PMDP: vozový park
řazeno dle dopravce a posledního ev. č.
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
20227 VIN | Karosa B732.20 | 1987 |
1994: SO (ÚD), 1997: GO (ZLINER); 1/1998: zpět v provozu; 12/2006: údajně ještě v provozu (neověřeno); u fy STENBUS zdroj ND; 2008: odprodán do Poděbrad, spatřen ještě na jaře 2009 nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 25-91 | 364 | PMDP (25.11.1987 - 1.10.2007) | Cuk | ||||||
poté
Stanislav Jirásek - STENBUS poté ? |
|||||||||
25547 | Karosa B732.40 | 1989 | ? |
9/2002: prodej dopravci z Dolan u Klatov nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 36-50 | 394 | PMDP (1.7.1989 - 17.9.2002) | Cuk | ||||||
poté
? |
|||||||||
19974 | Karosa B732.20 | 1987 | ? |
1994: GO (ÚD) nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||
PMA 25-97 | 370 | PMDP (25.11.1987 - 16.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
? poté ? (Rusko) poté ? (Rusko) poté ? (Rusko) |
|||||||||
12778 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
? - 4/2018: úprava na pojízdnou prodejnu (Second help truck); 12/2020: nabízen k prodeji, RZ depozit nátěr: CVR Second Help truck, žluto-hnědá * |
» detail | |||||
PMT 08-43 | 456 | PMDP (29.11.1999 - 5/2016) | Kar* | ||||||
poté
1. VALAŠSKÁ DIAKONICKÁ |
|||||||||
29489 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 |
1998: SO (ÚD), 2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 44-83 | 405 | PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29517 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 | 2020 |
2000: SO (ÚD); 9-10/2005: GO (ZLINER) - BUSE; 9.8.2007: nehoda na noční lince; 11.9.2009: nehoda s dodávkou (Plzeň- Bílá hora) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 44-85 | 407 | PMDP (31.10.1990 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
29487 VIN | Karosa B731.1653 | 1990 | 2020 |
2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: graffiti * |
» detail | ||||
PMA 44-86 | 408 | PMDP (31.10.1990 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32122 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 3/2015 |
2000: SO (ÚD), 2004: GO (ZLINER) - BUSE, 2006: cyklobus, 7/2006-7/2007: úprava na přepravu jízdních kol nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 55-68 | 413 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32026 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 2020 |
2001: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-73 | 415 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32028 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 |
2001: GO (ÚD), 10/2004: GO (ZLINER) - BUSE; 2016: SO (4RAIL) nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 55-67 | 416 | PMDP (28.5.1992 - 17.10.2012) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
32059 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 2020 |
2003: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 56-72 | 426 | PMDP (28.5.1992 - 15.2.2013) | Cuk | ||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
Holder C 245 | 2010 |
kloubový nosič nástaveb: sypací nebo zametací nástavba, šípová radlice, kropicí lišta, tlakové mytí, rotační sekačka nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
P01 3994 | PMDP (12/2010 - 6/2021) | Slo | |||||||
poté
4RAIL |
|||||||||
22660 | Karosa B732.20 | 1988 | 1/2014 |
1999: GO (ZLINER); 10/1999: zpět v provozu;
30.11.2006-26.2.2007: vyučíván k zácviku řidičů; 10/2008-4/2009: subdodávka v rámci PID; 2011-2014: MHD Rokycany nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 30-91 | 380 | PMDP (25.8.1988 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS zapůjčen HOTLINER poté AD - Miroslav Hrouda |
|||||||||
33878 VIN | Karosa B732.1654 | 1994 |
2003: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE; od 9/2017: vrak v areálu paintballového hřiště v Praze na Smíchově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 72-92 | 431 | PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) | Kar* | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté Autobusy Jihlava poté AGS Trade |
|||||||||
9884 | Škoda 14Tr07 | 1986 |
|
» detail | |||||
379 | PMDP (20.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9891 | Škoda 14Tr07 | 1986 | 2005 |
|
» detail | ||||
386 | PMDP (24.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9894 | Škoda 14Tr07 | 1986 | 2006 |
|
» detail | ||||
389 | PMDP (3.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
9897 | Škoda 14Tr07 | 1986 | 2006 |
|
» detail | ||||
392 | PMDP (14.10.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10378 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | 2009/10 |
|
» detail | ||||
401 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10380 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | ? |
|
» detail | ||||
402 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10389 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | ? |
po nehodě odstaven, 2002: prodán DP Almaty na ND (není ověřeno), dnes pravděpodobně sešrotován nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
408 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10384 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | 2007 |
nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
413 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10816 | Škoda 14Tr08/6 | 1988 |
|
» detail | |||||
421 | PMDP (15.11.1988 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Almatıelektrotrans |
|||||||||
10379 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | 6.10.2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: žluto-zelená * |
» detail | ||||
406 | PMDP (30.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10810 | Škoda 14Tr08/6 | 1988 | 10/2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
415 | PMDP (1/1989 - 2005) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10811 | Škoda 14Tr08/6 | 1988 | 10/2008 |
29.9.2006-1.12.2007: odstaven (Archangelsk) nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
416 | PMDP (15.11.1988 - 2005) | Cuk | |||||||
poté
Archangelskoe MTTP |
|||||||||
10812 | Škoda 14Tr08/6 » 14TrM | 1988 |
1/2002-1/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13082, ?: VP, 2008: SP nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
417 | PMDP (15.11.1988 - 30.11.2011) | Cuk | |||||||
poté
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté Autobusy Jihlava |
|||||||||
32039 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 2013 |
7/2002-12/2003: GO (ÚD), 13.5.2006-3/2012: BUSE (BS210) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 55-64 | 419 | PMDP (28.5.1992 - 20.3.2012) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
32032 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 25.7.2014 |
2000: SO (ÚD), 1/2005: GO (ZLINER) - BUSE, 16.7.2014 - z Plzně vlivem nefunkční spojky rovnou do Jednoty Třešť, kde proběhla výměna motoru se zadřeným z místní pojízdné prodejny; 22.7.2014 - odtažen z Jednoty a přistaven k likvidaci. nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 56-68 | 422 | PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
32045 VIN | Karosa B732.1654 | 1992 | 28.8.2014 |
2000: SO (ÚD), 6/2004: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)*} |
» detail | ||||
PMA 56-70 | 424 | PMDP (28.5.1992 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
33860 VIN | Karosa B732.1654 | 1994 | 30.10.2014 |
podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 72-88 | 427 | PMDP (15.6.1994 - 18.9.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
33881 VIN | Karosa B732.1654 | 1994 | 21.8.2014 |
2003: SO (ÚD), podzim/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 72-90 | 429 | PMDP (15.6.1994 - 16.7.2014) | Cuk | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
33854 VIN | Karosa B732.1654 | 1994 | 6.10.2014 |
2000: SO (ÚD), 12/2005: GO (ZLINER) - BUSE nátěr: PMDP, červeno-bílá * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 72-91 | 430 | PMDP (15.6.1994 - 19.9.2014) | Kar* | ||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté Autobusy Jihlava |
|||||||||
117 VIN | Karosa B931.1675 | 1996 | 2019 |
léto-podzim/2006: GO (ZLINER) - čelní maska dle B951E nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 93-87 | 436 | PMDP (6.12.1996 - 9.12.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
119 VIN | Karosa B931.1675 | 1996 | 26.8.2015 |
2006: GO (ZLINER), 2009: čelní maska dle B951E, 8-9/2013: plechařina, hlavně nové spodní plechy; 27.6.2015: účast na Truckshow v Šeborově nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 93-88 | 437 | PMDP (6.12.1996 - 13.5.2015) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
121 VIN | Karosa B931.1675 | 1996 | 24.2.2015 |
2006: GO (ZLINER), 6/2012: DN v deponě se 435, poškození zadní části vozu nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 93-89 | 438 | PMDP (6.12.1996 - 9.12.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
116 VIN | Karosa B931.1675 | 1996 | 2.2.2015 |
podzim/2006: GO (ZLINER), 2010/2011: čelní maska dle B951E nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 94-02 | 440 | PMDP (13.12.1996 - 9.12.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
118 VIN | Karosa B931.1675 | 1996 | 3.8.2015 |
2006: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá s hanbatými obrázky * {noční provoz*} |
» detail | ||||
PMA 94-03 | 441 | PMDP (13.12.1996 - 9.12.2014) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
12224 | Škoda 15Tr13/6M | 1996 | 2012 |
2008: VP nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail | ||||
476 | PMDP (1.6.1996 - 22.12.2011) | Cuk | |||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
194 VIN | Irisbus Citybus 12M 2071.20 | 2001 | 7/2019 |
6/2015-6/2016: odstaven; 3.6.2019: vůz použit na cvičení PČR, poté odvezen do Kufi Intu do Letkova, následně sešrotován v Plzni (Na Sklárně) nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
PMV 63-48 | 476 | PMDP (29.11.2001 - 6/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
373 VIN | SOR B 9.5 | 2002 | 2020 |
7/2017 a 4/2019: nabídnut k prodeji; 2019: odvezen do Kufi Intu do Letkova nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
1P1 6728 | 478 | PMDP (6.5.2002 - 1.7.2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
161 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2002 | 6/2020 |
6/2012: plechařina (spodní plechy + lak), 4/2019: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | ||||
1P3 7213 | 482 | PMDP (20.11.2002 - 7/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
266 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2003 | 3/2020 |
4/2019: nabízen k prodeji, 12/2019: odvezen do kovošrotu v Cholticích nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | ||||
2P0 4384 | 484 | PMDP (10.11.2003 - 7/2019) | Kar* | ||||||
poté
Autobusy Jihlava |
|||||||||
9275 VIN | Karosa LC956E.1072 | 2005 |
od 12/2020: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: bílá |
» detail | |||||
2P4 8474 | 488 | PMDP (6.4.2005 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň poté Autoškola Pod Vavřincem |
|||||||||
20121 | Karosa B732.20 | 1987 | 2004 |
1997: GO (ÚD) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
PMA 25-96 | 369 | PMDP (25.11.1987 - 31.5.2001) | Cuk | ||||||
poté
Autoškola Sládek, Plzeň |
|||||||||
29998 | Karosa LC735.1011 | 1990 |
1998: SO (ÚD); 2008-2020: využíván jako výcvikové vozidlo autoškoly; od 2021: muzejní nátěr: bílá s modrým pruhem * |
» detail | |||||
PMA 47-65 1P2 0702 |
411 | PMDP (19.12.1990 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň poté Autoškola Zdeněk Hečl |
|||||||||
ČKD AP 522 | 1952 |
ústřední dílny, akumulátorový plošinový vůz; na Karlově hala TO nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
1 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
4811 | ČKD AP 522 | 1952 |
ústřední dílny, akumulátorový plošinový vůz; na Karlově hala TO nátěr: žlutá |
» detail | |||||
2 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
ČKD AP 522 | 1952 |
ústřední dílny, akumulátorový plošinový vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
3 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
VIN | Iveco TurboDaily 35-08 | 1998 | 4/2023 |
valník, dvoukabina,
Těžká údržba tramvají ÚD nátěr: světle-zelená |
» detail | ||||
PMB 31-87 | PMDP (1998 - 31.12.2012) | Slo* | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
VIN | Renault Master | 2006 | 5/2021 |
servis trolejbusů nátěr: červená |
» detail | ||||
2P9 3863 | PMDP (12/2006 - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
VIN | Iveco Daily | 2007 |
pohotovostní vůz MHD nátěr: žlutá |
» detail | |||||
3P6 9592 | PMDP (2007 - 31.12.2012) | Slo | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
VIN | Renault Master | 2008 |
servis autobusů nátěr: červená |
» detail | |||||
3P7 0029 | PMDP (3/2008 - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
VIN | Tatra T815-2 TNH | 1999 |
odtahový vůz, rám na pluh nátěr: červená * |
» detail | |||||
PMS 79-14 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
LIAZ 100.45 | 1977 |
odtahový vůz nátěr: červená |
» detail | ||||||
PMA 20-22 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
VIN | LIAZ 150.261 | 1990 |
sklápěč nátěr: šedá |
» detail | |||||
PMA 43-90 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Zetor 7211 | 1984 |
posun ÚD; na Karlově posun TO nátěr: červená |
» detail | ||||||
P00 20-31 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
IFA W50 LA | ? |
fekální vůz nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMA 08-46 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
3877 | Desta DVHM 3222 TM | 1980 |
údržba autobusy; 1991: GO; terénní vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-červená |
» detail | |||||
- | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Desta | ? |
lehká údržba trolejbusy; vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-červená |
» detail | ||||||
- | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Belet DV 18 BVA | ? |
vysokozdvižný vozík, hlavní sklad v Cukrovarské nátěr: červeno-černý |
» detail | ||||||
PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | ||||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Belet DV 18 BVA | ? |
vysokozdvižný vozík, ústřední dílny nátěr: červeno-černý |
» detail | ||||||
PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | ||||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
80070 | Zagro Maxi-Rangierer | 2007 |
Dvoucestné posunovadlo s hydrostatickým pohonem a benzinovým motorem Honda. Posunovadlo je schopné rozjet a zabrzdit 200 tun. V Ústředních dílnách využíváno k posunu tramvají do a z tzv. staré lakovny. Využití na Karlově je otázkou... nátěr: modrá |
» detail | |||||
PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | ||||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
19403 VIN | Škoda Roomster Praktik | 2011 |
nátěr: červená |
» detail | |||||
5P0 9783 | PMDP (28.11.2011 - 31.12.2012) | ? | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
VIN | Škoda Fabia I combi | 2004 |
u PMDP: vůz energetického dispečinku nátěr: tmavě zelená * |
» detail | |||||
2P4 5817 | PMDP (10.1.2005 - 10.4.2013) | ? | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
51 VIN | LIAZ 150.850 AD 14 | 1990 |
autojeřáb, 2009: GO jeřábové nástavby (Servis jeřábů Slaný)
středisko dopravní cesty, 1/2017: nabídnut k prodeji nátěr: oranžová |
» detail | |||||
PMA 44-46 | PMDP (1990 - 3/2017) | Slo | |||||||
poté
BH Technika |
|||||||||
12779 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
6/2015-3/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-72 | 457 | PMDP (14.12.1999 - 17.5.2017) | Kar* | ||||||
poté
Břetislav Kafka, Chcebuz |
|||||||||
20403 | Karosa B732.20 | 1987 | 2007 |
1996: GO (ZLINER) nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex ZLINER |
|||||||||
PMA 94-20 | 106II | PMDP (19.12.1996 - 18.10.2006) | Cuk | ||||||
zapůjčen
HOTLINER poté Stanislav Jirásek - STENBUS zapůjčen HOTLINER zapůjčen BusMat plus |
|||||||||
267 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2003 | 2020 |
4/2019: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | ||||
2P0 4385 | 485 | PMDP (10.11.2003 - 7/2019) | Kar* | ||||||
zapůjčen
Veolia Transport Teplice poté CAR-TOUR |
|||||||||
9899 | Škoda 14Tr07 | 1986 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: PMDP, zeleno-bílá * |
» detail | ||||
394 | PMDP (24.9.1986 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
10372 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: městské schéma, červeno-krémová * |
» detail | ||||
397 | PMDP (21.10.1987 - 2002) | Cuk | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
10373 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | 2006 |
po vyřazení odstaven v DP, 17.12.2002: odeslán do Iasi nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
398 | PMDP (21.10.1987 - ?) | Cuk | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
10374 | Škoda 14Tr08/6 | 1987 | ? |
17.12.2002: odeslán do Iasi na ND, tam sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
399 | PMDP (21.10.1987 - 2002) | Cuk | |||||||
poté
Compania de Transport Public Iași |
|||||||||
18558 | Karosa C734.23 | 1987 |
1995: GO (ZLINER), reko na C735; PMDP: vozidlo autoškoly, dříve jezdil jako zájezdový bus, 2009: SO (ÚD) nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
PMA 41-41 3P5 4904 |
100II | PMDP (1995 - 6/2018) | Kar* | ||||||
poté
Cykloklub Plzeň |
|||||||||
23340 | Karosa LC736.20 | 1988 |
1997: SO (ÚD), 2003: GO (ÚD) nátěr: PMDP, bílo-fialová se siluetou Plzně * |
» detail | |||||
PMA 32-67 | 386 | PMDP (29.11.1988 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
34548 | Karosa C734.1340 | 1995 | 2014 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, žlutá s modrými pruhy |
» detail | ||||
PMA 85-54 | 432 | PMDP (12/1995 - 3/2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
6780 VIN | Renault Iliade RTX | 2001 | 2020 |
11/2018-1/2019: SO v Tachově nátěr: ČSAD Plzeň, bílá se zeleným pruhem & grafika ČSAD Autobusy Plzeň (zelená slza tří odstínů) * |
» detail | ||||
PMV 04-50 | 475 | PMDP (7.5.2001 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
1387 VIN | Irisbus Iliade GTX | 2005 |
nátěr: bílá |
» detail | |||||
2P6 0034 | 489 | PMDP (28.6.2005 - 6.3.2007) | Cuk | ||||||
poté
ČSAD autobusy Plzeň |
|||||||||
560 VIN | Solaris Urbino 15 II | 2005 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá * {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | |||||
2P6 8965 | 494 | PMDP (8.12.2005 - 22.2.2023) | Kar* | ||||||
zapůjčen
Veolia Transport Teplice poté Daniel Chvojka, Plzeň |
|||||||||
550 VIN | Solaris Urbino 15 III | 2006 |
8/2020: nabízen k prodeji nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
SOLARIS CZECH pronajat PMDP |
|||||||||
4T4 4518 | 510 | PMDP (12/2014 - 18.12.2020) | Kar | ||||||
poté
Daniel Chvojka, Plzeň |
|||||||||
69 VIN | Irisbus Citelis 12M 2250.10 | 2007 | 24.3.2023 |
od 10/2022: zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
3P5 3017 | 520 | PMDP (4.12.2007 - 31.1.2018) | Kar* | ||||||
pronajat
MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté MĚSTSKÁ DOPRAVA Mariánské Lázně poté soukromá osoba poté Daniel Chvojka, Plzeň |
|||||||||
12770 VIN | Renault Citybus 12M 2070.23 | 1999 |
21.11.2011: nehoda s kamionem (Plzeň - Borská pole, Podnikatelská X U Nové Hospody), poškození pravého boku, cca od 13.2.2012: zpět v provozu, 9-10/2013: oprava po nehodě (alej Svobody X Lidická), 7/2015-3/2016: odstaven nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMT 08-36 | 450 | PMDP (29.11.1999 - 27.9.2016) | Kar* | ||||||
poté
DaTa EXPRES |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
18 | PMDP (od 29.6.1899) | Slo* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
173164 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1983 | 10/2022 |
1999: VP; 2004: T3R.P (ÚD); 2008: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 2016: VP (ÚD); 1-11/2021: odstaven pro nadbytečnost; 9.3.2022: najetí soupravy 316+244 do soupravy 318+234 v obratišti Skvrňany, vůz 234 poškozen a odstaven; 5/2022: odvezen do Prahy jako zdroj ND pro cvičný vůz ev. č. 5527 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*} |
» detail | ||||
234 | PMDP (1/1984 - 7.4.2022) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
25 | Škoda Astra 03T0 | 1997 |
2. prototyp,
28.-30.10.1998: vystaven na veletrhu InnoTrans Berlin 1998,
Praha: ZJ bez cestujících od 22.5.1999, s cestujícími od 28.5. do 22.6.1999,
2010: SP (Datatechnik?) - nerezová madla
10/2014-1/2015: VP (Datatechnik, vozovna Slovany): zpět v provozu 6/2015
5.10.2015-5.4.2016: odstaven po nehodě,
13.12.2019: odstaven po nehodě,
18.3.2021: naposledy v pravidelném provozu s cestujícími (linka 1/8),
od 19.3.2021: odstaven se záměrem budoucího zachování jako historický vůz nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | |||||
301 | PMDP (od 16.7.1999) | Slo | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
13157 VIN | Škoda 24Tr Citybus | 2005 |
2009: SP, 3/2011: VP, 1-2/2014: SP nátěr: městské schéma, červeno-bílá * |
» detail | |||||
500II | PMDP (10.8.2005 - 21.5.2020) | Kar* | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
14395 VIN | Škoda 27Tr | 2018 |
nátěr: PMDP, zeleno-bílá |
» detail | |||||
583 | PMDP (od 16.4.2019) | Kar | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
492 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2006 |
nátěr: PMDP, červeno-bílá {běžný provoz (šejdry)} |
» detail | |||||
2P9 3398 | 512 | PMDP (19.12.2006 - 30.8.2021) | Kar* | ||||||
poté
DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
399 VIN | Solaris Urbino 18 III | 2008 | 2024 |
vystaven na veletrhu AUTOTEC 2008 nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | ||||
3P8 2451 | 525 | PMDP (10.6.2008 - 22.2.2021) | Kar* | ||||||
zapůjčen
ČSAD Jablonec nad Nisou zapůjčen DP Liberec poté DP Liberec zapůjčen DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
52 | Škoda Astra 03T2 | 1998 | 2020 |
2/2011: nerezová madla; 6/2012-léto/2013: odstaven pro závažnou poruchu; 5-9/2013: VP (Datatechnik); 4/2020: prodán DP Ostrava na náhradní díly nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * |
» detail | ||||
302 | PMDP (22.4.1999 - 2/2020) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
12221 | Škoda 15Tr13/6M | 1996 | 11/2019 |
2010: VP, 2012: dojezdil jako poslední provozní vůz typu 15Tr u PMDP, 2013: po odprodeji oprava u firmy 4RAIL v ČB nátěr: modro-bílá * |
» detail | ||||
473 | PMDP (1.6.1996 - 21.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
4RAIL pronajat DP Bratislava |
|||||||||
009/2002 | Pragoimex T3R-PV | 2004 |
oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 196, 2008: VP (ÚD), 10/2012-1/2013: VP (ÚD), 11/2017-1/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 28.6.2023 na JŘ 4/24, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá {263+252+C*} |
» detail | |||||
196II | PMDP (7/2004 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
172050 | ČKD Tatra T3SU » T3R-P | 1982 |
2002: modernizace - T3R.P (ÚD); 5-8/2007: VP (ÚD); 2012: VP (ÚD); 6/2016-8/2016: VP; od 1/2021 do 2/2022 odstaven pro nadbytečnost; naposledy vypraven 17.7.2023 na JŘ 2/23 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {323+B*} |
» detail | |||||
208 | PMDP (1/1983 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
175111 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1985 |
2003: T3R.P (ÚD), 10-12/2007: VP (DP Most), 2011: VP, 9-12/2016: VP, odstaven pro nadbytek 1-11/2021, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/11 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {321+B*} |
» detail | |||||
261 | PMDP (1/1986 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
175112 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1985 |
2002: T3R.P (ÚD), 2-7/2007: VP (ÚD), 2012: VP, 8/2017-1/2018: VP, 11/2022-5/2023: odstaven, naposled vypraven na pravidelnou linku 24.5.2023 na JŘ 4/28 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+277*} |
» detail | |||||
262 | PMDP (1/1986 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
175113 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1985 |
2002: T3R.P (ÚD), 2-7/2007: VP (ÚD), 2012: VP, 1-5/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 27.6.2023 na JŘ 4/28, 30.6.2023 se zúčastnil rozlučky se soupravami T3R-P nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {A+252+196*} |
» detail | |||||
263 | PMDP (1/1986 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
175114 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1985 |
2002: T3R.P (ÚD), 8-11/2007: VP (ÚD), 2011: VP, 10/2016-4/2017: VP, odstaven pro nadbytek 1-11/2021, naposled vypraven na pravidelnou linku 4.9.2023 na JŘ 4/14 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {315+B*} |
» detail | |||||
264 | PMDP (1/1986 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
176245 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1987 |
2004: T3R.P (ÚD), 2008: VP (Datatechnik), 2012: VP, 1-8/2018: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 6.9.2023 na JŘ 2/05 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {331+B*} |
» detail | |||||
269 | PMDP (26.2.1987 - 9.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
176252 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1987 |
2002: T3R.P (ÚD), 6-8/2007: VP (Datatechnik), 2011: VP; 6-11/2016: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 28.6.2023 na JŘ 4/09 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {327+B*} |
» detail | |||||
276 | PMDP (12.2.1987 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
|||||||||
176253 | ČKD Tatra T3SUCS » T3R-P | 1987 |
2002: T3R.P (ÚD), 6-8/2007: VP (DP Most), 2011: VP, dne 7.4.2014 nehoda s vozem č. 329, zpět v provozu 26.8.2014; 11/2016-3/2017: VP, naposled vypraven na pravidelnou linku 13.7.2023 na JŘ 4/22 nátěr: PMDP, žluto-šedo-bílá * {318+B*} |
» detail | |||||
277 | PMDP (12.2.1987 - 13.10.2023) | Slo | |||||||
poté
DP Charkov |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 97 vozů
- historický/muzejní: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
- provozní: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Cukrovarská: 57 vozů
- Vozovna Karlov: 24 vozů
- Vozovna Slovany: 17 vozů
- Neznámá provozovna: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
6. 4. 2024.