DP Liberec: vozový park
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
98110 VIN | Ford Tourneo | ? |
mikrobus nátěr: šedá |
» detail | |||||
LBJ 39-99 | 279 | DP Liberec (? - 2002) | Vil | ||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
33 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
34 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
35 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? lb.vv.b | ? | 1928 |
1900: ex Kolín nad Rýnem?, otevřený letní vůz |
» detail | |||||
36 | DP Liberec (1900 - 1928) | Mrš* | |||||||
? jb.nvv.Ga | ? | 1973? |
vyroben v letech 1906-1918 jako skříňový nákladní vlečný vůz, 1930?: úprava na služební vůz vrchní stavby |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
161 | DP Liberec (1970 - 1973?) | Mrš | |||||||
Škoda Favorit 136 LS | ? |
nátěr: béžovo-hnědá |
» detail | ||||||
LBJ 21-27 | 217II | DP Liberec (? - 2002) | Mrš | ||||||
Karosa B732.20 | ? |
1996: GO (ZLINER) - výměnným způsobem,
2000: vyřazen po DN na železničním přejezdu v Ostašově nátěr: DP Liberec, žluto-oranžová |
» detail | ||||||
LIA 23-94III | 444III | DP Liberec (1996 - 2000) | Vil | ||||||
Karosa ŠM11.1630 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
LI ??-?? | 330 | DP Liberec (? - ?) | Vil | ||||||
Karosa ŠM11.1630 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
LI ??-?? | 331 | DP Liberec (? - ?) | Vil | ||||||
Karosa ŠM11.1630 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
LI ??-?? | 338 | DP Liberec (? - ?) | Vil | ||||||
Karosa ŠM11.1630 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
LI 75-12 | ? | DP Liberec (? - ?) | Vil | ||||||
Karosa ŠM11.1630 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
LI 89-46 | 382 | DP Liberec (? - ?) | Vil | ||||||
Karosa ŠM11.1630 | ? |
nátěr: klasické městské schéma, červené pruhy |
» detail | ||||||
LI 63-08 | 310 | DP Liberec (? - ?) | Vil | ||||||
GAZ Gazelle 4x4 | ? |
montážní vůz - pojízdná dílna nátěr: bílá s oranžovým pruhem * |
» detail | ||||||
6L5 3853 | 223II | DP Liberec (od 2/2023) | Mrš | ||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
1 53 2 46 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1966 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
2 59 4 48 |
DP Liberec (8/1897 - 1966) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 |
pojezd a výzbroj Schuckert,
1920: rekonstrukce na vlečný vůz,
1961-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
3 54 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1920: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
4 55 |
DP Liberec (8/1897 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
5 58 |
DP Liberec (9/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1921: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
6 56 3 47 |
DP Liberec (9/1897 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1955 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1915: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
7 52 |
DP Liberec (8/1897 - 1955) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1897 | 1962 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1923: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
8 57 |
DP Liberec (9/1987 - 1962) | Mrš* | |||||||
DP Liberec lb.svv.p1 | 1897 | 1921 |
vlečný/sunutý šípový pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
DP Liberec (1897 - 1921) | Mrš* | ||||||||
Graz lb.mv.a2 » lb.vv.c | 1898 | 1927 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1913: rekonstrukce na vlečný vůz |
» detail | |||||
9 51 |
DP Liberec (2/1899 - 1927) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1898 | 1934 |
|
» detail | |||||
10 30 40 |
DP Liberec (2/1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1928: rekonstrukce na vlečný vůz, 1950: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
10 51II 1 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 | 1899 | 1938 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1924: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
11 | DP Liberec (8/1899 - 1938) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1961 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1949: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
12 61 |
DP Liberec (8/1899 - 1961) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.a1 » lb.vv.c | 1899 | 1967 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1930: rekonstrukce na vlečný vůz, 1946: přestavba vozové skříně |
» detail | |||||
13 60 6 49 |
DP Liberec (8/1899 - 1967) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1899 | 1934 |
|
» detail | |||||
31 41 |
DP Liberec (1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz lb.vv.a | 1899 | 1934 |
|
» detail | |||||
32 42 |
DP Liberec (1899 - 1934) | Mrš* | |||||||
Ringhoffer jb.nvv.G » jb.svv.tv | 1899 |
z výroby jako skříňový nákladní vlečný vůz, po 1920: rekonstrukce na montážní vůz trolejového vedení nátěr: zelená * |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
105 125II |
DP Liberec (od 1970) | 1000* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Graz lb.vv.a | 1900 | 1934 |
|
» detail | |||||
37 43 |
DP Liberec (1900 - 1934) | Mrš* | |||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1953 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
62 | DP Liberec (1951 - 1953) | Mrš | |||||||
Graz jb.vv.b | 1900 | 1956 |
letní vůz, 192x: rekonstrukce na uzavřený vůz |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
63 | DP Liberec (1951 - 1955) | Mrš | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
Graz jb.vv.a | 1900 | 1961 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
64 | DP Liberec (1951 - 1956) | Mrš | |||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1965? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
DP Liberec (1922 - 1954?) | Mrš | ||||||||
poté
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1984 |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
2 124 |
DP Liberec (1970 - 1984) | Mrš | |||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1974? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
125 | DP Liberec (1965 - 1974?) | Mrš | |||||||
? jb.svv.p | 1900 | 1988? |
vlečný pluh s kabinou obsluhy |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
122 123 |
DP Liberec (1970 - 1988?) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.a3 | 1901 | 1946 |
pojezd a výzbroj Schuckert, 1938: služební vůz - tahač sněhového pluhu, 1939: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
14 | DP Liberec (4/1901 - 1946) | Mrš* | |||||||
? lb.svv.kr » lb.svv.nv1 » lb.svv.so | 1901 | 2011 |
1901: kropicí vůz, 1918: přestavba na otevřený nákladní vůz (přepravu písku), 1941: přestavba na uzavřený nákladní vůz (přeprava soli), 1960?-2011: zahradní chatka/sklad v městské části Růžodol I |
» detail | |||||
DP Liberec (1901 - 1960) | Mrš* | ||||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 » lb.smv.tv » lb.svv.tv | 1904 | 1983 |
1935: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
1954: služební vůz - kolejový brus,
1955: služební vůz - montážní vůz trolejového vedení,
1962: vyjmuta elektrická výzbroj |
» detail | |||||
15 126 |
DP Liberec (11/1904 - 1979) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 » lb.mv.b3 | 1904 | 1960 |
1934: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
od 1958: služební vůz |
» detail | |||||
16 | DP Liberec (11/1904 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b1 | 1904 | 1954 |
od 1946: služební vůz - kolejový brus |
» detail | |||||
17 | DP Liberec (11/1904 - 1954) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 » lb.mv.b3 | 1907 | 1960 |
1922?-1931: v zimní období využíván podle potřeby jako pluh,
1937: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3,
od 1959: služební vůz |
» detail | |||||
18 31 |
DP Liberec (8/1907 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 » lb.mv.b3 | 1907 | 1960 |
1938: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.b3 |
» detail | |||||
19 | DP Liberec (8/1907 - 1960) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b2 | 1907 | 1954 |
od 1945: služební vůz - přeprava konví s mlékem, později dílenský vůz |
» detail | |||||
20 | DP Liberec (8/1907 - 1954) | Mrš* | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
1951: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d2 |
» detail | |||||
9II 26II |
DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1954 |
od 1958: služební vůz - vrchní stavba |
» detail | |||||
21 | DP Liberec (10/1912 - 1954) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1951 |
|
» detail | |||||
22 | DP Liberec (10/1912 - 1951) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1957 |
|
» detail | |||||
23 | DP Liberec (10/1912 - 1957) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
1952: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d2 |
» detail | |||||
24 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1952 |
|
» detail | |||||
25 | DP Liberec (10/1912 - 1952) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.c | 1912 | 1960 |
17.9.1938: vůz zničen požárem ve vozovně, pojezd a rám byly použity pro novostavbu vozu (označena ev.č. 9/III) |
» detail | |||||
26 9III |
DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1958 |
od 1954: služební vůz |
» detail | |||||
27 | DP Liberec (7/1913 - 1958) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1912 | 1960 |
|
» detail | |||||
28 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 » lb.mv.d2 | 1912 | 1960 |
|
» detail | |||||
29 | DP Liberec (10/1912 - 1960) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1913 | 1962 |
1958-1962: služební vůz - Jablonec nad nisou |
» detail | |||||
30 | DP Liberec (2/1914 - 1962) | Mrš | |||||||
Graz lb.mv.b3 | 1913 | 1957 |
|
» detail | |||||
31 | DP Liberec (2/1914 - 1957) | Mrš | |||||||
? jb.svv.bv | 1914 | 1969? |
vlečný brousicí vozík |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
DP Liberec (1965 - 1969?) | Mrš | ||||||||
85231 | Ringhoffer mv | 1915 |
1963-1986: doplněna radlice na odklízení sněhu;
1986-1991: služební vůz muzea MHD;
od 1992: historický vůz pro komerční jízdy;
1996-2000: GO (vozovna Střešovice) nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * {351+1202} |
» detail | |||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen PMDP |
|||||||||
351 | DP Liberec (pronajat od 5.4.2024) | 1435 | |||||||
zapůjčen
Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1966 |
od 1961: služební vůz |
» detail | |||||
1II 26 123 |
DP Liberec (1921 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1962 |
5.9.1929: DN - vykolejení a převrácení u dnešní zastávky Malodoubská - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
2II | DP Liberec (1921 - 1962) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1964 |
od 1961: služební vůz |
» detail | |||||
3II 29 |
DP Liberec (1921 - 1964) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1961 |
|
» detail | |||||
4II | DP Liberec (1921 - 1961) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c » lb.mv.d3 | 1921 | 1966 |
18.9.1952: DN u železničního nadjezdu u zastávky Janův Důl - poté rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | |||||
5II | DP Liberec (1921 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1968 |
od 1962: služební vůz |
» detail | |||||
6II 122 |
DP Liberec (1921 - 1968) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
7II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
8II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
10II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
Vagónka Studénka lb.mv.c | 1921 | 1960 |
|
» detail | |||||
11II | DP Liberec (1921 - 1960) | Mrš | |||||||
DP Liberec lb.smv.p | 1926 | 1985 |
služební motorový vůz - sněhový pluh,
1925-1926: výroba v DP Liberec,
8/1975: ve stavu po vyřazení předán TMB,
1985: pro špatný stav sešrotován nátěr: oranžová + červeno-bílé bezpečnostní pruhy * |
» detail | |||||
bez 14II 121 101 |
DP Liberec (1926 - 8/1975) | Mrš | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 » lb.mv.d3 | 1928 |
1957: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | ||||||
32 | DP Liberec (8/1928 - 1965 >) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 | 1928 | 1966 |
22.10.1945: DN - vykolejení a převrácení u výhybny Spáleniště - poté novostavba vozové skříně podle původní |
» detail | |||||
33 | DP Liberec (8/1928 - 1966) | Mrš | |||||||
Ringhoffer ul.mv.d1 | 1929 |
1965-1987: služební vůz - kolejový brus,
1988-2001: rekonstrukce na historický vůz,
od 2001: historický vůz (provedení konec 40. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
122II 107 88 78 |
DP Liberec (od 1969) | 1000* | |||||||
pronajat
Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d1 | 1929 | 1970 |
od 1966: služební vůz |
» detail | |||||
34 45II |
DP Liberec (11/1929 - 1970) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 | 1930 | 1973 |
od 1966: služební vůz |
» detail | |||||
12II 30II 44II |
DP Liberec (12/1930 - 1973) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 | 1965 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3 |
» detail | |||||
13II 31II |
DP Liberec (12/1930 - 1965) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 | 1930 | 1965 |
|
» detail | |||||
35 | DP Liberec (12/1930 - 1965) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d2 » lb.mv.d3 | 1930 |
1958: rekonstrukce vozové skříně podle typu lb.mv.d3,
od 1966: služební vůz - sněhový pluh,
1968?-2009: zahradní chatka,
od 10/2018: vystaven v TM Liberec |
» detail | ||||||
36 123II |
DP Liberec (1930 - 1968) | Mrš | |||||||
poté
soukromá osoba (nepojízdný vrak) poté Boveraclub |
|||||||||
Vagónka Kolín vv | 1930 |
od 1972: historický vůz nátěr: červeno-bílá {351+1202} |
» detail | ||||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1202 | DP Liberec (pronajat od 5.4.2024) | 1435 | |||||||
zapůjčen
Boveraclub |
|||||||||
124012 | Ringhoffer jb.vv.c | 1932 |
2009-2015: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení konce 40. let 20. století nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně pronajat Boveraclub |
|||||||||
44 | DP Liberec (pronajat od 7/2015) | 1000 | |||||||
Ringhoffer jb.vv.c | 1932 | 1973 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
46II | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
Ringhoffer jb.vv.c | 1932 | 1973 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
43II | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
Ringhoffer jb.vv.c | 1932 | 1973 |
|
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
44 | DP Liberec (1970 - 1973) | Mrš | |||||||
Büssing ? | 1934 |
montážní vůz trolejového vedení |
» detail | ||||||
? | DP Liberec (1934 - ?) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
|
» detail | |||||
37 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
|
» detail | |||||
38 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1969 |
1953: novostavba vozové skříně po DN, kontroléry shodné s vozy 6MT |
» detail | |||||
39 | DP Liberec (1940 - 1969) | Mrš | |||||||
Vagónka Česká Lípa lb.mv.d3 | 1940 | 1966 |
26.7.1943: DN - po ujetí bez řidiče z Horního Hanychova vykolejení a převrácení u výhybny Spáleniště |
» detail | |||||
40 | DP Liberec (1940 - 1966) | Mrš | |||||||
5124 | Karosa D4 | 1949 | 1975 |
1965-1975: služební vůz (Vrchní stavba Svinov a Hranečník) |
» detail | ||||
? | 99 | DP Liberec (1949 - 1955) | ? | ||||||
poté
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
5152 | Karosa D4 | 1949 | 1964 |
|
» detail | ||||
? | 100 | DP Liberec (1949 - 1955) | ? | ||||||
poté
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
DP Liberec lb.svv.nv2 | 194x | 195x |
otevřený nákladní vůz |
» detail | |||||
101 | DP Liberec (194x - 195x) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1980 |
1973-1978: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
57II 103 |
DP Liberec (1970 - 1980) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1982 |
1973-1978: vůz mateřských škol nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou ex DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
53II 100 |
DP Liberec (1970 - 1982) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 197x |
1961-1962: služební vůz v Mostě, 1962-1963: provedena GO v Jablonci nad Nisou (zde nezařazen do provozu), 1968-1970: služební vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
41II | DP Liberec (1964 - 1965) | Mrš | |||||||
poté
DP města Ústí nad Labem |
|||||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
56 | DP Liberec (1970 - 1970) | Mrš | |||||||
Tatra Česká Lípa 6MT | 1952 | 1970 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova ex DP Jablonec nad Nisou |
|||||||||
57 | DP Liberec (1970 - 1970) | Mrš | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 73 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 12 vozů
- vyřazen: 9 vozů
- zapůjčen jinému dopravci: 2 vozy
- historický/muzejní: 2 vozy
- služební: 1 vůz
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 104 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Mrštíkova: 85 vozů
- Vilová: 8 vozů
- Mrštíkova - 1000 mm: 3 vozy
- Mrštíkova - 1435 mm: 2 vozy
- ?: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
5. 4. 2024.