1 | 1952 |
|
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex DP města Pardubic |
|||||||||
115 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1971 - ?) | Ost | |||||||
94 | Škoda 7Tr1 | 1952 |
1975: prodán - obec Labuť, okr. Tachov - včelín, 1.7.2005 převezen do Plzně, dnes majetek Škoda Bus klubu, počítá se se zachováním nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1975 - 2005) | |||||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
131 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
133 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1952 | ? |
1960: reko na typ 8Tr, v 80. letech sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
143 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 |
1961: reko na typ 8Tr, po vyřazení Číhaná nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | Č | ||||||||
144 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | ? |
1961: reko na typ 8Tr, konec 70. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
146 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | 8/1998 |
1961: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pře | ||||||||
161 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | 2008? |
1962: reko na typ 8Tr nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Bít | ||||||||
164 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | 2005 |
1962: reko na typ 8Tr, po vyřazení Popov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pop | ||||||||
176 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Sto | ||||||||
180 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1953 | ? |
1963: reko na typ 8Tr, konec 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | VuR | ||||||||
185 VIN | SOR C 12 | 2006 |
od 3/2023: využíván jako zahradní domek v Brně nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
Slovak Lines ex ? (SK) ex ? (PL) ex P-transport ex PK - transbus ex Jaroslav Sláma, Teplice ex P&P Pohodová autoškola |
|||||||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 2023) | ||||||||
203 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 1. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vrč | ||||||||
204 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1954 | ? |
1965: reko na typ 8Tr, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-S | ||||||||
209 | Škoda 7Tr4 » 8Tr | 1954 |
nyní jako chatka východně od Jihlavy nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 1970) | |||||||||
213 | Škoda 8Tr1 | 1956 | 2000 |
1956-1957: majetek Škoda Plzeň (výstavní prototyp), vystaven v Káhiře (?), 1957: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Bor u Tachova, od 2. pol. 80. let: Racov nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Závody V. I. Lenina Plzeň ex DP Mariánské Lázně ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2000) | Rac* | ||||||||
233 | Škoda 7Tr6 » 8Tr | 1955 | 2012 |
1966: reko na typ 8Tr, po vyřazení Plzeň - Doubravka, od konce 70.let: Vejprnice nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2012) | |||||||||
235 | Škoda 7Tr6 » 8Tr | 1955 | 1999 |
1966: reko na typ 8Tr, od 2. pol. 80. let: Racov, 1. pol. r.1999: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | buT | ||||||||
264 | Škoda 8Tr3 | 1957 | 200? |
prodán - Vlkovice u Mariánských Lázní na kůlnu, 10/2006 jen trosky nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
270 VIN | MAN NÜ 263 | 1998 |
od ?: odstaven v Plzeňském kraji nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
? (D) ex Omnibusverkehr Rhein-Nahe |
|||||||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | ||||||||
284 | Škoda 8Tr4 | 1957 | 199x |
|
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
126 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972? - 199x) | Dra | |||||||
302/358 | Škoda 8Tr6 | 1958 |
1974-1996: odstaven v obci Trnava u Slušovic
1996-1998: modernizace na historické vozidlo DPO,
10/2005: propůjčen na oslavy do Opavy,
8/2010: propůjčen na oslavy do Ebersvalde,
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP města Gottwaldova |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1974 - 1996) | |||||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava zapůjčen DSZO zapůjčen DSZO zapůjčen Městský dopravní podnik Opava zapůjčen BBG Eberswalde |
|||||||||
351 | Karosa B741.1908 | 1991 |
7-10/2000: GO (DPMD a.s.), od 2008: sklad (motor a převodovka demontovány) nátěr: DP Děčín, béžová * |
» detail | |||||
ex
DP města Děčína |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 11/2008) | |||||||||
386 | Škoda 8Tr6 | 1958 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-P | ||||||||
402 | Škoda 9Tr prototyp | 1958 | ? |
1. prototyp 9Tr, 1959: porovnávací jízdy v Praze, po vyřazení Plzeň - Skvrňany, koncem 70. let sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov ex Dopravní podniky města Plzně zapůjčen Dopravní podnik hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
474 | Škoda 8Tr8 | 1959 | ? |
2. pol. 80. let: sešrotován nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Mir | ||||||||
488 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 2007 |
po vyřazení Chotíkov, od počátku 80. let: chat.os. za Chotíkovem nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2007) | |||||||||
500-365-110 (6474) | Karosa-Tatra 500HB | 1956 |
1999: získán jako vrak od soukromé osoby výměnou za Tatru 111,
2001: zahájení renovace ve vozovně Slatina (podvozek) a DP Zlín (karoserie),
2004: pokračování renovace ve firmě Olpas Moravia,
2014: po dokončení opravy v provozu nátěr: béžovo-krémová s oranžovým pruhem |
» detail | |||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 1/1999) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
520 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 2001 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2001) | SP | ||||||||
528/584 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 1999 |
po vyřazení sloužil jako sklad u Dřevohostovic nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města Gottwaldova |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1974 - 1999) | |||||||||
569 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 199x |
využíván jako zahradní chatka |
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
134 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (197x - 199x) | P-S | |||||||
598 | Škoda 8Tr8 | 1959 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/1997) | Pň | ||||||||
600 | Škoda 8Tr8 | 1959 | ? |
po vyřazení okolí Týnce, 80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
601 | Škoda 8Tr8 | 1959 | ? |
80. léta: sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Lná | ||||||||
616 | Škoda 8Tr9 | 1959 |
po vyřazení sad Vranov u Radnic nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | VuR | ||||||||
671 | Škoda 8Tr9 | 1960 | ? |
1972: u DP Prešov nezařazen a posléze kompletní vůz odprodán k nedopravním účelům, dost možná existuje dodnes nátěr: červeno krémová |
» detail | ||||
ex
DP města České Budějovice ex DP mesta Prešov |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972 - ?) | |||||||||
706/650 | Škoda 8Tr10 | 1960 |
rok výroby a rok dodání vozu nemusí být s ohledem na absenci dobové evidence zcela přesné nátěr: DP Praha, červeno-krémová s klínem na čele vozu |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky hl. města Prahy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1972 - 2000) | Číž | ||||||||
poté
LVB Leipzig |
|||||||||
845 VIN | SOR C 10.5 | 2006 |
od 2021: včelín na Roudnicku nátěr: Veolia, bílá s šedým a červeným pruhem |
» detail | |||||
ex
ARRIVA CITY |
|||||||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 9/2021) | ||||||||
866 | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2004 |
6/2004: jeden ze shuttlebusů na veletrhu AUTOTEC 2004 v Brně,
od 10/2019: záložní vůz nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
DP Karlovy Vary ex ČSAD Liberec ex soukromá osoba ex LuHoCorp |
|||||||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od ?) | ||||||||
880 | Škoda 8Tr12 | 1960 | 9/1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/1997) | Pň | ||||||||
919 | Škoda 9Tr0 | 1961 | ? |
po vyřazení Přeštice, v 1. pol. 80. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
920 | Škoda 9Tr0 | 1961 | 2003 |
po vyřazení Horšice (neidentifikovatelný, možná 193), 2003: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2003) | |||||||||
1158 | Škoda 9Tr2 | 1962 | 8/1996 |
dvoudvéřové provedení, po vyřazení Písek (okres PS), 8/1996 sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 8/1996) | Pís | ||||||||
1193 | Škoda 9Tr2 | 1963 |
po vyřazení Slatina u Kožlan, od 29.6.2018: umístěn v depozitáři soukromé osoby na jižním Plzeňsku (zde také 9 Tr ex č. 241 - DP Plzeň a č. 332 - DP Pardubice) nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 4.8.2018) | |||||||||
poté
Kufi Int |
|||||||||
1201 | Škoda 9Tr2 | 1963 | 2004 |
dvoudveřové provedení; po vyřazení jako seník; pro neopravitelný stav sešrotován nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města Jihlavy |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1971 - ?) | |||||||||
poté
ZHTA Jihlava |
|||||||||
1311 | Škoda 9Tr3 | 1963 | ? |
po vyřazení Plzeň - Lopatárna, ve 2. pol. 70.let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | |||||||||
1313 | Škoda 9Tr3 | 1963 | 3/1997 |
po vyřazení Kůští nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 3/1997) | |||||||||
1749 | Škoda 9Tr8 | 1965 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
1759 | Škoda 9Tr8 | 1965 | 199x |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
345 | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1980 - 199x) | Sez | |||||||
1770 | Škoda 9Tr8 | 1965 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
2111 | Karosa ŠM11.1620 | 1971 | ? |
2002: naposledy viděn v Líních nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1977 - ?) | Lín | ||||||||
2127 | Škoda 9Tr10 | 1967 | 9/1997 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Pň | ||||||||
2128 | Škoda 9Tr10 | 1967 | ? |
počátkem 90. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
2489 | Škoda 9Tr12 | 1967 |
1982: odkoupen soukromou osobou a postupně upravován na včelín, od 11/1986: odstaven na soukromém pozemku v okrese Zlín a využíván jako včelín nátěr: šedá * |
» detail | |||||
ex
DP města Gottwaldova |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 1982) | |||||||||
2491 | Škoda 9Tr12 | 1967 | 1993 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Tě | ||||||||
2493 | Škoda 9Tr12 | 1967 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-K | ||||||||
2646 | Škoda 9Tr12 | 1968 | 8/1996 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Tř | ||||||||
2744 | Škoda 9Tr13 | 1968 | ? |
počátkem 90. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
2745 | Škoda 9Tr13 | 1968 | ? |
po vyřazení Plzeň - Koterov, koncem 80. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Kot | ||||||||
2746 | Škoda 9Tr13 | 1968 | 2012 |
po vyřazení Mirovice, od konce 80. let Ráztely nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2012) | |||||||||
2748 | Škoda 9Tr13 | 1968 | 2003 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Mok | ||||||||
2749 | Škoda 9Tr13 | 1968 | 1994 |
1968: předváděcí jízdy Rijeka a Praha - viz odkaz,
po vyřazení Plzeň - Mikulka, od 4.4.1992: Plzeň - Bukovec papírna, léto 1994: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Škoda Ostrov zapůjčen Komunalno društvo AUTOTROLEJ zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 1994) | P-BP* | ||||||||
3028 | Škoda 9Tr14 | 1969 | ? |
prodán - M. Lázně-Úšovice, Polní ul. - kůlna nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1979 - ?) | |||||||||
3034 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 25.9.1999 |
po vyřazení Starý Plzenec, od pol. 80. let Mokrouše nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 1999) | |||||||||
3035 | Škoda 9Tr14 | 1969 | 5/1997 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 5/1997) | P- | ||||||||
3037 | Škoda 9Tr14 | 1969 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | SP | ||||||||
3039 | Škoda 9Tr14 | 1969 | ? |
počátkem 80. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Cho | ||||||||
3384 | Škoda 9Tr14 | 1969 |
po vyřazení Senec; 1996-2002: Druztová; 2002-2018: odstaven v Air parku Zruč; od 30.6.2018: umístěn v depozitáři soukromé osoby na jižním Plzeňsku (zde později také 9 Tr ex č. 195 - DP Plzeň a č. 332 - DP Pardubice) nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2002) | |||||||||
poté
Air park Zruč poté Kufi Int |
|||||||||
3385 | Škoda 9Tr14 | 1969 | ? |
počátkem 80. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | P-L | ||||||||
3450 | Škoda 9Tr15 | 1970 | ? |
počátkem 90. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vš | ||||||||
3452 | Škoda 9Tr15 | 1970 | ? |
po vyřazení Plzeň - Slovanská tř., v polovině 80. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Plz | ||||||||
3453 | Škoda 9Tr15 | 1970 | ? |
v 80. letech sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | SP | ||||||||
4344 | Karosa B731.00 | 1983 | ? |
1989: GO (DPP - Hostivař) nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (6/1996 - ?) | Plz | ||||||||
4682 | Škoda 9Tr17 | 1972 |
?-5.6.2020: využíván jako zahradní chatka v Pardubicích - Svítkově; od 5.6.2020: umístěn v depozitáři soukromé osoby na jižním Plzeňsku (zde už 9 Tr ex č. 195, 241 (obě ex DP Plzeň)) nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
DP města Pardubic |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (1983 - 5.6.2020) | P-S | ||||||||
poté
Kufi Int |
|||||||||
4763 | Karosa B731.00 » B732.20 | 1983 | 2018 |
1992: GO (DP Praha) - reko na B732.20, výměna za 444/I,
1996: v rámci GO (ZLINER) výměněn za 444/III nátěr: světle žlutá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex DP Liberec |
|||||||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (199x - 2018) | ŽnD | |||||||
5002 | Škoda T11 prototyp | 1965 | ? |
prototyp, 1966: předv. jízdy v Mariánských Lázních, konec 80. let: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Vel | ||||||||
5003 VIN | Irisbus Crossway LE 12M | 2008 |
2008-2009: MHD Přerov, 2010-2021: MHD Třinec nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ARRIVA MORAVA |
|||||||||
- | soukromá osoba (nepojízdný vrak) (od 8/2022) | ||||||||
5005 | Škoda T11/0 | 1967 | 8/1998 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 8/1998) | Kas | ||||||||
5233 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 9/2002 |
1981: přeč. na ev.č. 283/II, po vyřazení Kyšice, od zimy 1996/97: Plzeň - Černice nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/2002) | P-* | ||||||||
5236 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 1995 |
po vyřazení: Chotíkov, od konce 80.let: Spál. Poříčí, zač.90.let: Kovo nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 1995) | |||||||||
5238 | Škoda 9Tr19 | 1973 | 1997 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 1997) | Št | ||||||||
5743 | Škoda 9Tr19 | 1974 | 11/1994 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 11/1994) | Š | ||||||||
6056 | Škoda 9Tr20 | 1975 | ? |
počátkem 90. let sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) | Bde | ||||||||
6060 | Škoda 9Tr20 | 1975 | 9/2002 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 9/2002) | P- | ||||||||
6910 | Škoda 9TrH25 | 1978 | 1998 |
léto 1998: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 1998) | Kru | ||||||||
6913 | Škoda 9TrH25 | 1978 | 11/1994 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 11/1994) | Š | ||||||||
6951 | Škoda 9TrH25 | 1978 | 2002 |
léto 2002: sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 2002) | Kyš | ||||||||
7188 | Škoda 9TrHT26 | 1979 | 1998 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 1998) | Vej | ||||||||
7243 | Škoda 9TrHT26 | 1979 | 6/1999 |
po vyřazení Nepomuk, od jara 1997: Skašov nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podniky města Plzně |
|||||||||
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - 6/1999) | |||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 77 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 9 vozů
- vyřazen (existuje vrak): 7 vozů
- vyřazen: 3 vozy
- definitivně odstaven: 3 vozy
- neznámý: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Všeruby: 5 vozů
- Starý Plzenec: 3 vozy
- Pňovany: 3 vozy
- Plzeň - Černice: 3 vozy
- Praha - Pankrác: 2 vozy
- Praha: 2 vozy
- Plzeň - Letná: 2 vozy
- Plzeň - Skvrňany: 2 vozy
- Vranov u Radnic: 2 vozy
- Pardubice - Svítkov: 2 vozy
- Plzeň: 2 vozy
- Šťáhlavy: 2 vozy
- Praha - Smíchov: 1 vůz
- Plzeň - Radčická: 1 vůz
- Plzeň - Litice: 1 vůz
- Ostřešany: 1 vůz
- Číhaná: 1 vůz
- Přehýšov: 1 vůz
- Bítov: 1 vůz
- Popov: 1 vůz
- Stod: 1 vůz
- Vrčeň: 1 vůz
- Racov: 1 vůz
- Bor u Tachova: 1 vůz
- Dražkov: 1 vůz
- Plzeň - pivovar: 1 vůz
- Mirošov: 1 vůz
- Lnáře: 1 vůz
- Čížová-Krašovice: 1 vůz
- Písek: 1 vůz
- Sezemice: 1 vůz
- Líně: 1 vůz
- Těchobuzice: 1 vůz
- Plzeň - Křimice: 1 vůz
- Třebouz: 1 vůz
- Koterov: 1 vůz
- Mokrouše: 1 vůz
- Plzeň - Bukovec papírna: 1 vůz
- Chotíkov: 1 vůz
- Plzeň - Lopatárna: 1 vůz
- Želechovice nad Dřevnicí: 1 vůz
- Velhartice: 1 vůz
- Kasejovice: 1 vůz
- Štěnovice: 1 vůz
- Bdeněves: 1 vůz
- Krukanice: 1 vůz
- Kyšice: 1 vůz
- Vejprnice: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
23. 4. 2024.