DP Liberec: tramvaje
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
1 53 2 46 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
2 59 4 48 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 |
pojezd a výzbroj Schuckert,
1920: rekonstrukce na vlečný vůz,
1961-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
3 54 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
4 55 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
5 58 |
DP Liberec (9/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1921: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
6 56 3 47 |
DP Liberec (9/1897 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1915: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
7 52 |
DP Liberec (8/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1962 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
8 57 |
DP Liberec (9/1987 - 1962) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a2 » lb.vv.c | 1898 | 1927 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1913: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
9 51 |
DP Liberec (2/1899 - 1927) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
10 51II 1 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 | 1899 | 1938 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
11 | DP Liberec (8/1899 - 1938) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1949: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
12 61 |
DP Liberec (8/1899 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1946: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
13 60 6 49 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a3 | 1901 | 1946 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1938: služební vůz - tahač sněhového pluhu, 1939: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
14 | DP Liberec (4/1901 - 1946) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 » lb.smv.tv » lb.svv.tv | 1904 | 1983 |
1935: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
1954: služební vůz - kolejový brus,
1955: služební vůz - montážní vůz trolejového vedení,
1962: vyjmuta elektrická výzbroj |
» detail | |||||
15 126 |
DP Liberec (11/1904 - 1979) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 | 1904 | 1960 |
1934: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
od 1958: služební vůz |
» detail | |||||
16 | DP Liberec (11/1904 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 | 1904 | 1954 |
od 1946: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
17 | DP Liberec (11/1904 - 1954) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 » lb.mv.b3 | 1907 | 1960 |
1922?-1931: v zimní období využíván podle potřeby jako pluh,
1937: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
od 1959: služební vůz |
» detail | |||||
18 31 |
DP Liberec (8/1907 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 » lb.mv.b3 | 1907 | 1960 |
1938: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3 |
» detail | |||||
19 | DP Liberec (8/1907 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 | 1907 | 1954 |
od 1945: služební vůz - přeprava konví s mlékem, později dílenský vůz |
» detail | |||||
20 | DP Liberec (8/1907 - 1954) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
1951: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d2 |
» detail | |||||
9II 26II |
DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1954 |
od 1958: služební vůz - vrchní stavba |
» detail | |||||
21 | DP Liberec (10/1912 - 1954) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1951 |
|
» detail | |||||
22 | DP Liberec (10/1912 - 1951) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1957 |
|
» detail | |||||
23 | DP Liberec (10/1912 - 1957) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
1952: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d2 |
» detail | |||||
24 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1952 |
|
» detail | |||||
25 | DP Liberec (10/1912 - 1952) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.c | 1912 | 1960 |
17.9.1938: vůz zničen požárem ve vozovně, pojezd a rám byly použity pro novostavbu vozu (označena ev.č. 9/III) |
» detail | |||||
26 9III |
DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1958 |
od 1954: služební vůz |
» detail | |||||
27 | DP Liberec (7/1913 - 1958) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1960 |
|
» detail | |||||
28 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
|
» detail | |||||
29 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1913 | 1962 |
1958-1962: služební vůz - Jablonec nad nisou |
» detail | |||||
30 | DP Liberec (2/1914 - 1962) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1913 | 1957 |
|
» detail | |||||
31 | DP Liberec (2/1914 - 1957) | Mrš | |||||||
85231 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1986: doplněna radlice na odklízení sněhu;
1986-1991: služební vůz muzea MHD;
od 1992: historický vůz pro komerční jízdy;
1996-2000: GO (vozovna Střešovice) nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {351+1202} |
» detail | |||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen PMDP |
|||||||||
351 | DP Liberec (pronajat od 26.3.2024) | 1435 | |||||||
zapůjčen
Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1966 |
od 1961: služební vůz |
» detail | |||||
1II 26 123 |
DP Liberec (1921 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1962 |
5.9.1929: DN - vykolejení a převrácení u dnešní zastávky Malodoubská - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
2II | DP Liberec (1921 - 1962) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1964 |
od 1961: služební vůz |
» detail | |||||
3II 29 |
DP Liberec (1921 - 1964) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1961 |
|
» detail | |||||
4II | DP Liberec (1921 - 1961) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c » lb.mv.d3 | 1921 | 1966 |
18.9.1952: DN u železničního nadjezdu u zastávky Janův Důl - poté rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | |||||
5II | DP Liberec (1921 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1968 |
od 1962: služební vůz |
» detail | |||||
6II 122 |
DP Liberec (1921 - 1968) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
7II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
8II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
10II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
11II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
DP Liberec lb.smv.p | 1926 | 1985 |
služební motorový vůz - sněhový pluh,
1925-1926: výroba v DP Liberec,
8/1975: ve stavu po vyřazení předán TMB,
1985: pro špatný stav sešrotován nátěr: oranžová + červeno-bílé bezpečnostní pruhy * |
» detail | |||||
bez 14II 121 101 |
DP Liberec (1926 - 8/1975) | Mrš | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 » lb.mv.d3 | 1928 |
1957: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | ||||||
32 | DP Liberec (8/1928 - 1965 >) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 | 1928 | 1966 |
22.10.1945: DN - vykolejení a převrácení u výhybny Spáleniště - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
33 | DP Liberec (8/1928 - 1966) | Mrš | |||||||
Ringhoffer ul.mv.d1 | 1929 |
1965-1987: služební vůz - kolejový brus,
1988-2001: rekonstrukce na historický vůz,
od 2001: historický vůz (provedení konec 40. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
122II 107 88 78 |
DP Liberec (od 1969) | 1000* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 | 1929 | 1970 |
od 1966: služební vůz |
» detail | |||||
34 45II |
DP Liberec (11/1929 - 1970) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 | 1930 | 1973 |
od 1966: služební vůz |
» detail | |||||
12II 30II 44II |
DP Liberec (12/1930 - 1973) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 | 1965 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | |||||
13II 31II |
DP Liberec (12/1930 - 1965) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 | 1930 | 1965 |
|
» detail | |||||
35 | DP Liberec (12/1930 - 1965) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3,
od 1966: služební vůz - sněhový pluh,
1968?-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
36 123II |
DP Liberec (1930 - 1968) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
|
» detail | |||||
37 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
|
» detail | |||||
38 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1969 |
1953: novostavba vozové skříně po DN, kontroléry shodné s vozy 6MT |
» detail | |||||
39 | DP Liberec (1940 - 1969) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
26.7.1943: DN - po ujetí bez řidiče z Horního Hanychova vykolejení a převrácení u výhybny Spáleniště |
» detail | |||||
40 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1980 |
1973-1978: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
57II 103 |
DP Liberec (1970 - 1980) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1982 |
1973-1978: vůz mateřských škol nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
53II 100 |
DP Liberec (1970 - 1982) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 197x |
1961-1962: služební vůz v Mostě, 1962-1963: provedena GO v Jablonci nad Nisou (zde nezařazen do provozu), 1968-1970: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
41II | DP Liberec (1964 - 1965) | Mrš | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
56 | DP Liberec (1970 - 1970) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
57 | DP Liberec (1970 - 1970) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1979 |
6/1974-1978: služební vůz, jako služební předán do Liberce kde nebyl využíván nátěr: červeno-bílá & černo-žluté bezpečnostní pruhy * |
» detail | |||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | DP Liberec (1978 - 1979) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
2001-2011: rekonstrukce na historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně zapůjčen Boveraclub |
|||||||||
117 | DP Liberec (pronajat od 9/2011) | 1000 | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1983 |
1973-1978: služební vůz - upraven pro sunutí rotačního sněhového pluhu nátěr: oranžová + černo-žluté bezpečnostní pruhy * |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
56II 104 |
DP Liberec (1970 - 1983) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1980 |
1973-1978: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
59II 101II |
DP Liberec (1970 - 1980) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 |
30.9.1963: DN - najetí do vozu T2 ev.č. 19 v Hanychovské ulici u Pekáren, poté vůz vyřazen a torzo skříně bez poškozeného čela sloužilo jako zahradní altánek ve Vesci,
9/2005: vyklizen a připraven k převozu,
8/2006: převezen do DP Bratislava - plánována novostavba vozu 6MT podle vzoru nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
41 | DP Liberec (5/1953 - 1963) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté DP Bratislava |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
42 2III |
DP Liberec (5/1953 - 1973) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1980 |
10.7.1957: DN - vykolejení a převrácení v Hanychovské ulici, 1973-1980: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
43 3III 123III 105 |
DP Liberec (5/1953 - 1980) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
44 4III |
DP Liberec (5/1953 - 1973) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 2003 |
1972?-2003: součást boudy u lyžařského vleku na Pláních (Ještědský hřeben) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
45 5III |
DP Liberec (5/1953 - 1972) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1971 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
46 6III |
DP Liberec (5/1953 - 1971) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
118 48 8III 58 |
DP Liberec (1957 - 1973) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
119 49 9IV 59 |
DP Liberec (1957 - 1970) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 2003 |
1972?-2003: součást boudy u lyžařského vleku na Pláních (Ještědský hřeben) nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
120 38II |
DP Liberec (1957 - 1972) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
50 1III |
DP Liberec (1964 - 1971) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1973 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
51 | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1976 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
52 | DP Liberec (1970 - 1976) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
53 | DP Liberec (1970 - 1970) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1971 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
54 | DP Liberec (1970 - 1971) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
55 | DP Liberec (1970 - 1970) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1953 | 197x |
1962: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
DP města Teplic ex Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
bez | DP Liberec (1970 - 1971) | Mrš | |||||||
149448 | Tatra T2 » T2R | 1958 | 2013 |
1969: GO, 1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm nátěr: CVR TNT, oranžovo-bílá * {A+23} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
22III | DP Liberec (5/1995 - 2013) | Mrš* | |||||||
149449 | Tatra T2 » T2R | 1958 |
1967: GO, 1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm, 1/2007: prodej PMDP (rozchod 1435 mm), ?/2007-?/2009: renovace na historické vozidlo PMDP nátěr: červeno-krémová * {22+B} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
23III | DP Liberec (5/1995 - 1/2007) | Mrš* | |||||||
poté
PMDP |
|||||||||
149450 | Tatra T2 » T2R | 1958 |
1967: GO; 1985: GO – T2R; 6/1996: rozchod 1000 mm; 2001-6/2006: VP (DP Liberec);
2/2019-12/2019: renovace do stavu odpovídajícímu období 60. let (Ekova) nátěr: červeno-krémová * {A+19, 19+B, sólo*} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
26IV 18IV |
DP Liberec (9/1996 - 11/2018) | 1000* | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
150188 | Tatra T2 | 1959 | 1985 |
od výroby rozchod 1000 mm, 20.10.1968: vykolejení a následný čelní náraz do domu u zastávky České Mládeže, poté oprava u výrobce a nové čelo a řídicí panel podle T3, 1/1979-1985: služební vůz nátěr: oranžovo-žlutá * {sólo} |
» detail | ||||
10III 103II |
DP Liberec (1960 - 1985) | Mrš | |||||||
150189 | Tatra T2 | 1959 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1970: VP (DP Brno), 1978: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
11III 29III 18III |
DP Liberec (1960 - 1988) | Mrš | |||||||
150190 | Tatra T2 | 1959 | 1987 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1968: VP (DP Brno), 1976: GO (DP Brno), 1986-1987: služební vůz nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
12III 27III 106III |
DP Liberec (1960 - 1987) | Mrš | |||||||
150187 | Tatra T2 » T2R | 1960 |
od výroby rozchod 1000 mm,
1971: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm,
1985: GO - T2R, 2/1995: rozchod 1000 mm,
9/2001: vůz zapůjčen na oslavy 100 let MHD v Mostě a Litvínově,
9/2003: vystaven na vagóně v žst. Ústí nad Labem-západ v rámci výročí 145 let Ústecko-teplické dráhy,
2007: vůz původně určen ke konzervaci, odstaven,
31.3.2023: převezen do Mostu na opravu nátěr: schema DP Liberec, zeleno-žluto-bílá * {A+20*} |
» detail | |||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
21III | DP Liberec (5/1995 - 3/2007) | Mrš* | |||||||
zapůjčen
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova poté DP města Ústí nad Labem poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
150321 | Tatra T2 | 1960 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1973: VP (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
13III 33III |
DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150322 | Tatra T2 | 1960 | 1987 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1968: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno), 1986-1987: služební vůz nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
14II 104IV |
DP Liberec (1961 - 1987) | Mrš | |||||||
150323 | Tatra T2 | 1960 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {9+B*} |
» detail | ||||
15II | DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150324 | Tatra T2 | 1960 | 1986 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1978: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
16II 34III |
DP Liberec (1961 - 1986) | Mrš | |||||||
150325 | Tatra T2 | 1960 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1969: VP (DP Brno), 1979: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
17II 15III |
DP Liberec (1961 - 1988) | Mrš | |||||||
151103 | Tatra T2 » T2R | 1961 | 2004 |
1985: GO - T2R, 6/1996: rozchod 1000 mm nátěr: CVR RTM TV, modro-bílá * {A+25} |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
24III | DP Liberec (9/1996 - 2004) | 1000* | |||||||
151107 | Tatra T2 » T2R | 1961 |
1986: GO - T2R,
1998-2005: plánováno zařazení jako brus,
2005-2012: služební vůz k šípovému pluhu (bez využití),
2012: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení z poloviny 90. let 20. století nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
bez 213IV 17III |
DP Liberec (od 1998) | 1435* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
151241 | Tatra T2 » T2R | 1961 | 2004 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1970: VP (DP Ostrava) a rozchod 1435 mm, 1985: GO - T2R, 6/1996: rozchod 1000 mm nátěr: CVR RTM TV, modro-bílá * |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem ex Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
25III | DP Liberec (9/1996 - 2004) | 1000* | |||||||
151242 | Tatra T2 | 1961 | 1987 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: částečná oprava v DP Ústí nad Labem, 1973: VP (DP Brno), 1983: GO (DP Brno), 1986-1987: služební vůz nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
6IV 105III |
DP Liberec (1971 - 1987) | Mrš | |||||||
151243 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1982: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
25II | DP Liberec (1965 - 1988) | Mrš | |||||||
151246 | Tatra T2 | 1961 | 1988 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1982: GO (DP Brno) nátěr: červeno-krémová {sólo*} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
26III | DP Liberec (1965 - 1988) | Mrš | |||||||
151247 | Tatra T2 | 1961 | 1983 |
od výroby rozchod 1000 mm, 1971: VP (DP Brno), 1976: GO (DP Brno), 6.8.1982: DN Lidové sady (převrácení na bok vlivem nepřiměřené rychlosti v oblouku) - poté vyřazen nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
27II 12IV |
DP Liberec (1965 - 1983) | Mrš | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 85 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 10 vozů
- historický/muzejní: 2 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 2 vozy
- vyřazen: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (2) mají přibližný průměrný věk 79 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Mrštíkova: 93 vozů
- Mrštíkova - 1000 mm: 5 vozů
- Mrštíkova - 1435 mm: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
26. 3. 2024.