DP Liberec: vozový park
řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
668322 VIN | Škoda Forman 135 L | 1992 |
nátěr: vínová |
» detail | |||||
LBI 69-76 | 203II | DP Liberec (1995 - 2003) | Mrš | ||||||
poté
? |
|||||||||
815878 VIN | Škoda Favorit 135 LXI | 1993 | 2012 |
vůz dopravního dispečinku nátěr: tmavě modrá |
» detail | ||||
SMD 38-05 | 205 | DP Liberec (? - 2002) | Mrš | ||||||
poté
? |
|||||||||
328 VIN | SOR LH 10.5 | 2003 |
nátěr: bílá & šedý reflexní pruh * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Semily ex BusLine |
|||||||||
1L7 1735 | 484II | DP Liberec (pronajat: 5/2012 - 10/2012) | Vil-DD* | ||||||
poté
OverLine pronajat BusLine KHK poté Toms Transport Services poté ? |
|||||||||
6759 VIN | Bova Futura FHX 12-400 | 1996 |
nátěr: bílá s oranžovo-červeno-žlutými pruhy |
» detail | |||||
ex
Bova France ex Autocars JC James ex Voyages Vouillon |
|||||||||
3L4 8413 | 490II | DP Liberec (4/2009 - 5/2014) | Vil-DD* | ||||||
poté
? (PL) |
|||||||||
45969 VIN | Ford Transit Kombi 280 S | 2000 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
ARZPD - Klub Jablonec nad Nisou |
|||||||||
3L4 2981 | DP Liberec (pronajat: 1/2009 - 8/2012) | Vil* | |||||||
poté
? (SK) poté ? (SK) |
|||||||||
32009 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 11/2012 |
2001: GO (ZLINER), 2003-2004: náhradní doprava, 24.5.2010: odstaven po dopravní nehodě, později vyřazen nátěr: bílá * |
» detail | ||||
LIA 67-34 | 332II | DP Liberec (1992 - 2000) | Vil | ||||||
poté
DP města Pardubic poté AD Radek Bartoš |
|||||||||
32020 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2003: GO (ZLINER) - čela z řady 950;
2003-2015: MHD Kralupy nad Vltavou;
2015-2018: pracovní vůz, v provozu jen v areálu dopravce;
od 8/2019: součást sbírky Spolku majitelů historických autobusů Ústí nad Labem nátěr: ČSAD Střední Čechy, bílá s červenými pruhy * |
» detail | |||||
LIA 67-40 | 338II | DP Liberec (1992 - 2001) | Vil | ||||||
poté
ZLINER poté ČSAD Střední Čechy poté Adam Ženíšek, Děčín |
|||||||||
365 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071 | 2002 |
nátěr: CVR Skibus Jasná, světle modrá * |
» detail | |||||
LBN 80-89 | 369II | DP Liberec (7/2002 - 3/2013) | Vil | ||||||
poté
FEVEL poté Arriva Liorbus |
|||||||||
79 | Karosa B941.1930 | 1997 |
2005: SO, 3/2013: odstaven pro nepotřebnost, 9/2013: určen k prodeji, 10/2013: prodej do DP Liberec, 6/2016: prodán do ZOO nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
3L2 4385 | 317III | DP Liberec (3/2014 - 11.5.2015) | Vil | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
74 | Karosa B941.1930 | 1997 |
2008: SO, 3/2013: odstaven pro nepotřebnost, 9/2013: určen k prodeji, 10/2013: prodej do DP Liberec nátěr: DPO, modro-bílá se žlutými dveřmi |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
3L2 4386 | 318V | DP Liberec (1/2014 - 11.5.2015) | Vil | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
28849 VIN | Karosa C734.1340 | 1990 |
1999: GO (ZLINER) nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | |||||
ex
TESLA Liberec |
|||||||||
LIA 55-56 | 318IV | DP Liberec (1992 - 2005) | Vil | ||||||
6989 VIN | Bova Futura FHD 12-370 | 1997 |
od 2016?: přední maska, nárazník a světla dle novějších modelů; od 2017?: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
Wolf Reisen |
|||||||||
3L4 7142 | 491II | DP Liberec (2/2009 - 2/2012) | ČM-DD | ||||||
poté
Jiří Skála - Volvex European Travel poté Zdeněk Malchar, Petřvald poté Autoškola Club Česká republika |
|||||||||
16477 | Karosa C734.20 | 1986 | 2010 |
od ?: výcvikový vůz autoškoly,
1999: GO (ZLINER) nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
ex
Správa a údržba silnic Liberec |
|||||||||
LIA 31-26 |
313IV 212II |
DP Liberec (1991 - 2010) | Vil | ||||||
pronajat
Autoškola Novák, Liberec |
|||||||||
7003 VIN | Bova Futura FHD 12-340 | 1997 |
od 2013: přední maska, nárazník a světla dle novějších modelů nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Autocars Emille Broch, St. Laurent du Var ex Autocars Selme, Brignoles ex Les Lignes Du Var, La Farlede ex Les Lignes Du Var, Brignoles |
|||||||||
3L4 7144 | 493II | DP Liberec (2/2009 - 1/2013) | Vil-DD* | ||||||
poté
Busdominator poté Autoškola SPINOS |
|||||||||
162487 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1973 |
11/1993-2/1994: zkušební provoz v Liberci (rozchod 1000 mm) pro ověření úspornosti tyristorové výzbroje nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen DP Liberec |
|||||||||
16III | DP Liberec (od 10/2012) | 1435* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
151107 | Tatra T2 » T2R | 1961 |
1986: GO - T2R,
1998-2005: plánováno zařazení jako brus,
2005-2012: služební vůz k šípovému pluhu (bez využití),
2012: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení z poloviny 90. let 20. století nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
bez 213IV 17III |
DP Liberec (od 1998) | 1435* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
162440 | ČKD Tatra T3 | 1973 |
od výroby rozchod 1000 mm,
1985: VP (DP Brno),
16.2.1986: DN v ul. Na Bídě s T3 ev.č. 42 - oprava ve vlastních dílnách,
léto 1988: zpět v provozu,
1997-1999: služební vůz,
1999: VP (DP Ostrava),
2015: služební vůz,
od 2015: odstaven z provozu,
od 12/2018: vystaven v TM Liberec nátěr: CVR Radio Contact Liberec, žluto-červená & červeno-krémová * {sólo*} |
» detail | |||||
44III 132 213 44III |
DP Liberec (1974 - 2015) | 1000* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 |
pojezd a výzbroj Schuckert,
1920: rekonstrukce na vlečný vůz,
1961-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
3 54 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Ringhoffer ul.mv.d1 | 1929 |
1965-1987: služební vůz - kolejový brus,
1988-2001: rekonstrukce na historický vůz,
od 2001: historický vůz (provedení konec 40. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
122II 107 88 78 |
DP Liberec (od 1969) | 1000* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
2001-2011: rekonstrukce na historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně zapůjčen Boveraclub |
|||||||||
117 | DP Liberec (pronajat od 9/2011) | 1000 | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3,
od 1966: služební vůz - sněhový pluh,
1968?-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
36 123II |
DP Liberec (1930 - 1968) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Ringhoffer jb.nvv.G » jb.svv.tv | 1899 |
z výroby jako skříňový nákladní vlečný vůz, po 1920: rekonstrukce na montážní vůz trolejového vedení nátěr: zelená * |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
105 125II |
DP Liberec (od 1970) | 1000* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
DP Liberec lb.svv.nv3 | 1973 |
plošinový nákladní vůz (vlečný/sunutý) |
» detail | ||||||
128 | DP Liberec (1973 - 2021) | 1000* | |||||||
poté
Boveraclub |
|||||||||
85231 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1986: doplněna radlice na odklízení sněhu;
1986-1991: služební vůz muzea MHD;
od 1992: historický vůz pro komerční jízdy;
1996-2000: GO (vozovna Střešovice) nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {351+1202} |
» detail | |||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen PMDP |
|||||||||
351 | DP Liberec (pronajat od 5.4.2024) | 1435 | |||||||
zapůjčen
Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Kolín vv | 1930 |
od 1972: historický vůz nátěr: červeno-bílá {351+1202} |
» detail | ||||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1202 | DP Liberec (pronajat od 5.4.2024) | 1435 | |||||||
zapůjčen
Boveraclub |
|||||||||
DP Liberec lb.svv.p2 | 1988 |
sunutý šípový pluh, zhotovenen na podvozku o rozchodu 1000 mm z vozu řady T nátěr: žlutá s červeno-bílou radlicí * |
» detail | ||||||
DP Liberec (1988? - 2021) | 1000* | ||||||||
poté
Boveraclub |
|||||||||
Škoda Octavia II | 2006 |
nátěr: šedá metalíza * |
» detail | ||||||
ex
ČSAD Liberec |
|||||||||
2L2 8591 | 216II | DP Liberec (9/2008 - 7/2012) | ČM | ||||||
poté
BusLine |
|||||||||
5001 VIN | TEDOM 123 G | 2005 | 2015 |
původně předváděcí vůz nátěr: CVR Radio Contact Liberec, žlutá s FOTO polepem * |
» detail | ||||
ex
TEDOM zapůjčen ČSAD Liberec zapůjčen SAD Nitra zapůjčen DP Bratislava zapůjčen DPMB zapůjčen ČSAD Semily zapůjčen FTL - First Transport Lines zapůjčen ČSAD Liberec ex ČSAD Liberec |
|||||||||
2L8 0213 |
605II 501II |
DP Liberec (9/2008 - 12/2015) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
5003 VIN | TEDOM 123 G | 2005 | 12/2018? |
nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Liberec |
|||||||||
2L1 7391 3L4 7366 |
610III 502II |
DP Liberec (9/2008 - 12/2018) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
5004 VIN | TEDOM 123 G | 2005 | 2015 |
původně předváděcí vůz nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
TEDOM zapůjčen ČSAD Liberec ex ČSAD Liberec |
|||||||||
2L4 6148 |
613III 503II |
DP Liberec (9/2008 - 2014) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
5005 VIN | TEDOM 123 G | 2005 | 3/2015 |
původně předváděcí vůz nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
TEDOM zapůjčen ČSAD Liberec ex ČSAD Liberec |
|||||||||
2L4 6956 |
615III 504 |
DP Liberec (9/2008 - 2014) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
8011 | TEDOM C12 G | 2008 | 2019 |
6/7.9.2018: vůz zničen požárem nátěr: CVR Kelcom, červená * |
» detail | ||||
3L3 7436 | 507 | DP Liberec (11/2008 - 12/2018) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
9049 VIN | TEDOM C12 G | 2009 |
nátěr: bílá & mobilboard - DPMLJ "Pojeď v tom s námi!" * |
» detail | |||||
3L6 1052 4L5 5817 |
514 | DP Liberec (12/2009 - 4/2021) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
9055 | TEDOM C12 G | 2009 | 12/2020 |
nátěr: CVR Globus, béžovo-černá * |
» detail | ||||
3L6 1053 4L5 2385 |
515 | DP Liberec (12/2009 - 12/2020) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
9056 | TEDOM C12 G | 2009 | 2020 |
nátěr: bílá & mobilboard - RWE - jezdím na zemní plyn * |
» detail | ||||
3L6 1054 | 516 | DP Liberec (12/2009 - 11/2020) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
10026 | TEDOM C12 G | 2010 | 4/2023 |
nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
3L8 3974 4L8 1366 |
517 | DP Liberec (1/2011 - 4/2023) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
10024 VIN | TEDOM C12 G | 2010 |
nátěr: CVR Bauhaus, šedo-bílá grafika * |
» detail | |||||
3L8 3975 4L5 5634 |
518 | DP Liberec (1/2011 - 12/2022) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
10023 VIN | TEDOM C12 G | 2010 |
nátěr: CVR Librax, bílá * |
» detail | |||||
3L8 3976 | 519 | DP Liberec (1/2011 - 12/2022) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
10022 VIN | TEDOM C12 G | 2010 | 2024 |
nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
3L8 3977 | 520 | DP Liberec (1/2011 - 5.4.2024) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
10025 VIN | TEDOM C12 G | 2010 |
nátěr: bílá * |
» detail | |||||
3L8 3978 | 521 | DP Liberec (1/2011 - 1/2023) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine |
|||||||||
11003 VIN | TEDOM C12 G | 2011 | 2024 |
nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
4L1 5456 | 522 | DP Liberec (4/2012 - 20.12.2023) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine pronajat BusLine MHD |
|||||||||
11004 VIN | TEDOM C12 G | 2011 | 2024 |
1/2019-1/2021: dlouhodobě odstaven, 1-6/2021: zprovozňování;
7.12.2023: požár motorového prostoru v terminále Fügnerova nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
4L1 5457 | 523 | DP Liberec (4/2012 - 8.4.2024) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine pronajat BusLine MHD |
|||||||||
11007 VIN | TEDOM C12 G | 2011 |
1/2019-1/2021: dlouhodobě odstaven, 1/2021-4/2021: zprovozňování;
31.1.2024: tento vůz ukončil provoz tohoto typu na linkách MHD nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | |||||
4L1 5458 | 524 | DP Liberec (4/2012 - 31.1.2024) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine pronajat BusLine MHD |
|||||||||
11008 VIN | TEDOM C12 G | 2011 | 2024 |
1/2019-1/2022: dlouhodobě odstaven, 1/2022-4/2022: zprovozňování nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
4L1 5459 | 525 | DP Liberec (4/2012 - 19.12.2023) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine pronajat BusLine MHD |
|||||||||
11005 VIN | TEDOM C12 G | 2011 | 2024 |
16.10.2022 : požár v motorovém prostoru, následně odstaven nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
4L1 6097 | 526 | DP Liberec (4/2012 - 19.12.2023) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine pronajat BusLine MHD |
|||||||||
11006 VIN | TEDOM C12 G | 2011 | 2024 |
1/2019-2021: dlouhodobě odstaven, 2021-7/2021: zprovozňování nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
4L1 6098 | 527 | DP Liberec (5/2012? - 20.12.2023) | Vil* | ||||||
pronajat
BusLine pronajat BusLine MHD |
|||||||||
32018 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2001-2002: GO (ZLINER); 2002-2003: MHD Poděbrady; 2003-2009: MHD Písek nátěr: MHD Písek, žlutá s městským polepem * |
» detail | |||||
LIA 67-17 | 325II | DP Liberec (5/1992 - 11/2001) | Vil | ||||||
poté
SDS Poděbrady poté ČSAD AUTOBUSY České Budějovice |
|||||||||
28185 | Karosa B732.1652 | 1990 | 2006 |
1999: GO (ZLINER) nátěr: DP Liberec, žluto-oranžová & CVR Trixi park Grosschönau, modrá grafika * |
» detail | ||||
LIA 55-37 | 306III | DP Liberec (1990 - 2004) | Vil | ||||||
zapůjčen
Ivan Pacák, Liberec zapůjčen ČSAD Liberec poté ČSAD Liberec |
|||||||||
22591 | Karosa B732.20 | 1988 | 2003 |
1995: GO (ZLINER) - výměnným způsobem nátěr: DP Liberec, žlutá * |
» detail | ||||
LIA 42-89 |
478 339III |
DP Liberec (1988 - 12/2002) | Vil | ||||||
poté
ČSAD Liberec |
|||||||||
32931 | Karosa B732.1654 | 1993 | 2003 |
nátěr: DP Liberec, žlutá (hořčice) |
» detail | ||||
LIA 70-48 | 341II | DP Liberec (1993 - 2002) | Vil | ||||||
poté
ČSAD Liberec |
|||||||||
25200 | Karosa B732.40 | 1989 | 2006 |
1997: GO (ZLINER) - výměnným způsobem,
2006: jako neprovozní prodej ČSAD Liberec na náhradní díly nátěr: CVR PPL, modro-bílo-světle modrá * |
» detail | ||||
LIA 48-39 |
488 388III |
DP Liberec (1989 - 2006) | Vil | ||||||
poté
ČSAD Liberec |
|||||||||
32010 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2003?: GO (ZLINER) - čela z řady 950; 2003-2013: MHD Kralupy nad Vltavou nátěr: ČSAD Střední Čechy, bílá s červenými pruhy * |
» detail | |||||
LIA 67-35 | 333II | DP Liberec (1992 - 2002) | Vil | ||||||
poté
ZLINER poté ČSAD Střední Čechy |
|||||||||
32932 VIN | Karosa B732.1654 | 1993 | 2016 |
2003: GO (ZLINER) - čela z řady 950,
2006-?: MHD Mělník,
?-12/2015: MHD Kralupy nad Vltavou,
20.6.2016: použit při cvičení IZS nátěr: ČSAD Střední Čechy, bílá s červenými pruhy * |
» detail | ||||
LIA 70-49 | 342II | DP Liberec (1993 - 2001) | Vil | ||||||
poté
ZLINER poté ČSAD Střední Čechy |
|||||||||
28268 | Karosa B732.1652 | 1990 |
1999: GO (ZLINER) nátěr: žluto-červená * |
» detail | |||||
303IV | DP Liberec (1990 - 2004) | Vil | |||||||
zapůjčen
Ivan Pacák, Liberec zapůjčen ČSAD Liberec poté ČSAD Liberec poté AD Radek Bartoš poté Disco Club Roxet Skořenice |
|||||||||
149450 | Tatra T2 » T2R | 1958 |
1967: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec);
2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 60. let (Ekova) nátěr: červeno-krémová * {A+19, 19+B, sólo*} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
26IV 18IV |
DP Liberec (9/1996 - 11/2018) | 1000* | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
152290 | Tatra T2 » T2R | 1962 |
1976: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec);
2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 80. let (Ekova) nátěr: červeno-krémová * {18+B, A+18, sólo*} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
27IV 19III |
DP Liberec (9/1996 - 11/2018) | 1000* | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
014/2005 | Pragoimex T3R.PLF | 2005 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 48/IV, kompletace DP Ostrava,
12.9.2006-4.10.2006: zapůjčen DP Praha nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * {A+34, sólo*} |
» detail | |||||
48V | DP Liberec (od 5/2006) | 1435* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
150187 | Tatra T2 » T2R | 1960 |
od výroby rozchod 1000 mm,
1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm,
1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm,
9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově,
9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy,
2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven,
31.3.2023: převezen do Mostu na opravu nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * {A+20*} |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
21III | DP Liberec (5/1995 - 3/2007) | Mrš* | |||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté DP města Ústí nad Labem poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
492 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2006 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
2P9 3398 | 389III | DP Liberec (9/2021 - 3/2024) | Vil | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
399 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 | 2024 |
vystaven na veletrhu AUTOTEC 2008 nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
PMDP zapůjčen ČSAD Jablonec nad Nisou zapůjčen DP Liberec |
|||||||||
3P8 2451 | 392 | DP Liberec (3/2021 - 3.4.2024) | Vil | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
5124 | Karosa D4 | 1949 | 1975 |
1965-1975: služební vůz (Vrchní stavba Svinov a Hranečník) |
» detail | ||||
? | 99 | DP Liberec (1949 - 1955) | ? | ||||||
poté
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
5152 | Karosa D4 | 1949 | 1964 |
|
» detail | ||||
? | 100 | DP Liberec (1949 - 1955) | ? | ||||||
poté
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
30.9.1963: DN - najetí do vozu T2 ev.č. 19 v Hanychovské ulici u Pekáren, poté vůz vyřazen a torzo skříně bez poškozeného čela sloužilo jako zahradní altánek ve Vesci,
9/2005: vyklizen a připraven k převozu,
8/2006: převezen do DP Bratislava - plánována novostavba vozu 6MT podle vzoru nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
41 | DP Liberec (5/1953 - 1963) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté DP Bratislava |
|||||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1956 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
63 | DP Liberec (1951 - 1955) | Mrš | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1961 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
64 | DP Liberec (1951 - 1956) | Mrš | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1965? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
DP Liberec (1922 - 1954?) | Mrš | ||||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1979 |
6/1974-1978: služební vůz, jako služební předán do Liberce kde nebyl využíván nátěr: červeno-bílá & černo-žluté bezpečnostní pruhy * |
» detail | |||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | DP Liberec (1978 - 1979) | Mrš | |||||||
Karosa ŠM11.1630 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
LI 75-12 | ? | DP Liberec (? - ?) | Vil | ||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
1962: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
bez | DP Liberec (1970 - 1971) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
10 51II 1 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
50 1III |
DP Liberec (1964 - 1971) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1962 |
5.9.1929: DN - vykolejení a převrácení u dnešní zastávky Malodoubská - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
2II | DP Liberec (1921 - 1962) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
42 2III |
DP Liberec (5/1953 - 1973) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1961 |
|
» detail | |||||
4II | DP Liberec (1921 - 1961) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
44 4III |
DP Liberec (5/1953 - 1973) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c » lb.mv.d3 | 1921 | 1966 |
18.9.1952: DN u železničního nadjezdu u zastávky Janův Důl - poté rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | |||||
5II | DP Liberec (1921 - 1966) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1971 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
46 6III |
DP Liberec (5/1953 - 1971) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
7II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
8II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.c | 1912 | 1960 |
17.9.1938: vůz zničen požárem ve vozovně, pojezd a rám byly použity pro novostavbu vozu (označena ev.č. 9/III) |
» detail | |||||
26 9III |
DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
151256 | Tatra T2 | 1961 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1970: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {A+15*} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
9V | DP Liberec (1970 - 1986) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
10II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.a1 | 1899 | 1938 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
11 | DP Liberec (8/1899 - 1938) | Mrš* | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
11II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
176922 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2003: reko na T3R.P (DP Ostrava -11-), 9/2009-3/2010: VP (DPMO) nátěr: světle zelená * {A+T3R.P, T3R.P+B, sólo} |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
11IV | DP Liberec (od 9/2020) | 1435 | |||||||
151247 | Tatra T2 | 1961 | 1983 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1976: GO (DP Brno), 6.8.1982: DN Lidové sady (převrácení na bok vlivem nepřiměřené rychlosti v oblouku) - poté vyřazen nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
27II 12IV |
DP Liberec (1965 - 1983) | Mrš | |||||||
176923 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2005: reko na T3R.P (Pars Šumperk -20-), 6-10/2011: VP (DPMO) nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * {A+T3R.P, T3R.P+B, sólo} |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
12V | DP Liberec (od 6/2020) | 1435 | |||||||
176926 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2003: reko na T3R.P (DP Ostrava -14-), 2-8/2011: VP (DPMO) nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * {A+T3R.P, T3R.P+B, sólo} |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
13IV | DP Liberec (od 8/2020) | 1435 | |||||||
Graz lb.mv.a3 | 1901 | 1946 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1938: služební vůz - tahač sněhového pluhu, 1939: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
14 | DP Liberec (4/1901 - 1946) | Mrš* | |||||||
176279 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: reko na T3R.P (Pars Šumperk -17-), 5-11/2010: VP (DPMO) nátěr: DPMO, bílo-modro-červená * {A+T3R.P, T3R.P+B, sólo*} |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
14III | DP Liberec (od 2/2020) | 1435 | |||||||
150323 | Tatra T2 | 1960 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {9+B*} |
» detail | ||||
15II | DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150325 | Tatra T2 | 1960 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
17II 15III |
DP Liberec (1961 - 1988) | Mrš | |||||||
176921 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R.P | 1987 |
2004: reko na T3R.P (Pars Šumperk -18-) nátěr: CVR Plasma Place, fialovo-růžová grafika * {A+T3R.P, T3R.P+B, sólo} |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
15IV | DP Liberec (od 4/2020) | 1435 | |||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 | 1904 | 1960 |
1934: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
od 1958: služební vůz |
» detail | |||||
16 | DP Liberec (11/1904 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 | 1904 | 1954 |
od 1946: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
17 | DP Liberec (11/1904 - 1954) | Mrš* | |||||||
151257 | Tatra T2 | 1961 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1981: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {8+B*} |
» detail | ||||
18II | DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150189 | Tatra T2 | 1959 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1970: VP (DP Brno), 1978: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
11III 29III 18III |
DP Liberec (1960 - 1988) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b2 » lb.mv.b3 | 1907 | 1960 |
1938: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3 |
» detail | |||||
19 | DP Liberec (8/1907 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 | 1907 | 1954 |
od 1945: služební vůz - přeprava konví s mlékem, později dílenský vůz |
» detail | |||||
20 | DP Liberec (8/1907 - 1954) | Mrš* | |||||||
152296 | Tatra T2 » T2R | 1962 | 2012 |
1985: GO - T2R, 6/1995: rozchod 1000 mm nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * {21+B} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
20IV | DP Liberec (12/1996 - 12/2012) | Mrš* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 44 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 35 vozů
- provozní: 6 vozů
- zapůjčen jinému dopravci: 5 vozů
- vyřazen: 5 vozů
- historický/muzejní: 3 vozy
- definitivně odstaven: 2 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (11) mají přibližný průměrný věk 53,5 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Vilová: 38 vozů
- Mrštíkova: 37 vozů
- Mrštíkova - 1435 mm: 10 vozů
- Mrštíkova - 1000 mm: 8 vozů
- Vilová - dálková doprava: 3 vozy
- ?: 2 vozy
- České Mládeže - dálková doprava: 1 vůz
- České Mládeže: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
8. 4. 2024.