DPMB: vozový park

řazeno dle roku výroby a výrobního čísla

předchozí 1 2 3 . . . 42 43 následující předchozí 1 2 . . 43 následující celkem 4294
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Karosa B732.40 11.1.2008   1997: GO Zliner Zlín - nemá ALTRO, chybí přední větrací klapka, neznámý původ (výměna s vozem 7317/I); 10/2007: poskytnut Policii ČR na cvičení, likvidace 
fotka
BSB 77-51II 7317II DPMB (1997 - 2008) S
  člun ?   člun pro 18 osob, benzínový pohon, v 50. letech reko na el. pohon, později služební loď k údržbě přístavišť 
Svratka DPMB (1946 - ?) Pře
  Škoda 105 L 2000    
BSC 74-40 6105 DPMB (1993? - 2000)
  ? PV 2000   automobilový přívěs 
BM 72-23 5599 DPMB (? - 2000)
  Multicar M25 2000   sypač 
BSB 55-23 5255 DPMB (? - 2000)
  Balkancar EV 735 2000   vysokozdvižný vozík 
nátěr: červeno-černá
5259 DPMB (? - 12/2000)
  BSS OT4 2000   traktorová vlečka 
BM 66-50 5597 DPMB (? - 2000)
  Škoda PKD 6 2000   pojízdný kompresor 
5605 DPMB (? - 12/2000)
  VAZ Lada Niva ?   ?-?: vozidlo dispečinku 
BMS 76-61 ? DPMB (? - ?)
  ? vlečka ?    
nátěr: hnědá
BM 66-63 ? DPMB (? - ?)
  Škoda 1203 ?    
BMK 25-28 ? DPMB (? - ?)
  Balkancar ? 6/2015   vysokozdvižný vozík; koupen ojetý, repasovaný 
5316 DPMB (3/2001 - 6/2015) Pře
  Karosa A3S   přívěs skříňový 
8051 DPMB (? - 6/2005) GR
  Karosa A3S   přívěs skříňový 
8052 DPMB (? - 6/2006) GR
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
1 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
2 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
3 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
4 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
5 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1869  1874   letní vůz KD1 
6 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
13 DPMB (od 1869)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
14 DPMB (od 1869)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
15 DPMB (od 1869)
  vk1.Z 1869  1874   zimní vůz KD1 
16 DPMB (od 1869)
  ? vk2.L 187?  188?   letní vůz KD2 
14 DPMB (187? - 1881)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
7 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
8 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
9 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
fotka
10 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
11 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
12 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
17 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
18 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
19 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - otevřený s bočnicemi 
20 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
21 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
22 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
23 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - plošinový 
24 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý 
25 DPMB (od 1870)
  vk1.N 1870  1874   nákladní vůz KD1 - uzavřený - krytý 
26 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
27 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
28 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
29 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
30 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
31 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
32 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
33 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
34 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
35 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
36 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
37 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
38 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
39 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
40 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
41 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
42 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
43 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
44 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
45 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
46 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
47 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
48 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
49 DPMB (od 1870)
  vk1.Z 1870  1874   zimní vůz KD1 
50 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
51 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
52 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
53 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
54 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
55 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
56 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
57 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
58 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
59 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
60 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
61 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
62 DPMB (od 1870)
  vk1.L 1870  1874   letní vůz KD1 
63 DPMB (od 1870)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
1
92
192
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1990   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1900: převzat ED, opatřen nástřešní plošinou pro montáž trolejového vedení a označen ev.č. n28, 1906: vozová skříň nahrazena montážní kabinou s posuvnou střešní plošinou, 1974: po vyřazení předán TMB, 1975: podvozek vozu využit při renovaci vlečného vozu ev.č. 6 (vk2.L), skříň vozu byla sešrotována až v roce 1990 
2
n28
4539
DPMB (1876 - 1974)
poté Technické muzeum v Brně
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
fotka
3
93
193
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
4
94
194
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
5
95
195
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876    dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB 
fotka
6
96
196
DPMB (1876 - 1929)
poté Technické muzeum v Brně
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 1876  1929   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
7
97
197
DPMB (1876 - 1929)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » B » vv0 1876  1929   dvojspřežní uzavřený (zimní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED 
8
98
198
DPMB (1876 - 1929)
  ? vk2.L » C 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 113) 
9 DPMB (1877-78 - 1881)
  ? vk2.L » C 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 114) 
10 DPMB (1877-78 - 1881)
  ? vk2.L » D 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 22/II) 
11 DPMB (1877-78 - 1881)
  ? vk2.L » D 1877  ?   dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, ale nebyl schválen do provozu, později (pravděpodobně 1891) prodán do Prahy (ev.č. 7/II) 
12 DPMB (1877-78 - 1881)
  Kraus&Co P.Lo. 1878  1894   výr. Krauss&Co. München, 1884: dodána z Charlotenburgu, 1895: vrácena zpět výrobci 
1 DPMB (od 1884)
  Kraus&Co P.Lo. 1879  1897   výr. Krauss&Co. München, 1897: vrácena zpět výrobci 
2 DPMB (od 1884)
  Kraus&Co P.Lo. 1879  1895   výr. Krauss&Co. München, 1879: zapůjčena pro zkušební jízdy v Brně, 1884: dodána z Brém, 1895: vrácena zpět výrobci 
3 DPMB (od 1884)
  Sigl Wiener Neustadt P.Lo. 1879  1900?   výr. Sigl Wiener Neustadt, 1884: dodána z Budapešti 
5 DPMB (od 1884)
  Hernalser Waggon Fabrik vk2.Z » E » vv0 1879  19xx   zimní vůz KD2, 1884: převzat PD, 1893: vyřazen z osobní dopravy, 1894: upraven na nákladní vůz (sklad soli nebo solný vůz) a přečíslován na ev.č. Jn2 (fyzicky pravděpodobně zůstal označen jako 15), 1901: převzat ED a používán jako pojízdný sklad, 1907: instalace mlýnku na sůl a zařízení k sypání soli 
13
15
Jn2
DPMB (1879 - 1930)
  Kraus&Co P.Lo. 1881  1897   výr. Krauss&Co. München, 1897: vrácena zpět výrobci 
4 DPMB (od 1884)
  Kraus&Co P.Lo. 1881  1894   výr. Krauss&Co. München, 1884: dodána z Hamburgu 
6 DPMB (od 1884)
  Graz q2 1882  1920   původně Wien ev. č. 1231 - 1242 
101 DPMB (od 1915)
  Graz q2 1882  1920   původně Wien ev. č. 1231 - 1242 
102 DPMB (od 1915)
  Graz q2 1882  1920   původně Wien ev. č. 1231 - 1242 
103 DPMB (od 1915)
předchozí 1 2 3 . . . 42 43 následující předchozí 1 2 . . 43 následující celkem 4294
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • sešrotován: 96 vozů
  • vyřazen: 2 vozy
  • prodán/předán jinému dopravci: 2 vozy

Počty vozů dle provozoven:

  • Přehrada (lodní doprava): 2 vozy
  • Garáž Radlas: 2 vozy
  • Vozovna Slatina: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 26. 1. 2023.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání