Dopravní podnik Ostrava: vozový park
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Seat Toledo I | ? | ? |
|
» detail | |||||
OVV 22-11 | 9066 | Dopravní podnik Ostrava (10/1998 - 11/2006) | |||||||
LIAZ 18.29 XA VNP | ? |
montážní vůz trolejového vedení - vysokozdvižná nůžková plošina; volací znak GGN 55 nátěr: DPO, žlutá s modrým pruhem dole |
» detail | ||||||
OVC 59-00 | 9293 | Dopravní podnik Ostrava (9/1998 - 12/2006) | ÚD-VV | ||||||
Avia A 31.1N SOD | ? |
pojízdná dílna - údržba tramvajových tratí, svářecí vůz; oranžové majáky |
» detail | ||||||
OVX 54-70 | 9210 | Dopravní podnik Ostrava (4/1998 - 8/2006) | ÚD | ||||||
BSS PS2 09.07 Agro | ? | ? |
dvouosý nákladní přívěs za traktor |
» detail | |||||
OV 59-92 | 9822 | Dopravní podnik Ostrava (4/1988 - 11/2004) | ? | ||||||
BSS PS2 10.08 Agro | ? | ? |
dvouosý nákladní přívěs za traktor |
» detail | |||||
OV 58-02 | 9831 | Dopravní podnik Ostrava (11/1981 - 6/2004) | ? | ||||||
BSS P 73 S | ? | ? |
dvouosý nákladní přívěs za traktor |
» detail | |||||
OV 59-15 | 9846 | Dopravní podnik Ostrava (1/2003 - ?) | ? | ||||||
Beskydsport Astra 380 | ? |
obytný přívěs |
» detail | ||||||
15-OVA-16 | 9802 | Dopravní podnik Ostrava (? - ?) | ÚD | ||||||
Beskydsport Astra 380 | ? |
obytný přívěs |
» detail | ||||||
15-OVA-34 | 9803 | Dopravní podnik Ostrava (? - ?) | ÚD | ||||||
Beskydsport Astra 380 | ? |
obytný přívěs |
» detail | ||||||
15-OVA-46 | 9804 | Dopravní podnik Ostrava (? - ?) | ÚD | ||||||
Graz I | 1884 |
zimní jednospřežní vůz koňky (wagensalon) pro nerealizovanou trať vnitřním městem, konstrukčně připraven i pro parní provoz, pro parní provoz používán, 1887: prodán do Salzburgu |
» detail | ||||||
25 | B.L.E.G. (1885 - 1887) | ||||||||
Kraus&Co P.Lo. | 1885 |
výr. Krauss&Co. München |
» detail | ||||||
ex
DPMB |
|||||||||
7 | B.L.E.G. (1898 - 1899) | M. nádr. | |||||||
Mavag 26 | 1890 |
|
» detail | ||||||
ex
? (H) |
|||||||||
9 | B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Mavag 26 | 1890 |
|
» detail | ||||||
ex
? (H) |
|||||||||
10 | B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
3035 | Kraus&Co XVII | 1894 | ? |
|
» detail | ||||
1
Mährisch Ostrau |
B.L.E.G. (1894 - 8/1901) | M. nádr. | |||||||
poté
ČKD Blansko |
|||||||||
3036 | Kraus&Co XVII | 1894 |
|
» detail | |||||
2
Příwos |
B.L.E.G. (1984 - ?) | M. nádr. | |||||||
3037 | Kraus&Co XVII | 1894 |
parní tramvajová lokomotiva pro pouliční dráhu v Ostravě, jméno \"Witkovitz\", 1922: po vyřazení z provozu prodána, později sloužila na vlečce lihovaru v Györu v Maďarsku, poté byla po jednání s Dopravním muzeem Budapešť vyměněna za parní lokomotivu 400.2 a zařazena do sbírek TMB, |
» detail | |||||
3
Witkovitz |
B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
Lihovar Györ poté Közlekedési Múzeum Budapest poté Technické muzeum v Brně |
|||||||||
3038 | Kraus&Co XVII | 1894 |
|
» detail | |||||
4
Schönbrunn |
B.L.E.G. (08/1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz nvv » nmv | 1894 |
původně zavřený nákladní vůz,
1920-21: přestavěn na nákladní motorový vůz,
1929: po dodání nového nákladního mot. vozu byl přečíslován na 104 |
» detail | ||||||
103 104 |
Dopravní podnik Ostrava (1894 - 19xx) | ||||||||
Graz vv | 1894 |
původně vlečný vůz parní dráhy;
1911-1921: odstaven z provozu;
1921: nová vozová skříň (vlastní stavby) na původním pojezdu;
?-1999: torzo vozové skříňě na kynologickém cvičišti v Hlučíně-Rovninách;
2000-2001: rekonstrukce KOS Krnov a Drah-servis;
od 2001: historický vůz (v provedení z 30. let 20. století);
9/2001: vystaven na MSV Brno;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2014 nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou {25+B} |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex ? |
|||||||||
69 | Dopravní podnik Ostrava (od 2001) | KP | |||||||
Graz BC » BC | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C » C | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C » C | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz CD » CD | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz CD » CD | 1894 | ? |
vůz nízké stavby |
» detail | |||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz BC | 1894 |
vůz vysoké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
SLB - Salzburger Lokalbahn |
|||||||||
Graz C | 1894 |
vůz vysoké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
SLB - Salzburger Lokalbahn |
|||||||||
Graz C | 1894 |
vůz vysoké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
SLB - Salzburger Lokalbahn |
|||||||||
Graz C » C | 1894 |
letní vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? 70 |
B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C | 1894 |
letní vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
SLB - Salzburger Lokalbahn |
|||||||||
Graz C | 1894 |
letní vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
SLB - Salzburger Lokalbahn |
|||||||||
Graz C | 1894 |
letní vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
SLB - Salzburger Lokalbahn |
|||||||||
Graz C | 1894 |
vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - 1901) | M. nádr. | |||||||
poté
SLB - Salzburger Lokalbahn |
|||||||||
Graz C » C | 1894 |
vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz C » C | 1894 |
vůz nízké stavby |
» detail | ||||||
? | B.L.E.G. (1894 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz G » G | 1894 |
nákladní vůz |
» detail | ||||||
101 | B.L.E.G. (1894 - ?) | ||||||||
Graz G » G | 1894 |
nákladní vůz |
» detail | ||||||
102 | B.L.E.G. (1894 - ?) | ||||||||
Graz G » G | 1894 |
nákladní vůz |
» detail | ||||||
103 | B.L.E.G. (1894 - ?) | ||||||||
Graz Jn » Jn | 1894 |
nákladní vůz |
» detail | ||||||
104 | B.L.E.G. (1894 - ?) | ||||||||
Graz Jn » Jn | 1894 |
nákladní vůz |
» detail | ||||||
105 | B.L.E.G. (1894 - ?) | ||||||||
Graz Jn » Jn | 1894 |
nákladní vůz |
» detail | ||||||
106 | B.L.E.G. (1894 - ?) | ||||||||
3306 | Kraus&Co XVII | 1895 |
|
» detail | |||||
5
Brünn |
B.L.E.G. (1985 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
16 57 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
17 58 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
18 59 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1897 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
19 60 |
B.L.E.G. (1897 - ?) | M. nádr. | |||||||
Kraus&Co P.Lo. | 1898 |
výr. Krauss&Co. Linz |
» detail | ||||||
ex
DPMB |
|||||||||
8 | B.L.E.G. (1899 - 1922) | M. nádr. | |||||||
Kraus&Co XVII | 1898 |
|
» detail | ||||||
6 | B.L.E.G. (1988 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
20 61 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
21 62 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
22 63 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Ringhoffer ? » ? | 1899 |
vůz nízké stavby; centrální spřáhlo |
» detail | ||||||
23 64 |
B.L.E.G. (1899 - ?) | M. nádr. | |||||||
Graz K-L | 1908 |
elektrická lokomotiva pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1949: převzata DP Ostrava, v provozu do roku 1969, 1972: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB |
» detail | ||||||
majitel
MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná |
|||||||||
1 441 |
Dopravní podnik města Ostravy (1949 - 1973) | BOH. | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
23848 | Vagónka Kopřivnice mv S-A | 1912 |
čtyřnápravový motorový vůz pro Slezské zemské dráhy,
1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území,
1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy,
1949: začleněn do DP Ostrava,
1967: vyřazen z osobní dopravy a přestavěn na služební vůz,
1973: odstaven z provozu a převezen do vozovny Poruba,
1979: renovace ve vozovně Poruba (DP Ostrava), následně převezen do TMB |
» detail | |||||
ex
Teschnerer Kreisbahn ex Zemské dráhy |
|||||||||
5 405 |
Dopravní podnik města Ostravy (1.10.1949 - 1979) | TP* | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Graz SZD.svv.tv | 1912 |
dvounápravový montážní vůz trolejového vedení pro Slezské zemské dráhy,
1949: převzat DP Ostrava,
1973: převezen do TMB, čeká na renovaci |
» detail | ||||||
ex
SZD - Slezské zemské dráhy |
|||||||||
452 4088 |
Dopravní podnik města Ostravy (1949 - 1973) | BOH. | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
23868 | Vagónka Kopřivnice vv s-a | 1913 |
dvounápravový vlečný vůz pro Slezské zemské dráhy,
1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území,
1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy,
1949: začleněn do DP Ostrava,
1956: předán na lesní železnici do Vígľaše (SK),
1977: převzat TMB a převezen do vozovny Poruba,
1987: renovace v ŽOS Krnov, poté převezen do TMB |
» detail | |||||
ex
Teschnerer Kreisbahn ex Zemské dráhy |
|||||||||
112 | Dopravní podnik města Ostravy (1.10.1949 - 1956) | BOH. | |||||||
poté
Lesná železnica Vígľaš poté Technické muzeum v Brně |
|||||||||
26067 | Vagónka Kopřivnice VV | 1914 |
1965: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako lakovna ve vozovně Křivá, 198x: renovace v ŽOS Krnov nátěr: tmavě zelená s hnědými doplňky |
» detail | |||||
65 | Dopravní podniky města Ostravy (1914 - 1965) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Vagónka Kopřivnice nmv | 1916 |
|
» detail | ||||||
100 | Dopravní podnik města Ostravy (1919 - 19xx) | ||||||||
36 746 | Vagónka Kopřivnice mv | 1919 |
nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou * {A+69} |
» detail | |||||
25 8925 25 vysoký motor; kroužkáč |
Dopravní podnik Ostrava (od 12/1919) | KP* | |||||||
36 745 | Vagónka Kopřivnice mv » smv | 1919 |
historický - pracovní tramvajový motorový vůz nátěr: šedá * |
» detail | |||||
24
věžka; gerist |
Dopravní podnik Ostrava (od 25.09.1919) | KP* | |||||||
40687 | Vagónka Kopřivnice mv K-C | 1920 |
elektrický motorový vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1973: renovace ve vozovně Bohumín, poté převezena do TMB |
» detail | |||||
ex
MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná |
|||||||||
7 27 427 |
Dopravní podnik Ostrava (1949 - 1973) | BOH.* | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Machold a Navrátil / SMMD nmv | 1921 |
|
» detail | ||||||
101 | Dopravní podnik Ostrava (1921 - 19xx) | ||||||||
Machold a Navrátil / SMMD nmv | 1922 |
|
» detail | ||||||
102 | Dopravní podnik Ostrava (1922 - 19xx) | ||||||||
Vagónka Studénka VV » VV | 1922 | 1964 |
1934: úprava pro elektrický provoz |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
101 251 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1964) | TO* | |||||||
Vagónka Studénka VV » VV | 1922 | 1964 |
1934: úprava pro elektrický provoz |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
102 252 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1964) | TO* | |||||||
Vagónka Studénka VV » VV | 1922 |
1934: úprava pro elektrický provoz; po zrušení zahradní chatka |
» detail | ||||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
103 253 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1969) | TO* | |||||||
SMMD MV | 1922 |
1922-1964: běžný provoz s cestujícími; 1964-1965: rekonstrukce do podoby "tramvaje ostravských dětí" a pokřtění na "Barborka"; 1965-dosud: historicko-komerční vozidlo nátěr: modro-bílá * |
» detail | ||||||
21 8021 21 Barborka |
Dopravní podnik Ostrava (od 09/1922) | KP* | |||||||
SMMD MV | 1923 |
v posledním provozním stavu |
» detail | ||||||
26 | Dopravní podnik města Ostravy (1923 - 1973) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
SMMD MV | 1925 |
motorový vůz k rotačnímu odmetači sněhu nátěr: oranžová {8002 + 8602} |
» detail | ||||||
2II 8002 |
Dopravní podnik Ostrava (od 16.07.1925) | KP | |||||||
14879 | KPS Brno mv | 1927 |
výzbroj BBC,
1968-1997: služební vůz
od 1997: po demontáži technického zařízení převeden mezi historické vozy nátěr: oranžová |
» detail | |||||
31 8031 31 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1927) | ||||||||
Vagónka Kopřivnice MV | 1927 |
1970: rekonstrukce na služební vůz pro provoz s odmetačem sněhu, 1997: odstaven z provozu, 2000: zařazen do sbírek TMB, vůz je v posledním provozním stavu |
» detail | ||||||
33 8033 |
Dopravní podnik Ostrava (1927 - 2000) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
Machold a Navrátil / SMMD VV | 1928 |
po vyřazení provedena renovace v DP Ostrava |
» detail | ||||||
77 177 |
Dopravní podniky města Ostravy (1928 - 1975) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
11648 | Tatra T23/4 | 1929 | ? |
karoserie typu: Morava 836 |
» detail | ||||
PX VIII-921 M-75.301 PB-74303 M-80211 |
1 | Dopravní podniky města Ostravy (1930 - 1945) | |||||||
11649 | Tatra T23/4 | 1929 | ? |
karoserie typu: Morava 836 |
» detail | ||||
PX VIII-922 M-75.302 PB-74304 M-80212 |
2 | Dopravní podniky města Ostravy (1930 - 1945?) | |||||||
21670 | Praga NO | 1929 | ? |
1931: vzat výrobcem autobusů ev.č. 3/II a 4 při nákupu protiúčtem (realizace 1932),
PZ převedena na autobus Tatra 27, ev.č. 3/II |
» detail | ||||
PXVIII-920 | 3 | Společnost moravských místních drah (1930 - 1932) | ? | ||||||
28244 | Škoda 154 | 1929 | 1944? |
Karoserie typu: "MDCCLXX", od r.1942 zřejmě trvale odstaven z provozu |
» detail | ||||
majitel
Julius Kavka |
|||||||||
M-66.975 PB-74309 |
6 | Společnost moravských místních drah (1936 - 1944?) | ? | ||||||
Machold a Navrátil / SMMD nmv | 1929 |
nákladní motorový vůz, bez renovace v posledním provozním stavu po vyřazení |
» detail | ||||||
103II | Dopravní podnik Ostrava (1929 - 19xx) | ||||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
1100 | Vítkovické železárny VV » VV | 1931 |
vlečný vůz Vítkovické závodní dráhy, 1934: úprava pro elektrický provoz, 1953: převzat DP Ostrava, 1974: předán TMB nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
104 254 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1974) | TO* | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
1101 | Vítkovické železárny VV » VV | 1931 | ? |
1934: úprava pro elektrický provoz |
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
105 255 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
1102 | Vítkovické železárny VV » VV | 1931 | ? |
1934: úprava pro elektrický provoz |
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
106 256 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
22463 | Tatra T27 | 1931 | ? |
karoserie typu: Morava 1220 |
» detail | ||||
PX VIII-520 M-75.303 PB-74305 |
3II | Dopravní podniky města Ostravy (1931 - 1945) | |||||||
22642 | Tatra T27 | 1931 | ? |
karoserie typu: Morava 1220 |
» detail | ||||
PX XVI-344 M-75.304 PB-74306 M-80213 M-OS 1230 |
4 | Dopravní podniky města Ostravy (1931 - 1947) | |||||||
SMMD MV | 1932 |
31.8.1953: zahajoval provoz na trati Hranečník - Nová Huť;
od 1965: služební vůz - tlačný vůz odmetače sněhu RSP-1;
od 2001: historický vůz - v plánu je uvedení do stavu z konce 50. let 20. století nátěr: oranžová * |
» detail | ||||||
35 8035 35 |
Dopravní podnik Ostrava (od 1.7.1932) | KP* | |||||||
1103 | Vítkovické železárny MV | 1934 | 1976 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
1 83 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
1104 | Vítkovické železárny MV | 1934 | 1966 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
2 84 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1966) | TO* | |||||||
1105 | Vítkovické železárny MV | 1934 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
3 85 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
poté
Technické muzeum v Brně |
|||||||||
1106 | Vítkovické železárny MV | 1934 | 1976 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
4 86 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
1107 | Vítkovické železárny MV | 1934 | 1976 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
5 87 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
22580 | Tatra T27a | 1934 | ? |
|
» detail | ||||
M-75.332 PB-74310 M-80209 M-OS 1229 |
5 | Dopravní podniky města Ostravy (1935 - 1948) | |||||||
22610 | Tatra T27a | 1936 | 1948 |
Karoserie typu: Morava 1331 |
» detail | ||||
ex
Lidová Autodoprava |
|||||||||
M-75.309 PB-74308 M-80210 M-OS ???? |
8 | Společnost moravských místních drah (1938 - 1948) | ? | ||||||
25990 | Tatra T27/91 | 1937 | ? |
karoserie typu: Morava 1625 |
» detail | ||||
M-75.308 PB-74307 |
7 | Dopravní podniky města Ostravy (1938 - 1945) | |||||||
49279 | Tatra T27/64a | 1939 | 1949 |
Karoserie typu: Morava 1664 |
» detail | ||||
M-75.337 PB-74311 M-80214 M-OS 1228 |
9 | Dopravní podnik města Ostravy (1939 - 1949) | ? | ||||||
49280 | Tatra T27/64a | 1939 | 1952 |
Karoserie typu: Morava 1664 |
» detail | ||||
M-75.338 PB-74312 M-80???? M-OS 1664 |
10 | Dopravní podnik města Ostravy (1939 - 1952) | ? | ||||||
1148 | Vítkovické železárny MV | 1940 | 1975 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
6 88 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1975) | TO* | |||||||
1149 | Vítkovické železárny MV | 1940 | 1976 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
7 89 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
Vítkovické železárny VV | 1940 | ? |
1967: zničen požárem |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
107 257 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1967) | TO* | |||||||
Vítkovické železárny VV | 1940 | ? |
|
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
108 258 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
Vítkovické železárny VV | 1940 | ? |
|
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
109 259 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1975) | TO* | |||||||
1245 | Vítkovické železárny MV | 1941 | 1976 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
8 90 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
1246 | Vítkovické železárny MV | 1941 | 1976 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
9 91 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1976) | TO* | |||||||
1247 | Vítkovické železárny MV | 1941 | 1975 |
|
» detail | ||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha |
|||||||||
10 92 |
Dopravní podnik města Ostravy (1953 - 1975) | TO* | |||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- sešrotován: 36 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 30 vozů
- vyřazen: 26 vozů
- historický/muzejní: 7 vozů
- vyřazen (existuje vrak): 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Místní nádraží: 33 vozů
- Tramvaje Moravská Ostrava: 19 vozů
- Neznámá vozovna DPO: 8 vozů
- Kroužek přátel MHD: 6 vozů
- Ústřední dílny Martinov: 4 vozy
- Vozovna Bohumín: 4 vozy
- ÚD Martinov - vrchní vedení: 1 vůz
- Tramvaje Poruba: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
18. 4. 2024.