DP města Hradce Králové: trolejbusy 21Tr

řazeno dle dopravce a posledního ev. č.

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  12298 Škoda 21TrACI 1998    prototyp 21TrACI, od výrobce ozn. X21; vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu 1999; ?: předváděcí jízdy v Szegedu; 7/2012: převeden mezi muzejní trolejbusy 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
ex Škoda Ostrov
ex PMDP
50III DP města Hradce Králové (od 23.1.2001) Pou
  12852 Škoda 21TrIGCT 2000    zkušební prototyp s výzbrojí s tyristory IGCT; 2014-1/2017: VO (ACIER + DPmÚL) - světlý interiér, nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
48III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  13052 Škoda 21TrAC 2002    19.11.2012: poslední jízda u DPmHK, 2013: VO (DPmÚL), 30.9.2013: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 56 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
51III DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  13053 Škoda 21TrAC 2002    18.2.2013: poslední jízda u DPmHK, léto/2013-2/2014: VO (DPmÚL), 28.2.2014: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 58 9/2022: silná koroze rámu, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
52III DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  12301 Škoda 21Tr 1998  11/2014   21.5.2014: převezen do Brna, ihned po příjezdu začalo vytěžování náhradních dílů a postupná likvidace ve vozovně Komín 
fotka
36III DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2010) Pou
poté DPMB
  12573 Škoda 21Tr 1999  1/2023   27.8.2012: odvezen do Brna, 11/2012: dočasně upraven na pracovní vůz (rozmrazování trolejí), 8/2013-1/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: dveřní pohony Pneumax, ?: hnací náprava Rába, 11/2022: odstaven, 6.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
39III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  12574 Škoda 21Tr 1999  5/2023   28.8.2012: odvezen do Brna, 6/2013-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába, 2/2023: odstaven (koroze), 26.5.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
40III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2012) Pou
poté DPMB
  12575 Škoda 21Tr 1999  1/2023   29.8.2012: odvezen do Brna; 5/2013-12/2013: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2020: hnací náprava Rába, 9/2022: odstaven (koroze), 17.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
41III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2010) Pou
poté DPMB
  12576 Škoda 21Tr 1999  10/2023   30.8.2012: odvezen do Brna, 2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 23.11.2022: zahoření kabeláže, 30.11.2022: zpět v provozu (střešní kontejner ex 3050), 9/2023: odstaven (najeté km), 18.10.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
42III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  12847 Škoda 21Tr 2000    2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
43III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12848 Škoda 21Tr 2000    3.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel; 9/2016: hnací náprava Rába ex 3019, 23.2.2024: odstaven (koroze) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
44III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12849 Škoda 21Tr 2000    4.9.2013: odvezen do Brna, 6/2014-2/2015: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ex 22TrG, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2015: statický měnič Cegelec, 8/2020: hnací náprava Rába, 1/2024: odstaven 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
45III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12850 Škoda 21Tr 2000    5.9.2013: odvezen do Brna, 4/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2015: statický měnič Cegelec 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
46III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12851 Škoda 21Tr 2000    6.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2015-11/2015: odstaven (závada hnací nápravy), 11/2015: krátkodobě hnací náprava Rába (ex 3023), 11/2015-3/2016: odstaven (chybějící hnací náprava), 3/2016: hnací náprava Rába (ex 3014), 7/2023: odstaven 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
47III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  13054 Škoda 21TrAC 2002  7/2021   tónovaná okna, 24.2.2014: poslední jízda u DPmHK (linka 6), 22.5.2014: odvezen do Brna, 6/2014-12/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 11/2018: odstaven (najeté km), 27.7.2021: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
53III DP města Hradce Králové (2002 - 5/2014) Pou
poté DPMB
  13094 Škoda 21TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 1/2019-10/2019: GO - hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
54III DP města Hradce Králové (2003 - 2014) Pou
poté DPMB
  13095 Škoda 21TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 5.6.2015: poslední jízda u DPmHK (linka 3), 8/2015: nabídnut k odprodeji, 29.-30.3.2016: odvezen do Brna, 12/2016-2018: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2019: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, 12/2019: diodové transparenty BUSE (ex 3703) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
55III DP města Hradce Králové (2003 - 3/2016) Pou
poté DPMB
  11752 Škoda 21Tr 1997    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
33 DP města Hradce Králové (9.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12290 Škoda 21Tr 1997    2015-2018: odstaven, od 2018: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
34 DP města Hradce Králové (28.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12300 Škoda 21Tr 1998     
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
35 DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2011) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12302 Škoda 21Tr 1998    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
37III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12303 Škoda 21Tr 1998    od 11/2021: parciální trolejbus 
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
38III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
Vypsáno celkem 22 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 21 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Pouchovská.

Poslední aktualizace vozů: 22. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání