Vyhledávání vozů
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
MAN wu.vv.l | ? |
původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje |
» detail | ||||||
ex
Würzburger Straßenbahn ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Povážská lesná železnica (? - ?) | |||||||||
MAN wu.vv.l | ? | 1960 |
původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje |
» detail | |||||
ex
Würzburger Straßenbahn |
|||||||||
67 | DP města Ústí nad Labem (1924 - 1960) | Pře* | |||||||
MAN wu.vv.l | ? |
původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje |
» detail | ||||||
ex
Würzburger Straßenbahn ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Povážská lesná železnica (? - ?) | |||||||||
MAN wu.vv.l | ? | 1946 |
původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje |
» detail | |||||
ex
Würzburger Straßenbahn |
|||||||||
69 | DP města Ústí nad Labem (1924 - 1946) | Buk | |||||||
MAN wu.vv.l | ? | 1946 |
původně (pravděpodobně) vlečný vůz koňky, 1901: přestavba na vlečný vůz tramvaje |
» detail | |||||
ex
Würzburger Straßenbahn |
|||||||||
70 | DP města Ústí nad Labem (1924 - 1939) | Buk | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
33 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
34 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
35 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
36 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? jb.nvv.Ga | ? | 1973? |
vyroben v letech 1906-1918 jako skříňový nákladní vlečný vůz, 1930?: úprava na služební vůz vrchní stavby |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
161 | DP Liberec (1970 - 1973?) | Mrš | |||||||
DPMaL mo.svv.sv | ? |
služební vlečný vůz - výsypný štěrkovací vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
4 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | ? | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
? vv | ? |
nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
? | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od ?) | ? | |||||||
DPMaL mo.svv | ? |
služební vlečný vůz - cisterna nátěr: červená |
» detail | ||||||
2 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | Mos | |||||||
DPMaL mo.svv | ? |
služební vlečný vůz - vůz na přepravu kolejových konstrukcí nátěr: žlutá s černými pruhy |
» detail | ||||||
3 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | Mos | |||||||
DPMaL mo.svv.sv | ? |
služební vlečný vůz - nákladní vůz nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
1 | DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova (od ?) | ? | |||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
1 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
2 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
3 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
4 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
5 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1869 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
6 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
13 | DPMB (od 1869) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
14 | DPMB (od 1869) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
15 | DPMB (od 1869) | ||||||||
vk1.Z | 1869 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
16 | DPMB (od 1869) | ||||||||
? vk2.L | 187? | 188? |
letní vůz KD2 |
» detail | |||||
14 | DPMB (187? - 1881) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
7 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
8 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
9 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
10 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
11 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
12 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
17 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
18 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
19 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi |
» detail | |||||
20 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
21 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
22 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
23 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - plošinový |
» detail | |||||
24 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý |
» detail | |||||
25 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.N | 1870 | 1874 |
nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý |
» detail | |||||
26 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
27 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
28 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
29 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
30 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
31 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
32 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
33 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
34 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
35 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
36 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
37 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
38 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
39 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
40 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
41 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
42 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
43 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
44 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
45 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
46 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
47 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
48 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
49 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.Z | 1870 | 1874 |
zimní vůz KD1 |
» detail | |||||
50 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
51 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
52 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
53 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
54 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
55 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
56 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
57 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
58 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
59 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
60 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
61 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
62 | DPMB (od 1870) | ||||||||
vk1.L | 1870 | 1874 |
letní vůz KD1 |
» detail | |||||
63 | DPMB (od 1870) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
1 92 192 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1990 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 |
» detail | |||||
majitel
DPMB |
|||||||||
Technické muzeum v Brně (1974 - 1990) | Líš | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
3 93 193 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
4 94 194 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
5 95 195 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
6 | Technické muzeum v Brně (od 1975) | Líš | |||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
7 97 197 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 | 1876 | 1929 |
dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED |
» detail | |||||
8 98 198 |
DPMB (1876 - 1929) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) |
» detail | |||||
9 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
? vk2.L » C | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) |
» detail | |||||
10 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) |
» detail | |||||
11 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
? vk2.L » D | 1877 | ? |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) |
» detail | |||||
12 | DPMB (1877-78 - 1881) | ||||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 | 1879 | 19xx |
zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli |
» detail | |||||
13 15 Jn2 |
DPMB (1879 - 1930) | ||||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
20 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1921?) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | 1952 |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
21 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1952) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | 1951 |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování) |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
22 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
23 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
Graz lz.vvk » lz.vve » op.vv.a » op.vv.ar | 1880 | ? |
1880: vlečný vůz koňské dráhy v Linci (rozchod 900 mm, ev.č. ze série 21 - 27 nebo 29), v období 1897-1999 úprava na vlečný vůz elektrické dráhy, 1906: úprava na rozchod 1000 mm, 1928-1930: rekonstrukce vozové skříně (není zcela jisté, zda-li bylo dodrženo původní číslování), 1951: předán Pionýrské dráze v Opavě |
» detail | |||||
ex
Linz Linien |
|||||||||
24 | Městský dopravní podnik Opava (1906 - 1951) | Krn | |||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
101 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
102 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Graz q2 | 1882 | 1920 |
původně Wien ev. č. 1231 - 1242 |
» detail | |||||
103 | DPMB (od 1915) | ||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 92 vozů
- služební: 3 vozy
- neznámý: 2 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 1 vůz
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
- historický/muzejní: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
10. 3. 2024.