Vyhledávání vozů

tramvaje, řazeno dle roku výroby a v. č.

předchozí 1 2 3 . . . 68 69 následující celkem 6870
SPZ výr. č. typ vyr. zruš.
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  250/2016 Pragoimex T3R.SLF     oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 32/IV, 12/2016-dosud: kompletace DP Liberec 
fotka
32V DP Liberec (od ?) Mrš
  259/2018 Pragoimex T3R.SLF     oficiálně rekonstrukce vozu T3 ev.č. 31/V, 4/2018-dosud: kompletace DP Liberec 
31VI DP Liberec (od ?) Mrš
  Volvo Barbi Maestro HDH      
nátěr: Croatia Bus, modrá s barevnou grafikou
fotka
ZG 2608-GN Croatia Bus (od ?)
  Graz nvv » nmv 1894      původně zavřený nákladní vůz, 1920-21: přestavěn na nákladní motorový vůz, 1929: po dodání nového nákladního mot. vozu byl přečíslován na 104 
103
104
DP Ostrava (1894 - 19xx)
  Graz tp.mv.a1 1894  193x    výzbroj: UEG 
1 DP Teplice (1895 - 1936)
  Graz tp.mv.a1 1894  193x    výzbroj: UEG 
2 DP Teplice (1895 - 1937)
  Graz tp.mv.a1 1894  193x    výzbroj: UEG 
3 DP Teplice (1895 - 1935)
  Graz tp.mv.a1 1894  193x    výzbroj: UEG 
4 DP Teplice (1895 - 1938)
  Graz tp.mv.a1 1894  193x    výzbroj: UEG 
5 DP Teplice (1895 - 1938)
  Graz tp.mv.a1 1894  195x    výzbroj: UEG, 1938?-1950?: služební vůz 
6 DP Teplice (1895 - 1950?)
  Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 1895  1977    původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1929: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako sklad, 1942-43: přestavba na pracovní vůz (nová skříň), 1975: po vyřazení předán TMB, později pro špatný stav sešrotován 
fotka
majitel Dopravný podnik mesta Bratislavy
150 TMB (1975 - 1977) Líš
  Ganz Budapest / AEG Ganz 1895 1895  1978    původně vlečný vůz ze série 6 - 9, 1896: přestavba na motorový vůz, 1975: jako vyřazený předán TMB, později pro špatný stav sešrotován 
majitel Dopravné závody hl. m. Bratislavy
151 TMB (1975 - 1978) Líš
  Graz tp.mv.a1 1895  1943    výzbroj: UEG 
7 DP Teplice (1895 - 1943)
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1895  193x    výzbroj: UEG, 1914-1938: vlečný vůz 
8 DP Teplice (1895 - 1938)
  Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b 1897  1952    1897-1928: výzbroj AEG, 1928-1952: vlečný vůz 
ex Stadtwerke Görlitz
26 DP Opava (1942 - 1952) Krn
  Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b 1897  1952    1897-1928: výzbroj AEG, 1928-1952: vlečný vůz 
ex Stadtwerke Görlitz
27 DP Opava (1942 - 1952) Krn
  Christoph & Unmack go.mv.a » go.vv.b 1897  1951    1897-1928: výzbroj AEG, 1928-1952: vlečný vůz 
ex Stadtwerke Görlitz
28 DP Opava (1942 - 1951) Krn
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897  1966    pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz 
1
53
2
46
DP Liberec (8/1897 - 1966) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897  1966    pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: rekonstrukce na vlečný vůz 
2
59
4
48
DP Liberec (8/1897 - 1966) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897      pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz, 1961-2009: zahradní chatka, od 10/2018: vystaven v TM Liberec 
ex DP Liberec
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
3 Boveraclub (od 9/2009) TML*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897  1961    pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz 
fotka
4
55
DP Liberec (8/1897 - 1961) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897  1955    pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz 
5
58
DP Liberec (9/1897 - 1955) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897  1967    pojezd a výzbroj Schuckert, 1921: rekonstrukce na vlečný vůz 
6
56
3
47
DP Liberec (9/1897 - 1967) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897  1955    pojezd a výzbroj Schuckert, 1915: rekonstrukce na vlečný vůz 
7
52
DP Liberec (8/1897 - 1955) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1897  1962    pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz 
8
57
DP Liberec (9/1987 - 1962) Mrš*
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1897  195x    výzbroj: UEG, 1926-1950: vlečný vůz 
9 DP Teplice (1897 - 1950)
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1897  195x    výzbroj: UEG, 1926-1956: vlečný vůz 
10 DP Teplice (1897 - 1956)
  Graz tp.mv.a1 » tp.vv.c 1897  195x    výzbroj: UEG, 1914-1956: vlečný vůz 
11 DP Teplice (1897 - 1956)
  Graz mv 1898  1985    motorový vůz olomoucké el. dráhy, 1977: předán do TMB (pouze vozová skříň bez podvozku a el. výzbroje), 1985: skříň sešrotována 
fotka
ex DP Olomouc
4 TMB (1977 - 1985) Líš
  Graz lb.mv.a2 » lb.vv.c 1898  1927    pojezd a výzbroj Schuckert, 1913: rekonstrukce na vlečný vůz 
9
51
DP Liberec (2/1899 - 1927) Mrš*
  Graz tp.mv.a2 1898  1931    výzbroj: UEG 
12 DP Teplice (1898 - 1931)
  Graz tp.mv.a2 1898  1931    výzbroj: UEG 
13 DP Teplice (1898 - 1931)
  Graz tp.mv.a2 1898  194x    výzbroj: UEG, 1936?-1941?: služební vůz - brus 
14 DP Teplice (1898 - 1941?)
  Graz tp.smv.tv 1898  196x    služební vůz - montážní vůz trolejového vedení 
ex DP Teplice
30 DP Ústí nad Labem (1959 - 1968)
  53919 Ringhoffer Křižík 1899    1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex DP Praha
50 PMDP (1931 - 1.7.1962) Slo*
  53928 Ringhoffer Křižík 1899    1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex DP Praha
52 PMDP (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  53932 Ringhoffer Křižík 1899    1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
ex DP Praha
53 PMDP (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  57802 Ringhoffer Křižík 1899    1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex DP Praha
51 PMDP (1931 - 1.7.1962) Slo*
  Graz mv1 1899  1963    1920?: reko - uzavření plošinových čel, 1954: služební vůz 514 
1
42
10II
514
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945    1930: odstaven, 1943: přestavba na vlečný vůz, nedokončeno, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
fotka
2
43
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  1945    1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
3
44
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899    1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Olomouc (vlečný vůz 56) 
4
45
11II
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1964    1930: odstaven, 1945: služební vůz 
5
46
511
811
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899    1930: odstaven, 1942: reko - uzavření plošinových čel a zařazen zpět do os. dopravy, 1954: prodán DP Ostrava 
6
47
12II
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945    1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
7
48
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954 : prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 54) 
8
4III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945    1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
9 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1899      1930: služební vůz, 1945?: reko - uzavření plošinových čel, 1971 renovován jako historický vůz ev. č. 10 TMB 
fotka
ex DPMB
10 TMB (od 1971) Líš
  Graz mv1 1899  1945    1930: odstaven, 1943: přestavěn na vlečný vůz a zařazen do os. dopravy, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
11 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1899  1962    1930: služební vůz 
fotka
12
504
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  1945    1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
13 DPMB (od 1900)
  Graz mv1 1899    1930: odstaven, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: prodán DP Ostrava (služební vůz 3005) 
14
5III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1966    1930: služební vůz 
15
505
805
DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899    1930: odstaven, 1934: prodán DP Olomouc (mot. vůz 25) 
fotka
16 DPMB (1900 - 1930)
  Graz mv1 1899  1961    1945: služební vůz 
17
506
DPMB (1900 - 1945)
  Graz mv1 1899  1962    1930: služební vůz, 1940: zařazen zpět do os. dopravy, 1954: služební vůz, reko - uzavření plošinových čel 
18
6III
512
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899    1954: prodán DP Olomouc (přestavěn na vlečný vůz 55) 
fotka
19
7III
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1964    1942: reko - uzavření plošinových čel, 1954: služební vůz 
20
8II
513
813
DPMB (1900 - 1954)
  Graz mv1 1899  1945    1930: odstaven, 1945: zničen při požáru vozovny Pisárky 
fotka
21 DPMB (1900 - 1930)
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899  1970    1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1970: vlečný vůz 
1 DP Ústí nad Labem (1899 - 1970) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899  1966    1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1966: vlečný vůz 
2 DP Ústí nad Labem (1899 - 1966) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 1899  1968    1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz 
3 DP Ústí nad Labem (1899 - 1968) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899  1970    1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz 
4 DP Ústí nad Labem (1899 - 1970) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 1899  1969    1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz 
5 DP Ústí nad Labem (1899 - 1969) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899  1961    1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1961: vlečný vůz 
6 DP Ústí nad Labem (1899 - 1961) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 1899  1969    1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1969: vlečný vůz 
fotka
7 DP Ústí nad Labem (1899 - 1969) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 1899  1960    1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1960: vlečný vůz 
8 DP Ústí nad Labem (1899 - 1960) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899      1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1970: vlečný vůz, 1970(?)-2011: lesní chatka 
ex DP Ústí nad Labem
pronajat DP Mostu a Litvínova
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
9 Boveraclub (od 4/2011) dep
  Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 1899  1968    1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1968: vlečný vůz 
10 DP Ústí nad Labem (1899 - 1968) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.mv.ar » ul.vv.b2 1899  1970    1899-1940: výzbroj UEG, 1940-1970: vlečný vůz 
11 DP Ústí nad Labem (1899 - 1970) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899  1966    1899-1930: výzbroj UEG, 1930-1966: vlečný vůz 
12 DP Ústí nad Labem (1899 - 1966) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899  1969    1899-1929: výzbroj UEG, 1929-1969: vlečný vůz 
13 DP Ústí nad Labem (1899 - 1969) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b2 1899  1970    1899-1925: výzbroj UEG, 1925-1970: vlečný vůz 
14 DP Ústí nad Labem (1899 - 1970) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 1899  1962    1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1962: vlečný vůz 
15 DP Ústí nad Labem (1899 - 1962) Pře*
  Graz ul.mv.a1 » ul.vv.b1 1899  1970    1899-1913: výzbroj UEG, 1913-1970: vlečný vůz 
16 DP Ústí nad Labem (1899 - 1970) Pře*
  Brožík/Zeman Křižík 1899      1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od roku 1955 veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání 
nátěr: červeno-bílá
fotka
18 PMDP (od 29.6.1899) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever 
nátěr: červeno-bílá
ex PMDP
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?) Obo
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
2 PMDP (1899 - 1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1940: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
3 PMDP (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany 
nátěr: červeno-bílá
ex PMDP
soukromá osoba (nepojízdný vrak) (? - ?)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
5 PMDP (1899 - 1958) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex PMDP
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
Škoda-Bus klub Plzeň (od 2018) Stra
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1938: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
7 PMDP (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
8 PMDP (1899 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899      1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex PMDP
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
9 PMDP (od 2/2011) Kar
  Brožík/Zeman Křižík 1899    od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) 
nátěr: červeno-bílá
10 PMDP (1899 - 1959) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW 
nátěr: červeno-bílá
11 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní 
nátěr: červeno-bílá
12 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
13 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
14 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
15 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
16 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
17 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
19 PMDP (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899      1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014  
nátěr: červeno-bílá
fotka
20 PMDP (1899 - 31.12.1955) Kar*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1899  1967    pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně 
10
51II
1
DP Liberec (8/1899 - 1967) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 1899  1938    pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: služební vůz - kolejový brus 
11 DP Liberec (8/1899 - 1938) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1899  1961    pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1949: přestavba vozové skříně 
12
61
DP Liberec (8/1899 - 1961) Mrš*
  Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c 1899  1967    pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1946: přestavba vozové skříně 
13
60
6
49
DP Liberec (8/1899 - 1967) Mrš*
  Graz jb.mv.M 1899  193?    pojezd Remscheid, výzbroj UEG 
1 DP Jablonec nad Nisou (1900 - 193?) Pra
předchozí 1 2 3 . . . 68 69 následující celkem 6870
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • dosud nezařazen do provozu: 2 vozy
  • provozní: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz
  • sešrotován: 87 vozů
  • odstaven (dlouhodobě/definitivně): 5 vozů
  • historický/muzejní: 2 vozy
  • neznámý: 2 vozy

Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 120 let. (Jeden vůz nebyl zohledněn, protože jeho rok výroby není znám.)

Poslední aktualizace vozů: 21. 6. 2019.
zobrazit pouze provozní vozy | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní odstaven (dlouhodobě/definitivně) vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání