PMDP: vozový park
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Karosa B732 | ? |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz z vozu) 367/I; od 12/2008: využíván jako zdroj ND nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | ||||||
PMA 25-94II | 367II | PMDP (16.9.1999 - 22.12.2008) | Cuk | ||||||
poté
Martin Uher |
|||||||||
Karosa B732 | ? | 2009 |
1999: GO (ZLINER); původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 372/I; 4/2008-2009: subdodávka v rámci PID; 2009: odstaven po dopravní nehodě, následně vyřazen nátěr: PMDP, červeno-bílá |
» detail | |||||
PMA 25-99II | 372II | PMDP (8.9.1999 - 20.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
STENBUS |
|||||||||
Karosa B732 | ? | 2013 |
1999: GO (ZLINER) - BUSE, původ neznámý, záměna s vozem (technický průkaz vozu) 382/I nátěr: PMDP, červeno-bílá * |
» detail | |||||
PMA 32-34II | 382II | PMDP (13.10.1999 - 26.2.2007) | Cuk | ||||||
poté
DP Pernik |
|||||||||
Mazda E2000 SD | ? |
valník nátěr: modro-šedá |
» detail | ||||||
PMB 46-80 | PMDP (od ?) | Slo | |||||||
Mazda E2000 SD | ? |
valník,
12/2009: odprodej Army land Černice nátěr: modro-šedá |
» detail | ||||||
PMB 42-77 | PMDP (? - 12/2009) | Slo | |||||||
Avia A 31 | ? |
12/2009: odprodej Army land Černice nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PMT 58-94 | PMDP (? - 12/2009) | Slo | |||||||
Škoda-LIAZ 706 MTSP | ? |
MT sypač, přední náhon, nástavba 2002, po vyřazení odprodej Army land Černice nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMA 43-68 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
Zetor 6211 | ? |
středisko dopravní cesty nátěr: červená |
» detail | ||||||
PM 10-84 | PMDP (od ?) | Slo | |||||||
Mercedes-Benz Unimog U 900 | ? |
nosič nástaveb: sekačka Schmidt - Mulag na hydraulické ruce+podstavec, valník, přední štít: nesací zametač, sekačka?, odprodej Army land Černice nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMA 26-89 | PMDP (? - 12/2009) | Slo | |||||||
ZTS UN 053.59 | ? |
odprodej nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
PMDP (? - ?) | Slo | ||||||||
IFA W50 LA | ? |
fekální vůz nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMA 08-46 | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
IFA KM 2301 | ? |
sací zametací vůz nátěr: oranžová |
» detail | ||||||
PMT 29-80 | PMDP (? - 2009?) | Slo | |||||||
Avia A 31 | ? |
dílenský vůz nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PMA 62-49 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
Praga V3S | ? |
dílenský vůz nátěr: khaki |
» detail | ||||||
PMB 05-41 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
Avia A 31 | ? |
dílenský vůz nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PMB 39-41 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
LIAZ 110 VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina,
středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: bílá |
» detail | ||||||
PMA 42-49 | PMDP (? - 2008) | Slo | |||||||
LIAZ 110 VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina,
středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: červená |
» detail | ||||||
PMA 44-50 | PMDP (? - 2009) | Slo | |||||||
LIAZ 101.860 VNP | ? | 2007 |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina,
středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: červená |
» detail | |||||
PMA 60-26 | PMDP (? - 2007) | Slo | |||||||
Renault Midlum 220.15 VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina (nástavba DYSK Most),
středisko dopravní cesty, "horní vedení" nátěr: červená |
» detail | ||||||
3P7 0031 | PMDP (od 4/2008) | Slo | |||||||
BSS ? | ? |
tříosý plošinový návěs nátěr: modrá |
» detail | ||||||
PM 24-55 | PMDP (? - 7/2019) | Slo | |||||||
poté
Kufi Int poté KAR group |
|||||||||
Atmos PD 25 | ? |
kompresor nátěr: zelená |
» detail | ||||||
1P6 9819 | PMDP (od ?) | Slo | |||||||
Praga RN | ? | ? |
později používán jako pracovní nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? |
|||||||||
? | 5II | Dopravní podniky města Plzně (1944 - ?) | Cuk | ||||||
MTH SP 62 | ? |
Strojní podbíječky SP62 (STP62) vyráběl podnik Mechanizace traťového hospodářství Praha, závod Plzeň-Koterov v letech 1965-1978. Bylo vyrobeno přibližně 100 kusů. Tento stroj byl odkoupen od tehdejších Československých státních drah v 80.letech a byl posléze upraven na zatlačování těsnící gumy mezi kolejnice B1 a panely BKV. Odtud přezdívky gumotlačka, zatlačovačka. V posledních letech před rekonstrukcí měl stroj vadnou převodovku, a proto byl jeho pohyb zajišťován jiným strojem (tramvaj, nákladní auto, kolové rypadlo).
2010: rekonstrukce/generální oprava (CZ LOKO, závod Jihlava) - remotorizace nátěr: oranžovo-černá * |
» detail | ||||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
PMDP (od 198x) | Slo | ||||||||
MTH SP 62 | ? |
Strojní podbíječky SP62 (STP62) vyráběl podnik Mechanizace traťového hospodářství Praha, závod Plzeň-Koterov v letech 1965-1978. Bylo vyrobeno přibližně 100 kusů. Tento stroj byl odkoupen od tehdejších Československých státních drah v 80.letech. nátěr: oranžovo-šedá |
» detail | ||||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
PMDP (? - 2009) | Slo | ||||||||
ZTS DH 112 | ? |
nátěr: žluto-černá |
» detail | ||||||
- | PMDP (od ?) | Slo | |||||||
Desta | ? |
lehká údržba trolejbusy; vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-červená |
» detail | ||||||
- | PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | |||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Belet DV 18 BVA | ? |
vysokozdvižný vozík, hlavní sklad v Cukrovarské nátěr: červeno-černý |
» detail | ||||||
PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | ||||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Belet DV 18 BVA | ? |
vysokozdvižný vozík, ústřední dílny nátěr: červeno-černý |
» detail | ||||||
PMDP (? - 31.12.2012) | Cuk | ||||||||
poté
Bammer Trade |
|||||||||
Belet DV 18 BVA | ? |
vysokozdvižný vozík nátěr: červeno-černý |
» detail | ||||||
PMDP (od ?) | Slo | ||||||||
Multicar M25 | ? |
nátěr: zelená |
» detail | ||||||
PMA 16-00 | PMDP (? - ?) | Slo | |||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 54 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 55 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 58 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 59 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 60 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 61 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 62 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
PM 09-12 | 63 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Karosa D4 | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 64 | Dopravní podniky města Plzně (? - ?) | Cuk | ||||||
Sodomka DR6 | ? | 1973 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 65 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1973) | Cuk | ||||||
Sodomka DR6 | ? | 1973 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
? | 66 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1973) | Cuk | ||||||
Jelcz PO-1E | ? |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||||
? | PMDP (od ?) | Kar | |||||||
Praga RN | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? |
|||||||||
? | 3II | Dopravní podniky města Plzně (1944 - 11.4.1946) | Cuk | ||||||
poté
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
Praga RN | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? |
|||||||||
? | 4II | Dopravní podniky města Plzně (1944 - 11.4.1946) | Cuk | ||||||
poté
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
Praga RN | ? | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
? |
|||||||||
? | 2II | Dopravní podniky města Plzně (1944 - 11.4.1946) | Cuk | ||||||
poté
DP Mariánské Lázně |
|||||||||
VIN | JCB 2cx | ? |
nátěr: žlutá |
» detail | |||||
P01 4025 | PMDP (od 1/2014) | Slo | |||||||
Škoda-LIAZ 706 RTH VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina nátěr: červená |
» detail | ||||||
PMA 13-03 | PMDP (? - 10/2000) | ? | |||||||
Ringhoffer vv | 1896 | ? |
původně letní vlečný vůz, 1943: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Pražská tramway ex Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
45 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
53356 | Ringhoffer vv | 1897 | ? |
původně letní vlečný vůz, 1943: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
44 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 1958) | Slo* | |||||||
51692 | Ringhoffer vv | 1898 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
40 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
51695 | Ringhoffer vv | 1898 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
41 | Elektrické podniky města Plzně (1929 - 1934) | Cuk | |||||||
51697 | Ringhoffer vv | 1898 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
42 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
51701 | Ringhoffer vv | 1898 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
43 | Dopravní podniky města Plzně (1929 - 20.9.1947) | Slo* | |||||||
53919 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
50 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53928 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
52 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
53932 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
53 | Dopravní podniky města Plzně (16.8.1932 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57802 | Ringhoffer Křižík | 1899 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
51 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; od 1955: veden jako historický vůz; 1995: proběhla rozsáhlá rekonstrukce u firmy DRAH-SERVIS Brno, při které byl dán zpět do původního stavu po dodání; 13.7.2021-22.9.2022: dlouhodobě zapůjčen do Muzea MHD ve Střešovicích z důvodu nevyhovujících podmínek během rekonstrukce Vozovny Slovany, 22.9.2022: přivezen zpět do Plzně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
18 | PMDP (od 29.6.1899) | Slo* | |||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, ještě 2021: chata u obce Obora v okrese Plzeň-Sever nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
1 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
2 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1940: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
3 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz, ještě 2003: chata u obce Pňovany nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
4 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1936: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
5 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1958) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1936: přestavba na vlečný vůz, po vyřazení: kůlna v obci Sedlec (Plzeň-město), 6.3.2018: převoz skříně do Muzea dopravy ve Strašicích, další informace o vozidlu na stránkách Škoda-bus klubu nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
6 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 | ? |
1938: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
7 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1957) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1950 sloužil jako reklamní a pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
8 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1953) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1899 |
1937: přestavba na vlečný vůz; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně, 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podniky města Plzně ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
9 | PMDP (od 2/2011) | Kar | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
od roku 1952 sloužil jako pracovní vůz (kolejový brus) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
10 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 1959) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
11 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x32 kW; od roku 1953 sloužil jako reklamní vůz, později jako vůz pracovní nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
12 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
13 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
14 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
15 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
16 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
17 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 | ? |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
19 | Dopravní podniky města Plzně (1899 - 31.12.1955) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1899 |
1918-1919: výměna stávajících motorů za motory výkonnější od firmy Siemens 2x18 kW; po vyřazení v zahradě v Ledcích u Plzně jako včelín, později skladiště; 2/2011: převezen do depozitáře PMDP v Plzni-Koterově, zde odstaven do 29.9.2014 nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
20 | PMDP (1899 - 31.12.1955) | Kar* | |||||||
Elektrické podniky města Plzně ? | 19?? |
vozík pro přepravu malého válce, později využíván pro kontejner se šrotem nátěr: šedá |
» detail | ||||||
PMDP (19?? - 2021) | Slo | ||||||||
poté
ŠKODA-BUS klub Plzeň |
|||||||||
57807 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
1948/52: přestavba skříně nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
49 | Dopravní podniky města Plzně (1930 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57816 | Ringhoffer Křižík | 1900 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
48 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1952: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
21 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
22 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1953) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1900 | ? |
od roku 1940 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
23 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 12/1956) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1937: přestavba na vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
24 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík » vlečný vůz | 1900 | ? |
1951: přestavba na jednosměrný vlečný vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
25 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1.12.1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
26 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
27 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
28 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
Brožík vlečný vůz | 1900 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
29 | Dopravní podniky města Plzně (1900 - 1960) | Slo* | |||||||
57825 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
47 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
57843 | Ringhoffer Křižík | 1901 | ? |
1951: přestavba skříně na jednosměrný provoz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
46 | Dopravní podniky města Plzně (1931 - 1.7.1962) | Slo* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
72566 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
72 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72567 | Ringhoffer Škoda | 1908 |
od 1959 sloužil jako pracovní vůz (kolejový vůz); od 1995 komerční jízdy v muzeu MHD Střešovice nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
73 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 2/1974) | Slo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
72568 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
74 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72569 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
75 | Dopravní podniky města Plzně (1952 - 1957) | Slo | |||||||
72577 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
76 | Dopravní podniky města Plzně (? - 1957) | Slo | |||||||
76661 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
77 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
76662 | Ringhoffer Škoda | 1908 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
78 | Dopravní podniky města Plzně (1953 - 1957) | Slo | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
od roku 1956 sloužil jako pracovní vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
30 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1.10.1961) | Slo* | |||||||
Brožík/Zeman Křižík | 1918 | ? |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
31 | Dopravní podniky města Plzně (1918 - 1957) | Slo* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 57 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 26 vozů
- služební: 8 vozů
- vyřazen: 5 vozů
- dlouhodobě odstaven: 2 vozy
- historický/muzejní: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Slovany: 73 vozů
- Vozovna Cukrovarská: 23 vozů
- Vozovna Karlov: 3 vozy
- Neznámá provozovna: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
28. 1. 2024.