Vyhledávání vozů

řazeno dle roku výroby a výrobního čísla

předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující celkem 755
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  MAN wu.vv.l   původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje 
ex Würzburger Straßenbahn
ex DP města Ústí nad Labem
Povážská lesná železnica (? - ?)
  MAN wu.vv.l 1960   původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje 
ex Würzburger Straßenbahn
67 DP města Ústí nad Labem (1924 - 1960) Pře*
  MAN wu.vv.l   původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje 
ex Würzburger Straßenbahn
ex DP města Ústí nad Labem
Povážská lesná železnica (? - ?)
  MAN wu.vv.l 1946   původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje 
ex Würzburger Straßenbahn
69 DP města Ústí nad Labem (1924 - 1946) Buk
  MAN wu.vv.l 1946   původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje 
ex Würzburger Straßenbahn
70 DP města Ústí nad Labem (1924 - 1939) Buk
  ? lb.vv.b 1928   1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz 
33 DP Liberec (1900 - 1928) Mrš*
  ? lb.vv.b 1928   1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz 
34 DP Liberec (1900 - 1928) Mrš*
  ? lb.vv.b 1928   1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz 
35 DP Liberec (1900 - 1928) Mrš*
  ? lb.vv.b 1928   1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz 
36 DP Liberec (1900 - 1928) Mrš*
  ? jb.nvv.Ga 1973?   vyroben v letech 1906-1918 jako skříňový nákladní vlečný vůz, 1930?: úprava na služební vůz vrchní stavby 
ex DP Jablonec nad Nisou
161 DP Liberec (1970 - 1973?) Mrš
  DPMaL mo.svv.sv   služební vlečný vůz - výsypný štěrkovací vůz 
nátěr: žlutá
fotka
4 DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) ?
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  ? vv    
nátěr: žlutá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
? Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) ?
  DPMaL mo.svv   služební vlečný vůz - cisterna 
nátěr: červená
fotka
2 DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) Mos
  DPMaL mo.svv   služební vlečný vůz - vůz na přepravu kolejových konstrukcí 
nátěr: žlutá s černými pruhy
fotka
3 DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) Mos
  DPMaL mo.svv.sv   služební vlečný vůz - nákladní vůz 
nátěr: žlutá
fotka
1 DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) ?
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
1 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
2 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
3 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
4 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
5 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
6 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
13 DPMB (od 1869)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
14 DPMB (od 1869)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
15 DPMB (od 1869)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
16 DPMB (od 1869)
  ? vk2.L 187?  188?   letní vůz KD2 
14 DPMB (187? - 1881)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
7 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
8 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
9 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
fotka
10 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
11 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
12 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
17 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
18 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
19 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
20 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
21 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
22 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
23 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
24 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý 
25 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý 
26 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
27 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
28 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
29 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
30 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
31 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
32 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
33 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
34 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
35 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
36 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
37 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
38 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
39 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
40 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
41 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
42 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
43 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
44 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
45 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
46 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
47 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
48 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
49 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
50 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
51 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
52 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
53 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
54 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
55 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
56 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
57 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
58 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
59 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
60 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
61 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
62 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
63 DPMB (od 1870)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
1
92
192
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1990   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
majitel DPMB
Technické muzeum v Brně (1974 - 1990) Líš
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
fotka
3
93
193
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
4
94
194
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
5
95
195
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876    dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
fotka
majitel DPMB
6 Technické muzeum v Brně (od 1975) Líš
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
7
97
197
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
8
98
198
DPMB (1876 - 1929)
  ? vk2.L » C 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) 
9 DPMB (1877-78 - 1881)
  ? vk2.L » C 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) 
10 DPMB (1877-78 - 1881)
  ? vk2.L » D 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) 
11 DPMB (1877-78 - 1881)
  ? vk2.L » D 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) 
12 DPMB (1877-78 - 1881)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 1879  19xx   zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli 
13
15
Jn2
DPMB (1879 - 1930)
  Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a 1880  ?   1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm 
ex Linz Linien
20 Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1921?) Krn
  Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar 1880  1952   1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) 
ex Linz Linien
21 Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1952) Krn
  Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar 1880  1951   1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) 
ex Linz Linien
22 Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) Krn
  Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar 1880  ?   1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě 
ex Linz Linien
23 Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) Krn
  Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar 1880  ?   1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě 
ex Linz Linien
24 Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) Krn
  Graz q2 1882  1920   původně Wien ev. č. 1231 - 1242 
101 DPMB (od 1915)
  Graz q2 1882  1920   původně Wien ev. č. 1231 - 1242 
102 DPMB (od 1915)
  Graz q2 1882  1920   původně Wien ev. č. 1231 - 1242 
103 DPMB (od 1915)
předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 následující celkem 755
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 92 vozů
  • služební: 3 vozy
  • neznámý: 2 vozy
  • zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
  • dlouhodobě odstaven: 1 vůz
  • historický/muzejní: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 10. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání