PMDP: vozový park

řazeno dle dopravce a posledního ev. č.

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující celkem 966
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  20227 VIN Karosa B732.20 1987    1994: SO (ÚD), 1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; 12/2006: údajně ještě v provozu (neověřeno); u fy STENBUS zdroj ND; 2008: odprodán do Poděbrad, spatřen ještě na jaře 2009 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-91 364 PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) Cuk
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
poté ?
  25547 Karosa B732.40 1989  ?   9/2002: prodej dopravci z Dolan u Klatov 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 36-50 394 PMDP (1.7.1989 - 17.9.2002) Cuk
poté ?
  19974 Karosa B732.20 1987  ?   1994: GO (ÚD) 
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy
PMA 25-97 370 PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) Cuk
poté ?
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
poté ? (Rusko)
  12778 VIN Renault Citybus 12M 2070.23 1999    ? - 4/2018: úprava na pojízdnou prodejnu (Second help truck); 12/2020: nabízen k prodeji, RZ depozit 
nátěr: CVR Second Help truck, žluto-hnědá *
fotka
PMT 08-43 456 PMDP (29.11.1999 - 5/2016) Kar*
poté 1. VALAŠSKÁ DIAKONICKÁ
  29489 VIN Karosa B731.1653 1990    1998: SO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-83 405 PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  29517 VIN Karosa B731.1653 1990  2020   2000: SO (ÚD); 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE; 9.8.2007: nehoda na noční lince; 11.9.2009: nehoda s dodávkou (Plzeň- Bílá hora) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 44-85 407 PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  29487 VIN Karosa B731.1653 1990  2020   2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: graffiti *
fotka
PMA 44-86 408 PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32122 VIN Karosa B732.1654 1992  3/2015   2000: SO (ÚD), 2004: GO (ZLINER) - BUSE, 2006: cyklobus, 7/2006-7/2007: úprava na přepravu jízdních kol 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-68 413 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32026 VIN Karosa B732.1654 1992  2020   2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-73 415 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  32028 VIN Karosa B732.1654 1992    2001: GO (ÚD), 10/2004: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL) 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-67 416 PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) Cuk
poté 4RAIL
  32059 VIN Karosa B732.1654 1992  2020   2003: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 56-72 426 PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) Cuk
poté 4RAIL
  Holder C 245 2010    kloubový nosič nástaveb: sypací nebo zametací nástavba, šípová radlice, kropicí lišta, tlakové mytí, rotační sekačka 
nátěr: oranžová
fotka
P01 3994 PMDP (12/2010 - 6/2021) Slo
poté 4RAIL
  22660 Karosa B732.20 1988  1/2014   1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu; 30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 30-91 380 PMDP (25.8.1988 - 26.2.2007) Cuk
poté STENBUS
zapůjčen HOTLINER
poté AD - Miroslav Hrouda
  33878 VIN Karosa B732.1654 1994    2003: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE; od 9/2017: vrak v areálu paintballového hřiště v Praze na Smíchově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 72-92 431 PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) Kar*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté Autobusy Jihlava
poté AGS Trade
  9884 Škoda 14Tr07 1986     
379 PMDP (20.10.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  9891 Škoda 14Tr07 1986  2005    
386 PMDP (24.9.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  9894 Škoda 14Tr07 1986  2006    
389 PMDP (3.10.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  9897 Škoda 14Tr07 1986  2006    
392 PMDP (14.10.1986 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10378 Škoda 14Tr08/6 1987  2009/10    
401 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10380 Škoda 14Tr08/6 1987  ?    
fotka
402 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10389 Škoda 14Tr08/6 1987  ?   po nehodě odstaven, 2002: prodán DP Almaty na ND (není ověřeno), dnes pravděpodobně sešrotován 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
408 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10384 Škoda 14Tr08/6 1987  2007    
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
413 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10816 Škoda 14Tr08/6 1988     
fotka
421 PMDP (15.11.1988 - ?) Cuk
poté Almatıelektrotrans
  10379 Škoda 14Tr08/6 1987  6.10.2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: žluto-zelená *
fotka
406 PMDP (30.10.1987 - ?) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
  10810 Škoda 14Tr08/6 1988  10/2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
415 PMDP (1/1989 - 2005) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
  10811 Škoda 14Tr08/6 1988  10/2008   29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
416 PMDP (15.11.1988 - 2005) Cuk
poté Archangelskoe MTTP
  10812 Škoda 14Tr08/6 » 14TrM 1988    1/2002-1/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13082, ?: VP, 2008: SP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
fotka
417 PMDP (15.11.1988 - 30.11.2011) Cuk
poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté Autobusy Jihlava
  32039 VIN Karosa B732.1654 1992  2013   7/2002-12/2003: GO (ÚD), 13.5.2006-3/2012: BUSE (BS210) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 55-64 419 PMDP (28.5.1992 - 20.3.2012) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32032 VIN Karosa B732.1654 1992  25.7.2014   2000: SO (ÚD), 1/2005: GO (ZLINER) - BUSE, 16.7.2014 - z Plzně vlivem nefunkční spojky rovnou do Jednoty Třešť, kde proběhla výměna motoru se zadřeným z místní pojízdné prodejny; 22.7.2014 - odtažen z Jednoty a přistaven k likvidaci. 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 56-68 422 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  32045 VIN Karosa B732.1654 1992  28.8.2014   2000: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*}
fotka
PMA 56-70 424 PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  33860 VIN Karosa B732.1654 1994  30.10.2014   podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-88 427 PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  33881 VIN Karosa B732.1654 1994  21.8.2014   2003: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-90 429 PMDP (15.6.1994 - 16.7.2014) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  33854 VIN Karosa B732.1654 1994  6.10.2014   2000: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*}
fotka
PMA 72-91 430 PMDP (15.6.1994 - 19.9.2014) Kar*
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
poté Autobusy Jihlava
  117 VIN Karosa B931.1675 1996  2019   léto-podzim/2006: GO (ZLINER) - čelní maska dle B951E 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 93-87 436 PMDP (6.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  119 VIN Karosa B931.1675 1996  26.8.2015   2006: GO (ZLINER), 2009: čelní maska dle B951E, 8-9/2013: plechařina, hlavně nové spodní plechy; 27.6.2015: účast na Truckshow v Šeborově 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 93-88 437 PMDP (6.12.1996 - 13.5.2015) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  121 VIN Karosa B931.1675 1996  24.2.2015   2006: GO (ZLINER), 6/2012: DN v deponě se 435, poškození zadní části vozu 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 93-89 438 PMDP (6.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  116 VIN Karosa B931.1675 1996  2.2.2015   podzim/2006: GO (ZLINER), 2010/2011: čelní maska dle B951E 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 94-02 440 PMDP (13.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  118 VIN Karosa B931.1675 1996  3.8.2015   2006: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá s hanbatými obrázky * {noční provoz*}
fotka
PMA 94-03 441 PMDP (13.12.1996 - 9.12.2014) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  12224 Škoda 15Tr13/6M 1996  2012   2008: VP 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
476 PMDP (1.6.1996 - 22.12.2011) Cuk
poté Autobusy Jihlava
  194 VIN Irisbus Citybus 12M 2071.20 2001  7/2019   6/2015-6/2016: odstaven; 3.6.2019: vůz použit na cvičení PČR, poté odvezen do Kufi Intu do Letkova, následně sešrotován v Plzni (Na Sklárně) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
PMV 63-48 476 PMDP (29.11.2001 - 6/2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  373 VIN SOR B 9.5 2002  2020   7/2017 a 4/2019: nabídnut k prodeji; 2019: odvezen do Kufi Intu do Letkova 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
1P1 6728 478 PMDP (6.5.2002 - 1.7.2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  161 VIN Solaris Urbino 15 II 2002  6/2020   6/2012: plechařina (spodní plechy + lak), 4/2019: nabízen k prodeji 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
1P3 7213 482 PMDP (20.11.2002 - 7/2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  266 VIN Solaris Urbino 15 II 2003  3/2020   4/2019: nabízen k prodeji, 12/2019: odvezen do kovošrotu v Cholticích 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P0 4384 484 PMDP (10.11.2003 - 7/2019) Kar*
poté Autobusy Jihlava
  9275 VIN Karosa LC956E.1072 2005    od 12/2020: výcvikové vozidlo autoškoly 
nátěr: bílá
fotka
2P4 8474 488 PMDP (6.4.2005 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
poté Autoškola Pod Vavřincem
  20121 Karosa B732.20 1987  2004   1997: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-96 369 PMDP (25.11.1987 - 31.5.2001) Cuk
poté Autoškola Sládek, Plzeň
  29998 Karosa LC735.1011 1990    1998: SO (ÚD); 2008-2020: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly; od 2021: muzejní 
nátěr: bílá s modrým pruhem *
fotka
PMA 47-65
1P2 0702
411 PMDP (19.12.1990 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
poté Autoškola Zdeněk Hečl
  ČKD AP 522 1952    ústřední dílny, akumulátorový plošinový vůz; na Karlově hala TO 
nátěr: žlutá
1 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  4811 ČKD AP 522 1952    ústřední dílny, akumulátorový plošinový vůz; na Karlově hala TO 
nátěr: žlutá
fotka
2 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  ČKD AP 522 1952    ústřední dílny, akumulátorový plošinový vůz 
nátěr: žlutá
3 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  VIN Iveco TurboDaily 35-08 1998  4/2023   valník, dvoukabina, Těžká údržba tramvají ÚD 
nátěr: světle-zelená
fotka
PMB 31-87 PMDP (1998 - 31.12.2012) Slo*
poté Bammer Trade
  VIN Renault Master 2006  5/2021   servis trolejbusů 
nátěr: červená
fotka
2P9 3863 PMDP (12/2006 - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  VIN Iveco Daily 2007    pohotovostní vůz MHD 
nátěr: žlutá
fotka
3P6 9592 PMDP (2007 - 31.12.2012) Slo
poté Bammer Trade
  VIN Renault Master 2008    servis autobusů 
nátěr: červená
fotka
3P7 0029 PMDP (3/2008 - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  VIN Tatra T815-2 TNH 1999    odtahový vůz, rám na pluh 
nátěr: červená *
fotka
PMS 79-14 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  LIAZ 100.45 1977    odtahový vůz 
nátěr: červená
fotka
PMA 20-22 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  VIN LIAZ 150.261 1990    sklápěč 
nátěr: šedá
fotka
PMA 43-90 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Zetor 7211 1984    posun ÚD; na Karlově posun TO 
nátěr: červená
fotka
P00 20-31 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  IFA W50 LA   fekální vůz 
nátěr: oranžová
fotka
PMA 08-46 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  3877 Desta DVHM 3222 TM 1980    údržba autobusy; 1991: GO; terénní vysokozdvižný vozík 
nátěr: červeno-červená
fotka
- PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Desta   lehká údržba trolejbusy; vysokozdvižný vozík 
nátěr: červeno-červená
fotka
- PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Belet DV 18 BVA   vysokozdvižný vozík, hlavní sklad v Cukrovarské 
nátěr: červeno-černý
PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Belet DV 18 BVA   vysokozdvižný vozík, ústřední dílny 
nátěr: červeno-černý
fotka
PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  80070 Zagro Maxi-Rangierer 2007    Dvoucestné posunovadlo s hydrostatickým pohonem a benzinovým motorem Honda. Posunovadlo je schopné rozjet a zabrzdit 200 tun. V Ústředních dílnách využíváno k posunu tramvají do a z tzv. staré lakovny. Využití na Karlově je otázkou... 
nátěr: modrá
fotka
PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  19403 VIN Škoda Roomster Praktik 2011     
nátěr: červená
fotka
5P0 9783 PMDP (28.11.2011 - 31.12.2012) ?
poté Bammer Trade
  VIN Škoda Fabia I combi 2004    u PMDP: vůz energetického dispečinku 
nátěr: tmavě zelená *
fotka
2P4 5817 PMDP (10.1.2005 - 10.4.2013) ?
poté Bammer Trade
  51 VIN LIAZ 150.850 AD 14 1990    autojeřáb, 2009: GO jeřábové nástavby (Servis jeřábů Slaný) středisko dopravní cesty, 1/2017: nabídnut k prodeji 
nátěr: oranžová
fotka
PMA 44-46 PMDP (1990 - 3/2017) Slo
poté BH Technika
  12779 VIN Renault Citybus 12M 2070.23 1999    6/2015-3/2016: odstaven 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMT 08-72 457 PMDP (14.12.1999 - 17.5.2017) Kar*
poté Břetislav Kafka, Chcebuz
  20403 Karosa B732.20 1987  2007   1996: GO (ZLINER) 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex ZLINER
PMA 94-20 106II PMDP (19.12.1996 - 18.10.2006) Cuk
zapůjčen HOTLINER
poté Stanislav Jirásek - STENBUS
zapůjčen HOTLINER
zapůjčen BusMat plus
  267 VIN Solaris Urbino 15 II 2003  2020   4/2019: nabízen k prodeji 
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P0 4385 485 PMDP (10.11.2003 - 7/2019) Kar*
zapůjčen Veolia Transport Teplice
poté CAR-TOUR
  9899 Škoda 14Tr07 1986  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: PMDP, zeleno-bílá *
394 PMDP (24.9.1986 - ?) Cuk
poté Compania de Transport Public Iași
  10372 Škoda 14Tr08/6 1987  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
fotka
397 PMDP (21.10.1987 - 2002) Cuk
poté Compania de Transport Public Iași
  10373 Škoda 14Tr08/6 1987  2006   po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
398 PMDP (21.10.1987 - ?) Cuk
poté Compania de Transport Public Iași
  10374 Škoda 14Tr08/6 1987  ?   17.12.2002: odeslán do Iasi na ND, tam sešrotován 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
399 PMDP (21.10.1987 - 2002) Cuk
poté Compania de Transport Public Iași
  18558 Karosa C734.23 1987    1995: GO (ZLINER), reko na C735; PMDP: vozidlo autoškoly, dříve jezdil jako zájezdový bus, 2009: SO (ÚD) 
nátěr: bílá *
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
PMA 41-41
3P5 4904
100II PMDP (1995 - 6/2018) Kar*
poté Cykloklub Plzeň
  23340 Karosa LC736.20 1988    1997: SO (ÚD), 2003: GO (ÚD) 
nátěr: PMDP, bílo-fialová se siluetou Plzně *
fotka
PMA 32-67 386 PMDP (29.11.1988 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  34548 Karosa C734.1340 1995  2014    
nátěr: klasické schéma ČSAD, žlutá s modrými pruhy
fotka
PMA 85-54 432 PMDP (12/1995 - 3/2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  6780 VIN Renault Iliade RTX 2001  2020   11/2018-1/2019: SO v Tachově 
nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se zeleným pruhem & grafika ČSAD Autobusy Plzeň (zelená slza tří odstínů) *
fotka
PMV 04-50 475 PMDP (7.5.2001 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  1387 VIN Irisbus Iliade GTX 2005     
nátěr: bílá
fotka
2P6 0034 489 PMDP (28.6.2005 - 6.3.2007) Cuk
poté ČSAD autobusy Plzeň
  560 VIN Solaris Urbino 15 II 2005     
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P6 8965 494 PMDP (8.12.2005 - 22.2.2023) Kar*
zapůjčen Veolia Transport Teplice
poté Daniel Chvojka, Plzeň
  550 VIN Solaris Urbino 15 III 2006    8/2020: nabízen k prodeji 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
ex SOLARIS CZECH
pronajat PMDP
4T4 4518 510 PMDP (12/2014 - 18.12.2020) Kar
poté Daniel Chvojka, Plzeň
  69 VIN Irisbus Citelis 12M 2250.10 2007  24.3.2023   od 10/2022: zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
3P5 3017 520 PMDP (4.12.2007 - 31.1.2018) Kar*
pronajat MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně
poté soukromá osoba
poté Daniel Chvojka, Plzeň
  12770 VIN Renault Citybus 12M 2070.23 1999    21.11.2011: nehoda s kamionem (Plzeň - Borská pole, Podnikatelská X U Nové Hospody), poškození pravého boku, cca od 13.2.2012: zpět v provozu, 9-10/2013: oprava po nehodě (alej Svobody X Lidická), 7/2015-3/2016: odstaven 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMT 08-36 450 PMDP (29.11.1999 - 27.9.2016) Kar*
poté DaTa EXPRES
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně 
nátěr: červeno-bílá
fotka
18 PMDP (od 29.6.1899) Slo*
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  173164 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1983  10/2022   1999: VP; 2004: T3R.P (ÚD); 2008: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 2016: VP (ÚD); 1-11/2021: odstaven pro nadbytečnost; 9.3.2022: najetí soupravy 316+244 do soupravy 318+234 v obratišti Skvrňany, vůz 234 poškozen a odstaven; 5/2022: odvezen do Prahy jako zdroj ND pro cvičný vůz ev. č. 5527 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*}
fotka
234 PMDP (1/1984 - 7.4.2022) Slo
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  25 Škoda Astra 03T0 1997    2. prototyp, 28.-30.10.1998: vystaven na veletrhu InnoTrans Berlin 1998, Praha: ZJ bez cestujících od 22.5.1999, s cestujícími od 28.5. do 22.6.1999, 2010: SP (Datatechnik?) - nerezová madla 10/2014-1/2015: VP (Datatechnik, vozovna Slovany): zpět v provozu 6/2015 5.10.2015-5.4.2016: odstaven po nehodě, 13.12.2019: odstaven po nehodě, 18.3.2021: naposledy v pravidelném provozu s cestujícími (linka 1/8), od 19.3.2021: odstaven se záměrem budoucího zachování jako historický vůz 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
301 PMDP (od 16.7.1999) Slo
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  13157 VIN Škoda 24Tr Citybus 2005    2009: SP, 3/2011: VP, 1-2/2014: SP 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
500II PMDP (10.8.2005 - 21.5.2020) Kar*
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  14395 VIN Škoda 27Tr 2018     
nátěr: PMDP, zeleno-bílá
fotka
583 PMDP (od 16.4.2019) Kar
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  492 VIN Solaris Urbino 18 III 2006     
nátěr: PMDP, červeno-bílá {běžný provoz (šejdry)}
fotka
2P9 3398 512 PMDP (19.12.2006 - 30.8.2021) Kar*
poté DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  399 VIN Solaris Urbino 18 III 2008  2024   vystaven na veletrhu AUTOTEC 2008 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
3P8 2451 525 PMDP (10.6.2008 - 22.2.2021) Kar*
zapůjčen ČSAD Jablonec nad Nisou
zapůjčen DP Liberec
poté DP Liberec
zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova
  52 Škoda Astra 03T2 1998  2020   2/2011: nerezová madla; 6/2012-léto/2013: odstaven pro závažnou poruchu; 5-9/2013: VP (Datatechnik); 4/2020: prodán DP Ostrava na náhradní díly 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá *
fotka
302 PMDP (22.4.1999 - 2/2020) Slo
poté Dopravní podnik Ostrava
  12221 Škoda 15Tr13/6M 1996  11/2019   2010: VP, 2012: dojezdil jako poslední provozní vůz typu 15Tr u PMDP, 2013: po odprodeji oprava u firmy 4RAIL v ČB 
nátěr: modro-bílá *
fotka
473 PMDP (1.6.1996 - 21.12.2012) Cuk
poté 4RAIL
pronajat DP Bratislava
  009/2002 Pragoimex T3R-PV 2004    oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 196, 2008: VP (ÚD), 10/2012-1/2013: VP (ÚD), 11/2017-1/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 28.6.2023 na JŘ 4/24, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {263+252+C*}
fotka
196II PMDP (7/2004 - 13.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  172050 ČKD Tatra T3SU » T3R-P 1982    2002: modernizace - T3R.P (ÚD); 5-8/2007: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 6/2016-8/2016: VP; od 1/2021 do 2/2022 odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven 17.7.2023 na JŘ 2/23 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {323+B*}
fotka
208 PMDP (1/1983 - 13.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  175111 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1985    2003: T3R.P (ÚD), 10-12/2007: VP (DP Most), 2011: VP, 9-12/2016: VP, odstaven pro nadbytek 1-11/2021, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/11 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {321+B*}
fotka
261 PMDP (1/1986 - 13.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  175112 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1985    2002: T3R.P (ÚD), 2-7/2007: VP (ÚD), 2012: VP, 8/2017-1/2018: VP, 11/2022-5/2023: odstaven, naposled vypraven na pravidelnou linku 24.5.2023 na JŘ 4/28 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+277*}
fotka
262 PMDP (1/1986 - 9.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  175113 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1985    2002: T3R.P (ÚD), 2-7/2007: VP (ÚD), 2012: VP, 1-5/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+252+196*}
fotka
263 PMDP (1/1986 - 9.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  175114 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1985    2002: T3R.P (ÚD), 8-11/2007: VP (ÚD), 2011: VP, 10/2016-4/2017: VP, odstaven pro nadbytek 1-11/2021, naposled vypraven na pravidelnou linku 4.9.2023 na JŘ 4/14 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*}
fotka
264 PMDP (1/1986 - 9.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  176245 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1987    2004: T3R.P (ÚD), 2008: VP (Datatechnik), 2012: VP, 1-8/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 6.9.2023 na JŘ 2/05 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {331+B*}
fotka
269 PMDP (26.2.1987 - 9.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  176252 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1987    2002: T3R.P (ÚD), 6-8/2007: VP (Datatechnik), 2011: VP; 6-11/2016: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 28.6.2023 na JŘ 4/09 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {327+B*}
fotka
276 PMDP (12.2.1987 - 13.10.2023) Slo
poté DP Charkov
  176253 ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P 1987    2002: T3R.P (ÚD), 6-8/2007: VP (DP Most), 2011: VP, dne 7.4.2014 nehoda s vozem č. 329, zpět v provozu 26.8.2014; 11/2016-3/2017: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 13.7.2023 na JŘ 4/22 
nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*}
fotka
277 PMDP (12.2.1987 - 13.10.2023) Slo
poté DP Charkov
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 následující celkem 966
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 97 vozů
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz
  • provozní: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Cukrovarská: 57 vozů
  • Vozovna Karlov: 24 vozů
  • Vozovna Slovany: 17 vozů
  • Neznámá provozovna: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 6. 4. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání