DPMB: autobusy Karosa

řazeno dle dopravce a posledního ev. č.

předchozí 1 2 3 . . . 11 12 následující předchozí 1 2 . . 12 následující celkem 1103
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  16772 Karosa LC735.22 1986     
BSB 27-63 2913 DPMB (1986 - 1995) S
poté ?
  26428 Karosa LC735.40 1989     
nátěr: bílá
fotka
BSB 24-46 2918 DPMB (10/1989 - 8/1996) M
poté Zdeněk Beňačka, Brno
poté ?
  3917 Karosa B731.00 1982    8/1990: prodán do Teplic, ?: upraven na pojízdnou čistírnu peří 
nátěr: šedo-modrá *
fotka
BSA 56-38 7036 DPMB (1982 - 1990) M
poté ?
  31055 Karosa B732.1654 1991    prodán do Zlína, poté přestavba na přepravník 
nátěr: bílo-červená
BSB 95-67 7330 DPMB (28.5.1991 - 15.9.2001) S
poté ?
  10666 VIN Karosa B951E.1713 2006    9/2014-10/2015: odstaven pro závadu na převodovce; 10/2017-4/2020: subdodávka v rámci PID; od 2020: odstaven jako poutač u čerpací stanice v obci Kounov 
nátěr: zeleno-hnědá s grafikou *
fotka
3B9 8315 7485 DPMB (2/2006 - 12.10.2015) M
poté Majaagency
pronajat Jaroslav Štěpánek, Praha
poté ?
poté ?
  28195 Karosa B732.1652 1990     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSB 75-26
BSC 14-27
7297 DPMB (1990 - 2000) S
poté ? (BG)
  28284 Karosa B732.1652 1990     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSB 76-47 7303 DPMB (1990 - 2000) S
poté ? (BG)
  23053 Karosa ŠM11.1630MOC 1980     
BSA 56-03 2839 DPMB (1980 - 1986) M
poté ? (SK)
  6556 Karosa ŠD11.2040 1974     
ex ?
BS 56-39
BSA 77-10
2896 DPMB (1981 - 1983) M
poté ?
poté ? (SK)
  22248 Karosa B732.20 1988    1999?: přestavba na přepravník závodních motocyklů; vozidlo se dlouhodobě nachází odstavené v obci Očová na Slovensku 
nátěr: červená s černou kolem oken
fotka
BSB 50-18 7203 DPMB (6.7.1988 - 20.3.1999) S
poté soukromá osoba
poté ? (SK)
  16747 Karosa LC735.20 1986     
nátěr: bílá *
fotka
BSB 27-51 2912 DPMB (1986 - 1996) M
poté FORTOUR
poté Miloš Kápička - MIKA
poté 1.BSP
  26514 Karosa ŠM11.1630MOC 1981    1985: pojízdná kantýna 5217, zaslepeny zadní dveře 
fotka
BSA 56-15 2889
5217
DPMB (1981 - 1991) ?
poté Antonín Frydrýšek, Brno
  20091 Karosa B732.20 1987     
BSB 41-34 7192 DPMB (30.11.1987 - 20.12.1999) S
poté Arka
  22264 Karosa B732.20 1988    v DP dosazena zadní náprava se stálým převodem typu Rába 118.37 
BSB 50-24 7209 DPMB (1988 - 2000) S
poté Arka
  22271 Karosa B732.20 1988     
fotka
BSB 50-26 7211 DPMB (1988 - 2000) S
poté Arka
  22656 Karosa B732.20 1988     
BSB 51-71 7229 DPMB (1988 - 1999) S
poté Arka
  25010 VIN Karosa B732.40 1989     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
BSB 59-42 7239 DPMB (1989 - 1999) S
poté Arka
  25032 VIN Karosa B732.20 1989     
BSB 59-44 7241 DPMB (1989 - 2000) S
poté Arka
  25058 VIN Karosa B732.20 1989     
BSB 59-50 7247 DPMB (1989 - 1999) S
poté Arka
  31099 Karosa B732.1654 1991     
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
BSB 95-71 7334 DPMB (1991 - 2001) S
poté Arka
  9146 VIN Karosa B951E.1713 2005    24.8.2015: prodán firmě Benet Automotive; 2015-2016: upraven na BARBUS 
nátěr: černá *
fotka
3B2 5702 7477 DPMB (3/2005 - 24.8.2015) S
poté BENET AUTOMOTIVE
  25262 VIN Karosa B732.40 1989  2003   ?: u DPMB sedadla 2+2 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
BSB 62-32
BSD 21-77
7275 DPMB (1989 - 9/2000) S
poté Connex Praha
  28349 Karosa B732.1652 1990  2004    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
BSB 76-50 7306 DPMB (1990 - 9/2000) S
poté Connex Praha
  20012 Karosa B732.20 » B732.40 1987  2004   1996: GO (ZLINER) - typ B732.40; 1996-2003: MHD Písek 
nátěr: žlutá *
fotka
BSB 41-29 7187 DPMB (1987 - 1995) S
poté ZLINER
poté ČSAD České Budějovice
poté ČSAD AUTOBUSY České Budějovice
  33926 VIN Karosa B732.1654.3 1994  2008   1996: přestavěn v ČSAO Praha na pohon CNG, 2001-2008: MHD Uherské Hradiště 
nátěr: bílá *
fotka
BSC 39-57 7385 DPMB (1994 - 1/2001) S
poté ČSAD BUS Uherské Hradiště
  33928 VIN Karosa B732.1654.3 1994  2010   1996: přestavěn v ČSAO Praha na pohon CNG, 2001-2010: MHD Uherské Hradiště 
nátěr: bílá *
fotka
BSC 39-58 7386 DPMB (1994 - 1/2001) S
poté ČSAD BUS Uherské Hradiště
  13188 Karosa LC735.00 1985  2012   1986: předán ZV ROH, 1992: předán Českému veslařskému klubu Brno, výměna motoru za turbo, na střechu doplněn nosič na lodě 
nátěr: bílá
fotka
BSB 17-11 7142
2906
DPMB (11/1985 - 4/1992) S
poté ČVK Brno
  397 VIN Karosa B961.1970 2002    2006: přepínač želva/zajíc, 4-7/2014: GO (ZLINER) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BZM 86-63 2369 DPMB (4.12.2002 - 25.8.2022) S
poté David Urban, Praha
  22647 Karosa B732.20 1988  2008   1997: GO (ZLINER) 
nátěr: červeno-bílá
fotka
BSB 51-66
BSD 39-05
7225 DPMB (1988 - 2006) S
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  22651 Karosa B732.20 1988  2008   1997: GO 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSB 51-67 7226 DPMB (1988 - 2006) S
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  28182 Karosa B732.1652 1990  2009   2000: GO 
nátěr: žlutá *
fotka
BSB 24-78 7287 DPMB (1990 - 2006) M
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  28163 Karosa B732.1652 1990  2012    
fotka
BSB 75-19 7291 DPMB (1990 - 2000) S
poté DP Gorna Orjahovica
  20015 Karosa B732.20 1987  1998    
BSB 40-82 7173 DPMB (1987 - 1996) S
poté DP města Ústí nad Labem
  20103 Karosa B732.20 1987  1998    
BSB 40-89 7179 DPMB (1987 - 1996) S
poté DP města Ústí nad Labem
  19988 Karosa B732.20 1987  2005   1996: GO (ZLINER) 
nátěr: městské schéma, bílo-červená *
fotka
BSB 41-26 7185 DPMB (1987 - 1996) S
poté DP města Ústí nad Labem
  20034 Karosa B732.20 1987  2000    
nátěr: městské schéma, bílo-červená *
fotka
BSB 41-31 7189 DPMB (1987 - 1996) S
poté DP města Ústí nad Labem
  20047 Karosa B732.20 1987  1998    
BSB 41-33 7191 DPMB (1987 - 1996) S
poté DP města Ústí nad Labem
  20237 Karosa B732.20 1987  1998    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSB 41-38 7195 DPMB (30.11.1987 - 1996) S
poté DP města Ústí nad Labem
  22655 Karosa B732.20 1988  1998    
BSB 51-70 7228 DPMB (1988 - 1996) S
poté DP města Ústí nad Labem
  1 Karosa ŠM16.5 1968    prototyp; 1968: vystaven na MSV, 1979: prodán PKO Brno 
fotka
BZ 56-47 1III
2001
DPMB (15.11.1968 - 1979) M
  5 Karosa ŠM16.5 1968  6/1979    
BZ 58-01 2002 DPMB (8.1.1969 - 1979) M
  6 Karosa ŠM16.5 1968  6/1979    
BZ 58-02 2003 DPMB (22.1.1969 - 1979) M
  9 Karosa ŠM16.5 1969    1979: prodán PKO Brno (na terárium) 
fotka
BZ 58-03 2004 DPMB (22.1.1969 - 1979) M
  510 Karosa B741.1916 1993  11.6.2015   2001: GO Zliner Zlín - BS120, 11.11.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 28-97 2301 DPMB (22.12.1993 - 11.6.2015) M
  511 Karosa B741.1916 1993  9.6.2015   2001: GO Zliner Zlín - BS120 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-15 2302 DPMB (22.12.1993 - 8.6.2015) M
  512 Karosa B741.1916 1993  7/2014   2001: GO Zliner Zlín - BS120, 5/2014: převezen do depozitáře v Řečkovicích 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-60 2303 DPMB (22.12.1993 - 26.6.2014) M
  513 Karosa B741.1916 1993  31.7.2012   2001: GO Zliner Zlín - BS120, 6/2012: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-14 2304 DPMB (22.12.1993 - 31.7.2012) M
  516 Karosa B741.1916 1993  16.2.2007   2005: odstaven, převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-16 2305 DPMB (22.12.1993 - 31.12.2006) M
  517 Karosa B741.1916 1993  9.3.2007   2006: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-30 2306 DPMB (22.12.1993 - 31.12.2006) M
  518 Karosa B741.1916 1993  6.3.2007   2005: odstaven, převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-27 2307 DPMB (22.12.1993 - 31.12.2006) M
  519 Karosa B741.1916 1993  10/2004    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
BSC 29-43 2308 DPMB (22.12.1993 - 10/2004) M
  514 Karosa B741.1916 1993  15.2.2007   2006: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-53 2309 DPMB (20.12.1993 - 31.12.2006) S
  515 Karosa B741.1916 1993  1.3.2007   1999: větší nehoda, opraven, 2005: část podlahy ALTRO při opravě zadního článku, 2006: odstaven, převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 29-54 2310 DPMB (20.12.1993 - 31.12.2006) S
  682 VIN Karosa B741.1924 1995  17.9.2015   počínaje tímto vozem transparenty Buse BS110, 2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor, 20.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-08 2311II DPMB (4.5.1995 - 17.9.2015) S
  683 VIN Karosa B741.1924 1995  3.6.2015   2006-2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor; 25.11.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-07 2312 DPMB (4.5.1995 - 3.6.2015) S
  684 VIN Karosa B741.1924 1995  30.10.2008    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-06 2313 DPMB (4.5.1995 - 30.9.2008) S
  685 VIN Karosa B741.1924 1995  30.9.2015   2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor; 23.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-05 2314 DPMB (4.5.1995 - 30.9.2015) S
  689 VIN Karosa B741.1924 1995    2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor; 8/2015: odstaven z pravidelného provozu; 6/2019: po částečné opravě zařazen do sbírky retro vozidel v posledním provozním stavu 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-04 2315 DPMB (od 17.5.1995) S
  690 VIN Karosa B741.1924 1995  3.11.2008    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-03 2316 DPMB (17.5.1995 - 30.9.2008) S
  696 VIN Karosa B741.1924 1995  18.5.2015   2007: GO Zliner Zlín - BS212 (jen přední článek), ALTRO individual decor; 12.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 62-02 2317 DPMB (17.5.1995 - 18.5.2015) S
  687 VIN Karosa B741.1924 1995  6.9.2011    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-33 2320 DPMB (22.5.1995 - 6.9.2011) S
  686 VIN Karosa B741.1924 1995  6.2.2007   2/2006: prasklý rám, odstaven, 6/2006: převezen do Slatiny jako zdroj ND 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-34 2321 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  692 VIN Karosa B741.1924 1995  13.3.2007    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-35 2322 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  697 VIN Karosa B741.1924 1995  10/2004   2004: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-36 2323 DPMB (22.5.1995 - 10/2004) M
  694 VIN Karosa B741.1924 1995  7.3.2007   2006: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-37 2324 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  681 VIN Karosa B741.1924 1995  9.3.2007    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-38 2325 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  695 VIN Karosa B741.1924 1995  14.3.2007    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-39 2326 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  691 VIN Karosa B741.1924 1995  21.5.2009    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-40 2327 DPMB (22.5.1995 - 31.3.2009) M
  693 VIN Karosa B741.1924 1995  13.2.2007   2005: odstaven, díly pro 2318, 2006: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-41 2328 DPMB (22.5.1995 - 31.12.2006) M
  700 VIN Karosa B741.1924 1995  22.9.2015   2002: GO Zliner Zlín - BS120 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSC 50-42 2329 DPMB (22.5.1995 - 22.9.2015) M
  699 VIN Karosa B741.1924 1995  25.5.2015   2003: GO Zliner Zlín - BS120; 26.11.2014: převezen na letiště Tuřany; 19. - 20.5.2015: využit na výstavišti pro ukázku zásahů složek IZS 
nátěr: unifik *
fotka
BSC 50-43 2330 DPMB (22.5.1995 - 25.5.2015) M
  167 VIN Karosa B941.1930 1998  10.9.2010   27.7.2010: požár Chironova, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-61 2331 DPMB (5.10.1998 - 31.8.2010) M*
  168 VIN Karosa B941.1930 1998  19.12.2013   4/2013: špatný technický stav, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSD 24-62 2332 DPMB (5.10.1998 - 19.12.2013) M*
  169 VIN Karosa B941.1930 1998  8.4.2009   7/2008: prasklý rám, odstaven, zdroj ND, 3/2009: přední čelo a část interiéru použita při opravě 7421 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-63 2333 DPMB (5.10.1998 - 31.3.2009) S
  170 VIN Karosa B941.1930 1998  18.12.2013   2/2013: špatný stav rámu, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-64 2334 DPMB (5.10.1998 - 18.12.2013) S
  171 VIN Karosa B941.1930 1998  21.10.2014    
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSD 24-65 2335 DPMB (5.10.1998 - 21.10.2014) S
  711 VIN Karosa B941.1936 » B941.1960 1996  4.11.2014   prototyp BK 2 (původně B941.1936, později přestavěn na B941.1960), sedadla Vogel, 2004: nehoda s 3005, nová čelní maska dle B961E 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
ex KAROSA
BSD 25-43 2336 DPMB (1/1999 - 4.11.2014) S
  240 VIN Karosa B941E.1962 1999  20.5.2015   13.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy & celolep zádi - Zelené město - prodej bytů ve Slatině, zelená *
fotka
BSE 79-20 2337 DPMB (6/1999 - 19.5.2015) S
  241 VIN Karosa B941E.1962 1999  22.5.2015   2004: nová čelní maska dle B961E; 13.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 79-21 2338 DPMB (6/1999 - 20.5.2015) S
  242 VIN Karosa B941E.1962 1999  6.8.2012   6/2012: špatný technický stav zadního článku, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 79-22 2339 DPMB (6/1999 - 6.8.2012) S
  243 VIN Karosa B941E.1962 1999  11.5.2015   12.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSE 79-23 2340 DPMB (6/1999 - 6.5.2015) S
  272 VIN Karosa B941E.1962 2000  10.2.2011   10/2010: prasklý rám, odstaven 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSE 93-10 2341 DPMB (21.3.2000 - 9.2.2011) S
  274 VIN Karosa B941E.1962 2000  10.6.2015   8.8.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 93-11 2342 DPMB (21.3.2000 - 9.6.2015) S
  275 VIN Karosa B941E.1962 2000  2.4.2015   17.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 93-12 2343 DPMB (21.3.2000 - 2.4.2015) S
  253 VIN Karosa B941E.1962 2000  14.11.2018   4/2010-7/2010: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSE 90-41 2344 DPMB (26.1.2000 - 13.11.2018) M
  254 VIN Karosa B941E.1962 2000  16.11.2018   8/2010-11/2010: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-42 2345 DPMB (26.1.2000 - 16.11.2018) M
  255 VIN Karosa B941E.1962 2000  20.12.2018   9/2006: čelní maska dle B961E, 7/2010-10/2010: GO Zliner Zlín - větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-43 2346 DPMB (26.1.2000 - 19.12.2018) M
  256 VIN Karosa B941E.1962 2000  15.6.2018   12/2009-3/2010: GO Zliner Zlín (první GO B941 v Brně) - čelní maska dle B961E, bez větracích mřížek na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-44 2347 DPMB (26.1.2000 - 15.6.2018) M
  257 VIN Karosa B941E.1962 2000  4.12.2018   9/2010-1/2011: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 90-45 2348 DPMB (26.1.2000 - 4.12.2018) M
  273 VIN Karosa B941E.1962 2000  17.8.2018   10/2010-2/2011: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 91-84
BSH 07-44
2349 DPMB (26.1.2000 - 17.8.2018) M
  276 VIN Karosa B941E.1962 2000  1.7.2015   2011: repase zadního článku, 8.1.2013: nehoda Univerzitní kampus - náraz kloubem do sloupu VO; 27.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSE 91-85
BZM 50-62
2350 DPMB (23.3.2000 - 1.7.2015) M
  314 VIN Karosa B941E.1962 2001  22.4.2015   počínaje tímto vozem zvýšená poloha prvního a posledního páru sedadel na straně dveří a BS210, 3/2011: repase zadního článku, opět v provozu, 20.1.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-51 2351 DPMB (9.4.2001 - 22.4.2015) M
  315 VIN Karosa B941E.1962 2001  8.9.2015   2011: repase zadního článku, 10/2013: nehoda s OA v křižovatce Jihlavská - Heršpická, 8.12.2014: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSH 14-52
2B1 3392
9B4 4082
2352 DPMB (9.4.2001 - 8.9.2015) M
  316 VIN Karosa B941E.1962 2001  20.8.2015   2011: repase zadního článku; 10.3.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-53 2353 DPMB (9.4.2001 - 20.8.2015) M
  317 VIN Karosa B941E.1962 2001  20.4.2015   2011: repase zadního článku; 6.3.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-54 2354 DPMB (9.4.2001 - 20.4.2015) M
  318 VIN Karosa B941E.1962 2001  19.5.2015   4/2007: čelní maska dle B961E, 9.2.2015: převezen na letiště Tuřany 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 14-55 2355 DPMB (9.4.2001 - 19.5.2015) M
  319 VIN Karosa B941E.1962 2001  23.11.2018   8/2010-11/2010: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele; od 5/2018: zapůjčen do vozovny Medlánky 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-86
BSH 16-96
2356 DPMB (3.4.2001 - 23.11.2018) S
  320 VIN Karosa B941E.1962 2001  4.6.2018   3/2010-5/2010: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy *
fotka
BSH 13-87 2357 DPMB (3.4.2001 - 4.6.2018) S
  321 VIN Karosa B941E.1962 2001  28.3.2018   1/2010-4/2010: GO Zliner Zlín - čelní maska dle B961E, větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-88 2358 DPMB (3.4.2001 - 20.3.2018) S
  354 VIN Karosa B941E.1962 2001  6.4.2018   2001: požár motoru, 4/2007: čelní maska dle B961E, 5/2010-8/2010: GO Zliner Zlín - větrací mřížky na zadním čele 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
fotka
BSH 13-89 2359 DPMB (19.6.2001 - 4.4.2018) S
předchozí 1 2 3 . . . 11 12 následující předchozí 1 2 . . 12 následující celkem 1103
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 58 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 41 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Slatina: 56 vozů
  • Vozovna Medlánky: 43 vozů
  • Neznámá vozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 15. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání