DP města Hradce Králové: trolejbusy

předchozí 1 2 3 následující předchozí 1 2 3 následující celkem 209
SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  12298 Škoda 21TrACI 1998    prototyp 21TrACI, od výrobce ozn. X21; vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu 1999; ?: předváděcí jízdy v Szegedu; 7/2012: převeden mezi muzejní trolejbusy 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
ex Škoda Ostrov
ex PMDP
50III DP města Hradce Králové (od 23.1.2001) Pou
  13566 VIN Škoda 31Tr 2010    1/2023: prasklý rám; 28.3.2023: vyjel po opravě; 12/2023-dosud: dlouhodobě odstaven z důvodu okamžité nedostupnosti ND 
nátěr: CVR FC Hradec Králové, bílo-černá *
fotka
ex ŠKODA ELECTRIC
zapůjčen PMDP
61
Rákosníček
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  11861 Škoda 15Tr03/6 1991    2010: GO (ZLINER) - přední čelo "M" verze, 9/2020-6/2021: oprava vozu, 24.3.2024: rozlučka s vozy 15Tr 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
81II DP města Hradce Králové (3.10.1994 - 2010) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  11331 Škoda 15Tr02/6 1990  5/2022   2001-2002: GO (DPMHK); 2010: GO (ZLINER) - přední čelo "M" verze 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
76III DP města Hradce Králové (1990 - 3/2010) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  607 Škoda 8Tr9 1959  1971    
nátěr: červeno-krémová
ex DP města České Budějovice
61II DP města Hradce Králové (1971 - 1972) Pou
  608 Škoda 8Tr9 1959  1971    
nátěr: červeno-krémová
ex DP města České Budějovice
62II DP města Hradce Králové (1971 - 1975) Pou
  669 Škoda 8Tr9 1960  1971    
nátěr: červeno-krémová
fotka
ex DP města České Budějovice
63II DP města Hradce Králové (1971 - 1975) Pou
  672 Škoda 8Tr9 1960  1971    
nátěr: červeno-krémová
ex DP města České Budějovice
64II DP města Hradce Králové (1971 - 1974) Pou
  1768 Škoda 9Tr8 1965  1980    
nátěr: červeno-krémová *
ex DP města České Budějovice
59II DP města Hradce Králové (1971 - 1980) Pou
  10851 Škoda 15Tr02/6 1988    2003: GO, 26.2.2004: zahoření kabeláže v oblasti kloubu 
nátěr: CVR "DLpol" černá s polepem *
fotka
72IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 2003) Pou
poté DSZO
poté Ternopilelektrotrans
  13570 VIN Škoda 31Tr 2010    9.11.2016: nehoda s kamionem na Brněnské (poškozený předek vozu), 22.12.2016: po opravě opět v provozu 
nátěr: CVR Burger King, okrovo-fialovo-červená s barevnou grafikou *
fotka
62 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13571 VIN Škoda 31Tr 2010     
nátěr: CVR Mountfield HK, červeno-černá *
fotka
63 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13572 VIN Škoda 31Tr 2010     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
64 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13573 VIN Škoda 31Tr 2010     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
65
Křemílek
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13575 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
67
Hurvínek
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13624 VIN Škoda 30Tr 2011    20.3.2024: nehoda na Pražské třídě s OA vyjíždějícím z Pálenecké ulice, poškozena pravá strana vozu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
11II DP města Hradce Králové (od 14.9.2011) Pou
  13625 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
12II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13574 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: CVR KFC, červeno-bílá s grafikou *
fotka
66 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13576 VIN Škoda 31Tr 2011    3/2023: prasklý rám 
nátěr: CVR Burger King, okrovo-fialovo-červená s barevnou grafikou *
fotka
68IV DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13577 VIN Škoda 31Tr 2011    15.9.2021: nehoda v Sokolské ulici, 12.10.2021: odtažen na opravu do Libchav k výrobci karoserie, 13.4.2022: po opravě opět v provozu na lince 6 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
69 DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13578 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
70IV
Amálka
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13579 VIN Škoda 31Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
71V
Mánička
DP města Hradce Králové (od 4/2011) Pou
  13626 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
13II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13627 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
14II
Lopuchová víla
DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13628 VIN Škoda 30Tr 2011    2.12.2021: nehoda 
nátěr: CVR DATART, tmavě modrá s grafikou *
fotka
15II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13629 VIN Škoda 30Tr 2011     
nátěr: CVR OC Futurum, modro-červená *
fotka
16II DP města Hradce Králové (od 11/2011) Pou
  13052 Škoda 21TrAC 2002    19.11.2012: poslední jízda u DPmHK, 2013: VO (DPmÚL), 30.9.2013: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 56 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
51III DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  13053 Škoda 21TrAC 2002    18.2.2013: poslední jízda u DPmHK, léto/2013-2/2014: VO (DPmÚL), 28.2.2014: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. na linku 58 9/2022: silná koroze rámu, odstaven 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
52III DP města Hradce Králové (26.8.2002 - 5/2013) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  13054 Škoda 21TrAC 2002  7/2021   tónovaná okna, 24.2.2014: poslední jízda u DPmHK (linka 6), 22.5.2014: odvezen do Brna, 6/2014-12/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 11/2018: odstaven (najeté km), 27.7.2021: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
53III DP města Hradce Králové (2002 - 5/2014) Pou
poté DPMB
  13094 Škoda 21TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 4.10.2013: poslední jízda u DPmHK (linka 2), 23.5.2014: odvezen do Brna, 5/2014-8/2014: úpravy vozu pro provoz v Brně - výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, zobrazovač času Mikroelektronika, 1/2019-10/2019: GO - hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, bezpryžové nárazníky 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
54III DP města Hradce Králové (2003 - 2014) Pou
poté DPMB
  13095 Škoda 21TrAC 2003    elektrické dveřní pohony IGE, 5.6.2015: poslední jízda u DPmHK (linka 3), 8/2015: nabídnut k odprodeji, 29.-30.3.2016: odvezen do Brna, 12/2016-2018: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ZF, klimatizace Dometic-Waeco CoolAir RTX, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 3/2019: zkušebně přední světlomety Hella LED technology, 12/2019: diodové transparenty BUSE (ex 3703) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
55III DP města Hradce Králové (2003 - 3/2016) Pou
poté DPMB
  11752 Škoda 21Tr 1997    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
33 DP města Hradce Králové (9.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12290 Škoda 21Tr 1997    2015-2018: odstaven, od 2018: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
34 DP města Hradce Králové (28.4.1997 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12300 Škoda 21Tr 1998     
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
35 DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2011) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12142 Škoda 15Tr13/6M 1995    15.6.2011: příjezd do ústecké trolejbusové vozovny, odstavení, těžení náhradních dílů; 27.3.2012: odvoz na GO, 3-7/2012: GO (ZLINER), 3.7.2012: návrat po GO, 16.8.2012: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
ex DP města Ústí nad Labem
DP města Hradce Králové (od 20.3.2024) Pou
  12143 Škoda 15Tr13/6M 1995    6/2011: příjezd do ústecké trolejbusové vozovny, odstavení, těžení náhradních dílů, 6-7/2012: odvoz na GO, 7-11/2012: GO (ZLINER), 9.11.2012: návrat z GO, 11.12.2012: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
ex DP města Hradce Králové
ex DP města Ústí nad Labem
DP města Hradce Králové (od 20.3.2024) Pou
  12228 Škoda 15Tr13/6M 1996    2011: GO (ZLINER) 12.1.2012: první výjezd s cestujícími v Ústí n/L po opravě (linka 57) 10.6.2023: využit pro cvičení policie 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá & backboard - VEST slané pečivo *
fotka
84II DP města Hradce Králové (1996 - 2011) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  12957 Škoda 15Tr13/6M 2001    21.4.2011: příjezd do DPmÚL, odstaven, 2011-2012: VO (ACIER + DPmÚL), 14.11.2012: první vypravení s cestujícími v ÚnL, 18.1.2023: nehoda s vozem 411 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
85II DP města Hradce Králové (2001 - 2011) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  12958 Škoda 15Tr13/6M 2001    2012-2013: VO (ACIER + DPmÚL), 4.2.2013: první vypravení s cestujícími v Ústí n. L. 5.8.2016: požár (info), od 3.9.2017: zpět v provozu 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
86II DP města Hradce Králové (2001 - 2011) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  11241 Škoda 14Tr08/6 1989    2003: SO (DP Pardubice), reko do původního stavu 
nátěr: klasické schéma, červeno-krémovo-karmínová
fotka
29 DP města Hradce Králové (1989 - 2001) Pou
poté DP města Pardubic
  12301 Škoda 21Tr 1998  11/2014   21.5.2014: převezen do Brna, ihned po příjezdu začalo vytěžování náhradních dílů a postupná likvidace ve vozovně Komín 
fotka
36III DP města Hradce Králové (25.11.1998 - 11/2010) Pou
poté DPMB
  12302 Škoda 21Tr 1998    od 9/2021: parciální trolejbus 
nátěr: DP Oděsa, žluto-bílo-červená *
fotka
37III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  8677 Škoda 14Tr01 1983     
nátěr: neznáma *
fotka
57III
01
DP města Hradce Králové (1983 - 1997) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  8680 Škoda 14Tr01 1983  2000   1990-2000: vozidlo autoškoly 
nátěr: béžová *
58III
02
DP města Hradce Králové (1983 - 2000) Pou
  12303 Škoda 21Tr 1998    od 11/2021: parciální trolejbus 
nátěr: červeno-žluto-bílá *
fotka
38III DP města Hradce Králové (2.12.1998 - 7/2012) Pou
poté Odesmiskelektrotrans
  12573 Škoda 21Tr 1999  1/2023   27.8.2012: odvezen do Brna, 11/2012: dočasně upraven na pracovní vůz (rozmrazování trolejí), 8/2013-1/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2014: dveřní pohony Pneumax, ?: hnací náprava Rába, 11/2022: odstaven, 6.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
39III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  12574 Škoda 21Tr 1999  5/2023   28.8.2012: odvezen do Brna, 6/2013-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába, 2/2023: odstaven (koroze), 26.5.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
40III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2012) Pou
poté DPMB
  12575 Škoda 21Tr 1999  1/2023   29.8.2012: odvezen do Brna; 5/2013-12/2013: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2020: hnací náprava Rába, 9/2022: odstaven (koroze), 17.1.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
41III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 2010) Pou
poté DPMB
  12576 Škoda 21Tr 1999  10/2023   30.8.2012: odvezen do Brna, 2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 23.11.2022: zahoření kabeláže, 30.11.2022: zpět v provozu (střešní kontejner ex 3050), 9/2023: odstaven (najeté km), 18.10.2023: likvidace (Šrot Gebeshuber s. r. o.) 
fotka
42III DP města Hradce Králové (22.10.1999 - 11/2011) Pou
poté DPMB
  12847 Škoda 21Tr 2000    2.9.2013: odvezen do Brna, 18.11.2013-6/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, ?: hnací náprava Rába 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
43III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12848 Škoda 21Tr 2000    3.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel; 9/2016: hnací náprava Rába ex 3019, 23.2.2024: odstaven (koroze) 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
44III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12849 Škoda 21Tr 2000    4.9.2013: odvezen do Brna, 6/2014-2/2015: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, hnací náprava ex 22TrG, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 7/2015: statický měnič Cegelec, 8/2020: hnací náprava Rába, 1/2024: odstaven 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
45III DP města Hradce Králové (30.3.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12850 Škoda 21Tr 2000    5.9.2013: odvezen do Brna, 4/2014-11/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 6/2015: statický měnič Cegelec 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
46III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12851 Škoda 21Tr 2000    6.9.2013: odvezen do Brna, 2/2014-8/2014: CO - unifikace s brněnskými vozy 21Tr, výklopná plošina, statický měnič Cegelec, klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, lak v ÚD Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel, 4/2015-11/2015: odstaven (závada hnací nápravy), 11/2015: krátkodobě hnací náprava Rába (ex 3023), 11/2015-3/2016: odstaven (chybějící hnací náprava), 3/2016: hnací náprava Rába (ex 3014), 7/2023: odstaven 
nátěr: městské schéma Kotas, červeno-šedo-bílá *
fotka
47III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DPMB
  12852 Škoda 21TrIGCT 2000    zkušební prototyp s výzbrojí s tyristory IGCT; 2014-1/2017: VO (ACIER + DPmÚL) - světlý interiér, nový design zadních světel 
nátěr: městské schéma, červeno-bílá *
fotka
48III DP města Hradce Králové (7.4.2000 - 11/2012) Pou
poté DP města Ústí nad Labem
  13649 VIN Škoda 30TrDG 2012    zima 2018/19: používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení (bez Fridexu); 9/2020-3/2021: odstaven kvůli závadě na dieselagregátu; 7/2021: nehoda, vyskleny poslední dveře 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
17II
víla Barvička
DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13657 VIN Škoda 30TrDG 2012    25.11.2015: nehoda na Terminálu HD (poškozený předek vozu), 1/2016: převoz na opravu do Libchav k výrobci karoserie, 12.4.2016: vyjel opravený po nehodě na linku 7 na odpolední směnu 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá
fotka
18II
víla Fialka
DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13658 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR Wolt, modrá s grafikou *
fotka
19II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13659 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR Decathlon, modro-bílá s oranžovým pruhem *
fotka
20II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13660 VIN Škoda 30Tr 2012     
nátěr: CVR John Nell, bílo-zelená s grafikou *
fotka
21II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  13661 VIN Škoda 30Tr 2012    5.9.2019: nehoda s dodávkou na Pražské třídě, odstaven do 29.1.2020; 14.10.2020: nehoda na křižovatce Buzulucká x Okružní 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
22II DP města Hradce Králové (od 7/2012) Pou
  1756 Škoda 9Tr8 1965  1979    
nátěr: červená & ? *
99 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1755 Škoda 9Tr8 1965  1989    
nátěr: červená
fotka
98 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1754 Škoda 9Tr8 1965  1979    
nátěr: červená
97 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1753 Škoda 9Tr8 1965  1981   od 1979: školní vůz 
nátěr: červená
96 DP města Hradce Králové (1965 - 1981) Pou
  1752 Škoda 9Tr8 1965  1979    
nátěr: červená
95 DP města Hradce Králové (1965 - 1979) Pou
  1536 Škoda 9Tr6 1964  1977    
nátěr: červená
94 DP města Hradce Králové (1964 - 1977) Pou
  8682 Škoda 14Tr01 1983     
nátěr: městské schéma, červeno-krémová
fotka
59III
03
DP města Hradce Králové (1983 - 1997) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9070 Škoda 14Tr05 1984  2009    
nátěr: žluto-červená *
fotka
04 DP města Hradce Králové (1984 - 1999) Pou
poté Gradski Transport Varna
  9076 Škoda 14Tr05 1984     
nátěr: bílo-zelená s černou kolem oken *
fotka
05 DP města Hradce Králové (1984 - 1998) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9079 Škoda 14Tr05 1984     
nátěr: DP Hradec Králové, krémová s červeným pruhem *
fotka
06 DP města Hradce Králové (1984 - 1998) Pou
poté Rivneelektroavtotrans
  9080 Škoda 14Tr05 1984  2015   3/2009: ve Lvově odstaven - prasklý rám 
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
07 DP města Hradce Králové (1984 - 1997) Pou
poté Lvivelektrotrans
  9218 Škoda 14Tr05 1984    upraven pro provoz s pomocným vozíkem s dieselagregátem NZ600 ev.č.60, 2001-2011/2012: vozidlo autoškoly, v zimě používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení, plánován jako historický vůz 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
08 DP města Hradce Králové (od 1984) Pou
  12103 VIN Škoda 14Tr17/6M 1995    27.10.2011: Poslední den na lince s cestujícími - na šejdru linky 3. 
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
31 DP města Hradce Králové (1995 - 2012) Pou
poté 4RAIL
poté DP Charkov
  12141 VIN Škoda 14Tr17/6M 1995     
nátěr: 4RAIL, červeno-bílá *
fotka
32 DP města Hradce Králové (1995 - 2012) Pou
poté 4RAIL
poté DP Charkov
  10850 Škoda 15Tr02/6 » 15TrM 1988    2002-2003: GO DSZO, 2016: modernizace 
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
71IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 3/2001) Pou
poté SZKT Szeged
  10852 Škoda 15Tr02/6 1988  4/2012   2000: GO 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
73IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 31.12.2010) Pou
zapůjčen DP města Pardubic
  10853 Škoda 15Tr02/6 1988    2000-2001: GO; 2010: prodán firmě ACIER na náhradní díly 
nátěr: bílá *
fotka
74IV DP města Hradce Králové (13.1.1989 - 31.3.2010) Pou
poté ACIER
  10854 Škoda 15Tr02/6 1988  4/2012   1999: GO 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
75III DP města Hradce Králové (20.1.1989 - 4/2012) Pou
  11332 Škoda 15Tr02/6 1990    2003-2004: GO; 2011: z provozu na MHD vyřazen, vyjíždí jen jako Mikulášský trolejbus, plánován jako muzejní; 2016-2017/18: v zimě používán k odstranění námrazy na trolejovém vedení; od 2018: nepojízdný 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
77III DP města Hradce Králové (od 26.6.1990) Pou
  11333 Škoda 15Tr02/6 1990    2002: GO 
nátěr: DP Hradec Králové, červeno-žluto-bílá *
fotka
78III DP města Hradce Králové (26.6.1990 - 2012) Pou
  11783 Škoda 15Tr03/6 1991     
nátěr: SZKT, černo-bílo-zelená *
fotka
79III DP města Hradce Králové (5.2.1993 - 2004) Pou
poté SZKT Szeged
  11792 Škoda 15Tr03/6 1991     
nátěr: světle béžová *
fotka
80III DP města Hradce Králové (3.10.1994 - 7/2009) Pou
poté ZLINER
  9535 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: žlutá *
09 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9536 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: CVR Konzum, oranžovo-zelená *
10 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9537 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: CVR Radio OK, modrá *
11 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9538 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: městské schéma, červeno-krémová *
fotka
12 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1998) Pou
poté Lvivelektrotrans
  9539 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: bílo-modrá *
13 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9540 Škoda 14Tr07 1985  2/2017    
nátěr: modro-bílá *
14 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Gradski Transport Varna
  9541 Škoda 14Tr07 1985  2005    
nátěr: CVR Puls Prima, žlutá *
fotka
15 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9542 Škoda 14Tr07 1985  2005    
nátěr: vínová *
16 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9543 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: CVR Xerox, bílo-modrá *
17 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9544 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: zeleno-žlutá *
18 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9545 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: CVR Reklama jede k vám!, červená *
19 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 1999) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9546 Škoda 14Tr07 1985     
nátěr: CVR Vesna, zelená *
20 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2000) Pou
poté Almatıelektrotrans
  9547 Škoda 14Tr07 1985  2008    
nátěr: bílá *
fotka
21 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 12/2000) Pou
poté DP města Pardubic
  9548 Škoda 14Tr07 1985  2008    
nátěr: modrá *
fotka
22 DP města Hradce Králové (5.12.1985 - 2001) Pou
poté DP města Pardubic
  9878 Škoda 14Tr07 1986  2009    
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
fotka
23 DP města Hradce Králové (15.9.1986 - 7/2003) Pou
poté Vilniaus troleibusai
  9880 Škoda 14Tr07 1986    12/2019: prohozeno ev.č. a RZ s jejich původním vozem 14Tr02/6, který byl vyřazen a tento ex HK zůstal jako rezervní 
nátěr: Vilniaus troleibusai, červeno-krémová *
fotka
24 DP města Hradce Králové (15.9.1986 - 7/2003) Pou
poté Vilniaus troleibusai
poté Vilniaus viešasis transportas
  11229 Škoda 14Tr08/6 1989     
nátěr: CVR VČE, bílá *
25 DP města Hradce Králové (16.1.1990 - 2002) Pou
poté Almatıelektrotrans
předchozí 1 2 3 následující předchozí 1 2 3 následující celkem 209
Vypsáno celkem 100 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 57 vozů
  • provozní: 18 vozů
  • sešrotován: 14 vozů
  • historický/muzejní: 3 vozy
  • dlouhodobě odstaven: 3 vozy
  • v dílnách/v opravě: 3 vozy
  • dočasně odstaven: 1 vůz
  • vyřazen: 1 vůz

Vypsané aktuálně provozované vozy (22) mají přibližný průměrný věk 12,9 let.

Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Pouchovská.

Poslední aktualizace vozů: 16. 4. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání