PMDP: autobusy

řazeno dle dopravce a posledního ev. č.

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 674
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  4042 Karosa ŠM11.1630 1972  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PM 42-92 133 Dopravní podniky města Plzně (30.11.1972 - 18.12.1978) Cuk
poté ?
  11687 Karosa ŠM11.1630 1976  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PM 60-12 180 Dopravní podniky města Plzně (24.8.1976 - 8/1984) Cuk
poté ?
  11728 Karosa ŠM11.1630 1976  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PM 60-48 195 Dopravní podniky města Plzně (31.8.1976 - 31.5.1982) Cuk
poté ?
  23452 Karosa ŠM11.1630MOC 1980  ?    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PM 84-04 289 Dopravní podniky města Plzně (29.8.1980 - 1988) Cuk
poté ?
  467 Karosa C734.00 1981  1993    
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
PM 91-25
PMA 25-81
301 Dopravní podniky města Plzně (20.11.1981 - 28.8.1989) Cuk
poté ZO SČSP
poté ?
  3628 Karosa B731.00 1982  ?   1988: GO (DPP - Hostivař) 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PM 97-43 307 Dopravní podniky města Plzně (16.11.1982 - 20.4.1994) Cuk
poté ?
  4280 Karosa B731.00 1983  ?   1989: GO (DPP - Hostivař) 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
PM 98-80 316 Dopravní podniky města Plzně (8.2.1983 - 20.4.1994) Cuk
poté ?
  4314 Karosa B731.00 1983  ?   1988: GO (DPP - Hostivař) 
nátěr: klasické městské schéma, krémová s červenými pruhy
fotka
PM 98-82
PMA 45-52
318 Dopravní podniky města Plzně (8.2.1983 - 20.4.1994) Cuk
poté ?
  20227 VIN Karosa B732.20 1987    1994: SO (ÚD), 1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; 12/2006: údajně ještě v provozu (neověřeno); u fy STENBUS zdroj ND; 2008: odprodán do Poděbrad, spatřen ještě na jaře 2009 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-91 364 PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
poté ?
  25547 Karosa B732.40 1989  ?   9/2002: prodej dopravci z Dolan u Klatov 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 36-50 394 PMDP (1.7.1989 - 17.9.2002) Cuk
poté ?
  29616 Robur LO 3000 Fr2 1976  ?    
PM 57-90 Dopravní podniky města Plzně (31.3.1976 - 19.5.1982)
poté ?
  15175 Karosa B731.04 1986  ?   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-14 351 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 1/1995) Cuk
poté ? (BG)
  15168 Karosa B731.04 1986  ?   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 18-19 356 Dopravní podniky města Plzně (27.5.1986 - 1/1995) Cuk
poté ? (BG)
  15228 Karosa B731.04 1986  2011   1991: dočasně předán ČSAD Plzeň, 1995: prodej do Bulharska (Jambol), reko na B732 
nátěr: béžová *
PMA 18-31 359 Dopravní podniky města Plzně (30.5.1986 - 1/1995) Cuk
poté ? (BG)
  19974 Karosa B732.20 1987  ?   1994: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 25-97 370 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ?
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
  3990 Karosa ŠM11.1630 1972    ?: přestavba na přepravník 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PM 42-89 130 Dopravní podniky města Plzně (30.11.1972 - 31.5.1979) Cuk
poté ? (SK)
poté ? (SK)
  12778 VIN Renault Citybus 12M 2070.23 1999    ? - 4/2018: úprava na pojízdnou prodejnu (Second help truck); 12/2020: nabízen k prodeji, RZ depozit 
nátěr: CVR Second Help truck, žluto-hnědá *
fotka
PMT 08-43 456 PMDP (29.11.1999 - 5/2016) Kar*
poté 1. VALAŠSKÁ DIAKONICKÁ
  29489 VIN Karosa B731.1653 1990    1998: SO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-83 405 PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  29517 VIN Karosa B731.1653 1990  2020   2000: SO (ÚD); 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE; 9.8.2007: nehoda na noční lince; 11.9.2009: nehoda s dodávkou (Plzeň- Bílá hora) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-85 407 PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  29487 VIN Karosa B731.1653 1990  2020   2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: graffiti *
fotka
PMA 44-86 408 PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32122 VIN Karosa B732.1654 1992  3/2015   2000: SO (ÚD), 2004: GO (ZLINER) - BUSE, 2006: cyklobus, 7/2006-7/2007: úprava na přepravu jízdních kol 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-68 413 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32026 VIN Karosa B732.1654 1992  2020   2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-73 415 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  32028 VIN Karosa B732.1654 1992    2001: GO (ÚD), 10/2004: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL) 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-67 416 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32059 VIN Karosa B732.1654 1992  2020   2003: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-72 426 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  22660 Karosa B732.20 1988  1/2014   1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu; 30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 30-91 380 PMDP (25.8.1988 - 26.2.2007) Cuk
poté STENBUS
zapůjčen HOTLINER
poté AD - Miroslav Hrouda
  33878 VIN Karosa B732.1654 1994    2003: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE; od 9/2017: vrak v areálu paintballového hřiště v Praze na Smíchově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 72-92 431 PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) Kar*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté Autobusy Jihlava
poté AGS Trade
  32039 VIN Karosa B732.1654 1992  2013   7/2002-12/2003: GO (ÚD), 13.5.2006-3/2012: BUSE (BS210) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-64 419 PMDP (28.5.1992 - 20.3.2012) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32032 VIN Karosa B732.1654 1992  25.7.2014   2000: SO (ÚD), 1/2005: GO (ZLINER) - BUSE, 16.7.2014 - z Plzně vlivem nefunkční spojky rovnou do Jednoty Třešť, kde proběhla výměna motoru se zadřeným z místní pojízdné prodejny; 22.7.2014 - odtažen z Jednoty a přistaven k likvidaci. 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 56-68 422 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32045 VIN Karosa B732.1654 1992  28.8.2014   2000: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*}
fotka
PMA 56-70 424 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  33860 VIN Karosa B732.1654 1994  30.10.2014   podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-88 427 PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  33881 VIN Karosa B732.1654 1994  21.8.2014   2003: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-90 429 PMDP (15.6.1994 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  33854 VIN Karosa B732.1654 1994  6.10.2014   2000: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-91 430 PMDP (15.6.1994 - 19.9.2014) Kar*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté Autobusy Jihlava
  117 VIN Karosa B931.1675 1996  2019   léto-podzim/2006: GO (ZLINER) - čelní maska dle B951E 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 93-87 436 PMDP (6.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  119 VIN Karosa B931.1675 1996  26.8.2015   2006: GO (ZLINER), 2009: čelní maska dle B951E, 8-9/2013: plechařina, hlavně nové spodní plechy; 27.6.2015: účast na Truckshow v Šeborově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 93-88 437 PMDP (6.12.1996 - 13.5.2015) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  121 VIN Karosa B931.1675 1996  24.2.2015   2006: GO (ZLINER), 6/2012: DN v deponě se 435, poškození zadní části vozu 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 93-89 438 PMDP (6.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  116 VIN Karosa B931.1675 1996  2.2.2015   podzim/2006: GO (ZLINER), 2010/2011: čelní maska dle B951E 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 94-02 440 PMDP (13.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  118 VIN Karosa B931.1675 1996  3.8.2015   2006: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá s hanbatými obrázky * {noční provoz*}
fotka
PMA 94-03 441 PMDP (13.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  194 VIN Irisbus Citybus 12M 2071.20 2001  7/2019   6/2015-6/2016: odstaven; 3.6.2019: vůz použit na cvičení PČR, poté odvezen do Kufi Intu do Letkova, následně sešrotován v Plzni (Na Sklárně) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
PMV 63-48 476 PMDP (29.11.2001 - 6/2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  373 VIN SOR B 9.5 2002  2020   7/2017 a 4/2019: nabídnut k prodeji; 2019: odvezen do Kufi Intu do Letkova 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
1P1 6728 478 PMDP (6.5.2002 - 1.7.2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  161 VIN Solaris Urbino 15 II 2002  6/2020   6/2012: plechařina (spodní plechy + lak), 4/2019: nabízen k prodeji 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
1P3 7213 482 PMDP (20.11.2002 - 7/2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  266 VIN Solaris Urbino 15 II 2003  3/2020   4/2019: nabízen k prodeji, 12/2019: odvezen do kovošrotu v Cholticích 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P0 4384 484 PMDP (10.11.2003 - 7/2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  9275 VIN Karosa LC956E.1072 2005    od 12/2020: výcvikové vozidlo autoškoly 
nátěr: bílá
fotka
2P4 8474 488 PMDP (6.4.2005 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
poté Autoškola Pod Vavřincem
  20121 Karosa B732.20 1987  2004   1997: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-96 369 PMDP (25.11.1987 - 31.5.2001) Cuk
poté Autoškola Sládek, Plzeň
  29998 Karosa LC735.1011 1990    1998: SO (ÚD); 2008-2020: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly; od 2021: muzejní 
nátěr: bílá s modrým pruhem *
fotka
PMA 47-65
1P2 0702
411 PMDP (19.12.1990 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
poté Autoškola Zdeněk Hečl
  12779 VIN Renault Citybus 12M 2070.23 1999    6/2015-3/2016: odstaven 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMT 08-72 457 PMDP (14.12.1999 - 17.5.2017) Kar*
poté Břetislav Kafka, Chcebuz
  Škoda 706 RTO MTZ 1970    1979-1994: služební, 1994?-2011: dlouhodobá oprava, od 2011: historický vůz 
nátěr: červeno-krémová
fotka
PM 37-03 109 Dopravní podniky města Plzně (17.9.1970 - 1994) Cuk
poté Václav Kostěnec
poté Ivan Pacák, Liberec
poté BusLine
poté BusLine MHD
poté OverLine
pronajat BusLine LK
  20403 Karosa B732.20 1987  2007   1996: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ZLINER
PMA 94-20 106II PMDP (19.12.1996 - 18.10.2006) Cuk
zapůjčen HOTLINER
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen BusMat plus
  267 VIN Solaris Urbino 15 II 2003  2020   4/2019: nabízen k prodeji 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P0 4385 485 PMDP (10.11.2003 - 7/2019) Kar*
zapůjčen Veolia Transport Teplice
poté CAR-TOUR
  18558 Karosa C734.23 1987    1995: GO (ZLINER), reko na C735; PMDP: vozidlo autoškoly, dříve jezdil jako zájezdový bus, 2009: SO (ÚD) 
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PMA 41-41
3P5 4904
100II PMDP (1995 - 6/2018) Kar*
poté Cykloklub Plzeň
  23340 Karosa LC736.20 1988    1997: SO (ÚD), 2003: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, bílo-fialová se siluetou Plzně *
fotka
PMA 32-67 386 PMDP (29.11.1988 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  34548 Karosa C734.1340 1995  2014    
nátěr: klasické schéma ČSAD, žlutá s modrými pruhy
fotka
PMA 85-54 432 PMDP (12/1995 - 3/2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  6780 VIN Renault Iliade RTX 2001  2020   11/2018-1/2019: SO v Tachově 
nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se zeleným pruhem & grafika ČSAD Autobusy Plzeň (zelená slza tří odstínů) *
fotka
PMV 04-50 475 PMDP (7.5.2001 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  1387 VIN Irisbus Iliade GTX 2005     
nátěr: bílá
fotka
2P6 0034 489 PMDP (28.6.2005 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  560 VIN Solaris Urbino 15 II 2005     
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P6 8965 494 PMDP (8.12.2005 - 22.2.2023) Kar*
zapůjčen Veolia Transport Teplice
poté Daniel Chvojka, Plzeň
  550 VIN Solaris Urbino 15 III 2006    8/2020: nabízen k prodeji 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
ex SOLARIS CZECH
pronajat PMDP
4T4 4518 510 PMDP (12/2014 - 18.12.2020) Kar
poté Daniel Chvojka, Plzeň
  69 VIN Irisbus Citelis 12M 2250.10 2007  24.3.2023   od 10/2022: zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
3P5 3017 520 PMDP (4.12.2007 - 31.1.2018) Kar*
pronajat MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté soukromá osoba
poté Daniel Chvojka, Plzeň
  12770 VIN Renault Citybus 12M 2070.23 1999    21.11.2011: nehoda s kamionem (Plzeň - Borská pole, Podnikatelská X U Nové Hospody), poškození pravého boku, cca od 13.2.2012: zpět v provozu, 9-10/2013: oprava po nehodě (alej Svobody X Lidická), 7/2015-3/2016: odstaven 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMT 08-36 450 PMDP (29.11.1999 - 27.9.2016) Kar*
poté DaTa EXPRES
  492 VIN Solaris Urbino 18 III 2006     
nátěr: PMDP, červeno-bílá {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P9 3398 512 PMDP (19.12.2006 - 30.8.2021) Kar*
poté DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  399 VIN Solaris Urbino 18 III 2008    vystaven na veletrhu AUTOTEC 2008 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
3P8 2451 525 PMDP (10.6.2008 - 22.2.2021) Kar*
zapůjčen ČSAD Jablonec nad Nisou
zapůjčen DP Liberec
poté DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  Praga RN ?   později používán jako pracovní 
nátěr: červeno-krémová
ex ?
? 5II Dopravní podniky města Plzně (1944 - ?) Cuk
  Škoda 306 N 1930  ?   převážně pro zájezdy 
nátěr: červeno-krémová
ex Outrata, Plzeň
Č 81.018
PA 7111
18 Dopravní podniky města Plzně (15.9.1933 - ?) Cuk
  Škoda 306 N 1930  ?   převážně pro zájezdy 
nátěr: červeno-krémová
ex Outrata, Plzeň
Č 81.019
PA 7112
19 Dopravní podniky města Plzně (15.9.1933 - ?) Cuk
  Škoda 706 RO 1947  1964    
nátěr: červeno-krémová
Č-PZ 7128 20 Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1964) Cuk
  Škoda 706 RO 1947  ?   jednodveřový, sloužil pro nápravně výchovné zařízení Bory 
nátěr: červeno-krémová
Č-PZ 7129 21 Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1964) Cuk
  Škoda 706 RO 1947  1964    
nátěr: červeno-krémová
Č-PZ 8307 22 Dopravní podniky města Plzně (1947 - 1964) Cuk
  Škoda 706 RO » 706 RTO SVA 1948  1973   1966: GO - RTO SVA (SVA Holýšov) 
nátěr: červeno-krémová
NG 34-10
PM 15-99
23 Dopravní podniky města Plzně (1.6.1948 - 31.10.1973) Cuk
  Škoda 706 RO 1949  1969   po roce 1960 GO (SVA Holýšov) - stále RO, později druhá GO (Přerov) 
nátěr: červeno-krémová
NG 33-97
PM 15-97
25 Dopravní podniky města Plzně (22.9.1949 - 31.3.1969) Cuk
  Škoda 706 RO » 706 RTO SVA 1949  1973   1965: GO - RTO SVA (SVA Holýšov), zájezdový, 1dvéřový, s horským převodem? 
nátěr: červeno-krémová
NG 34-34
PM 15-96
26 Dopravní podniky města Plzně (25.12.1949 - 30.9.1973) Cuk
  Škoda 706 RO » 706 RTO SVA 1950  1973   1967: GO - RTO SVA (SVA Holýšov) 
nátěr: červeno-krémová
NG 33-99
PM 15-95
27 Dopravní podniky města Plzně (6.4.1950 - 30.6.1973) Cuk
  Škoda 706 RO 1950  1969   dvoje čtyřkřídlé dveře 
nátěr: červeno-krémová
NG 34-45
PM 15-93
29 Dopravní podniky města Plzně (28.4.1950 - 1.7.1969) Cuk
  Škoda 706 RO 1951  1969    
nátěr: červeno-krémová
NG 34-14
PM 15-91
31 Dopravní podniky města Plzně (26.6.1951 - 1.12.1969) Cuk
  Škoda 706 RO » 706 RTO SVA 1951  1974   1967: GO - RTO SVA (SVA Holýšov) 
nátěr: červeno-krémová
NG 33-95
PM 15-90
32 Dopravní podniky města Plzně (16.6.1951 - 28.2.1974) Cuk
  Škoda 706 RO 1951  1969   dvoje čtyřkřídlé dveře 
nátěr: červeno-krémová
NG 33-96
PM 15-89
33 Dopravní podniky města Plzně (11.7.1951 - 1.12.1969) Cuk
  Škoda 706 RO 1951  1968    
nátěr: červeno-krémová
NG 33-98
PM 15-88
34 Dopravní podniky města Plzně (14.9.1951 - 1.6.1968) Cuk
  Škoda 706 RO » 706 RTO SVA 1952  1969   dvoje čtyřkřídlé dveře, 1967: GO - RTO SVA (SVA Holýšov) 
nátěr: červeno-krémová
NG 34-32
PM 15-86
36 Dopravní podniky města Plzně (29.4.1952 - 1.7.1969) Cuk
  Škoda 706 RO 1953  1970    
nátěr: červeno-krémová
NG 34-40
PM 15-85
37 Dopravní podniky města Plzně (4.5.1953 - 1.10.1970) Cuk
  Škoda 706 RO » 706 RTO SVA 1955  1970   po roce 1960 GO na RTO SVA (SVA Holýšov) 
nátěr: červeno-krémová
NG 56-61
PM 15-84
38 Dopravní podniky města Plzně (9.9.1955 - 18.6.1970) Cuk
  Škoda 706 RO » 706 RTO SVA 1955  1970   po roce 1960 GO na RTO SVA (SVA Holýšov) 
nátěr: červeno-krémová
NG 56-35
PM 15-83
39 Dopravní podniky města Plzně (14.9.1955 - 25.5.1970) Cuk
  Škoda 706 RO 1956  1971   na zájezdy 
nátěr: červeno-krémová
NG 49-52
PM 15-82
40 Dopravní podniky města Plzně (21.1.1956 - 18.5.1971) Cuk
  Škoda 706 RO 1957  1970   exportní verze 
nátěr: červeno-krémová
NG 17-98
PM 15-81
41 Dopravní podniky města Plzně (5.2.1957 - 15.12.1970) Cuk
  Škoda 706 RO 1957  1971   exportní verze 
nátěr: červeno-krémová
NG 17-99
PM 15-80
42 Dopravní podniky města Plzně (5.2.1957 - 20.4.1971) Cuk
  Škoda 706 RO 1957  1970   exportní verze, na zájezdy 
nátěr: červeno-krémová
NG 18-00
PM 15-79
43 Dopravní podniky města Plzně (5.2.1957 - 25.12.1970) Cuk
  Škoda 706 RO 1957  1972   exportní verze 
nátěr: červeno-krémová
NG 18-01
PM 15-78
44 Dopravní podniky města Plzně (5.2.1957 - 1.9.1972) Cuk
  Škoda 706 RTO 1959  1974   ještě v 12/1960 SPZ BO 53-86, později vyměněna za PM 07-56 
nátěr: červeno-krémová
BO 53-86
PM 07-56
45 Dopravní podniky města Plzně (13.3.1959 - 30.9.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1960  1974    
nátěr: červeno-krémová
PM 07-57 46 Dopravní podniky města Plzně (2.6.1960 - 30.4.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1960  1974    
nátěr: červeno-krémová
PM 16-08 47 Dopravní podniky města Plzně (21.12.1960 - 30.8.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1960  1975   využíván především pro zahraniční zájezdy 
nátěr: červeno-krémová
PM 16-07 48 Dopravní podniky města Plzně (5.12.1960 - 30.6.1975) Cuk
  Škoda 706 RTO 1960  1974   využíván především pro zahraniční zájezdy 
nátěr: červeno-krémová
PM 16-06 49 Dopravní podniky města Plzně (17.12.1960 - 29.11.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1961  1975   využíván především pro zahraniční zájezdy 
nátěr: červeno-krémová
PM 16-05 50 Dopravní podniky města Plzně (9.9.1961 - 31.12.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1961  1974    
nátěr: červeno-krémová
PM 16-04 51 Dopravní podniky města Plzně (9/1961 - 29.11.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1961  1974    
nátěr: červeno-krémová
PM 16-03 52 Dopravní podniky města Plzně (9/1961 - 18.9.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1962  1974    
nátěr: červeno-krémová
PM 11-96 53 Dopravní podniky města Plzně (5/1962 - 1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1962  1975    
nátěr: červeno-krémová
PM 12-87 54 Dopravní podniky města Plzně (9.10.1962 - 31.12.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1962  1974    
nátěr: červeno-krémová
PM 12-88 55 Dopravní podniky města Plzně (9.10.1962 - 28.11.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1963  1974    
nátěr: červeno-krémová
PM 12-15 56 Dopravní podniky města Plzně (5/1963 - 28.2.1974) Cuk
  Škoda 706 RTO 1964  1975    
nátěr: červeno-krémová
PM 00-03 57 Dopravní podniky města Plzně (5/1964 - 30.9.1975) Cuk
  Škoda 706 RTO 1964  1975    
nátěr: červeno-krémová
PM 00-02 58 Dopravní podniky města Plzně (5/1964 - 30.9.1975) Cuk
  Škoda 706 RTO 1964  1975    
nátěr: červeno-krémová
PM 00-01 59 Dopravní podniky města Plzně (5/1964 - 8.8.1975) Cuk
  Škoda 706 RTO MEX 1964  1975   původně určen na Kubu 
nátěr: červeno-krémová
PM 02-19 60 Dopravní podniky města Plzně (22.11.1964 - 30.9.1975) Cuk
  Škoda 706 RTO MEX 1964  1976   původně určen na Kubu 
nátěr: červeno-krémová
PM 02-20 61 Dopravní podniky města Plzně (22.11.1964 - 28.2.1976) Cuk
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 následující celkem 674
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 59 vozů
  • sešrotován: 41 vozů

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Cukrovarská: 77 vozů
  • Vozovna Karlov: 22 vozů
Poslední aktualizace vozů: 12. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání