PMDP: vozový park

řazeno dle roku výroby a výrobního čísla

předchozí 1 2 3 . . . 18 19 následující předchozí 1 2 . . 19 následující celkem 1810
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Karosa B732   1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz z vozu) 367/I; od 12/2008: využíván jako zdroj ND 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 25-94II 367II PMDP (16.9.1999 - 22.12.2008) Cuk
poté Martin Uher
  Karosa B732 2009   1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 372/I; 4/2008-2009: subdodávka v rámci PID; 2009: odstaven po dopravní nehodě, následně vyřazen 
nátěr: PMDP, červeno-bílá
fotka
PMA 25-99II 372II PMDP (8.9.1999 - 20.2.2007) Cuk
poté STENBUS
  Karosa B732 2013   1999: GO (ZLINER) - BUSE, původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 382/I 
nátěr: PMDP, červeno-bílá *
fotka
PMA 32-34II 382II PMDP (13.10.1999 - 26.2.2007) Cuk
poté DP Pernik
  Mazda E2000 SD   valník 
nátěr: modro-šedá
fotka
PMB 46-80 PMDP (od ?) Slo
  Mazda E2000 SD   valník, 12/2009: odprodej Army land Černice 
nátěr: modro-šedá
PMB 42-77 PMDP (? - 12/2009) Slo
  Avia A 31   12/2009: odprodej Army land Černice 
nátěr: modrá
fotka
PMT 58-94 PMDP (? - 12/2009) Slo
  Škoda-LIAZ 706 MTSP   MT sypač, přední náhon, nástavba 2002, po vyřazení odprodej Army land Černice 
nátěr: oranžová
PMA 43-68 PMDP (? - ?) Slo
  Zetor 6211   středisko dopravní cesty 
nátěr: červená
fotka
PM 10-84 PMDP (od ?) Slo
  Mercedes-Benz Unimog U 900   nosič nástaveb: sekačka Schmidt - Mulag na hydraulické ruce+podstavec, valník, přední štít: nesací zametač, sekačka?, odprodej Army land Černice 
nátěr: oranžová
fotka
PMA 26-89 PMDP (? - 12/2009) Slo
  ZTS UN 053.59   odprodej 
nátěr: žlutá
PMDP (? - ?) Slo
  IFA W50 LA   fekální vůz 
nátěr: oranžová
fotka
PMA 08-46 PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  IFA KM 2301   sací zametací vůz 
nátěr: oranžová
fotka
PMT 29-80 PMDP (? - 2009?) Slo
  Avia A 31   dílenský vůz 
nátěr: modrá
fotka
PMA 62-49 PMDP (? - ?) Slo
  Praga V3S   dílenský vůz 
nátěr: khaki
fotka
PMB 05-41 PMDP (? - ?) Slo
  Avia A 31   dílenský vůz 
nátěr: modrá
PMB 39-41 PMDP (? - ?) Slo
  LIAZ 110 VNP   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, středisko dopravní cesty, "horní vedení" 
nátěr: bílá
fotka
PMA 42-49 PMDP (? - 2008) Slo
  LIAZ 110 VNP   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, středisko dopravní cesty, "horní vedení" 
nátěr: červená
fotka
PMA 44-50 PMDP (? - 2009) Slo
  LIAZ 101.860 VNP 2007   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina, středisko dopravní cesty, "horní vedení" 
nátěr: červená
fotka
PMA 60-26 PMDP (? - 2007) Slo
  Renault Midlum 220.15 VNP   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK Most), středisko dopravní cesty, "horní vedení" 
nátěr: červená
fotka
3P7 0031 PMDP (od 4/2008) Slo
  BSS ?   tříosý plošinový návěs 
nátěr: modrá
fotka
PM 24-55 PMDP (? - 7/2019) Slo
poté Kufi Int
poté KAR group
  Atmos PD 25   kompresor 
nátěr: zelená
fotka
1P6 9819 PMDP (od ?) Slo
  Praga RN ?   později používán jako pracovní 
nátěr: červeno-krémová
ex ?
? 5II Dopravní podniky města Plzně (1944 - ?) Cuk
  MTH SP 62   Strojní podbíječky SP62 (STP62) vyráběl podnik Mechanizace traťového hospodářství Praha, závod Plzeň-Koterov v letech 1965-1978. Bylo vyrobeno přibližně 100 kusů. Tento stroj byl odkoupen od tehdejších Československých státních drah v 80.letech a byl posléze upraven na zatlačování těsnící gumy mezi kolejnice B1 a panely BKV. Odtud přezdívky gumotlačka, zatlačovačka. V posledních letech před rekonstrukcí měl stroj vadnou převodovku, a proto byl jeho pohyb zajišťován jiným strojem (tramvaj, nákladní auto, kolové rypadlo). 2010: rekonstrukce/generální oprava (CZ LOKO, závod Jihlava) - remotorizace 
nátěr: oranžovo-černá *
fotka
ex Československé státní dráhy
PMDP (od 198x) Slo
  MTH SP 62   Strojní podbíječky SP62 (STP62) vyráběl podnik Mechanizace traťového hospodářství Praha, závod Plzeň-Koterov v letech 1965-1978. Bylo vyrobeno přibližně 100 kusů. Tento stroj byl odkoupen od tehdejších Československých státních drah v 80.letech. 
nátěr: oranžovo-šedá
fotka
ex Československé státní dráhy
PMDP (? - 2009) Slo
  ZTS DH 112    
nátěr: žluto-černá
fotka
- PMDP (od ?) Slo
  Desta   lehká údržba trolejbusy; vysokozdvižný vozík 
nátěr: červeno-červená
fotka
- PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Belet DV 18 BVA   vysokozdvižný vozík, hlavní sklad v Cukrovarské 
nátěr: červeno-černý
PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Belet DV 18 BVA   vysokozdvižný vozík, ústřední dílny 
nátěr: červeno-černý
fotka
PMDP (? - 31.12.2012) Cuk
poté Bammer Trade
  Belet DV 18 BVA   vysokozdvižný vozík 
nátěr: červeno-černý
PMDP (od ?) Slo
  Multicar M25    
nátěr: zelená
fotka
PMA 16-00 PMDP (? - ?) Slo
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 54 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 55 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 58 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 59 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 60 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 61 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 62 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
PM 09-12 63 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Karosa D4 ?    
nátěr: červeno-krémová
? 64 Dopravní podniky města Plzně (? - ?) Cuk
  Sodomka DR6 1973    
nátěr: červeno-krémová
? 65 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1973) Cuk
  Sodomka DR6 1973    
nátěr: červeno-krémová
? 66 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1973) Cuk
  Jelcz PO-1E    
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
? PMDP (od ?) Kar
  Praga RN ?    
nátěr: červeno-krémová
ex ?
? 3II Dopravní podniky města Plzně (1944 - 11.4.1946) Cuk
poté DP Mariánské Lázně
  Praga RN ?    
nátěr: červeno-krémová
ex ?
? 4II Dopravní podniky města Plzně (1944 - 11.4.1946) Cuk
poté DP Mariánské Lázně
  Praga RN ?    
nátěr: červeno-krémová
ex ?
? 2II Dopravní podniky města Plzně (1944 - 11.4.1946) Cuk
poté DP Mariánské Lázně
  VIN JCB 2cx    
nátěr: žlutá
P01 4025 PMDP (od 1/2014) Slo
  Škoda-LIAZ 706 RTH VNP   montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina 
nátěr: červená
PMA 13-03 PMDP (? - 10/2000) ?
  Ringhoffer vv 1896  ?   původně letní vlečný vůz, 1943: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá *
ex Pražská tramway
ex Elektrické podniky hl. města Prahy
45 Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) Slo*
  53356 Ringhoffer vv 1897  ?   původně letní vlečný vůz, 1943: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
44 Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) Slo*
  51692 Ringhoffer vv 1898  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
40 Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) Slo*
  51695 Ringhoffer vv 1898  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
41 Elektrické podniky města Plzně (1929 - 1934) Cuk
  51697 Ringhoffer vv 1898  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
42 Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) Slo*
  51701 Ringhoffer vv 1898  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
43 Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) Slo*
  53919 Ringhoffer Křižík 1899  ?   1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
50 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  53928 Ringhoffer Křižík 1899  ?   1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
52 Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  53932 Ringhoffer Křižík 1899  ?   1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
53 Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) Slo*
  57802 Ringhoffer Křižík 1899  ?   1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
51 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně 
nátěr: červeno-bílá
fotka
18 PMDP (od 29.6.1899) Slo*
zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever 
nátěr: červeno-bílá
1 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
2 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1940: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
3 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany 
nátěr: červeno-bílá
4 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1936: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
5 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu 
nátěr: červeno-bílá
fotka
6 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899  ?   1938: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
7 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
8 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1899    1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podniky města Plzně
ex soukromá osoba (nepojízdný vrak)
9 PMDP (od 2/2011) Kar
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) 
nátěr: červeno-bílá
10 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW 
nátěr: červeno-bílá
11 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní 
nátěr: červeno-bílá
12 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
13 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
14 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
15 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
16 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
17 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899  ?   1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW 
nátěr: červeno-bílá
19 Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1899    1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 
nátěr: červeno-bílá
fotka
20 PMDP (1899 - 31.12.1955) Kar*
  Elektrické podniky města Plzně ? 19??    vozík pro přepravu malého válce, později využíván pro kontejner se šrotem 
nátěr: šedá
fotka
PMDP (19?? - 2021) Slo
poté ŠKODA-BUS klub Plzeň
  57807 Ringhoffer Křižík 1900  ?   1948/52: přestavba skříně 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
49 Dopravní podniky města Plzně (1930 - 1.7.1962) Slo*
  57816 Ringhoffer Křižík 1900  ?   1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
48 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1952: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
21 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
22 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1953) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1900  ?   od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
23 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 12/1956) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1937: přestavba na vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
24 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz 1900  ?   1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz 
nátěr: červeno-bílá
25 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
26 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
27 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
28 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  Brožík vlečný vůz 1900  ?    
nátěr: červeno-bílá
29 Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) Slo*
  57825 Ringhoffer Křižík 1901  ?   1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
47 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
  57843 Ringhoffer Křižík 1901  ?   1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
46 Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) Slo*
poté soukromá osoba (nepojízdný vrak)
  72566 Ringhoffer Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
72 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) Slo
  72567 Ringhoffer Škoda 1908    od 1959 sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz); od 1995 komerční jízdy v muzeu MHD Střešovice 
nátěr: červeno-bílá
fotka
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
73 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 2/1974) Slo
poté Dopravní podnik hl. m. Prahy
  72568 Ringhoffer Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
74 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) Slo
  72569 Ringhoffer Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
75 Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) Slo
  72577 Ringhoffer Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
76 Dopravní podniky města Plzně (? - 1957) Slo
  76661 Ringhoffer Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
77 Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) Slo
  76662 Ringhoffer Škoda 1908  ?    
nátěr: červeno-bílá
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
78 Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) Slo
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?   od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz 
nátěr: červeno-bílá
30 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1.10.1961) Slo*
  Brožík/Zeman Křižík 1918  ?    
nátěr: červeno-bílá
31 Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) Slo*
předchozí 1 2 3 . . . 18 19 následující předchozí 1 2 . . 19 následující celkem 1810
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 57 vozů
  • prodán/předán jinému dopravci: 26 vozů
  • služební: 8 vozů
  • vyřazen: 5 vozů
  • dlouhodobě odstaven: 2 vozy
  • historický/muzejní: 1 vůz
  • definitivně odstaven: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Vozovna Slovany: 73 vozů
  • Vozovna Cukrovarská: 23 vozů
  • Vozovna Karlov: 3 vozy
  • Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 28. 1. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání