DPMB: provozní tramvaje

vozy z vozovny: vozovna Medlánky, řazeno dle roku výroby a výrobního čísla

předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 136
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  KPS Brno mv6.3 1943    1972: předán TMB, 1989: zpět do DPMB pro soupravu 107+215, 2006: celková renovace v KOS Krnov za účelem provozu na historické lince v centru Brna, 5/2017: nové kolové obruče, 2017-5/2018: renovace ovládacích kontroléru ve firmě Alfa Union Praha, 9/2019: výměna rozjezdového a brzdového odporníku za nový (nově poskládaný), 2020: celková oprava v ÚD - oprava motorů, podvozku, zpevnění dřevěné vozové skříně, dosazení nových peřejek atd. 
{A+215}
fotka
majitel DPMB
majitel Technické muzeum v Brně
107III DPMB (od 1989) M
  28063 KPS Brno 4MT2 1950    1974: služební vůz VS 4051, 1976: TMB, na náhradní díly, vrak existuje, 19.4.2017: převoz vraku vozu silničním návěsem do DPMB k renovaci na historickou tramvaj 4MT 134, 10/2017 - 7/2019: renovace do stavu v prvním provozním období 
nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá
fotka
ex DPMB
ex Technické muzeum v Brně
134II DPMB (od 2019) M
  149522 Tatra T2 » T2R » T2 služební » T2 1959    3/1968: GO, 1/1980: T2R, 1990: SV 4121, 2006: SP - nový lak, 2009: využíván jako místnost pro řidiče manipulačního posunu ve vozovně Pisárky na 9. koleji, 2016: retro tramvaj DPMB, 6/2016-4/2017: GO spojená z přizpůsobením do stavu po 1. GO 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
435
1435
4121
1435
DPMB (od 29.7.1959) M*
  157197 ČKD Tatra T3 1967    1998: GO - zkušebně BS120, POD, ALTRO, topení v bočnicích, 2006: VP, 2015: retro tramvaj DPMB, 8/2015-12/2015: GO (renovace do provozního stavu na přelomu 80. a 90. let 20. století) - původní kabina (ex Praha T3M 8101), původní dveře (ex DP Bratislava, ex DP Praha), podlaha potažena rýhovanou gumou, laminátová sedadla v kombinaci červené a šedé, původní vnější a vnitřní osvětlení, původní bzučáky dveřní výstrahy a signalizace řidiče, původní pult řidiče s profilovými měřáky METRA Blansko, původní tlačítka "T6", původní kontrolky, původní reproduktory, nové přední čelo s cedulovou linkovou orientací, původní okapové a okrasné lišty na bocích vozu a na předním čele, červeno-krémový vnitřní i vnější lak 
nátěr: červeno-krémová * {sólo*}
fotka
525
1525
DPMB (od 17.12.1967) M*
  162197 Pars Nova K3R-N 1974    2002-2003: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1065 (po dobu rekonstrukce v majetku Pars nova), nouzové dveře v prostředním článku, skládací spřáhla Sécheron, 2003: zkušební provoz v Brně, 2004: odkoupen zpět do DPMB, 2009: VP, 20.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení, 8/2019: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1751 DPMB (od 2004) M
  166546 Pars Nova K3R-N 1977    2004: rekonstrukce v Pars nova z vozu K2 ev. č. 1115, skládací spřáhla Alfa Union, 2009: započetí VP, přerušena z důvodu křivého čepu 2. kloubového spojení, 2012: oprava mezimostu, dokončení VP, 10/2016: odstaven (poškozená kloubová spojení, konstrukční vada), střední článek odvezen do Pars Nova Šumperk, kde proběhla oprava kloubů, 10/2020: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1752 DPMB (od 2005) M
  172190 ČKD Tatra K2YU » K2MM » K2 1983    1995: K2MM, ?: zpět K2, 2008: VP - POD, 2016: retro tramvaj DPMB, 1/2016 - 6/2016: GO spojená s renovací do stavu po dodání - původní kabina (ex Praha T3M 8010 a 8020), vlnité boční oplechování (ex Bratislava), laminátová sedadla v kombinaci červené a žluté, původní couvací zadní kontrolér ovládaný klikou, původní signální bzučáky, původní vnitřní i vnější osvětlení, původní pult řidiče s profilovými měřáky a kulatým rychloměrem, původní tlačítka "T6" a původní kontrolky, původní reproduktory, původní okrasné lišty v interiéru i exteriéru, okapové lišty okolo mříže MG a MV a nad čelním sklem, barevné ladění dle původního schématu (červeno-krémová) 
nátěr: červeno-krémová *
fotka
1123II DPMB (od 1983) M*
  175101 ČKD Tatra T3SUCS » T3R 1985    1995: prototyp T3R, reko ČKD, sedadla Vogelsitze 600, vystaven na MSV, 2001: Trav-l-Cool Z, gumová podlaha, 2008: VP - IGE, ALTRO, nová zástěna kabiny řidiče (dle T3P), 2019: VP s částečným přizpůsobením do retro stavu do období po dokončení rekonstrukce na T3R: klimatizace Dometic, úprava zástěny kabiny řidiče, ALTRO v původním uspořádání podlahy, původní kabina, částečná úprava zástěny kabiny, původní barevné schéma 
nátěr: schéma T3R, červeno-bílo-šedá * {sólo*}
fotka
1615 DPMB (od 6.2.1986) M*
  175234 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1986: vystaven na MSV, 1997: GO - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, plastové dveře SKD, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1702 DPMB (od 1.10.1986) M
  175235 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1986    vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: GO - KT8D5R.N2, 2008: VP, 2013: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019-2023: GO - kompletní LED osvětlení, elektrický odpojovač trolej-zem (na střeše středního článku), nové pulty řidiče s kolébkovými tlačítky, kompresorová sedadla řidiče s vyhříváním, nerezová madla, nové světelné kanály a schrány dveřních pohonů, mechanické plošiny, nová sklopná sedadla, plastové dveře SKD 
nátěr: unifik *
fotka
1701 DPMB (od 1.9.1986) M
  178243 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov (rekonstrukce původně pro Volgograd), 2009: VP, 2014: VP (rozšířená) - výměna kabeláže, výměna střešních odporníků (nově bez nucené ventilace), klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
1738 DPMB (od 9/2003) M
  178295 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2011/2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
1703 DPMB (od 13.1.1990) M
  178296 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: převíjecí transparent Meisler Electronics, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - prezentační tramvaj DPMB ke 150. výročí MHD v Brně: podlaha ALTRO a tapety bočnic v imitaci dřeva, madla ve vínové barvě, strop s tapetou časové osy s důležitými milníky v historii MHD v Brně, vnitřní kamerový systém vč. kolizní kamery, 2022: SP - odstranění prezentačních polepů, zůstala pouze podlaha ALTRO v dřevěném dekoru a vínová madla 
nátěr: bílá *
fotka
1704 DPMB (od 13.2.1990) M
  178297 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP - POD, 2002: VP - BS120, IGE, ESP, 2006: GO - KT8D5R.N2, 2010: VP, 2018: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1705 DPMB (od 19.1.1990) M
  178300 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993: VP, 2001: VP - BS120, ESP, IGE, 28.1.2003: nehoda s 1635+1636 na Kníničské, 2006: VP - POD, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1708 DPMB (od 13.1.1990) M
  178301 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1993-1995: odstaven po nehodě, 1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1709 DPMB (od 12.1.1990) M
  178302 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2020: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1710 DPMB (od 24.1.1990) M
  178303 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1989    1994: VP, 1998: VP, 2003: GO - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: nehoda se 1724 s vykolejením pod vozovnou Medlánky, vážně poškozen B článek, 7/2009: B a C články na opravě v KOS Krnov, 2009-2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: Direct, zelená *
fotka
1711 DPMB (od 13.1.1990) M
  178336 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2004: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2014: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80 
nátěr: unifik *
fotka
1714 DPMB (od 19.4.1990) M
  178337 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1993-1994: VP, 1999: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1715 DPMB (od 26.3.1990) M
  178338 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2009: GO - KT8D5R.N2, 2016: VP - klimatizace kabin řidiče Waeco CA RT880, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče 
nátěr: unifik *
fotka
1716 DPMB (od 26.3.1990) M
  178341 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1999: VP - BS120, ESP, IGE, 2004: VP - POD, 2008: GO - KT8D5R.N2, 2012: VP - klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1719 DPMB (od 12.4.1990) M
  178342 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1995: VP, 2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: VP - vnitřní kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1720 DPMB (od 19.4.1990) M
  178344 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    1994: VP, 1997: VP - BS120, POD, 2001: VP - ESP, IGE, 19.7.2004: vážná nehoda s 1097 v Bohunicích, 2005: opraven, 15.12.2006: nehoda s 1702 ve Starém Lískovci, odstaven, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1722 DPMB (od 16.5.1990) M
  178352 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO (KOS Krnov), 2008: VP, 2013: GO - modernizace na typ KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 10/2013: klimatizace kabin řidiče Janoza CoolAir A-80, 2019: VP 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
1736 DPMB (od 22.8.2002) M
  178353 ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N2 1990    2002: GO - KT8D5R.N2, reko KOS Krnov, 2008: VP, 2012: VP - klimatizace Janoza CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2018: GO - výměna původních odporníků za odporníky v kleci z perforovaného plechu, plastové dveře SKD" 
nátěr: unifik *
fotka
ex Dopravný podnik mesta Košice
1737 DPMB (od 17.2.2003) M
  179612 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2003: VP - BS120, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 10.4.2008: najetí do 1711 pod vozovnou Medlánky, 2014: GO - KT8D5R.N2, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 5/2014: klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2021: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1724 DPMB (od 24.8.1993) M
  179613 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2002: VP - BS212, IGE, ESP, POD, 2007: VP, 2012: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2017: VP - kamerový systém se záznamem vč. kolizní kamery 
nátěr: unifik *
fotka
1725 DPMB (od 24.8.1993) M
  179614 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP - POD, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, plastové dveře SKD, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1726 DPMB (od 1.9.1993) M
  179615 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    1997: VP - BS120, POD, 2002: VP - ESP, IGE, 2006: VP, 2011: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny řidiče, 2016: VP - reparační fólie, 2023: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1727 DPMB (od 1.9.1993) M
  179616 ČKD Tatra KT8D5SU » KT8D5R.N2 1993    2000: VP - BS120, ESP, IGE, 2005: VP, 2010: GO - KT8D5R.N2, klimatizace kabin řidiče Janoza CZ CoolAir A-80, odpojovač trolej-zem přesunut do stropu za kabinu řidiče (dle vozů T6A5), 2015: VP - odpojovač trolej-zem přesunut do zástěny "A" kabiny, 2022: VP 
nátěr: unifik *
fotka
1728 DPMB (od 24.8.1993) M
  180056 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO (1. T6A5) - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 8/2015: klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1202*}
fotka
1201 DPMB (od 28.2.1996) M
  180057 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2006: VP - IGE, 2014-2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik {1201+B*}
fotka
1202 DPMB (od 28.2.1996) M
  180058 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1204*}
fotka
1203 DPMB (od 28.2.1996) M
  180059 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 23.5.2011: nehoda s 3219 na Lesnické, odstaven, 8/2011: zpět v provozu, 2017: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1203+B*}
fotka
1204 DPMB (od 28.2.1996) M
  180060 ČKD DS T6A5 1995    2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 
nátěr: unifik {A+1206*}
fotka
1205 DPMB (od 28.2.1996) M
  180061 ČKD DS T6A5 1995    2003: dveřní pohony Bahoza, 2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2020: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1205+B*}
fotka
1206 DPMB (od 28.2.1996) M
  180062 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1208*}
fotka
1207 DPMB (od 21.3.1996) M
  180063 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1207+B*}
fotka
1208 DPMB (od 21.3.1996) M
  180064 ČKD DS T6A5 1995    2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1210*}
fotka
1209 DPMB (od 28.3.1996) M
  180065 ČKD DS T6A5 1995    2010: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018/2019: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1209+B*}
fotka
1210 DPMB (od 21.3.1996) M
  180066 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik * {A+1212*}
fotka
1211 DPMB (od 21.3.1996) M
  180067 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 200?: IGE, 2006: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik * {1211+B*}
fotka
1212 DPMB (od 21.3.1996) M
  180068 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1214*}
fotka
1213 DPMB (od 21.3.1996) M
  180069 ČKD DS T6A5 1995    2009: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2018: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1213+B*}
fotka
1214 DPMB (od 21.3.1996) M
  180070 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik {A+1216*}
fotka
1215 DPMB (od 21.3.1996) M
  180071 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, 9/2015: dveřní kamerový systém 
nátěr: unifik {1215+B*}
fotka
1216 DPMB (od 21.3.1996) M
  180072 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, dveřní kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Konvekta KL 20E (facelift) 
nátěr: unifik * {A+1218*}
fotka
1217 DPMB (od 28.3.1996) M
  180073 ČKD DS T6A5 1995    2001: VP, 2007: VP - IGE, 2015: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF 
nátěr: unifik * {1217+B*}
fotka
1218 DPMB (od 28.3.1996) M
  180074 ČKD DS T6A5 1995    2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, náhrada zadního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém, klimatizace kabiny řidiče Dometic CoolAir RTX 2000 
nátěr: unifik {A+1220}
fotka
1219 DPMB (od 28.3.1996) M
  180075 ČKD DS T6A5 1995    2011: VP - IGE, dveřní kamerový systém, 2021: GO - STM Cegelec STMK 6.3, výměna ručního řadiče Schaltbau za Alfa Union HH 220 39, dveřní kamerový systém, náhrada předního poloautomatického spřáhla ESW standardním spřáhlem s pražskou hlavou a propojkou dle vozů VarioLF, kamerový systém 
nátěr: unifik {1219+B}
fotka
1220 DPMB (od 28.3.1996) M
  180358 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
1729 DPMB (od 20.5.1999) M
  180359 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2006: VP, 2011: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem 
nátěr: unifik *
fotka
1730 DPMB (od 18.6.1999) M
  180360 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2009: VP, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
1731 DPMB (od 23.7.1999) M
  180361 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2005: VP, 2010: VP, 2019: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
1732 DPMB (od 18.6.1999) M
  180362 ČKD Tatra KT8D5N 1998    2004: VP, 2010: VP, 2019-2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik
fotka
1733 DPMB (od 21.7.1999) M
  180363 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2005: VP, 2010: VP - mimořádně náhrada klimatizací Brema klimatizacemi Janoza CZ CoolAir A-80, 2016: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Konvekta KL 20E (facelift), mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, kamerový systém se záznamem vč. kolizních kamer 
nátěr: unifik *
fotka
1734 DPMB (od 14.1.2000) M
  180364 ČKD Tatra KT8D5N 1999    2008: VP, 2012: VP, 2020: GO - 2x STM Cegelec SMTK 8.0, výměna ručních řadičů Schaltbau za Alfa Union HH 220, klimatizace kabin řidiče Dometic CoolAir RTX 2000, mechanické plošiny Mavetech, sklopná sedadla v NP článku, vnitřní kamerový systém 
nátěr: unifik *
fotka
1735 DPMB (od 25.3.2000) M
  001/2001 Pragoimex T3R.EV 2002    První tramvaj typu T3R.EV, první vůz se skříní VarCB3, nátěr v kombinaci barev bílá+červená+šedá, původní vůz zrušen, 2004: při úpravách v KOS Krnov změněn interiér dle ostatních T3R.EV, 2009: VP, 2020 - VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik * {1562+B*}
fotka
1560II DPMB (od 1.7.2002) M
  002/2002 Pragoimex T3R.EV 2003    reko KOS Krnov, 2009: VP, 2019 - VP: klimatizace kabiny Dometic, výměna laminátových plent s malými výřezy za běžné s velkými výřezy u podvozků, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik {A+1560*}
fotka
1562II DPMB (od 4/2003) M
  003/2002 Pragoimex T3R.EV 2003    reko KOS Krnov, 2010: VP - klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, 2020: VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik {1569+B*}
fotka
1531II DPMB (od 4/2003) M
  004/2002 Pragoimex T3R.EV 2003    2010: VP, klimatizace Janoza CoolAir A-80, 2020: VP: klimatizace kabiny Dometic, úprava elektrické výzbroje - nový kontejner pohonu, zásuvky MČŘ dle VarioLF, výměna ručního řadiče Lekov za řadič Alfa Union HH 220 39 
nátěr: unifik {A+1531*}
fotka
1569II DPMB (od 8/2003) M
  164402 Pars Nova K3R-N 2006    kompletní novostavba v Pars Nova - TP 1068, pantograf Stemmann Fb800, skládací spřáhla Alfa Union, 19.12.2017: odvezen do Pars Nova k opravě kloubových spojení, 4/2019: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1753 DPMB (od 2006) M
  164405 Pars Nova K3R-N 2006    kompletní novostavba v Pars Nova - TP 1071, pantograf Stemmann Fb800, skládací spřáhla Alfa Union, 10/2016: odstaven (poškozená kloubová spojení, konstrukční vada), střední článek odvezen do Pars Nova Šumperk, kde proběhla oprava kloubů, 10/2020: zpět v provozu 
nátěr: unifik
fotka
1754 DPMB (od 2006) M
  9570 Škoda 13T0 2007    3/2012: zkušební dveřní pohon 3. dveří od firmy ELMESY s.r.o. 
nátěr: unifik *
fotka
1901
Adélka
DPMB (od 3.12.2007) M
  9571 Škoda 13T0 2007    2021: VP (první VP na 13T v Brně) - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1902
Barborka
DPMB (od 3.12.2007) M
  9572 Škoda 13T1 2008    2024: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: unifik *
fotka
1903
Cecilka
DPMB (od 5.7.2008) M
  9573 Škoda 13T1 2008    2021: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1904
Dášenka
DPMB (od 4.7.2008) M
  9574 Škoda 13T1 2008    2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1905
Evelínka
DPMB (od 1.8.2008) M
  9575 Škoda 13T1 2008     
nátěr: unifik *
fotka
1906
Fanynka
DPMB (od 1.8.2008) M
  9576 Škoda 13T2 2009    2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: unifik *
fotka
1907
Gábinka
DPMB (od 14.5.2009) M
  9577 Škoda 13T2 2009    2021: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1908
Helenka
DPMB (od 14.5.2009) M
  9578 Škoda 13T2 2009    2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1909
Irenka
DPMB (od 25.5.2009) M
  9579 Škoda 13T2 2009    2022-2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1910
Julinka
DPMB (od 25.5.2009) M
  9580 Škoda 13T3 2009     
nátěr: unifik *
fotka
1911
Klárka
DPMB (od 8.6.2009) M
  9581 Škoda 13T3 2009    2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1912
Lucinka
DPMB (od 8.6.2009) M
  9582 Škoda 13T3 2009     
nátěr: unifik
fotka
1913
Maruška
DPMB (od 19.6.2009) M
  9583 Škoda 13T3 2009     
nátěr: unifik
fotka
1914
Natálka
DPMB (od 19.6.2009) M
  9584 Škoda 13T3 2009    2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1915
Olinka
DPMB (od 19.6.2009) M
  9585 Škoda 13T4 2009    2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1916
Pavlínka
DPMB (od 18.8.2009) M
  9586 Škoda 13T4 2009    2022: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1917
Renatka
DPMB (od 18.8.2009) M
  9587 Škoda 13T4 2009    2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1918
Simonka
DPMB (od 17.9.2009) M
  9588 Škoda 13T4 2009    11/2018: zkušebně svítící lišty ve dveřích signalizující otevřené/uvolněné (zeleně) a zavírající se (červeně) dveře, 2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1919
Terezka
DPMB (od 6.10.2009) M
  9589 Škoda 13T4 » 13T5 2010    počínaje tímto vozem změněné uspořádání sedadel v lichých článcích (2 + 1,5), odlišné okénko pro prodej jízdenek, jiné rozmístění rozbržďovacích agregátů (podtyp 13T5), 2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: Haribo, modrá s grafikou *
fotka
1920
Verunka
DPMB (od 1.2.2011) M
  9801 Škoda 13T5 2010     
nátěr: unifik *
fotka
1921
Zuzanka
DPMB (od 1.2.2011) M
  9802 Škoda 13T5 2010    2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: Avant financial group, černo-bílá *
fotka
1922
Anička
DPMB (od 1.2.2011) M
  9803 Škoda 13T5 2010     
nátěr: Quantcom, modrá *
fotka
1923
Boženka
DPMB (od 2.2.2011) M
  9804 Škoda 13T5 2010     
nátěr: unifik *
fotka
1924
Danuška
DPMB (od 1.2.2011) M
  9805 Škoda 13T5 2011     
nátěr: unifik *
fotka
1925
Eliška
DPMB (od 8.5.2011) M
  9806 Škoda 13T5 2011     
nátěr: unifik *
fotka
1926
Hanička
DPMB (od 8.5.2011) M
  9807 Škoda 13T5 2011    2023-2024: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1927
Ivuška
DPMB (od 15.5.2011) M
  9808 Škoda 13T5 2011    2023: VP - doplněn schodek ke každému přechodu mezi články 
nátěr: schéma "Drak" DPMB, červeno-bílá *
fotka
1928
Janička
DPMB (od 16.5.2011) M
  9809 Škoda 13T5 2011     
nátěr: unifik *
fotka
1929
Karolínka
DPMB (od 11.5.2011) M
  10276 Škoda 13T6 2016    počínaje tímto vozem posuvná okna cestujících, dveřní pohony Elmesy, dva přechodové schody mezi články, LED transparenty BUSE, vnitřní LCD monitory Bustec, optická závora pro samočinné zavírání dveří, digitální kamerový systém včetně čelní nehodové kamery One system + Amit, přechodový měch mezi články Hübner 
nátěr: Městské divadlo Brno, modrozelená s grafikou *
fotka
1930
Bohuslav Fuchs
DPMB (od 9.8.2016) M
  10277 Škoda 13T6 2016     
nátěr: unifik
fotka
1931
Bohumil Konicer
DPMB (od 11.8.2016) M
  10278 Škoda 13T6 2016     
nátěr: unifik *
fotka
1932
generál Emil Boček
DPMB (od 6.10.2016) M
  10279 Škoda 13T6 2016     
nátěr: unifik *
fotka
1933
Vladimír Menšík
DPMB (od 16.9.2016) M
  10280 Škoda 13T6 2016     
nátěr: unifik
fotka
1934
Ludvík Štěpán
DPMB (od 16.9.2016) M
  10281 Škoda 13T6 2016     
nátěr: unifik
fotka
1935
Alfred Regner
DPMB (od 11.10.2016) M
  10282 Škoda 13T6 2016     
nátěr: unifik
fotka
1936
František Šikula
DPMB (od 7.10.2016) M
předchozí 1 2 následující předchozí 1 2 následující celkem 136
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • provozní: 88 vozů
  • historický/muzejní: 5 vozů
  • v dílnách/v opravě: 4 vozy
  • dočasně odstaven: 3 vozy

Vypsané aktuálně provozované vozy (95) mají přibližný průměrný věk 24 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Medlánky.

Poslední aktualizace vozů: 20. 3. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání