PMDP: tramvaje
řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
18 | PMDP (od 29.6.1899) | Slo* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
72567 | Ringhoffer Škoda | 1908 |
od 1959 sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz); od 1995 komerční jízdy v muzeu MHD Střešovice nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
73 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 2/1974) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
173164 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1983 | 10/2022 |
1999: VP; 2004: T3R.P (ÚD); 2008: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 2016: VP (ÚD); 1-11/2021: odstaven pro nadbytečnost; 9.3.2022: najetí soupravy 316+244 do soupravy 318+234 v obratišti Skvrňany, vůz 234 poškozen a odstaven; 5/2022: odvezen do Prahy jako zdroj ND pro cvičný vůz ev. č. 5527 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*} |
» detail | ||||
234 | PMDP (1/1984 - 7.4.2022) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
25 | Škoda Astra 03T0 | 1997 |
2. prototyp,
28.-30.10.1998: vystaven na veletrhu InnoTrans Berlin 1998,
Praha: ZJ bez cestujících od 22.5.1999, s cestujícími od 28.5. do 22.6.1999,
2010: SP (Datatechnik?) - nerezová madla
10/2014-1/2015: VP (Datatechnik, vozovna Slovany): zpět v provozu 6/2015
5.10.2015-5.4.2016: odstaven po nehodě,
13.12.2019: odstaven po nehodě,
18.3.2021: naposledy v pravidelném provozu s cestujícími (linka 1/8),
od 19.3.2021: odstaven se záměrem budoucího zachování jako historický vůz nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
301 | PMDP (od 16.7.1999) | Slo | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
1957: odprodán do Mostu jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
35 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1.9.1957) | Slo* | |||||||
poté
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
52 | Škoda Astra 03T2 | 1998 | 2020 |
2/2011: nerezová madla; 6/2012-léto/2013: odstaven pro závažnou poruchu; 5-9/2013: VP (Datatechnik); 4/2020: prodán DP Ostrava na náhradní díly nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | ||||
302 | PMDP (22.4.1999 - 2/2020) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1940: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1936: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
5 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
7 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
8 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
10 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
11 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143093 | Tatra T1 | 1954 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
11II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
12 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148063 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
12II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
13 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148388 | Tatra T1 | 1956 | 11/1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
13II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
14 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148395 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
14II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
15 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
148422 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
15II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 1983) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
16 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143110 | Tatra T1 | 1955 | 11/1982 |
při převozu z Prahy byl nabourán, a tak byl používán pouze jako zdroj ND nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
16II | Dopravní podniky města Plzně (1980 - 11/1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
17 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143065 | Tatra T1 | 1952 | ? |
vyřazen kvůli poškození při vykolejení v Zadních Skvrňanech nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
17II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 2.9.1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
19 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
143088 | Tatra T1 | 1954 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
19II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1983) | Slo | |||||||
143113 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
20II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1983) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1952: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
21 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
148057 | Tatra T1 | 1955 | 1983 |
1983: sešrotován v ÚD nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
21II | Dopravní podniky města Plzně (31.5.1981 - 1983) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
22 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1953) | Slo* | |||||||
148083 | Tatra T1 | 1955 | 1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
22II | Dopravní podniky města Plzně (18.11.1982 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
23 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 12/1956) | Slo* | |||||||
148383 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
23II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1937: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
24 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
148401 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
24II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 6.10.1982) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
25 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
148402 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
25II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 3.2.1982) | Slo | |||||||
148411 | Tatra T1 | 1956 | 7/1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
26II | Dopravní podniky města Plzně (1981 - 1984) | Slo | |||||||
148420 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
27II | Dopravní podniky města Plzně (6.6.1982 - 1984) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
30 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1.10.1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
31 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
32 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
34 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
Od 1.1.1957: pracovní vůz traťové správy nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
36 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
37 | Dopravní podniky města Plzně (1926 - 1960) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1929 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
38 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1929 | ? |
od roku 1962 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
39 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1974) | Slo* | |||||||
57825 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
47 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57816 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
48 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57807 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
49 | Dopravní podniky města Plzně (1930 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53919 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
50 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57802 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
51 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53928 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
52 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53932 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
53 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1933 | ? |
od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
54 | Dopravní podniky města Plzně (1933 - 31.12.1972) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1933 | ? |
od roku 1964 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
55 | Dopravní podniky města Plzně (1933 - 31.12.1972) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
56 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
57 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
58 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1938 | ? |
1939: přestavěn na pravostranný provoz nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
59 | Dopravní podniky města Plzně (1938 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
60 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
61 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
62 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
Ringhoffer Trabuko | 1942 | ? |
nátěr: hnědo-bílá |
» detail | |||||
63 | Dopravní podniky města Plzně (5.3.1942 - 1963) | Slo* | |||||||
72566 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
72 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72568 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
74 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72569 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
75 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72577 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
76 | Dopravní podniky města Plzně (? - 1957) | Slo | |||||||
76661 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
77 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
76662 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
78 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
121482 | Ringhoffer Škoda | 1926 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
79 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
Ringhoffer Škoda | 1927 | ? |
sloužil jako pracovní vůz jen krátce, vyhořel v roce 197X nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
81 | Dopravní podniky města Plzně (1972 - 1975) | Slo | |||||||
148116 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
101 | Dopravní podniky města Plzně (5.7.1955 - 1977) | Slo | |||||||
148117 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
102 | Dopravní podniky města Plzně (5.7.1955 - 1977) | Slo | |||||||
148118 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
103 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1977) | Slo | |||||||
148119 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
104 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
148120 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
105 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
148121 | Tatra T1 | 1955 | 12/1982 |
od roku 1972 sloužil jako školní vůz nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
106 | Dopravní podniky města Plzně (16.11.1955 - 31.5.1982) | Slo | |||||||
148122 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
107 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
148123 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
108 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1977) | Slo | |||||||
148124 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
109 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
148125 | Tatra T1 | 1955 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
110 | Dopravní podniky města Plzně (1955 - 1976) | Slo | |||||||
148424 | Tatra T1 | 1956 | 3/1985 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
111 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 1984) | Slo | |||||||
148425 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
112 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 2.3.1985) | Slo | |||||||
148426 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
113 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 1983) | Slo | |||||||
148427 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
114 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 1982) | Slo | |||||||
148428 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
115 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 4.4.1987) | Slo | |||||||
148429 | Tatra T1 | 1956 | 4/1982 |
?: nehoda, vyřazen nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
116 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 1982) | Slo | |||||||
148430 | Tatra T1 | 1956 | 4/1987 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
117 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 1986) | Slo | |||||||
148431 | Tatra T1 | 1956 | 1985 |
od roku 1983 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
118 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 1985) | Slo | |||||||
148432 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
119 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 2.3.1985) | Slo | |||||||
148433 | Tatra T1 | 1956 | 10/1987 |
1982: účinkoval ve filmu Vítr v kapse; 2/1987: vykolejení u hlavní pošty, vyřazen nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
120 | Dopravní podniky města Plzně (9.11.1956 - 1987) | Slo | |||||||
148435 | Tatra T1 | 1956 | 5/1987 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
122 | Dopravní podniky města Plzně (11.1.1957 - 1986) | Slo | |||||||
148436 | Tatra T1 | 1956 | 7/1987 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
123 | Dopravní podniky města Plzně (11.1.1957 - 1986) | Slo | |||||||
148437 | Tatra T1 | 1956 | ? |
krátce sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
124 | Dopravní podniky města Plzně (11.1.1957 - 28.2.1985) | Slo | |||||||
148438 | Tatra T1 | 1956 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
125 | Dopravní podniky města Plzně (1957 - 1984) | Slo | |||||||
149002 | Tatra T1 | 1957 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
126 | Dopravní podniky města Plzně (1.5.1957 - 1.4.1985) | Slo | |||||||
149003 | Tatra T1 | 1957 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
127 | Dopravní podniky města Plzně (17.5.1957 - 1982) | Slo | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 94 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 4 vozy
- historický/muzejní: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Slovany.
Poslední aktualizace vozů:
25. 2. 2024.